Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Київ, вул. Олександри Екстер, 13
Адреса:
Київ, вул. Олександри Екстер, 13
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Paul Yer
29 січня 2024, 13:19
Отримав новий паспорт і одразу оновив анкетні дані у відділенні. Але не пройшло і двох місяців як 18.01.24 при спробі поповнити власний рахунок через касу у відділенні, отримав відмову та вимушений був ЗАНОВО надати паспортні дані. Після надання паспортних даних готівку було зараховано. Але того ж дня отримав повідомлення, що я маю терміново надати … анкетні дані інакше обслуговування буде припинено!!! При намаганні оновити анкету онлайн система видає повідомлення про помилки і вимагає з’явитись до віділення.
Коментарі (2)
Ответ банка
29 січня 2024, 16:10
Вітаємо. Актуалізація даних — це не примха банку, а вимоги чинного законодавства України. Дана процедура проводиться, щоб ви завжди мали можливість користуватися усіма послугами та сервісами банку. Для цього, надана інформація має бути актуальною та в повному обсязі. На поточний момент необхідно актуалізувати інформацію ФОП.
Для актуалізації перейдіть, будь ласка, в Приват24 для Бізнесу
https://otp24.privatbank.ua/v3/#!/login
Увійдіть в потрібне підприємство, меню 'Анкета'. https://pb.ua/short?5ZS
В анкеті необхідно вказувати достовірну інформацію.
Якщо у Вас є рахунок в іншому банку, при заповненні поля 'Чи є рахунки в інших Банках?' необхідно вибрати 'Так' та обов´язково заповнити реквізити рахунку.
Інструкція щодо заповнення https://pb.ua/short?5YZ
Загальна інформація https://privatbank.ua/ru/business/actualisation
Для актуалізації перейдіть, будь ласка, в Приват24 для Бізнесу
https://otp24.privatbank.ua/v3/#!/login
Увійдіть в потрібне підприємство, меню 'Анкета'. https://pb.ua/short?5ZS
В анкеті необхідно вказувати достовірну інформацію.
Якщо у Вас є рахунок в іншому банку, при заповненні поля 'Чи є рахунки в інших Банках?' необхідно вибрати 'Так' та обов´язково заповнити реквізити рахунку.
Інструкція щодо заповнення https://pb.ua/short?5YZ
Загальна інформація https://privatbank.ua/ru/business/actualisation
Получить валюту нормального качества крайне сложно. Или не завозят вообще, или завозят жалких пару тысяч $, которые забирают первые пару человек сразу после открытия. Возможно, регламент банка предусматривает издевательство над клиентами, ведь в этом гос-ве это так модно и престижно — издеваться над кем-то, а банк-то как раз гос-венный? А может это часть заговора по избавлению населения от твердой наличной валюты и в целом политики сования палок в колеса гражданам? А может просто гос-во схлопывается, готовится зачистка граждан от их счетов и денег, и доживающим свой век банкам уже абсолютно наплевать на «клиентов» и поэтому они просто пытаются зажать средства? Всё может быть, все варианты выглядят абсолютно правоподобными! Короче, чистим счета, пусть даже с потерей тех пары процентов за счет конвертации полученных ветхих долларов в гривны и обратно в других местах — и на выход, тут уже делать нечего.
Коментарі (1)
Ответ банка
8 січня 2024, 20:12
Вітаємо!
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Замовив готівку (долари) на 11.01.2023 на відділення в м. Київ, вул Марини Цвєтаєвої 13. Коли прийшов — не працював Інтернет (хоча світло було), тому каса не працювала теж. Ходив також 12-го числа, але каса знову мала якісь проблеми, чекав майже годину і гроші не отримав. Прийшов сьогодні, каса працювала, але гроші мені не дали, бо їх вже не було. Це взагалі нормально? Чому мої гроші віддали комусь іншому, а мені тепер знову чекати і ходити в інший день. При цьому, моя заявка в Приват24 на замовлення готовки досі висить, і коли я пробував замовити гроші знову — прийшла відмова. Але в касі їх нема. Банк має як мінімум зробити догану касиру за такі дії і пояснити, що якщо не з вини клієнта він не зміг забрати гроші — вони мають бути зарезервовані на кілька днів
Коментарі (1)
Ответ банка
13 січня 2023, 14:36
Вітаємо.
Нам дуже прикро через незручності, з якими вам довелося зіткнутися при відвідуванні відділення.
Дійсно, замовлення дійсне лише у визначений день, та бачимо, що ви успішно створили нову заявку. Без попереднього замовлення отримання готівки можливе за її наявності в обігу каси.
Нам дуже прикро через незручності, з якими вам довелося зіткнутися при відвідуванні відділення.
Дійсно, замовлення дійсне лише у визначений день, та бачимо, що ви успішно створили нову заявку. Без попереднього замовлення отримання готівки можливе за її наявності в обігу каси.
Добрый день.
Я ФОП, работаю и плачу налоги.
В ПриватБанке у меня открыт счёт для бизнеса.
В один день они заблокировали мои карты, я предоставлял декларацию налоговую, декларацию про доходы, акты по договору, но в банке считают что ето не подтверждение.
Уровень сотрудников банка и самого банка.
Если ли смысл сотрудничества, думаю ответ очевиден…
Написати коментар
Я ФОП, работаю и плачу налоги.
В ПриватБанке у меня открыт счёт для бизнеса.
В один день они заблокировали мои карты, я предоставлял декларацию налоговую, декларацию про доходы, акты по договору, но в банке считают что ето не подтверждение.
Уровень сотрудников банка и самого банка.
Если ли смысл сотрудничества, думаю ответ очевиден…
Ответ банка
29 вересня 2021, 10:24
Добрий день!
Щоб уникнути ситуації з блокуванням рахунків та порушенням вимог діючого законодавства в сфері фінансового моніторингу банк заздалегідь попереджає клієнтів про необхідність надання тих чи інших документів для актуалізації даних. Банк має змогу продовжити обслуговування рахунків після успішної актуалізації даних та надання всіх необхідних документів. На поточний момент ви можете користуватись послугами в повному обсязі.
Щоб уникнути ситуації з блокуванням рахунків та порушенням вимог діючого законодавства в сфері фінансового моніторингу банк заздалегідь попереджає клієнтів про необхідність надання тих чи інших документів для актуалізації даних. Банк має змогу продовжити обслуговування рахунків після успішної актуалізації даних та надання всіх необхідних документів. На поточний момент ви можете користуватись послугами в повному обсязі.
Отвратительное обслуживание, организация.
Три отделения обошел, очереди, стоять около часа ждать на улице отличное решение что бы сделать чертов международный перевод. Людей из зала просят выйти. Люди сами должны делиться кто к кому в очереди. Кто к кассиру кто к специалисту. Специалистам абсолютно *** есть люди на улице нету. Если они освобождаются то просто сидят. Из-за этого очередь собачится между собой. Благодаря боевым пенсам, куда же без них. Плюс обед с 12:30—13:30, в 21веке, в 21 году. А, ну и в довершение один кассир на отделении. Браво!
Коментарі (1)
Три отделения обошел, очереди, стоять около часа ждать на улице отличное решение что бы сделать чертов международный перевод. Людей из зала просят выйти. Люди сами должны делиться кто к кому в очереди. Кто к кассиру кто к специалисту. Специалистам абсолютно *** есть люди на улице нету. Если они освобождаются то просто сидят. Из-за этого очередь собачится между собой. Благодаря боевым пенсам, куда же без них. Плюс обед с 12:30—13:30, в 21веке, в 21 году. А, ну и в довершение один кассир на отделении. Браво!
Ответ банка
3 вересня 2021, 15:16
Банк суворо виконує закони та підзаконні акти, включаючи ті, що вимагають виконання противірусних заходів.
Ми розуміємо, що можемо допомогти в запобіганні можливому поширенню вірусу. Перерву було введено в умовах пандемії, в першу чергу, аби захистити клієнтів та співробітників від можливих контактів з інфікованими людьми, зробити дезинфекцію.
Хочемо звернути вашу увагу, що більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Відправлення міжнародних переказів також доступно у системі Приват24, у терміналах самообслуговування, у банкоматах ПриватБанку, в мобільному застосунку, по дзвінку на 3700.
Ми розуміємо, що можемо допомогти в запобіганні можливому поширенню вірусу. Перерву було введено в умовах пандемії, в першу чергу, аби захистити клієнтів та співробітників від можливих контактів з інфікованими людьми, зробити дезинфекцію.
Хочемо звернути вашу увагу, що більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Відправлення міжнародних переказів також доступно у системі Приват24, у терміналах самообслуговування, у банкоматах ПриватБанку, в мобільному застосунку, по дзвінку на 3700.
Открыл счет в приват 24 для бизнеса (для ФЛП) полностью онлайн за 1 день. Выглядело очень круто по современному почти как в монобанке)
но с отделения (відділення «Столичне № 11», м. Київ, вул. М. Цвєтаєвої, 13
) написали что нужно подписать заявление и передать в архив. Немного смешно, но в онлайн поддержке сказали что этого делать не нужно. И сообщения можно игнорировать. Получается правая рука не знает что делает левая.
Коментарі (1)
но с отделения (відділення «Столичне № 11», м. Київ, вул. М. Цвєтаєвої, 13
) написали что нужно подписать заявление и передать в архив. Немного смешно, но в онлайн поддержке сказали что этого делать не нужно. И сообщения можно игнорировать. Получается правая рука не знает что делает левая.
Ответ банка
27 квітня 2021, 11:49
Добрий день!
Перепрошуємо, інформування про необхідність підписання заяви було помилковим. Колеги в підтримці надали актуальну інформацію.
У разі чого, ми 24/7 поряд та готові відповісти на ваші питання.
Перепрошуємо, інформування про необхідність підписання заяви було помилковим. Колеги в підтримці надали актуальну інформацію.
У разі чого, ми 24/7 поряд та готові відповісти на ваші питання.
13.09.19
Я продал личную вещь человеку, он мне перевел платеж на карту ПриватБанка, мы с ним попрощались, через несколько минут я увидел что мне пишет Приват24 что отмена перевода, в кол центре мне сказали что деньги возвращены отправителю в связи с ошибкой ПриватБанка, деньги мне не вернут! Сказали пусть вам ещё раз отправят, связи с человеком нету! Денег нету, на мой вопрос о возврате в кол центре сказали что это не их проблема! Как не их если логически деньги пропали по их вине!
Коментарі (1)
Я продал личную вещь человеку, он мне перевел платеж на карту ПриватБанка, мы с ним попрощались, через несколько минут я увидел что мне пишет Приват24 что отмена перевода, в кол центре мне сказали что деньги возвращены отправителю в связи с ошибкой ПриватБанка, деньги мне не вернут! Сказали пусть вам ещё раз отправят, связи с человеком нету! Денег нету, на мой вопрос о возврате в кол центре сказали что это не их проблема! Как не их если логически деньги пропали по их вине!
Ответ банка
16 вересня 2019, 10:13
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.