Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Бердичів, вул. В'ячеслава Чорновола, 9
Адреса:
Житомирська область, Бердичів, вул. В'ячеслава Чорновола, 9
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Nataliia1992
17 вересня 2024, 16:11
Вітаю. Була в приват банку разів 5. Хотіла оформити карту для дитини. Перший день сказали що потрібно свідоцтво про народщеня. Другий пояснили що так як фамілія у нас з дитиною різна той щей свідоцтва про шлюб потрібно. Третій раз вони сказали що їм вдруг індифікаційний потрібен дитини. Четвертий раз що їм потрібний тільки оригінал. А на 5 що у них пластик закінчився. Я всі рази відседіла годину в черзі. Ви знущаєтесь. Неможна було відразу сказати які потрібні документи щоб я не бігала по 100 разів. Я розчарована
Написати коментар
Ответ банка
17 вересня 2024, 17:16
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Рік тому донька підвела мене до банку, щоб я оформила картку приват-банку. До цього жила довгий час за кордоном, тому ніяких стосунків з банками в Україні не мала. Сьогодні вранці, абсолютно без попередження і пояснення було заблоковано приват24. Спочатку подзвонили на 3700 і мені сказали що банк в односторонньому порядку розриває стосунки. Через годину намагаюсь дозвонитись до оператора, і мені робот повідомляє про необхідність оновлення иоєї інформації онлайн або в відділенні банку. Просто путаниця, коли не змогли оновити через приват24 то третій дзвінок нам вже оператор чітко сказала що зі мною розривають працю. Хоча там в місяць від сили 2 або три платежа. І коли відкривали рахунок то чітко було сказано, що відкривається він для переказу коштів з-за кордону від рідних. Шановний приватбанк, за що ви розриваєте зі мною договір?
Написати коментар
Ответ банка
13 травня 2024, 10:02
Вітаємо. На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваші контактні дані і допомогти розібратись в ситуації.
Отделение в г.Бердичеве по ул.Черновола 9 это ужас! Очереди вечные.12 человек стоят и ожидают специалиста, как в стойле.Кондиционера нет.Жарко.Очередь специалисты не контролируют.Кто успел, тот и прошел.На фоне это возмушения.Обслуживание одного человека более 25 минут! Кошмар!
Коментарі (2)
Ответ банка
19 серпня 2020, 16:57
Добрий день!
Нам шкода, що ви відчули дискомфорт при зверненні в наше відділення. Ваше зауваження щодо температури в приміщенні буде опрацьовано. Дякуємо вам за сигнал!
Банк щодня працює над тим, щоб Ваше обслуговування відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу.
Дозвольте нагадати, що більшість питань з банківського обслуговування Ви можете вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн. Якщо у вас виникнуть питання – наші спеціалісти завжди допоможуть в їх вирішенні.
З повагою, ПриватБанк.
Нам шкода, що ви відчули дискомфорт при зверненні в наше відділення. Ваше зауваження щодо температури в приміщенні буде опрацьовано. Дякуємо вам за сигнал!
Банк щодня працює над тим, щоб Ваше обслуговування відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу.
Дозвольте нагадати, що більшість питань з банківського обслуговування Ви можете вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн. Якщо у вас виникнуть питання – наші спеціалісти завжди допоможуть в їх вирішенні.
З повагою, ПриватБанк.
Была утеряна пенсионная карта, неделю ходили на отделение, в итоге отказали в возобновлении, и отправили сотрудничать и открывать карту в другом банке, при этом не предоставляя причину.
Коментарі (1)
Ответ банка
4 серпня 2020, 12:23
На скільки ми зрозуміли, зазначена ситуація сталася не з вами. Ми звернулись до вас в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі і розібратися в ситуації.
Неоднократно сталкиваюсь с одной и той же проблемой, при заказе валюты. Речь идёт конкретно об одном отделении данного банка. Снять валюту практически нереально не выстояв минимум полтора часа в очереди, при этом деньги приходят за несколько минут до закрытия отделения, узнать есть валюта в наличии можно только при личном обращении. Сотрудники банка отвечают что ничем помочь не могут и ничего не знают. Вопрос зачем предоставляется возможнось заказа валюты на конкретную дату, если возможности её получить нет и почему сотрудники позволяют себе хамски отвечать, что это не их проблеммы?
Коментарі (1)
Ответ банка
26 грудня 2019, 17:31
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.