Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Київ, вул. Срібнокільська, 24
Адреса:
Київ, вул. Срібнокільська, 24
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Анна Мельник
11 вересня 2019, 2:44
Вчера 10.09.2019 обслуживалась в Приват Банке на Срибнокильской. В первые в жизни столкнулась с таким профессионализмом и готовностью помочь клиентам. Я очень благодарна кассиру Ребчинской О.Л. Помогла с вопросом оплаты учебы, показала как сделать это выгоднее. Посоветовала, как лучше! Кассир превосходный и замечательный человек, огромное-огромное спасибо!!!
Написати коментар
Ответ банка
11 вересня 2019, 10:28
Искренне благодарим Вас за теплые слова в адрес нашего сотрудника.
Уверены, что дальнейшее сотрудничество с нашим банком будет также иметь лишь положительный опыт.
Уверены, что дальнейшее сотрудничество с нашим банком будет также иметь лишь положительный опыт.
Сьогодні, 19.04.2018 р., касиркою відділення ПриватБанку за адресою: м. Київ, вул. Срібнокільська 24 Оленою Ребчинською (є її фото), було у грубій формі відмовлено у поповнені моєї картки на суму 85,21 копійками (за моїм попереднім підрахунком).
Вона повідомила мені, що у неї «нет аппарата, который считает мелочь, а в ручную она считать не собирается» (цитата). І взагалі «что ей потом с ней делать, её даже не заберут». На мою вимогу показати мені офіційний документ, яким вона керується мені відповіла: «не буду».
Їй було повідомлено, що попередньо це питання обговорили із представником контакт-центра (3700), на що було отримано відповідь:
«Пусть вам зачисляет тот, кто вам это сказал. Идите туда, где вам это сказали».
На моє повторне прохання надати документ, касирка відповіла: «Отойдите отсюда!».
Це цитата. Наголошую, що це вона сказала офіційному клієнтові банка при спробі поповнити у касі власну картку.
На моє прохання покликати головного у відділенні, відповіла «его нет».
Дивитися на постанову НБУ №174, яка зобов'язує банки приймати монети, теж не стала принципово.
За результатами цього принизливого для мене (і для банку) випадку були оформлені такі скарги:
11992308 — на 3700
8043046 — на урядову гарячу лінію.
Також за результатамт перемовин з гарячою лінією НБУ мені підтвердили неправомірність відмови, спираючись на ту саму постанову №174. Порадили оформити скаргу, що й було зроблено.
Жоден співробітник не надав мені номер офіційоного законодавчого документу, яким керується. Було повідомлено про зарахування «до 10 грн», але як саме і скільки разів ніхто повідомити не може.
На лінії НБУ, повідомили, що про «до 10 грн» вже чули, і повідомили, що банк зобов'язаний був прийняти гроші і перерахувати їх вручну, якщо немає спеціальної техніки (адже це не моя провина, погодьтеся).
Коментарі (11)
Вона повідомила мені, що у неї «нет аппарата, который считает мелочь, а в ручную она считать не собирается» (цитата). І взагалі «что ей потом с ней делать, её даже не заберут». На мою вимогу показати мені офіційний документ, яким вона керується мені відповіла: «не буду».
Їй було повідомлено, що попередньо це питання обговорили із представником контакт-центра (3700), на що було отримано відповідь:
«Пусть вам зачисляет тот, кто вам это сказал. Идите туда, где вам это сказали».
На моє повторне прохання надати документ, касирка відповіла: «Отойдите отсюда!».
Це цитата. Наголошую, що це вона сказала офіційному клієнтові банка при спробі поповнити у касі власну картку.
На моє прохання покликати головного у відділенні, відповіла «его нет».
Дивитися на постанову НБУ №174, яка зобов'язує банки приймати монети, теж не стала принципово.
За результатами цього принизливого для мене (і для банку) випадку були оформлені такі скарги:
11992308 — на 3700
8043046 — на урядову гарячу лінію.
Також за результатамт перемовин з гарячою лінією НБУ мені підтвердили неправомірність відмови, спираючись на ту саму постанову №174. Порадили оформити скаргу, що й було зроблено.
Жоден співробітник не надав мені номер офіційоного законодавчого документу, яким керується. Було повідомлено про зарахування «до 10 грн», але як саме і скільки разів ніхто повідомити не може.
На лінії НБУ, повідомили, що про «до 10 грн» вже чули, і повідомили, що банк зобов'язаний був прийняти гроші і перерахувати їх вручну, якщо немає спеціальної техніки (адже це не моя провина, погодьтеся).
Ответ банка
20 квітня 2018, 10:17
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Перерахунок монет в касі банку, виручених за операційний день, займає тривалий час, у зв'язку з чим співробітники змушені зупинити роботу кас і не обслуговувати інших клієнтів. У зв'язку з цим, банком було прийнято рішення приймати монети національної валюти в сумі до 10 гривень на добу на клієнта.