В мене виникла дуже неприємна ситуація: домовилася про продаж дитячої іграшки і мені «покупець» скидує «чек про оплату» — натискаю на посилання і мене перекинуло на сайт privat24.perekazu.com (доречі сайт так і працює та продовжує грабувати), оформленний дуже схоже на додаток Приват24(я взагалі подумала, що відкривавається мій додаток). Далі, як зазвичай, «введіть логін і пароль», дзвінок від банку «підтвердіть вхід у Приват24» і відкривається мій кабінет. Перевіривши відсутність надходження суми, звичайно ж, чекаємо декілька хвилин і заходимо і перевіряємо знову (процедура та сама: логін, пароль, дзвінок-підтвердження) і ось воно: на рахунку КРЕДИТНОЇ картки «0″ без жодної смс, дзвінка з додатковими питаннями, уточненнями! Подзвонила на гарячу лінію і прошу:«Блокуйте суму і картку!», а оператор: «так, бачу що по Вашій картці проводиться операція», кажу: «блокуйте!», а він «переключаю на спеціаліста, який зайняється заявками на повернення коштів». Склали заявку з формулюванням: «повернення коштів, в звязку з шахрайськими діями». На наступний день оператор гарячої лінії вже каже, що «підозра на шахрайські дії, бо відмічений код 3dSecure», кажу «не може бути, не було жодних підтвердженнь від мене!». У відділенні взагалі ніхто не може, навіть чек надати, тільки платну виписку по рахунку, на гарячій лінії, щоб надати виписку за один день, спитали ВСЮ можливу особисту інформацію. Замовила у оператора роздруковку дзвінків і наскільки ж все стало зрозуміло! Звернення на гарячу лінію 15:42(співпадає з часом оформлення заявки № 1742269), а о 15:45 надходить смс — «розваги ПриватБанк, а в тексті смс: «ваші картки заблоковано».
Тобто захисту від шахраїв Приватбанк не надає адже САМ з ними співпрацює! Провести операцію по зняттю ВСІХ кредитних коштів по-перше нехарактерною для цієї картки сумою, по-друге з невідомого пристрою і по-третє без будь-якої перевірки особи, яка проводить цю операцію, може тільки зацікавлена сторона!
Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Біла Церква, бул. Олександрійський, 70
Адреса:
Київська область, Біла Церква, бул. Олександрійський, 70
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
30 серпня 2023, 9:22
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності. Бачимо, що наразі вся інформація передана відповідальним фахівцям, котрі проаналізують дії співробітників відділення під час вашого візиту та, за необхідності, проведуть з ними роботу. За результатами перевірки з вами додатково зв'яжуться.
Ответ банка
22 листопада 2021, 11:24
Добрий день!
ПриватБанк не співпрацює з шахраями, а навпаки веде активну боротьбу з протизаконними діями недобросовісних осіб. Якщо ви продаєте товар на інтернет-майданчику, для отримання переказу на картку за продаж товару необхідно зазначити лише номер картки, про що ми неодноразово попереджали. Ні в якому, разі не потрібно переходити по сумнівним посиланням та, тим паче, вказувати ваші дані та паролі.
За вашим зверненням в підтримку, ми подали заявку на оспорювання операції, однак, на жаль, вона не може бути оскаржена, згідно правилам міжнародних платіжних систем, так як при її здійснені було коректно вказано одноразовий пароль безпеки.
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Радимо вам звернутися в поліцію, а ми, зі свого боку, приймемо усі міри після офіційного запиту правоохоронців.
З повагою, ПриватБанк.
ПриватБанк не співпрацює з шахраями, а навпаки веде активну боротьбу з протизаконними діями недобросовісних осіб. Якщо ви продаєте товар на інтернет-майданчику, для отримання переказу на картку за продаж товару необхідно зазначити лише номер картки, про що ми неодноразово попереджали. Ні в якому, разі не потрібно переходити по сумнівним посиланням та, тим паче, вказувати ваші дані та паролі.
За вашим зверненням в підтримку, ми подали заявку на оспорювання операції, однак, на жаль, вона не може бути оскаржена, згідно правилам міжнародних платіжних систем, так як при її здійснені було коректно вказано одноразовий пароль безпеки.
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Радимо вам звернутися в поліцію, а ми, зі свого боку, приймемо усі міри після офіційного запиту правоохоронців.
З повагою, ПриватБанк.
7 квітня звернулась з проханням про допомогу і була створена заявка 30065858. Допомогли, підтримали, постійно тримали зі мною зв’язок, хоча я й не надіялась, що мою проблему можна вирішити. Та я щиро вдячна за допомогу і небайдужість! Вже напротязі 8 років ПриватБанк для мене- це найкращий і найзручніший сервіс, цілодобова підтримка і надійність! Марченко В.
Написати коментар
Ответ банка
8 квітня 2021, 13:00
Добрий день!
Раді, що ваше питання було успішно вирішено. Ви завжди можете на нас розраховувати.
Дякуємо за довіру!:)
Раді, що ваше питання було успішно вирішено. Ви завжди можете на нас розраховувати.
Дякуємо за довіру!:)
На днях задала вопрос сотруднику банка, будут ли каникулы на погашение процентов по кредитным картам на период карантина. Внятного ответа не получила…
Коментарі (1)
Ответ банка
23 березня 2020, 11:08
Добрий день!
У зв´язку з ухваленням проекту Закону про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникнення і поширення короновірусної хвороби (COVID-19) — на даний момент банк розглядає технічну можливість скасування нарахування штрафів та/або пені у разі прострочення в період з 01 березня 2020 року по 30 квітня 2020 року.
Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що виплати по кредитах залишаються на стандартних умовах. В разі введення змін в умови погашення кредитних договорів на період карантину — інформація буде опублікована на головному сайті Банку в розділі новин https://privatbank.ua/news/archive.
З повагою, ПриватБанк.
У зв´язку з ухваленням проекту Закону про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникнення і поширення короновірусної хвороби (COVID-19) — на даний момент банк розглядає технічну можливість скасування нарахування штрафів та/або пені у разі прострочення в період з 01 березня 2020 року по 30 квітня 2020 року.
Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що виплати по кредитах залишаються на стандартних умовах. В разі введення змін в умови погашення кредитних договорів на період карантину — інформація буде опублікована на головному сайті Банку в розділі новин https://privatbank.ua/news/archive.
З повагою, ПриватБанк.
Зашл в отделение пополнить долларовый депозит. Сотрудница выписала мне квитанцию, я отнесла деньги в кассу. Через некоторое время на эл. почту я получаю собщение, что мне подключен депозит Скарбничка. Без моего ведома и разрешения мне подключили депозит! Я конечно его отменила, позвонила на горячую линию, передо мной извинились и сказали, что примут меры Оказывается, при посещении банка нужно быть очень внимательным. Могут ведь и кредит какой-нибудь подкинуть без ведома клиента.
Коментарі (22)
Ответ банка
7 лютого 2020, 11:51
Добрий день!
Перепрошуємо за ситуацію, що сталась.
Підключення послуги без згоди клієнта — це пряме порушення норм обслуговування клієнтів. При підтвердженні данної ситуації з працівником буде невідкладно проведена робота.
Дозвольте нам більш детально перевірити інформацію. Для цього ми звернулись до Вас в приватні повідомлення та запросили Ваш номер телефону.
Перепрошуємо за ситуацію, що сталась.
Підключення послуги без згоди клієнта — це пряме порушення норм обслуговування клієнтів. При підтвердженні данної ситуації з працівником буде невідкладно проведена робота.
Дозвольте нам більш детально перевірити інформацію. Для цього ми звернулись до Вас в приватні повідомлення та запросили Ваш номер телефону.
Сегодня при выполнении перевода с карточки конченого привата на другой банк вышло сообщение — «обмеження видаткових операцій»
НИГДЕ в приват24 не написано ничего об этом.
Догадались, что банк заблокировал карточку.
После звонка в банк НИЧЕГО НЕ ПРОЯСНИЛОСЬ.
Да, карта заблокирована.
Видят перевод, но возникла ошибка. Какая ошибка? НЕИЗВЕСТНАЯ.
На просьбу разблокировать карту прозвучал гениальный ответ: Мы сейчас не можем разобраться в ситуации, попробуйте позвонить в 20:00.
Как так?????? А что поменяется в 20:00? Мне не нужно в 20:00, нужно сейчас.
или просто операторам не хочется работать?
У привата МОИ деньги, которыми я не могу распоряжаться?
Или толково обьясните причину блокировки!!!
Одним словом — альтернативно одаренные гомосексуальные личности.
Коментарі (4)
НИГДЕ в приват24 не написано ничего об этом.
Догадались, что банк заблокировал карточку.
После звонка в банк НИЧЕГО НЕ ПРОЯСНИЛОСЬ.
Да, карта заблокирована.
Видят перевод, но возникла ошибка. Какая ошибка? НЕИЗВЕСТНАЯ.
На просьбу разблокировать карту прозвучал гениальный ответ: Мы сейчас не можем разобраться в ситуации, попробуйте позвонить в 20:00.
Как так?????? А что поменяется в 20:00? Мне не нужно в 20:00, нужно сейчас.
или просто операторам не хочется работать?
У привата МОИ деньги, которыми я не могу распоряжаться?
Или толково обьясните причину блокировки!!!
Одним словом — альтернативно одаренные гомосексуальные личности.
Ответ банка
23 липня 2019, 16:30
Добры день!
Мы бы не хотели, чтобы у Вас складывалось негативное мнение о банке.
Мы запросили в личных сообщениях Ваши контактные данные, чтобы детальнее рассмотреть Ваш случай и разобраться в сложившейся ситуации.
С уважением, ПриватБанк.
Мы бы не хотели, чтобы у Вас складывалось негативное мнение о банке.
Мы запросили в личных сообщениях Ваши контактные данные, чтобы детальнее рассмотреть Ваш случай и разобраться в сложившейся ситуации.
С уважением, ПриватБанк.
Для мене, як для клієнта, важлива чесність та прозорість у наданні послуг.
Як виявилося, для того, аби отримати міжнародний переказ потрібно обов’язково оформити гривневу карту, що було спростовано службою підтримки. Аргументував менеджер банку дану дію тим, що потрібно створити фінансовий номер, якого в системі немає, але служба підтримки знову це спростувала. Якийсь сюр.
Для того, аби відкрити валютну карту необхідно створити гривневу, щоб було теж спростовано службою підтримки. На прохання підкріпити озвучені слова відповідною документацією, договором, публічною офертою чи іншими нормативними документом, працівник банку лише посміхнулася і видала фразу: «Вам же потрібно зняти кошти? Чи як?». Що це за, пробачте грубість, нахр&н таке?
На запитання чому вона не може показати, де прописана дана необхідність у відкритті гривневої карти, мені порадили почитати на сайті. Тільки от жарт в тому, що на сайті нічого немає і відкрити при мені даний документ працівник не зміг. Окремо бере злість за нахабне нав’язування у необхідності поповнювати карту гривневу при відкритті для її себто активації.
На питання чому інформація у неї, менеджера банку, і служба підтримки різниця я лише почула те, що вони певно на іншій планеті живуть.
Питання наступне: скільки скарг повинно надійти від мене, аби був результат? Вже було як мінімум 4 ситуації про себто «активацію поповненням на 350₴». Камон, у ваших співробітників язики від цього лайна не смердять?? Жах.
Я мовчу про відверту брехню в очі і неможливість пред’явити жоден документ, що підтверджує усну інформацію.
Але мене максимально дратує і обурює маніпулятивні дії у форматі «Вам потрібно зняти кошти? Я не розумію вашого обурення. То ми не відкриваємо карту?»
Абсолютно некомпетентність з боку працівника відділення, яка за її словами вже 12 років у банківських сфері. І відкрите зневажливе ставлення до своїх колег по цеху.
Мною було передано скаргу відразу після даної ситуації, але я сумніваюсь у її ефективності і подальшому впливу на даного співробітника. Попередню скаргу красиво «замʼяли» стандартним листом. На прохання у відділенні паралельно зв’язатися з службою підтримки мені було відмовлено.
Які суми ви оплачуєте працівникам за відкриття додаткових карток і відкрите втюхування непотрібних послуг? Як результат людина витратила 2 дні свого часу, нервів і настрою. Відкрита гривнева карта буде закрита у найближчий час, що робить роботу ваших співробітників максимально безглуздою і неприбутковою для компанії в цілому. Можливо, варто переглянути задачі працівників, які мають рекомендувати послуги, а не навʼязувати фінансово необізнаним особам їх оформлювати?
Це просто ДНО серед українських банківських установ