Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Харків, вул. Валентинівська, 29-Б
Адреса:
Харків, вул. Валентинівська, 29-Б
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, перерва каси: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
agsmith15
27 вересня 2023, 15:19
Замовив через додаток 1300 доларів. Видали сміттям, купюрами, що старше за мене, та ще й не всю суму. Розберіться, будь ласка, як працює ваш сервіс чи так і має бути?
Коментарі (6)
Ответ банка
27 вересня 2023, 16:26
Вітаємо. У відділенні видаються купюри, які в свою чергу попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати та зробити повторне замовлення.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати та зробити повторне замовлення.
Претензия к Приватбанку по Харькову…
На оккупированных территориях можете продолжать работу,
находятся и сотрудники и технические средства и не страшно,
что оккупанты могут ограбить или убить, а на Северной Салтовке
в Харькове, с довоенной численностью населениея, как город Мариуполь,
и с расстоянием более 30 км до линии фронта почему-то не желате
работать — все отделения Приватбанка закрыты.
Все коммунальные предприятия работают,
торговые точки в МАФах работают, ЦНАП на Тракторостроителей 144
тоже работает, предоставляя админуслуги жителям города и только
государственный Приватбанк отказывается открывать свои отделения
на Северной Салтовке и близлежащих микрорайонах.
Конечно можно потратить пол-дня и поехать в рабочее время с Салтовки
на другой конец города в открытое отделение, например, на Героев
Сталинграда, но это не решение проблемы.
Коментарі (6)
На оккупированных территориях можете продолжать работу,
находятся и сотрудники и технические средства и не страшно,
что оккупанты могут ограбить или убить, а на Северной Салтовке
в Харькове, с довоенной численностью населениея, как город Мариуполь,
и с расстоянием более 30 км до линии фронта почему-то не желате
работать — все отделения Приватбанка закрыты.
Все коммунальные предприятия работают,
торговые точки в МАФах работают, ЦНАП на Тракторостроителей 144
тоже работает, предоставляя админуслуги жителям города и только
государственный Приватбанк отказывается открывать свои отделения
на Северной Салтовке и близлежащих микрорайонах.
Конечно можно потратить пол-дня и поехать в рабочее время с Салтовки
на другой конец города в открытое отделение, например, на Героев
Сталинграда, но это не решение проблемы.
Ответ банка
12 серпня 2022, 11:30
Добрий день!
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення тимчасово закриті. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на карті відділень за посиланням https://privatbank.ua/map.
Окрім відділень клієнти можуть користуватись банкоматами, ТСО та Приват24, що дає змогу здійснити необхідні операції віддалено.
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення тимчасово закриті. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на карті відділень за посиланням https://privatbank.ua/map.
Окрім відділень клієнти можуть користуватись банкоматами, ТСО та Приват24, що дає змогу здійснити необхідні операції віддалено.
Доброго дня! В мене немає претензій до якості обслуговування працівниками, але є величезна претензія до організації роботи відділення. Люди чекають в черзі на вулиці, в відділення пускають по 2 людини до операторів і 2 в касу. Я особисто сьогодні, 20 грудня, стояла в черзі до оператора 1 годину на вулиці! На дворі зима, в Харкові дуже холодно, і годину стояти на вулиці, що б отримати послугу по своїм же депозитам — це жах. Організуйте, будь ласка, або електронну чергу, або запускайте людей з сертифікатами вакцинаціі до відділення, що б чекали всередені. Дякую за розуміння!
Коментарі (1)
Ответ банка
20 грудня 2021, 16:35
Добрий день!
Вибачте за можливі незручності. В цей непростий час ми не можемо ризикувати здоров’ям наших клієнтів та співробітників. Саме тому, вимушені дотримуватись норм безпеки, які в тому числі, пов’язані з обмеженою кількістю людей в приміщенні.
Не забувайте, що для зручності та економії вашого часу існують віддалені канали обслуговування: Приват24, термінали самообслуговування, банкомати та цілодобова підтримка чата чи за телефоном 3700.
Ми цінуємо думку кожного клієнта та вдячні вам за ваше звернення. Воно прийняте до уваги!
Додатково, ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію щодо вирішення вашого питання у відділенні.
З повагою, ПриватБанк.
Вибачте за можливі незручності. В цей непростий час ми не можемо ризикувати здоров’ям наших клієнтів та співробітників. Саме тому, вимушені дотримуватись норм безпеки, які в тому числі, пов’язані з обмеженою кількістю людей в приміщенні.
Не забувайте, що для зручності та економії вашого часу існують віддалені канали обслуговування: Приват24, термінали самообслуговування, банкомати та цілодобова підтримка чата чи за телефоном 3700.
Ми цінуємо думку кожного клієнта та вдячні вам за ваше звернення. Воно прийняте до уваги!
Додатково, ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію щодо вирішення вашого питання у відділенні.
З повагою, ПриватБанк.
Решила пополнить валютный депозит, создала заявку на пополнение наличными в приват 24, и после работы заехала в отделение в Харькове 08/11/21, но карточку привата забыла, подумала что если есть паспорт и ИНН проблем не должно быть. При этом вечером, я знала, что будет много людей и наличие золотой карточки, и сумма депозита более 50тыс. грн не даёт право быть первым в кассу (так как почти все такие как я в очереди, проверить сложно). Подошла моя очередь и на кассе меня попросили паспорт и карточку, объяснив ситуацию, кассир сказала что должен быть код для пополнения депозита, я зашла в приват24 и спросила где его посмотреть, так как смс не приходило и в приват 24 не отображается, на что кассир ответила, это Вы должны выяснить у менеджера отделения и это не его работа выяснять где этот код для пополнения. Посмотрев на очередь к менеджеру, я поняла, что Приватбанку мой депозит не нужен. Но решила испытать удачу через терминал для пополнения, открыв приват24 прошла идентификацию, и увидела что платёж в корзине на пополнение депозита весит, перешла в пополнение и терминал запросил карточку, таким образом в терминале без карточки тоже не пополнила. Возможно я не запомнила код для пополнения депозита, но на кассе должны уметь проводить идентификацию клиента по паспорту и увидеть что есть платёж на пополнение депозита? С терминалом наоборот, идентификацию клиента провел, но зачем требовать карточку, если я пополняю депозит?
Написати коментар
Ответ банка
11 листопада 2021, 10:49
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Пополнял через банкомат свою карту на сумму 12 000,00 грн. Положил купюры по 200,00 грн. — 40 штук и по 500,00 грн.- 8 штук, банкомат принял все купюры, но пополнил счёт только на 8000,00 грн. Я сразу же в отделении озвучил о проблеме, мне предложили позвонить по номеру 3700, я позвонил и мою заявку приняли. Пополнял я 05.01.2021, а 11.01.2021мне пришло сообщение об отказе. Я опять подал заявку через 3700, но на следующий день получил сообщение об отказе.
Подскажите пожалуйста, могу ли я запросить видео с этого терминала?
Как мне решить этот вопрос с банком?
Коментарі (6)
Подскажите пожалуйста, могу ли я запросить видео с этого терминала?
Как мне решить этот вопрос с банком?
Ответ банка
23 січня 2021, 15:26
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.