Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Київ, вул. Якуба Коласа, 12
Адреса:
Київ, вул. Якуба Коласа, 12
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, перерва: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
58Valeriy
4 вересня 2024, 16:52
ПриватБанк не є надійною установою по збереженню наших коштів. Неодноразово їх співробітники використовуючи таємну фін. інформацію передають її шахраям, після чого із рахунка зникають кошти в розмірах 20 000 -30 000грн. Кримінальну справу поліція гальмує, чекає термін давності розслідування, щоб закрити її. Таким чином наші заощадження розподіляються між шахраями, банком, і поліцією. У підтвердження цим подіям надаю № 12022105080001724 кримінального провадження від 06.09.2022р.
Коментарі (2)
Ответ банка
4 вересня 2024, 17:22
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Никогда раньше не сталкивалась с проблемами с Приватом. Пользуюсь услугами банка несколько лет. Вчера столкнулась с такой ситуацией. В Киеве в Т Ц Променада Парк по адресу Окружная 4, я воспользовалась терминалом+банкоматом, который принимает купюры пачками. Я хотела пополнить свою карту на 28000грн купюрами по 500 грн, положила их в ячейку, она закрылась, терминал долго считал деньги выдал ошибку и больше не открылся. Выдал чек, в котором было написано «Неможливо здійснити операцію. Ваші кошти залишились в банкоматі. Очікуйте автоматичного повернення коштів протягом 15 хвилин. Якщо кошти не було повернуто автоматично за 15 хвилин, зверніться за телефоном 3700». Я стояла возле банкомата 15 минут, пробовала ещё раз нажать на кнопку «пополнить» в надежде что он откроет ячейку и там окажутся мои деньги. В итоге этого не произошло, на 3700 оставила заявку, где написано, что будут её рассматривать до 14 ДНЕЙ! Это все мои и не только мои деньги. Они нужны были мне ещё вчера. Уже больше суток я просто хожу плачу каждый час обновляя статус заявки, а он не меняется. У меня дикое желание закрыть все мои карты в этом банке и больше никогда с ним не связываться. Я не знаю куда мне обращаться.
Коментарі (3)
Ответ банка
9 березня 2023, 17:50
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Зробимо все можливе для якнайшвидшого вирішення питання.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Зробимо все можливе для якнайшвидшого вирішення питання.
У меня вопрос к представителям банка. Ещё чуть меньше месяца, хотел положить на депозит мелкие доллары по 1,2$ но в отделении на Якуба Колоса 12, на кассе, не захотели принимать. Мол распоряжение и не принимают, только от 5$.
Вопрос: Правомерно поступили сотрудники банка с клиентом банка? И, мелкие деньги с какого пора счетаются не деньгами??
Написати коментар
Вопрос: Правомерно поступили сотрудники банка с клиентом банка? И, мелкие деньги с какого пора счетаются не деньгами??
Ответ банка
23 вересня 2020, 9:06
Доброго ранку!
Давайте розберемось в ситуації більш детально. Йдемо до приватних повідомлень
Давайте розберемось в ситуації більш детально. Йдемо до приватних повідомлень
Я с 2006 года проживаю и официально работаю в Киеве. Жена и ребенок прописаны в Киеве. Был клиентом Приват банка до 2014 года, но при смене места работы, 5 лет пользовался Ощадом. Теперь снова сделал карточку для выплат в Привате. Два раза мне зачислили зп и карточку заблокировали. Просят принести справку переселенца. В связи с тем, что я с 2006 года, мне письменно отказали в этой справке. Попросили прийти в отделение с паспортом и кодом. Пришел, отфоткали. Результата «ноль». На вопрос почему не разблокировали, ответ — принесите справку. После двух дней переписки с операторами, которые дают разную информацию, оставил жалобу на одного из них перезвонили с Днепра. Попросили принести документ родственника, который владеет недвижимостью на территории Украины. Принес Вытяг на владение квартиры братом, паспорт с пропиской жены в Киеве, свидетельство о браке, свидетельство о рождении ребенка. Через 30 минут, оператор сказал что документы проверку не прошли. Деньги на карте зависли, причем, зачислить зп могут, а я снять их не могу. Куда пожаловаться? Как вернуть деньги? Больше никакие документы я им предоставлять не буду. Прописываться на территории Украины я не буду, есть причины.
Коментарі (1)
Ответ банка
11 вересня 2020, 13:32
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Щодо питання про необхідність актуалізації даних, то це описано в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділ I. Загальні положення п.3 зазначено: «Цим Положенням установлюються загальні вимоги Національного банку щодо порядку: ідентифікації, верифікації клієнтів (представників клієнтів), вивчення клієнтів, уточнення/додаткового уточнення інформації про клієнтів.» Розділ V. «Порядок ідентифікації, верифікації та вивчення клієнтів», в якому описано порядок ідентифікації клієнта банку та інших пунктах даної постанови. Таким чином, для можливості подальшого та коректного обслуговування, Банк, діючи в рамках діючого законодавства має отримати від вас документи для проходження ідентифікації.
Додатково з вами зв'яжуться наші співробітники.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Щодо питання про необхідність актуалізації даних, то це описано в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділ I. Загальні положення п.3 зазначено: «Цим Положенням установлюються загальні вимоги Національного банку щодо порядку: ідентифікації, верифікації клієнтів (представників клієнтів), вивчення клієнтів, уточнення/додаткового уточнення інформації про клієнтів.» Розділ V. «Порядок ідентифікації, верифікації та вивчення клієнтів», в якому описано порядок ідентифікації клієнта банку та інших пунктах даної постанови. Таким чином, для можливості подальшого та коректного обслуговування, Банк, діючи в рамках діючого законодавства має отримати від вас документи для проходження ідентифікації.
Додатково з вами зв'яжуться наші співробітники.