Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Львів, вул. Личаківська, 8
Адреса:
Львів, вул. Личаківська, 8
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
אנדרו שלום
3 жовтня 2020, 10:20
Витратив багато часу щоб зрозуміти що відділення банку зачинені, а в інтернеті і на дверях банку написано що все працює
Написати коментар
Ответ банка
3 жовтня 2020, 11:39
В суботу та неділю відділення не працюють. Вибачте за незручності. На сайті http://map.pb.ua відображено актуальний графік роботи відділень. Хочемо звернути вашу увагу, що більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення. Повідомте, будь ласка, нам, яка операція вас цікавить, і ми зможемо підказати, як провести її, при цьому не витрачаючи свого часу на поїздку до відділення. У банку доступний дистанційний функціонал по більшості функцій — це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Відкрив я онлайн минулого місяця поточний рахунок (ФОП). При відкритті помилково обрав відділення у Маріуполі (ДОНЕЦЬКЕ РУ АТ КБ 'ПРИВАТБАНК'), хоча сам проживаю і ФОП оформлений у Львові. Не думав, це виявиться проблемою. І навіть «професійна» онлайн підтримка двічі мені стверджувала «не переживайте Ви можете обслуговуватися у будь-якому відділенні». АЛЕ… коли 7 травня мені на рахунок поступила оплата з послуги і я спробував її частково вивести на власну карту для виплат — мій платіж заблокували без пояснення причин. Так само неможливо зняти кошти з рахунку за допомогою ключ-карти до рахунку. Сьогодні після 4 годин переписування з онлайн-підтримкою нарешті мені пояснили, що платіж не проводиться, бо ДОНЕЦЬКЕ РУ АТ КБ 'ПРИВАТБАНК' виявляється це зона АТО.
ЩО? Чи є якісь законодавчі обмеження? Чому про це не попереджається ні при відкритті рахунку, ні в «Приват24»?
Що ж далі? Декілька дзвінків на гарячу лінію і мені повідомили що потрібно піти у відділення і написати заяву на перебранчування. Ніби питання вирішується за 1-2год. Так я і зробив, пішов у найближче відділення у Львові і… менеджер після довгих консультацій з головним офісом каже, що перебранчування неможливе!!! Все що він може зробити — це спробувати відкрити додатковий рахунок у Західному ГРУ і коли цей рахунок буде вікдрито ( може через 5 днів, але це не точно), то можна буде спробувати! перекинути на нього залишок коштів (напевно якщо теж не заблокують).
Отже, ПриватБанк без жодних правових обгрунтувань обмежує моє право користуватись моїми коштами. Чіткого шляху і термінів по вирішенню цієї ситуації поки що не бачу і працівники Привату мало сприяють у цьому.
Що я очікував? Очевидно, що після стількох витрачених годин — моє питання вирішено і я маю доступ до своїх коштів. Не сталося.
Коментарі (4)
ЩО? Чи є якісь законодавчі обмеження? Чому про це не попереджається ні при відкритті рахунку, ні в «Приват24»?
Що ж далі? Декілька дзвінків на гарячу лінію і мені повідомили що потрібно піти у відділення і написати заяву на перебранчування. Ніби питання вирішується за 1-2год. Так я і зробив, пішов у найближче відділення у Львові і… менеджер після довгих консультацій з головним офісом каже, що перебранчування неможливе!!! Все що він може зробити — це спробувати відкрити додатковий рахунок у Західному ГРУ і коли цей рахунок буде вікдрито ( може через 5 днів, але це не точно), то можна буде спробувати! перекинути на нього залишок коштів (напевно якщо теж не заблокують).
Отже, ПриватБанк без жодних правових обгрунтувань обмежує моє право користуватись моїми коштами. Чіткого шляху і термінів по вирішенню цієї ситуації поки що не бачу і працівники Привату мало сприяють у цьому.
Що я очікував? Очевидно, що після стількох витрачених годин — моє питання вирішено і я маю доступ до своїх коштів. Не сталося.
Ответ банка
13 травня 2020, 11:13
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Дякую за обслуговування у відділенні на вулиці Личаківська, 8, м. Львова.
Написати коментар
Ответ банка
29 листопада 2018, 17:09
Шановний Автор!
Дякуємо Вам за відгук!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Дякуємо Вам за відгук!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Дякую за обслуговування у відділенні на вулиці Личаківська, 8, м. Львова.
Написати коментар
Відповідь адміністратора
29 жовтня 2018, 16:27
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 29.10.2018).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.