Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15/1
Адреса:
Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15/1
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
pabl0stan
29 серпня 2024, 10:12
Під час поповнення поточної картки готівкою в банкоматі м.Івано-Франківськ відділення на вул. Січових Стрільців 15, числа 10.07.24 банкомат перевантажився із внесеними грошима, повернув картку і не зарахував гроші. Звернення 4 рази в чат приватбанка і скарга засобами приват24 ефекта не дали- відповідь одна: збоів не виявлено. Дуже прикро і не зрозуміло куди зникли гроші.
Написати коментар
Ответ банка
29 серпня 2024, 11:17
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Несправедливо, вимагаю відеодзвінок для подальшого з’ясування.
Коментарі (1)
Ответ банка
10 грудня 2023, 10:17
Добрий день!
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Вітаю. Займався р2р трейдингом на біржі
by bit, і тут з нічого діла, приходить лист на посту з повідомленням, що приват банк розриває з вами ділові відносини.
Прошу приват переглянути це рішення.
Я, так як звичайно займався р2р-трейдингом, це не шахрайські дії, це не шахрайські дії, і ше раз з моєї сторони це не шахрайські дії, я можу вам все прозвітувати і показати, це просто внутрішні перекази, підтвердження цьому прізвища і суми, номера карточок на біржі бай біт.
Можливо воно ще (чомусь) не дуже законно, але в цьому немає нічого такого. Ми навпаки розвиваємо економіку у країні.
Робимо все для цього.
Прошу: легалізуйте це, або хоча б не блокуйте, і повідкривайте мені, а також людям рахунки.
Коментарі (8)
by bit, і тут з нічого діла, приходить лист на посту з повідомленням, що приват банк розриває з вами ділові відносини.
Прошу приват переглянути це рішення.
Я, так як звичайно займався р2р-трейдингом, це не шахрайські дії, це не шахрайські дії, і ше раз з моєї сторони це не шахрайські дії, я можу вам все прозвітувати і показати, це просто внутрішні перекази, підтвердження цьому прізвища і суми, номера карточок на біржі бай біт.
Можливо воно ще (чомусь) не дуже законно, але в цьому немає нічого такого. Ми навпаки розвиваємо економіку у країні.
Робимо все для цього.
Прошу: легалізуйте це, або хоча б не блокуйте, і повідкривайте мені, а також людям рахунки.
Ответ банка
21 листопада 2023, 8:36
Добрий день!
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Я є клієнтом Банку понад 5 років, всі кошти завжди вкладала в цей банк як долари так і гривні ніколи проблем не виникало, але одна ситуація мене приголомшила і розчарувала! Через не компетентність касира банк зокрема служба безпеки банку телефонує і здійснює на мене психологічний тиск, примушують мене віддати гроші яких я не отримувала в сумі 200 доларів в мене є підтвердження (чек)в якому
вказано яку суму касир мені видав але банк надалі здійснює на мене тиск говорячи про людяність і те що потрібно повернути кошти аргументуючи тим, що камера зафіксувала отримання на дві купюри більше про ці факти вони мені повідомили мені через тиждень, на протязі цілого тижня кожного дня я була в банку і ніяких претензій не було!
Не ввічливі і не компетентні працівники!
Коментарі (2)
вказано яку суму касир мені видав але банк надалі здійснює на мене тиск говорячи про людяність і те що потрібно повернути кошти аргументуючи тим, що камера зафіксувала отримання на дві купюри більше про ці факти вони мені повідомили мені через тиждень, на протязі цілого тижня кожного дня я була в банку і ніяких претензій не було!
Не ввічливі і не компетентні працівники!
Ответ банка
20 вересня 2023, 16:21
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, неможливо ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Тому вже звертаємось до вас у особистому повідомлення для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти розібратись у ситуації.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, неможливо ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Тому вже звертаємось до вас у особистому повідомлення для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти розібратись у ситуації.
ФОП яка є ВПО з Луганської до Івано-Франківської області, має довідку ВПО, підприємництво зареєстровано у Івано-Франківській області, там же і платить податки, звернулася до відділення Приватбанку у м. Івано-Франківськ для можливого отримання кредиту для розвитку бізнесу по програмі «5−7-9». У відділенні їй було відмовлено дажу у розгляді можливості отримання кредиту, із посиланням на те, що місцем реєстрації фізичної особи є Луганська область, не зважаючи на наявність ВПО та реєстрацію підприємництва у Івано-Франківській області. Виникає питання, чому державний банк обмежує право громадянина України у доступі до державних програм? Блокує можливості розвитку підприємництва, створення нових робочих місць?
Написати коментар
Ответ банка
27 травня 2023, 12:39
Вітаємо. Звернулись до вас у особисті повідомлення для уточнення ваших контактних даних та деталей ситуації.
При пополнении карты через терминал выключилась электроэнергия, платеж не прошел.
Банк сказал, что не видит операцию.
В приват 24 было написано, что все проверят и решат проблему в течение 1 дня, а если нужна будет инкассация — то течение 3 дней. Уже через день, при проверке статуса заявки, было написано о 14 днях. Сообщение о трех днях чудом исчезло. Прошло ещё 4 дня, теперь уже написано ещё о 14 РАБОЧИХ ДНЯХ. Скажите пожалуйста, сколько ещё вы будете издеваться? Верните мне мои деньги, по камерам должно быть прекрасно видно, что я клала деньги в банкомат! Не видела никогда ещё более хамского отношения к клиентам от банка!
Благодаря банку мне теперь не что жить до зарплаты!
Коментарі (4)
Банк сказал, что не видит операцию.
В приват 24 было написано, что все проверят и решат проблему в течение 1 дня, а если нужна будет инкассация — то течение 3 дней. Уже через день, при проверке статуса заявки, было написано о 14 днях. Сообщение о трех днях чудом исчезло. Прошло ещё 4 дня, теперь уже написано ещё о 14 РАБОЧИХ ДНЯХ. Скажите пожалуйста, сколько ещё вы будете издеваться? Верните мне мои деньги, по камерам должно быть прекрасно видно, что я клала деньги в банкомат! Не видела никогда ещё более хамского отношения к клиентам от банка!
Благодаря банку мне теперь не что жить до зарплаты!
Ответ банка
24 листопада 2022, 10:44
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Наразі заявка на повернення коштів в роботі. Ми очікуємо проведення та звірки результатів інкасації. Це дасть змогу перевірити суму внесених коштів. Прикладаємо всіх зусиль, щоб вирішення питання якомога швидше.
Перепрошуємо за незручності. Наразі заявка на повернення коштів в роботі. Ми очікуємо проведення та звірки результатів інкасації. Це дасть змогу перевірити суму внесених коштів. Прикладаємо всіх зусиль, щоб вирішення питання якомога швидше.
Я ЯвляюсьВіп клієнтом даного банку, маючи бездоганну репутацію клієнта, надаючи всі необхідні документи про походження коштів на мої карті, спустя рік часу банк вирішив розірвати договір зімною пояснюючи це тим що я Перевищую ліміт надходження коштів, хоча всі необхідні юредичні документи у мене є ,і я сміло можу їх надати щоб банк побачив з відки у мене ці кошти. Банк не став розбиратись і в односторонньому порядку було розірвано договір про співпрацю.Ок без проблем подумала я, є безліч інших банків. І тут зі сторони Приват Банку почався треш, карти мої заблоковані, доступу до них я не маю, кошти відповідно так само отримати я неможу, вже безліч заяв було написано про перерахування коштів на інший банк. Пройшло вже 3 тижні моя справа стоїть на місці, кожного тижня приват банк видумує нові дурацькі причини і тим самим віддягує сам процес повернення коштів. Жодого разу зімною ніхто із банку не звязувався, я постійно нагамаюсь дзвонити у відповідь чую Вибачте всі оператори зайняті.
Шановні розводіли приват банку може почнете нараховувати мені % за користування моїми коштами? Ви незаконно тримаєте чужі гроші на карті.
Я зі своєї сторони обіцяю розголосу цій справі, нехай люди бачать як ви розводите і крадете чужі кошти!
Нікому не рекомендую звя*зуватись із даними Аферистами, абсолютно не компетентні працівники.
Коментарі (1)
Шановні розводіли приват банку може почнете нараховувати мені % за користування моїми коштами? Ви незаконно тримаєте чужі гроші на карті.
Я зі своєї сторони обіцяю розголосу цій справі, нехай люди бачать як ви розводите і крадете чужі кошти!
Нікому не рекомендую звя*зуватись із даними Аферистами, абсолютно не компетентні працівники.
Ответ банка
16 вересня 2020, 12:09
Добрий день!
у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Ох, сейчас будет очень много букв и злости! Пришла я значит в ПриватБанк. Я НОВЫЙ клиент и раньше впринципе услугами банков не пользовалась: карточки не имела, кредиты не брала. Устраиваюсь на работу и мне потребовалась ОБЫЧНАЯ карточка, чтобы на неё приходила зарплата, а её снимала и ВСЁ! Так, вот захожу я значит в отделение данного банка, встречает меня женщина с улыбочкой во все 32 такая милая и приятная, что даже не ждёшь от неё подвоха. Я ей сказала, что мне нужно ОБЫЧНАЯ карточка на которую будет приходить зарплата. И тут у работницы банка понеслась душа в рай… Она мне начала впаривать всё, что её душе угодно! Жаль, что поняла я эту не сразу, т.к. повторюсь РАНЬШЕ не пользовалась услугами банков! Так вот она мне сунула две карты: обычную и «универсал» (на которой клубничка нарисована). Я спросила зачем мне две Карты? Она сказала, что бы я могла в магазинах расплачиваться, но это же самое можно сделать с обычной карты!!! Потом начала впаривать про лимитные кредитные 500 гривен на карте от банка и т.д. Я сказала, что мне нужны эти 500 гривен и мне не нужна эта карта. На что мне сотрудница ответила: «это ОБЯЗАТЕЛЬНО!». Дальше больше: втюхала мне СТРАХОВКУ и после этого вопроса: «зачем? Мне она нужна!» так же последовало: «это ОБЯЗАТЕЛЬНО!», копилка? Тоже «ОБЯЗАТЕЛЬНО!». Обязательно было в контакте того, что без этих всех плюшек мне не дадут карту. Потом я позвонила на горячую линии и оказалось, что ничего из этого не было обязательным! Сказали, что всё отключили и карту эту «универсальную» заблокировали. Только перел этим мне пришлось погасить на ней ЗАДОЛЖЕННОСТЬ в размере 7 гривен! Дело не в суме, а в том, что не прошло даже одних суток, как мне выдали эти карты и естественно, что я даже ими ещё нигде не успела воспользоваться, а уже стала должна! Хорошо, что тогда мне на горячей линии всё разъяснили и поотключали. К сожалению, это был единственный день, когда я смогла дозвониться в службу поддержки… сегодня мне на Вайбер пришло уведомление о том, что мне подключена карта «универсальная». Но как?! Если я её попросила отключить! Сразу начала звонить на горячую линию, ждала ответа 42 минуты! 42! Но так и не дождалась! Кстати, до этого оставляла заявку на «колбэк», чтоб сами мне перезвонили, но никто НЕ перезвонил! Отвратильный! Ужасный банк! Я НОВЫЙ клиент! Только пришла и мне уже потрепало нервы! Люди, НЕ связывайтесь с этим банком! Оберут до копейки! P.S. сотрудница банка, которая при первой встрече улыбалась в свои 32, при последующем моём посещение, когда я на следующий день пришла и сказала, что я позвонила на горячую линию и хочу всё отключить, в одночасье сняла улыбку с лица и скорчила недовольную гримасу. Мало того, что обманула, так ещё и вместо извинений рожу недовольную!
Коментарі (3)
Ответ банка
20 квітня 2019, 9:43
Добрый день!
Нам очень жаль, что у Вас накопилось столько негатива, связанного с нами. Предоставленная Вами информация не останется без внимания. Спасибо, что написали нам о случившемся. Ваш вопрос уже рассматривают специалисты. Мы стремимся решить его в кратчайшие сроки. О решении Вам сообщат сразу, как только будут результаты. Благодарим за понимание.
Нам очень жаль, что у Вас накопилось столько негатива, связанного с нами. Предоставленная Вами информация не останется без внимания. Спасибо, что написали нам о случившемся. Ваш вопрос уже рассматривают специалисты. Мы стремимся решить его в кратчайшие сроки. О решении Вам сообщат сразу, как только будут результаты. Благодарим за понимание.
02.02.2018 осуществлял оплату платежей которые были в «корзине» через терминал. Терминал принял 9 700,00 грн. и перестал принимать наличные. Я позвонил на горячую Линию чтобы деньги зачислили на «карточку для выплат». Оператор пообещала что их зачислят на «карточку для выплат» и оформила заявку. Но деньги зачислили на карту Универсальную (карта по которой изначально происходила авторизация через терминал) не смотря на мое требование зачислить их на «карту для выплат». Таким образом теперь чтобы снять эти деньги я должен банку отдать 1% суммы, то есть 97,00 грн. К сожалению политика обмана клиентов не изменилась. И как же относиться к государству которое само обманывает своих граждан?
Коментарі (19)