Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Київ, вул. Глибочицька, 29/31
Адреса:
Київ, вул. Глибочицька, 29/31
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, перерва каси: 13:00 - 14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
lazeo85
3 грудня 2020, 15:00
Вулиця Глибочицька, 29/31, Київ, 04050. Сьогодні 3 грудня десь опівдні зайшов у відділення обміняти монети номіналом 25 копійок, так як ними розраховуватися вже не можна. Сума була 10-12 гривень. Але настрій мені було зіпсовано. Я зразу зрозумів, що бажання виконувати свої службові обов«язки у касира не було. Згідно постанови НБУ № 117 від 12.08.2020 Про вилучення з готівкового обігу монет номіналом 25 копійок. Банки зобов»язані до 30 вересня 2021 року, а такий як Приват то до 30 вересня 2021 року приймати монети і обмінювати на грощі, якими можна розраховуватись в магазині- Безкоштовно, і нема різниці чи ти клієнт чи ні… А тут вже пропонують різні махінації. Звісно я розумію, що їй бавитись не хочеться, але це її робота… А тут питання, Ви клієнт кажу так, ну давайте на карточку, я кажу ну добре, але кажу Ви то знаєте, що якщо я захотів поміняти на нал, то… а тут почалося, хамство мені на ти вже. Я у тебя вобще не буду принимать, я кажу я зараз подзвоню на гарячу лінію, а у відповідь хоч Президенту… Мовчки забрав, подзвонив, звісно не Президенту а на 3700 вказав прізвище касира, лишив скаргу. Чомусь у відділені на Чорновола без проблем поміняли, я вже з переляку карточку тяну, бо вдруг знов почнуть принижувати, а тут все в нормі культурно на вищому рівні. Прошу вжити заходів.
Коментарі (1)
Ответ банка
3 грудня 2020, 15:27
Добрий день!
Перепрошуємо за цю прикру ситуацію.
Перевіряємо інформацію за вашим сигналом.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Перепрошуємо за цю прикру ситуацію.
Перевіряємо інформацію за вашим сигналом.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Живу в Києві 10 років, користуюся послугами Привату стільки ж. На початку вересня взяли і заблокували доларовий переказ — маю «довести своє перебування на підконтрольній території». Варіанти — довідка переселенця, договір про оренду житла, довідка з ЖЕКу або від сімейного лікаря. Нічого з цього не маю, а 14-го вересня дізнався, що ані собес, ані ЖЕК і лікарня через посилення карантину довідки не видають «до кінця карантину».
Пояснив ситуацію у відділенні банку — там розвели руками. Форс-мажор і лояльність клієнта для банку не значать нічого. Вже відкрив рахунок в іншому банку, там аж відчувається більш приязне ставлення і бажання вирішувати проблеми клієнта (особливо ті, в яких він не винен).
До того ж про зміну умов обслуговування повідомили поштою, звичайним листом, що загубився серед сотень інших. Інші банки телефонують і повідомляють, на кону — гроші і комфорт.
Це просто знущання. Нема слів
Коментарі (6)
Пояснив ситуацію у відділенні банку — там розвели руками. Форс-мажор і лояльність клієнта для банку не значать нічого. Вже відкрив рахунок в іншому банку, там аж відчувається більш приязне ставлення і бажання вирішувати проблеми клієнта (особливо ті, в яких він не винен).
До того ж про зміну умов обслуговування повідомили поштою, звичайним листом, що загубився серед сотень інших. Інші банки телефонують і повідомляють, на кону — гроші і комфорт.
Це просто знущання. Нема слів
Ответ банка
15 вересня 2020, 9:47
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділ I п.3; Розділ V та інших пунктах даної постанови. Таким чином, для можливості подальшого та коректного обслуговування, Банк, діючи в рамках діючого законодавства має отримати від вас документи для проходження ідентифікації.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділ I п.3; Розділ V та інших пунктах даної постанови. Таким чином, для можливості подальшого та коректного обслуговування, Банк, діючи в рамках діючого законодавства має отримати від вас документи для проходження ідентифікації.