Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Одеса, вул. Святослава Ріхтера, 125/1
Адреса:
Одеса, вул. Святослава Ріхтера, 125/1
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Veroniks
12 січня 2024, 3:32
Моя мама пенсіонер, 78 років, перебуває в США. Приват банк списав усі гроші з її рахунку в Україні під приводом, що вони не можуть підтвердити, що вона жива. Мама багато разів намагалася зробити це через чат підтримки, надсилала фото та усі документи. Але так і не змогла зв’язатися із живою людиною. Наразі фінансовий номер телефону вже деактивовано, але є всі входи до привату 24 та карта з пін тощо. Це просто злодійство.
Коментарі (2)
Ответ банка
12 січня 2024, 10:35
Вітаємо.
Згідно вимоги законодавства України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані.
Якщо з клієнтом проводилися комунікації про необхідність провести актуалізацію даних в банку, але актуалізація даних у встановлені терміни не була проведена — клієнт інформується, що його рахунки будуть заблоковані до моменту проходження ним ідентифікації в банку.
Провести актуалізацію даних можна звернувшись в будь-яке відділення банку або віддалено — через Приват24.
Якщо фінансовий номер телефону вже деактивовано — процедура підтвердження нового номеру з-за кордону передбачена через чат на сайті банку. pb.ua/chat
Для цього потрібна наявність:
— веб-камери;
— українського або закордонного паспорта.
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
Згідно вимоги законодавства України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані.
Якщо з клієнтом проводилися комунікації про необхідність провести актуалізацію даних в банку, але актуалізація даних у встановлені терміни не була проведена — клієнт інформується, що його рахунки будуть заблоковані до моменту проходження ним ідентифікації в банку.
Провести актуалізацію даних можна звернувшись в будь-яке відділення банку або віддалено — через Приват24.
Якщо фінансовий номер телефону вже деактивовано — процедура підтвердження нового номеру з-за кордону передбачена через чат на сайті банку. pb.ua/chat
Для цього потрібна наявність:
— веб-камери;
— українського або закордонного паспорта.
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!