Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Київ, вул. Велика Васильківська, 80
Адреса:
Київ, вул. Велика Васильківська, 80
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Таня Каплан
12 червня 2024, 15:20
Не продали 300 доларів, були дуже здивовані, що я не є клієнтом банку. При намаганні провести операцію, сказали, що відхилений запит і щоб я зверталась до підтримки. Я пішла в інший банк і там все швидко провели
Написати коментар
Ответ банка
12 червня 2024, 16:24
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах.
Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах.
Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Очередной раз убеждаюсь в низком качестве обслуживания…
Открыл счет в банке несколько месяцев назад в отделении в Киеве (отделение на Большой Васильковской 80). Естественно все документы были отсканированы и предъявлены оператору в Банке (в т.ч. справка переселенца)
Хотел открыть депозит… получил уведомление в приложении:
«Увага! Згідно Указу Президента України № 875/2014 від 04.11.2014 р. призупиняється обслуговування рахунків, відкритих на територіях в районі проведення АТО. Відновлення обслуговування можливе після підписання Вами „Заяви про проживання поза зоною АТО“ із зазначенням нової адреси проживання. Для підписання Заяви зверніться будь ласка в будь-яке відділення ПриватБанку.»
Меня смутило… после долгой переписки (и моих комментариях о том, что менеджер в отделении видел мое фактическое проживание в справке и копировал ее) — меня все-таки вынудили ехать еще раз.
Я приехал второй раз. Отсканировали справку.
Депозит открыл.
Прошло несколько месяцев. Депозит был пролонгирован автоматически банком…
Я решил вчера открыть новый. В итоге получают опять то же самое уведомление в приложении…
Пишу в чат — зачем еще раз справка (3й раз уже).
Ответ — «фото документа не было сохранено»
Так, при мне менеджер делал фото и скан копию… вы издеваетесь???
Депозит главное пролонгировали без проблем…
Сколько раз мне ездить? Лучший мобильный банкинг в карантин?
Короче, последний банк в который нужно обращаться…
Коментарі (2)
Открыл счет в банке несколько месяцев назад в отделении в Киеве (отделение на Большой Васильковской 80). Естественно все документы были отсканированы и предъявлены оператору в Банке (в т.ч. справка переселенца)
Хотел открыть депозит… получил уведомление в приложении:
«Увага! Згідно Указу Президента України № 875/2014 від 04.11.2014 р. призупиняється обслуговування рахунків, відкритих на територіях в районі проведення АТО. Відновлення обслуговування можливе після підписання Вами „Заяви про проживання поза зоною АТО“ із зазначенням нової адреси проживання. Для підписання Заяви зверніться будь ласка в будь-яке відділення ПриватБанку.»
Меня смутило… после долгой переписки (и моих комментариях о том, что менеджер в отделении видел мое фактическое проживание в справке и копировал ее) — меня все-таки вынудили ехать еще раз.
Я приехал второй раз. Отсканировали справку.
Депозит открыл.
Прошло несколько месяцев. Депозит был пролонгирован автоматически банком…
Я решил вчера открыть новый. В итоге получают опять то же самое уведомление в приложении…
Пишу в чат — зачем еще раз справка (3й раз уже).
Ответ — «фото документа не было сохранено»
Так, при мне менеджер делал фото и скан копию… вы издеваетесь???
Депозит главное пролонгировали без проблем…
Сколько раз мне ездить? Лучший мобильный банкинг в карантин?
Короче, последний банк в который нужно обращаться…
Ответ банка
16 березня 2021, 10:27
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Наша компанія обслуговувалась у м. Києві у відділенні на Олімпійській, керівник — Попова Валерія, менеджер — Анатолій Лопата.
Протягом більше, ніж 3 років співпраці у нас не змінбвався ані учасник компанії, ані бенефіціар, ані керівник. Всі документи ми надавали та ідентифікацію ми проходили при відкритті рахунку.
Проте в 2020 році до нас звернувся Банк для проведення повторної ідентифікації. І нашою компанією надано усі необхідні документи до відділення ддя такої повторної ідентифікації. Проте як виявилось пізніше, таку ідентифікацію Банком не проведено.
Тому через два місяці до мене повторно звернулись представники відділення з вимогою тих самих документів. Я неодноразово наголошувала, що усі документи вже надані, проте мені телефонували багато разів з відділення та вимагали надати знову з тим, що документи загублені.
Я знову надала усі документи та підписала заяву. Але Банк почав вимагати додаткові документи, начебто з тим, що у нас номінальний бенефіціар (без будь-якого пояснення та обгрунтування) і почали вимагати трастові договори (навіть не розуміючи, що це судячи з розмови).
Я надавала численні пояснення, що у мене немає такого документу (адже у нас бенефіціар не номінальний, а реальний). Проте Банк стояв на своєму і просив ті документи, яких у мене немає. Ми додаткова надали 17.07.2020 року доадткові документи по бенефіціару.
Не дочекавшись актуалізації та без будь-якого попередження нам 22.07.2020 р. заблоковано рахунки, внаслідок чого, чи втратили будь-яку можливість здійснювати господарську діяльність.
Ми плануємо звернутися зі скаргою до НБУ та до суду для відшкодування втраченої вигоди, та моральної шкоди.
Нікому не раджу це банк. Ми йдемо з нього, а також порадимо зробити те саме усім клієнтам, яких ми привели туди за три роки.
Тетяна
Коментарі (10)
Протягом більше, ніж 3 років співпраці у нас не змінбвався ані учасник компанії, ані бенефіціар, ані керівник. Всі документи ми надавали та ідентифікацію ми проходили при відкритті рахунку.
Проте в 2020 році до нас звернувся Банк для проведення повторної ідентифікації. І нашою компанією надано усі необхідні документи до відділення ддя такої повторної ідентифікації. Проте як виявилось пізніше, таку ідентифікацію Банком не проведено.
Тому через два місяці до мене повторно звернулись представники відділення з вимогою тих самих документів. Я неодноразово наголошувала, що усі документи вже надані, проте мені телефонували багато разів з відділення та вимагали надати знову з тим, що документи загублені.
Я знову надала усі документи та підписала заяву. Але Банк почав вимагати додаткові документи, начебто з тим, що у нас номінальний бенефіціар (без будь-якого пояснення та обгрунтування) і почали вимагати трастові договори (навіть не розуміючи, що це судячи з розмови).
Я надавала численні пояснення, що у мене немає такого документу (адже у нас бенефіціар не номінальний, а реальний). Проте Банк стояв на своєму і просив ті документи, яких у мене немає. Ми додаткова надали 17.07.2020 року доадткові документи по бенефіціару.
Не дочекавшись актуалізації та без будь-якого попередження нам 22.07.2020 р. заблоковано рахунки, внаслідок чого, чи втратили будь-яку можливість здійснювати господарську діяльність.
Ми плануємо звернутися зі скаргою до НБУ та до суду для відшкодування втраченої вигоди, та моральної шкоди.
Нікому не раджу це банк. Ми йдемо з нього, а також порадимо зробити те саме усім клієнтам, яких ми привели туди за три роки.
Тетяна
Ответ банка
23 липня 2020, 9:32
Добрий ранок!
Ваше питання прийняте до роботи.
Ми додатково повідомимо вас приватним повідомленням після вирішення питання.
Ваше питання прийняте до роботи.
Ми додатково повідомимо вас приватним повідомленням після вирішення питання.
Добрый день!
Прошу отметить работу сотрудницы банка, обращалась за переоформлением карты, ожидала разговор по скрипту, роботизированный сервис. В итоге, сотрудница (имя не уверена что правильно запомнила) — Евгения Мельниченко, рабочее место сразу возле двери у входа, ориентирована на личные потребности клиента (путешествуете — лучше возьмите такой тип страховки, рассказала текущую ситуацию по счету и сбережениям,) остались позитивные эмоции от эффективного обслуживания. Именно этот менеджер, может подать то что нужно сейчас миллениалам.
Коментарі (1)
Прошу отметить работу сотрудницы банка, обращалась за переоформлением карты, ожидала разговор по скрипту, роботизированный сервис. В итоге, сотрудница (имя не уверена что правильно запомнила) — Евгения Мельниченко, рабочее место сразу возле двери у входа, ориентирована на личные потребности клиента (путешествуете — лучше возьмите такой тип страховки, рассказала текущую ситуацию по счету и сбережениям,) остались позитивные эмоции от эффективного обслуживания. Именно этот менеджер, может подать то что нужно сейчас миллениалам.
Ответ банка
30 вересня 2019, 16:51
Раді, що Ви оцінили роботу співробітника настільки високо. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
Почему, когда в очереди 5 человек работает только 1 оператор?
Коментарі (2)
Ответ банка
4 березня 2019, 10:35
Добрый день!
Приносим свои извинения за доставленные неудобства. Мы активно развиваем наши сервисы и открываем новые отделения, чтобы наши клиенты могли обслуживаться в кратчайшие сроки. Так же, хотим обратить Ваше внимание, что для совершения операций, Вы можете воспользоваться терминалами самообслуживания, Приват24, услугой «Платежи по телефону 3700», командами SMS банкинга.
С уважением, ПриватБанк.
Приносим свои извинения за доставленные неудобства. Мы активно развиваем наши сервисы и открываем новые отделения, чтобы наши клиенты могли обслуживаться в кратчайшие сроки. Так же, хотим обратить Ваше внимание, что для совершения операций, Вы можете воспользоваться терминалами самообслуживания, Приват24, услугой «Платежи по телефону 3700», командами SMS банкинга.
С уважением, ПриватБанк.
Являюсь клиентом Приватбанка уже в течение 6-ти лет и по всем вопросам бизнеса и связанным с личными картами, всегда обращалась во многие отделения Приватбанка города Киева. Работой банка в целом очень довольна. Особенно хочу отметить и искренне поблагодарить Менеджера банка Вадима Личутин (Приватбанк по адресу В.Василькивська 80), профессионализм которого очень много раз помогали в решении самых срочных и самых важных вопросов мною как юр. лица и как физ. лица. Несмотря на свой молодой возраст, Вадим — высокопрофессиональный и опытный менеджер, который не только прекрасно разбирается во всех вопросах, но еще и очень чуткий, искренний, открытый и терпеливый человек, заряжающий своей энергией и позитивом всех обращающихся к нему за помощью коллег и всех без исключения клиентов банка. Много раз видела, как солидные клиенты радостно приветствуют его, благодарят. Для любого клиента всегда важен профессионализм менеджера плюс искренняя готовность помочь и как результат помощь на все 100. Всем этим качествам соответствует Вадим Личутин. Просьба Руководство Приватбанка рассмотреть возможность поощрения Вадима. Его интеллект, знания, профессионализм и природное прекрасное умение общаться с людьми любого социального уровня позволят ему легко справиться с должностью Руководителя любого из Киевских отделений Приватбанка. Сейчас я живу за границей, где банковское обслуживание на высоте, и с полной уверенностью могу сказать: такого сотрудника как Вадим Личутин с удовольствием приняли бы ведущие зарубежные банки.
Написати коментар
Ответ банка
17 лютого 2019, 9:47
Уважаемый Автор!
Искренне благодарим Вас за теплые слова в адрес нашего сотрудника. Мы стараемся для наших клиентов и постоянно работаем над улучшением сервиса в отделениях и других каналах обслуживания.
С уважением, ПриватБанк.
Искренне благодарим Вас за теплые слова в адрес нашего сотрудника. Мы стараемся для наших клиентов и постоянно работаем над улучшением сервиса в отделениях и других каналах обслуживания.
С уважением, ПриватБанк.