Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення Приватбанк: вул. Троїцька, 26 , Суми

Адреса:
Суми, вул. Троїцька, 26
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (перерва: 12:30-13:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
24 жовтня 2025, 16:02
6 жовтня я завітала у відділення в місті Суми по вул Троїцька 26 з запитом надати мені пластик до рахунку, який я відкрила онлайн. Менеджер дала мені голд картку Універсальну до рахунку і навіть не сказала, що по цій картці знімаються кошти за обслуговування. Пропозиції по вибору картки до рахунку не було. просто впарили голд картку паралельно з купою інших пропозицій, на які в мене запиту не було. Я казала, що мені треба просто пластик до рахунку, але надходжень я в найближчий період не очікую. Також в мене є рахунок ФОП. ФОП я закрила і хотіла дізнатись, чи мені закривати рахунок онлайн чи у відділенні. Співробітниця відправила мене до керівника відділення. я підійшла, та подивилась на мене з під лоба з виразом обличчя «шо ви з мене хочете». І без доброго дня з питанням «шо ви хочете» сказала, що я можу закрити рахунок і сама. Обслуговування на вищому рівні. Зараз я за кордоном і замінити картку з Голд на звичайну я не можу. Шановний Приватбанку, що порадите робити в таких випадках роботи ваших співробітників?
Написати коментар
1 не зарахована
22 березня 2018, 21:04
прошу прошение, что пишу не от своего лица, но прошу помощи в сложившейся ситуации.
21.03.18 моя мама в городе Сумы, по адресу Троицкая 26 снимала деньги. конкретно 400 грн. но что-то пошло не так и выдало не 400, а 200. но списало, конечно же 400 грн. мама сразу же зашла в банк, чтобы выяснить ситуацию, но в помощи отказали и сказали что банк тут не при чем. направили в службу поддержки, по номеру 3700, подали заявку, но на нее не ответили, хотя обещали отправить смс. заявление подали повторно. но пока ответа нет. причем у мамы на карте есть страховка «захист на кожен день», в которую входят все непредвиденные ситуации. зачем нужна страховка, если банк в таком случае плюет на своего клиента?
Коментарі (3)