Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Київ, вул. Митрополита Андрія Шептицького, 24
Адреса:
Київ, вул. Митрополита Андрія Шептицького, 24
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, перерва каси: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
17 травня 2024, 19:44
Добрий день! Ваш відгук та пропозиція дуже цінні для нас і допоможуть нам стати краще. Наші фахівці з відповідного відділу обов'язково розглянуть пропозицію.
Звертаємо вашу увагу, що під час відключення світла є можливість зняття готівки:
у банкоматі ПриватБанку (У чергових відділеннях будуть працювати банкомати та термінали);
у банкоматі іншого банку;
через касу у відділенні;
через сервіс «Готівка на касі» – зняття готівки під час оплати товару в магазинах.
Більше інформації про роботу ПриватБанку під час блекауту ми розмістили на сайті https://privatbank.ua/help/blackout.
Звертаємо вашу увагу, що під час відключення світла є можливість зняття готівки:
у банкоматі ПриватБанку (У чергових відділеннях будуть працювати банкомати та термінали);
у банкоматі іншого банку;
через касу у відділенні;
через сервіс «Готівка на касі» – зняття готівки під час оплати товару в магазинах.
Більше інформації про роботу ПриватБанку під час блекауту ми розмістили на сайті https://privatbank.ua/help/blackout.
Відповідь адміністратора
17 червня 2024, 12:00
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/deposits/articles/narodnyy-reyting-bankiv-traven-24/
«11» лютого 2020 22:37 я відправив 300 грн на карту ПриватБанку 5168 7573 4919 1694 ЗОМЧАК ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ, товар він звісно не відправив та перестав відповідати на звінки та повідомлення. Номр його телефону (050) 851-65-80. Прошу прийняти міри по блокуванню карти злодія та повернення грошей.
Коментарі (3)
Ответ банка
15 березня 2020, 17:59
Добрий день!
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
В октябре 2019 года оплатил картой Mastercard Приватбанка 89 долларов в интернет-магазине, который оказался мошеннический и это было видно уже после оплаты и добавлю что платеж был без 3ds, от магазина не пришло ни одного письма, оплата была за самокат, а в списании указано «учеба», магазин был однодневка (домен GODFERYFANNED.WIN был зарегистрирован 9 октября и через несколько дней уже не работал), после этого обратился в приват (№ заявки:1034359) и они направили запрос эквайеру, эквайер подтвердил списание, но не предоставил никакого документа от торговца подтверждающего оказание услуги или отправку товара (естественно, что и не мог предоставить), Приватбанк после этого шлет стандартный ответ «мы сделали все что смогли и ничего не вернем», при этом на большинство писем Приват вообще не отвечает, только если час переписываться со службой поддержки, тогда отвечают на письмо, но пишут явную отписку.
Коментарі (5)
Ответ банка
8 лютого 2020, 15:39
Добрий день!
Ми б не хотіли, щоб у Вас виникло неправильне враження про банк через дану ситуацію.
За Вашим зверненням, Банк, діючи в рамках правил міжнародних платіжних систем сформував запит на опротестування операції по картці. Зі своєї сторони ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено на користь клієнта. В даній ситуації, на жаль, нам не вдалося отримати позитивне рішення та оскаржити дану операцію.
З повагою, ПриватБанк.
Ми б не хотіли, щоб у Вас виникло неправильне враження про банк через дану ситуацію.
За Вашим зверненням, Банк, діючи в рамках правил міжнародних платіжних систем сформував запит на опротестування операції по картці. Зі своєї сторони ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено на користь клієнта. В даній ситуації, на жаль, нам не вдалося отримати позитивне рішення та оскаржити дану операцію.
З повагою, ПриватБанк.
Доброго дня.
Мною 21.11 через приват 24 було здійснено переказ коштів в сумі 8900,00грн. на ПК Аваль Банку для подальшого погашення кредиту, проте приват заблокував даній платіж і мій №телефону, як фінансовий, як результат -не можливо зайти у свій кабінет у Приват24.
22.11 була у відділенні привата по адресі м.Київ, вул. Митрополита Андрія Шептицького, 10 де було повідомлено, що ситуація вже вирішена і вже можливо зайти у Приват24, платіж розблоковано.
При перевірці, встановлено, що нічого не змінилось:
-телефон заблокований як фінансовий
-не можливо зайти в приват 24
-платіж на суму 8900грн. також блокований.
Прошу надати мені ТЕРМІНОВО письмове пояснення, з яких причин сталась така ситуація, що було здійснено працівниками Приватбанку, щоб уникнути в майбутньому подібних проблем і яким чином Приватбанк, буде відшкодовувати моральну шкоду, яку було мені завдано при вирішенні даних спірних питань.
м. Київ, Україна, 2002
Коментарі (1)
Мною 21.11 через приват 24 було здійснено переказ коштів в сумі 8900,00грн. на ПК Аваль Банку для подальшого погашення кредиту, проте приват заблокував даній платіж і мій №телефону, як фінансовий, як результат -не можливо зайти у свій кабінет у Приват24.
22.11 була у відділенні привата по адресі м.Київ, вул. Митрополита Андрія Шептицького, 10 де було повідомлено, що ситуація вже вирішена і вже можливо зайти у Приват24, платіж розблоковано.
При перевірці, встановлено, що нічого не змінилось:
-телефон заблокований як фінансовий
-не можливо зайти в приват 24
-платіж на суму 8900грн. також блокований.
Прошу надати мені ТЕРМІНОВО письмове пояснення, з яких причин сталась така ситуація, що було здійснено працівниками Приватбанку, щоб уникнути в майбутньому подібних проблем і яким чином Приватбанк, буде відшкодовувати моральну шкоду, яку було мені завдано при вирішенні даних спірних питань.
м. Київ, Україна, 2002
Ответ банка
22 листопада 2019, 15:07
Нещодавно за Вашою карткою було зафіксовано підозрілі операції, що могли виявитися шахрайськими. На жаль, ми не змогли зв’язатися з Вами за номерами телефонів, які Ви залишали в банку, щоб прояснити ситуацію. Тому з метою безпеки Вашу картку було тимчасово заблоковано.
Додатково пояснення було направлено вчора на Ваш e-mail. На поточний момент Ваш рахунок розблоковано. Вам необхідно підтвердити Ваш номер телефону в банкоматі або терміналі самообслуговування ПриватБанку, після чого його можна буде використовувати в Банку.
Додатково пояснення було направлено вчора на Ваш e-mail. На поточний момент Ваш рахунок розблоковано. Вам необхідно підтвердити Ваш номер телефону в банкоматі або терміналі самообслуговування ПриватБанку, після чого його можна буде використовувати в Банку.
Перше — дуже дякую працівникам служби підтримки «Приватбанку». В критичній ситуації, коли банкомат вимикається під час знеструмлення, забирає карту і не видає гроші (але списує з рахунку) служба підтримка (в моєму випадку) спрацювала дуже ефективно. За кілька хвилин після інциденту заявка на повернення вже була оформлена. Id заявки — 28535991 (транзакція 16 травня о 20:10).
Тепер невеличка пропозиція. Чи не можна додати до інтерактивної карти з банкоматами в Приват24 написи, до прикладу: «Банкомат праює під час відключення світла» (якщо банкомат працює від джерела безперебійного живлення)? Щоб людина орієнтувалася, де вона може зняти кошти під час відключення світла без ризику, а де може отримати проблеми з поверненням грошей та картки. Дякую за розуміння і сподіваюсь на швидке та позитивне вирішення своєї ситуації.