Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Львів, вул. Пекарська, 30
Адреса:
Львів, вул. Пекарська, 30
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-18:00, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
1 лютого 2024, 19:36
Вітаємо.
Обов’язково передамо Наталії. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Обов’язково передамо Наталії. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Щиро вдячний працівницям відділення приватбанку, що знаходиться за адресою: вул. Пекарська, 30 у місті Львові. Тут вас уважно вислухають, переймуться вашими проблемами і завжди знайдуть найкращий шлях до їх вирішення.
Коментарі (3)
Ответ банка
9 січня 2024, 14:43
Вітаємо. Наші співробітники вдячні за ваш відгук і завжди будуть раді допомогти вам знову, ми ж в свою чергу вдячні, що ви з нами!
Хочу написати величезну подяку Наталі (відділення приватбанку Пекарська 30). Дуже приємний співробітник, допомогла оформити та активувати карту,
налаштувати кеш бекі. Дуже чуйний до клієнтів співробітник, грамотно та професійно відповідає на запитання. Дуже уважна та привітна. Було дуже приємно взаємодіяти з такою грамотною та доброю людиною. Дякую з наступаючим Новим роком, всього найкращого!
P. s. Було б чудово якби керівництво банку звернуло увагу на цей відгук і заохочило даного співробітника, я дуже їй вдячна
Написати коментар
налаштувати кеш бекі. Дуже чуйний до клієнтів співробітник, грамотно та професійно відповідає на запитання. Дуже уважна та привітна. Було дуже приємно взаємодіяти з такою грамотною та доброю людиною. Дякую з наступаючим Новим роком, всього найкращого!
P. s. Було б чудово якби керівництво банку звернуло увагу на цей відгук і заохочило даного співробітника, я дуже їй вдячна
Ответ банка
29 грудня 2023, 16:07
Вітаємо. Вдячні вам за такі теплі слова. Наталя, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову. Обов’язково передамо співробітнику ваш відгук.
Доброго дня
у мене вчора без мого відома було знято з карточки 50 грн
і ніякого сповіщення навіть не прийшло
в особистому кабінеті я знайшов таке собі смс: Оплата товарів / послуг через інтернет: WFP.FINANCE.*WFP, X і зняло 50 грн без мого узгодження…
Що це таке?
Коментарі (1)
у мене вчора без мого відома було знято з карточки 50 грн
і ніякого сповіщення навіть не прийшло
в особистому кабінеті я знайшов таке собі смс: Оплата товарів / послуг через інтернет: WFP.FINANCE.*WFP, X і зняло 50 грн без мого узгодження…
Що це таке?
Ответ банка
18 листопада 2018, 15:34
Дозвольте, будь ласка, нам вирішити виниклі питання. Повідомте на help@pb.ua опис ситуації і Ваші контактні дані, вказавши посилання на відгук.
Відповідь адміністратора
21 листопада 2018, 21:03
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 21.11.2018).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
У цих банках жахливі черги, працівники не встигають обслуговувати людей.
Стояла зранку пів години, попала до менеджера, ітак нічого не зробила бо не працював сервер, сказали прийти пізніше.
Прийшла пізніше (обідом), стояла в черзі майже годину, деякі питання вирішила але не всі, бо знову якісь неполадки.
Уже третій раз не піду…
Цілий банк пенсіонерів які не знають куди подітися і що їм взагалі робити.
Найміть більше працівників, набагато більше!
Написати коментар
Стояла зранку пів години, попала до менеджера, ітак нічого не зробила бо не працював сервер, сказали прийти пізніше.
Прийшла пізніше (обідом), стояла в черзі майже годину, деякі питання вирішила але не всі, бо знову якісь неполадки.
Уже третій раз не піду…
Цілий банк пенсіонерів які не знають куди подітися і що їм взагалі робити.
Найміть більше працівників, набагато більше!
Ответ банка
23 жовтня 2018, 18:13
Шановний Автор!
Перепрошуємо за завдані незручності. Ми активно розвиваємо наші сервіси та відкриваємо нові відділення, щоб наші клієнти могли обслуговуватися в найкоротші строки. Також хочемо звернути Вашу увагу, що для здійснення операцій, Ви можете скористатися терміналами самообслуговування, Приват24, послугою «Платежі за телефоном 3700», командами SMS-банкінгу.
З повагою, ПриватБанк.
Перепрошуємо за завдані незручності. Ми активно розвиваємо наші сервіси та відкриваємо нові відділення, щоб наші клієнти могли обслуговуватися в найкоротші строки. Також хочемо звернути Вашу увагу, що для здійснення операцій, Ви можете скористатися терміналами самообслуговування, Приват24, послугою «Платежі за телефоном 3700», командами SMS-банкінгу.
З повагою, ПриватБанк.
кожна цифра оцінки. І прошу її не враховувати, бо це випадково. Оцінка беззаперечно — 1. Вибачте, що допустила цю неточність в момент телефонної оцінки. З повагою, Інна Литвинюк.