Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Коростень, вул. Шевченка, 4
Адреса:
Житомирська область, Коростень, вул. Шевченка, 4
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Наталія Коростень
14 листопада 2023, 18:59
Відділення в Коростені працює НЕ для людей!!! В той час, коли інші відділення по Україні відкрились після закінчення тривоги, тільки в Коростені «плюють» на людей! Те, що люди мерзли під відділенням, поки працівники банку перебували в укритті, їх не турбує взагалі! Вже другий раз перезамовляю готівку і неможливо отримати! Якщо тривога буде щоденно, то як отримати свої гроші!? Невже не можна відкрити хоч на пів години після тривоги, як по всій Україні і обслужити клієнтів? Тим паче, що черги не було взагалі. Відкрили двері і сказали, що не працюють! 😡
Коментарі (4)
Ответ банка
14 листопада 2023, 20:27
Вітаємо. Безпека наших клієнтів та співробітників — понад усе. У випадку, якщо лунає сигнал повітряної тривоги — необхідно відразу пройти в укриття. Жоден працівник чи клієнт не може перебувати у приміщенні, доки триває тривога.
Ми стараємось, щоб всі клієнти могли скористатись послугами банку та отримували якісне обслуговування, в тому числі в цей непростий час.
В кожному регіоні ситуація абсолютно різна, але знаємо точно, що одразу після завершення тривоги наші співробітники якомога швидше повертаються на робочі місця.
Обов'язково перевіримо дії співробітників після завершення сигналу тривоги.
Бережіть себе і своїх близьких.
Ми стараємось, щоб всі клієнти могли скористатись послугами банку та отримували якісне обслуговування, в тому числі в цей непростий час.
В кожному регіоні ситуація абсолютно різна, але знаємо точно, що одразу після завершення тривоги наші співробітники якомога швидше повертаються на робочі місця.
Обов'язково перевіримо дії співробітників після завершення сигналу тривоги.
Бережіть себе і своїх близьких.
Доброго дня! Зіткнувся з неприємною ситуацією, 13.08.2022 мені було надіслано через Вестрн Юніон терміновий переказ у валюті (доларах). Я замовив 25.08.2022 готівкові долари у сумі 400 доларів на відділення у місті Коростень (воно у нас одне), 26.08 надійшло повідомлення в Приват 24, що мої долари надійшли на відділення та уже доступні мені до 17:00, рекомендовано прибути на відділення у другій половині дня. В той же день я пішов на відділення, щоб отримати заброньовані мною долари. І знаєте, що відповів співробітник на касі? Сказала, що долари закінчилися зранку! Тобто це як? Мої заброньовані долари віддали комусь? Це корупція, кумівство! Співробітники банку видають долари лише «своїм»!
Людина, що висилала мені переказ заплатила додатково за терміновість отримання коштів мною, а Приват відмовляється видати переказ у валюті, в якій був цей переказ! Навіть не дочекаєтеся, я не буду отримувати долари по вашому курсу через Приват 24 з конвертацією у гривню, нехай ці долари повертаються назад, якщо я їх не отримаю, не мені, так нікому!
Написав скаргу на співробітника, що мені підло набрехала та видали мої заброньовані долари комусь «своєму»! Подав повторно заявку на отримання готівкових доларів! Якщо в понеділок я не отримаю свої долари, то буду писати скаргу в Національний банк України. Я буду писати скарги на ваш банк кожного дня, поки мої гроші мені не будуть видані!
Коментарі (9)
Людина, що висилала мені переказ заплатила додатково за терміновість отримання коштів мною, а Приват відмовляється видати переказ у валюті, в якій був цей переказ! Навіть не дочекаєтеся, я не буду отримувати долари по вашому курсу через Приват 24 з конвертацією у гривню, нехай ці долари повертаються назад, якщо я їх не отримаю, не мені, так нікому!
Написав скаргу на співробітника, що мені підло набрехала та видали мої заброньовані долари комусь «своєму»! Подав повторно заявку на отримання готівкових доларів! Якщо в понеділок я не отримаю свої долари, то буду писати скаргу в Національний банк України. Я буду писати скарги на ваш банк кожного дня, поки мої гроші мені не будуть видані!
Ответ банка
28 серпня 2022, 11:08
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Фахівці проведуть перевірку відносно даної ситуації та зв'яжуться за результатом.
Перепрошуємо за незручності. Фахівці проведуть перевірку відносно даної ситуації та зв'яжуться за результатом.
Обратился в отделение т. к. срок действия карты «универсальная» истек и банк без пояснения причины отказал. Выяснить причину отказа невоможно. Такого хамского отношения к клиентам еще не видел.
Написати коментар
Ответ банка
6 жовтня 2021, 15:15
Добрий день!
Вже перевіряємо вашу ситуацію. За результатом її розгляду вам зателефонує наш фахівець.
Вже перевіряємо вашу ситуацію. За результатом її розгляду вам зателефонує наш фахівець.
Город Коростень, отделение по Грушевского, 50. Обслуживание ужасное, специалист в особе Вероники Валериивны Глушенко нахамил мне, в отделении работает всего лишь один специалист, выстоял в очереди 20 минут, если не больше. Мало того, что карты забираю из отделения по вашей вине, в добавок к ожиданию в 1 месяц, так как вы их потеряли, так ещё к этому должен снова терпеть ваш профессионализм работы с клиентами.
Написати коментар
Ответ банка
21 липня 2020, 15:14
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.