Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Ірпінь, вул. Рената Польового, 1
Адреса:
Київська область, Ірпінь, вул. Рената Польового, 1
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
MisterPepsi
8 березня 2024, 0:36
В начале 2024 в приват для бизнес попросили предоставить происхождение средств, предоставил декларацию о доходах за 2023, все подошло и уведомление пропало да и оператор подтвердил, что всё нормально. Вчера хотел снять определенную сумму денег, но получил отказ в кассе, позвонил оператору на что получил ответ у вас стоит лимит. Внимание вопрос практически все средства заходят на расчетный счёт с постерминала приватбанка, который находится в магазине. Объясните какие акты выполненных работ или какие договора я должен предоставить банку чтобы мне повысили лимит? И если честно мне не совсем понятно происходящее, я являюсь ФОПом есть определенный лимит в год на оборотные средства, на каком основании банк запрещает мне снимать собственные средства с карты в суточном лимите?
Коментарі (2)
Ответ банка
8 березня 2024, 10:28
Вітаємо.
Стандартний ліміт зняття готівки:
— у банкоматі — 60 тис. грн на добу, але не більше 20 тис. грн за 3 години;
— у касі — 100 тис. грн. на добу.
Якщо необхідно збільшити ліміт, додайте підтвердження мети зняття в Приват24 для бізнесу (меню: Документи — документи корп.кліента — зняття готівки).
Стандартний ліміт зняття готівки:
— у банкоматі — 60 тис. грн на добу, але не більше 20 тис. грн за 3 години;
— у касі — 100 тис. грн. на добу.
Якщо необхідно збільшити ліміт, додайте підтвердження мети зняття в Приват24 для бізнесу (меню: Документи — документи корп.кліента — зняття готівки).
Доброго дня. Довгий час являюсь коритувачем пакету Premium та картою MasterCard Platinum. І вирішення мого питання по незаконному списанню коштів з моєї карти триває вже 4 місяці, хоча чіткі умови вказані на сайті Приватбанку.
11.12.2021 я відлітав з аеропорту Марса-Аламу і мені було запропоновано швидко пройти паспортний контроль для власників Платинум карток. Я уточнив чи це безкоштовно, мені відповіли що повністю безкоштовно і попросили карту для перевірки що вона активна. Карту я надав, мені її повернули і провели по відповідних стійках. Далі я пішов на посадку.
По поверненню в Україну я побачив що з моєї карти зняли 1 долар за відвідування Лаундж Зони в Аеропорту (яку я не відвідував) і вирішив перевірити інформацію в інтернеті, перечитав на сайті Приватбанку, що при відвідуванні лаундж зони резервується 1 долар на карті, а потім знімається 32 долари на протязі 1−2 місяців.
Інформація вказана на сайті Приватбанку:
https://privatbank.ua/vip/loungekey
Також там вказано: «Як підтвердження оплати Ви підписуєте електронний чек, у якому зазначено кількість відвідувачів, у тому числі Ваші гості, дата відвідування лаундж-залу тощо. Обов’язково перевіряйте зазначену кількість гостей»
12.12.2021 я одразу звернувся до Персонального банкіра і в службу підтримки з детальним описом ситуації, щоб цю оплату анулювали та унеможливили подальше списання, адже Лаундж Зони я не відвідував, жодних документів/чеків не підписував. Декілька разів детально описував ситуації різним співробітникам по телефону 3700, і в чаті.
25.01 з моєї карти було знято ± 60 доларів в гривнях. Я повторно декілька разів звертався в Приватбанк з питанням за що їх зняли, і чому 60 а не 160, на що відповіді не отримав.
Лише після чергового звернення 20.04 я отримав відповідь, що кошти зняли за відвідування лаундж зони 2 особами, на що мені надіслали якийсь скріншот з їх системи. На моє заперечення що я нічого не відвідував і не підписував і навіть летів сам в той день, мені відповіли, що це відповідь на їх звернення від Лаундж зони і там вказано 2 особи, отже 64 долари знято і вони нічого зробити не можуть.
Повна бездіяльність при незаконному знятті коштів з карти, при тому що в них чітко вказано в умовах обслуговування: «Як підтвердження оплати Ви підписуєте електронний чек, у якому зазначено кількість відвідувачів, у тому числі Ваші гості, дата відвідування лаундж-залу тощо. Обов’язково перевіряйте зазначену кількість гостей».
Обслуговування на нульовому рівні, постійні обіцянки звязатися з відповіддю на протязі 24 годин і жодної відповіді, поки не звяжусь сам через кілька днів і так знову і знову.
Як потім дізнався, буває така ситуація з аеропортом Єгипту і не один я так постраждав. Мій знайомий обслуговувся в OTP банку, в нього була така ж ситуація, та після його звернення кошти йому повернули на протязі 24 годин. Я дуже розчарований такою якістю обслуговування та відношенням до клієнтів.
Написати коментар
11.12.2021 я відлітав з аеропорту Марса-Аламу і мені було запропоновано швидко пройти паспортний контроль для власників Платинум карток. Я уточнив чи це безкоштовно, мені відповіли що повністю безкоштовно і попросили карту для перевірки що вона активна. Карту я надав, мені її повернули і провели по відповідних стійках. Далі я пішов на посадку.
По поверненню в Україну я побачив що з моєї карти зняли 1 долар за відвідування Лаундж Зони в Аеропорту (яку я не відвідував) і вирішив перевірити інформацію в інтернеті, перечитав на сайті Приватбанку, що при відвідуванні лаундж зони резервується 1 долар на карті, а потім знімається 32 долари на протязі 1−2 місяців.
Інформація вказана на сайті Приватбанку:
https://privatbank.ua/vip/loungekey
Також там вказано: «Як підтвердження оплати Ви підписуєте електронний чек, у якому зазначено кількість відвідувачів, у тому числі Ваші гості, дата відвідування лаундж-залу тощо. Обов’язково перевіряйте зазначену кількість гостей»
12.12.2021 я одразу звернувся до Персонального банкіра і в службу підтримки з детальним описом ситуації, щоб цю оплату анулювали та унеможливили подальше списання, адже Лаундж Зони я не відвідував, жодних документів/чеків не підписував. Декілька разів детально описував ситуації різним співробітникам по телефону 3700, і в чаті.
25.01 з моєї карти було знято ± 60 доларів в гривнях. Я повторно декілька разів звертався в Приватбанк з питанням за що їх зняли, і чому 60 а не 160, на що відповіді не отримав.
Лише після чергового звернення 20.04 я отримав відповідь, що кошти зняли за відвідування лаундж зони 2 особами, на що мені надіслали якийсь скріншот з їх системи. На моє заперечення що я нічого не відвідував і не підписував і навіть летів сам в той день, мені відповіли, що це відповідь на їх звернення від Лаундж зони і там вказано 2 особи, отже 64 долари знято і вони нічого зробити не можуть.
Повна бездіяльність при незаконному знятті коштів з карти, при тому що в них чітко вказано в умовах обслуговування: «Як підтвердження оплати Ви підписуєте електронний чек, у якому зазначено кількість відвідувачів, у тому числі Ваші гості, дата відвідування лаундж-залу тощо. Обов’язково перевіряйте зазначену кількість гостей».
Обслуговування на нульовому рівні, постійні обіцянки звязатися з відповіддю на протязі 24 годин і жодної відповіді, поки не звяжусь сам через кілька днів і так знову і знову.
Як потім дізнався, буває така ситуація з аеропортом Єгипту і не один я так постраждав. Мій знайомий обслуговувся в OTP банку, в нього була така ж ситуація, та після його звернення кошти йому повернули на протязі 24 годин. Я дуже розчарований такою якістю обслуговування та відношенням до клієнтів.
Ответ банка
20 квітня 2022, 14:00
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
У банка «есть» такая услуга как заказать доставку карты… Котора не работает совсем!!! Я заказал карту 25 марта, пришла карта мне 1апреля почтальоном Мист экспресс, который не понятно сколько доставлял мою копию документов в банк плюс проспал моё фото с картой… После этого я бесконечное количество раз звонил на 3700 чтоб мне карту активировали… В и тоге уже 19 апреля и у меня карта-пустышка которой я не могу пользоваться… И в какой-то момент на номер 3700 меня перестали соединять с оператором, видать надоел я им, и меня отправляет в чат пообщаться с специалистом. Я общался с тремя «специалистами» которые оказались ботами которые мне тоже не помогли.
Итог: банк с операторами которым платят з/п просто за просиживание поп на стуле, чат боты нерабочие, и услуга доставки карты на дом не рабочая. Я очень разочарован…
Написати коментар
Итог: банк с операторами которым платят з/п просто за просиживание поп на стуле, чат боты нерабочие, и услуга доставки карты на дом не рабочая. Я очень разочарован…
Ответ банка
19 квітня 2021, 18:27
Добрий вечір!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Як бачимо, на даний момент питання активації картки було вирішене. Наші колеги додатково зв'яжуться з вами для надання зворотнього зв'язку після перевірки інформації за вашим зверненням в підтримку.
Перепрошуємо за завдані незручності.
Як бачимо, на даний момент питання активації картки було вирішене. Наші колеги додатково зв'яжуться з вами для надання зворотнього зв'язку після перевірки інформації за вашим зверненням в підтримку.
З будь яким питанням, у будь якому місті України, фахівці банку допомогали мені у найкоротший строк.
Найкращій банк, з яким мені довелося працювати.
Швидко, ввічливо, оперативно.
Написати коментар
Найкращій банк, з яким мені довелося працювати.
Швидко, ввічливо, оперативно.
Ответ банка
24 листопада 2020, 12:27
Дякуємо, що ви з нами! Завжди можете на нас розраховувати.
Несколько раз наступал страховой случай, были поданы все документы согласно договора страхования, рассмотрение обращения месяц — результат ноль. У них всегда найдётся отговорка, чтобы не выплатить по страховке. Обходите стороной эту приватную мошенническую контору.
Коментарі (4)
Ответ банка
24 січня 2019, 19:43
Уважаемый Автор!
Мы огорчены тем, что Вы испытали негативный опыт в связи с данной ситуацией.
Вопрос передан в работу профильным специалистам. По результату обработки заявки, с Вами свяжется сотрудник банка.
С уважением, ПриватБанк.
Мы огорчены тем, что Вы испытали негативный опыт в связи с данной ситуацией.
Вопрос передан в работу профильным специалистам. По результату обработки заявки, с Вами свяжется сотрудник банка.
С уважением, ПриватБанк.