Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 44.25 | 45.25 |
USD | 40.95 | 41.55 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Київ, вул. Васильківська, 1
Адреса:
Київ, вул. Васильківська, 1
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
SPM
16 жовтня 2024, 16:18
Отримати кошти з валютної карти (долари) у відділенні Приватбанку за адресою вул. Васильківська, 1 (м. Київ) відразу неможливо… Протягом тривалого часу ситуація повторюється. Суть проста. Замовляються кошти, сума яких дозволена на добу. Сума розбита на дві частини. Зроблено було замовлено операціоністом на 11.10 та 14.10. Виявилося, що зі слів касира (каса № 2), протягом 14.10 і 15.10 були лише вживанні купюри у стані, який закордоном можна реалізувати лише з комісією. Нова заявка була на 15 .10 і 16.10. 15.10 мені видали 75% суми і сказано у касі, що більше не має. Сьогодні, 16.10 в 15.00 взагалі було сказано у касі, що моїх замовлених коштів вже не має, незважаючи на те, що згідно повідомлення Приватбанку я мав їх отримати протягом робочого дня. Питання просте. Якщо за чотири дні замовлену суму взяти за 100%, то мені видали 57,7 % від моєї суми, що складає всього 18,75% від загально замовленої протягом 4 днів. Питання! Куди саме сплавили через касу більше 80% від замовлених валютних коштів. Факт корупції. Мабуть касир та її керівник граються з валютними операціями…
Коментарі (3)
Ответ банка
16 жовтня 2024, 17:33
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
На 12 вересня 2024 року було замовлення в касу відділення зняття 2400 доларів. Після всіх маніпуляцій «касир», Нікіта Саєнко, показав стопку купюр та поклав їх до віконечка. В свою чергу я, не дістаючи їх, при перевірці помітив купюру в 100 доларів нового зразка, яка окрім того що була блідою та затертою, ще й виявилася з одного боку заляпаною фарбою.
На моє прохання (ввічливе прохання) замінити купюру на більш притомну, касир відповів що згідно постанови НБУ вона є платіжним засобом, і нічого він міняти не буде. Потім сказав що банк не надає послуги з обміну однієї купюри на іншу…
На жаль, ніякі прохання на цю істоту не вплинули!
Тобто виходить, що будь-хто з касирів може підсунути купюру невідомого походження, а потім відмовитися міняти її?
Я вже мовчу про те що свого часу в Приват приносилися «нові та гарні долари», а тепер видають будь що або в поганому або в жахливому стані.
І банки (не тільки Приват) хочуть щоб після такого їм щось несли на депозити?
p. s. В цілому до відділення на Васильківська-1 претензій не було й немає. Дівчатка ввічливі, привітні, завжди підкажуть та допоможуть.
«Гусь"-касир Нікіта Саєнко прийшов з якогось відділення на підміну дівчини що на лікарняному. Хоча, дивлячись на його манеру спілкування і як він обслуговує інших — його максимум — це в певному місці кричати «зайнято»)
р.p.s. Дуже не заздрю тому, в кого авто в лізингу в Приват-банку. Ми свій сплатили завчасно, але перереєструвати у власність — шансів нуль. СЦ киває на Приват, бо банк в реєстрі боржників, а банк киває на пакет документів, який він надав для перереєстрації. Готуємо документи до суду, але перспективи такі собі… Навіть з гарними юристами…
Порада бажаючим на майбутнє — обходити десятою дорогою!
(жаль, що немає оцінки «нуль» — мегажахливо)
Коментарі (2)
На моє прохання (ввічливе прохання) замінити купюру на більш притомну, касир відповів що згідно постанови НБУ вона є платіжним засобом, і нічого він міняти не буде. Потім сказав що банк не надає послуги з обміну однієї купюри на іншу…
На жаль, ніякі прохання на цю істоту не вплинули!
Тобто виходить, що будь-хто з касирів може підсунути купюру невідомого походження, а потім відмовитися міняти її?
Я вже мовчу про те що свого часу в Приват приносилися «нові та гарні долари», а тепер видають будь що або в поганому або в жахливому стані.
І банки (не тільки Приват) хочуть щоб після такого їм щось несли на депозити?
p. s. В цілому до відділення на Васильківська-1 претензій не було й немає. Дівчатка ввічливі, привітні, завжди підкажуть та допоможуть.
«Гусь"-касир Нікіта Саєнко прийшов з якогось відділення на підміну дівчини що на лікарняному. Хоча, дивлячись на його манеру спілкування і як він обслуговує інших — його максимум — це в певному місці кричати «зайнято»)
р.p.s. Дуже не заздрю тому, в кого авто в лізингу в Приват-банку. Ми свій сплатили завчасно, але перереєструвати у власність — шансів нуль. СЦ киває на Приват, бо банк в реєстрі боржників, а банк киває на пакет документів, який він надав для перереєстрації. Готуємо документи до суду, але перспективи такі собі… Навіть з гарними юристами…
Порада бажаючим на майбутнє — обходити десятою дорогою!
(жаль, що немає оцінки «нуль» — мегажахливо)
Ответ банка
12 вересня 2024, 15:25
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Приватбанк розірвал відносини зі мною без попередження чи запиту на будь яку інформацію. Просто в один момент. Без жодних пояснень. Вказують, що необхідно з’явитися у відділення банку, щоб перевести гроші на рахунок іншого банку. Криптою ніколи не займався, До цього 20 років обслуговувався в Приватбанк
Коментарі (6)
Ответ банка
17 жовтня 2023, 18:58
Вітаємо.
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за відгуком.
Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись.
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за відгуком.
Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись.
Давно не сталкивалась с таким ужасным обслуживанием!!! 5 дней не могла получить «миттєвий платіж» от Western Union, ребята, вы хорошо заработали на обороте!!! Как не печально, но вы скатываетесь в дно. У меня прям получилось пройти целый квест, чтобы получить свои деньги… Если вы не научились работать, как операторы, так и менеджеры в отделении — закрывайтесь!!! Когда вы были частным банком, такого хамского отношения у вас не было к клиентам! Что поменялось!!! Банк — не рекомендую!!! И со своей стороны все расчеты с вами в будущем прекращаю!!!
Коментарі (23)
Ответ банка
21 травня 2021, 13:19
Добрий день!
Щоб розібратись в ситуації більш детально та уточнити ваші контакти йдемо в приватні повідомлення.
Щоб розібратись в ситуації більш детально та уточнити ваші контакти йдемо в приватні повідомлення.
Вчера без всяких подтверждений и 11 января были сняты деньги на Телеком услуги: PORTMONE MOBILE, KYIV: Комунальні послуги: PORTMONE.KOMUN., ID платежу 1536422033: ID платежу 1531798356 в общей сложности 300 грн. но почему банк не может проследить на кого пошли эти деньги ведь в оплате указываются данные получателя и от кого идёт оплата, даже оплачиваешь постоянно с одного адреса всё равно приходит подтверждение на телефон, а тут банк оплачивает не понятно, что и не может проверить, что это за оплаты значит в этом замешен банк и нужно убегать с этого банка.
Коментарі (1)
Ответ банка
17 січня 2021, 10:58
Добрий день!
Судячи з усього, картка раніше була додана для оплати на сайті.
Хочемо звернути вашу увагу, що проведення оплати в інтернеті або прив'язки картки на сторонньому сайті можливе лише в тому разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені при здійсненні цієї операції.
Зі своєї сторони ми відображаємо у виписці всю інформацію, яку нам надає сервіс, через який було здійснено платіж. В даному випадку, у виписці було відображено назву сайту на якому проводилась оплата. Відв'язати картку ви можете в особистому кабінеті даного сайту або звернувшись в його підтримку.
Якщо ви маєте підозру, що дані картки стали відомі третім особам, радимо заблокувати картку через Приват24 або звернувшись до нас в підтримку.
Судячи з усього, картка раніше була додана для оплати на сайті.
Хочемо звернути вашу увагу, що проведення оплати в інтернеті або прив'язки картки на сторонньому сайті можливе лише в тому разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені при здійсненні цієї операції.
Зі своєї сторони ми відображаємо у виписці всю інформацію, яку нам надає сервіс, через який було здійснено платіж. В даному випадку, у виписці було відображено назву сайту на якому проводилась оплата. Відв'язати картку ви можете в особистому кабінеті даного сайту або звернувшись в його підтримку.
Якщо ви маєте підозру, що дані картки стали відомі третім особам, радимо заблокувати картку через Приват24 або звернувшись до нас в підтримку.
В 2018 открыла в Приватбанке карточку «Универсальная», при открытии мне еще уточнили, что карточка только гривневая и ей нельзя рассчитываться за границей. Карточкой пользовалась для получения платежей через Приват24 и для рассчета на кассах в магазинах Киева.
Позавчера (13.01.2021) я случайно заметила в выписке платеж на сумму около 199грн и нашла еще пять таких же платежей:
10.01.2021 10:50, сумма 199.15грн, сумма в валюте транзакции 6.99USD, покупка, страна: Кипр
03.01.2021 10:49, сумма 199.15грн, сумма в валюте транзакции 6.99USD, покупка, страна: Кипр
27.12.2020 10:48, сумма 198.58грн, сумма в валюте транзакции 6.99USD, покупка, страна: Кипр
20.12.2020 10:47, сумма 196.90грн, сумма в валюте транзакции 6.99USD, покупка, страна: Кипр
13.12.2020 10:46, сумма 198.02грн, сумма в валюте транзакции 6.99USD, покупка, страна: Кипр
06.11.2020 10:45, сумма 199.71грн, сумма в валюте транзакции 6.99USD, покупка, страна: Кипр
Ни номеров счетов, ни названия получателя в выписке нет. Сразу перевела все деньги с карточки и заблокировала.
На следующий день связалась с Приватбанком. Сотрудник проверил и сказал название этой кипрской компании (к сожалению не запомнила, какое-то «Юни…»), что это «программа для похудения» и объяснил, что это «я сама оформила подписку на этом сайте». Карточку предложил закрыть, я согласилась.
Дело в том, что я точно нигде не оформляла никаких подписок (я таким просто не занимаюсь) и мне не приходило запросов на подтверждение подобных платежей. Карточка гривневая, а рассчеты в USD, тоже странно, как банк такое пропустил. Еще странно, что это не вызвало подозрений у сотрудника банка, а наоборот, он осведомлен в деятельности кипрской компании и всеми силами пытался меня убедить, что виновата я сама.
Увидела на этом сайте похожую тему https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/80435/, но там фигурировала украинская компания и деньги удалось вернуть. В моем случае уже никаких надежд нет? Сумма почти 1200грн, для меня не маленькая.
Коментарі (37)
Позавчера (13.01.2021) я случайно заметила в выписке платеж на сумму около 199грн и нашла еще пять таких же платежей:
10.01.2021 10:50, сумма 199.15грн, сумма в валюте транзакции 6.99USD, покупка, страна: Кипр
03.01.2021 10:49, сумма 199.15грн, сумма в валюте транзакции 6.99USD, покупка, страна: Кипр
27.12.2020 10:48, сумма 198.58грн, сумма в валюте транзакции 6.99USD, покупка, страна: Кипр
20.12.2020 10:47, сумма 196.90грн, сумма в валюте транзакции 6.99USD, покупка, страна: Кипр
13.12.2020 10:46, сумма 198.02грн, сумма в валюте транзакции 6.99USD, покупка, страна: Кипр
06.11.2020 10:45, сумма 199.71грн, сумма в валюте транзакции 6.99USD, покупка, страна: Кипр
Ни номеров счетов, ни названия получателя в выписке нет. Сразу перевела все деньги с карточки и заблокировала.
На следующий день связалась с Приватбанком. Сотрудник проверил и сказал название этой кипрской компании (к сожалению не запомнила, какое-то «Юни…»), что это «программа для похудения» и объяснил, что это «я сама оформила подписку на этом сайте». Карточку предложил закрыть, я согласилась.
Дело в том, что я точно нигде не оформляла никаких подписок (я таким просто не занимаюсь) и мне не приходило запросов на подтверждение подобных платежей. Карточка гривневая, а рассчеты в USD, тоже странно, как банк такое пропустил. Еще странно, что это не вызвало подозрений у сотрудника банка, а наоборот, он осведомлен в деятельности кипрской компании и всеми силами пытался меня убедить, что виновата я сама.
Увидела на этом сайте похожую тему https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/80435/, но там фигурировала украинская компания и деньги удалось вернуть. В моем случае уже никаких надежд нет? Сумма почти 1200грн, для меня не маленькая.
Ответ банка
15 січня 2021, 13:00
Хочемо звернути вашу увагу, що дані оплати могли пройти тільки при володінні інформацією про номер карти, СVV коді і терміні дії. Дану інформацію шахраї могли отримати з необережності, та й більш витонченими методами. Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
За зверненням до підтримки банку може бути сформовано запит на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
За зверненням до підтримки банку може бути сформовано запит на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Я являюсь давним клиентом Приватбанка.
Сейчас также являюсь доверенным лицом нерезидента Украины, гражданина Испании, желающего как физическое лицо-предприниматель вести бизнес и в Украине. Все необходимые шаги для этого были сделаны идентификационные номера получены.
Но…
Мы пришли в отделение Приватбанка, чтобы открыть счет, прошли идентификацию и даже получили карту «Ключ к счету». И должно было прийти смс с уведомлением о том, что счет открыт. Смс не шло два дня. Выяснилось, что при прохождении идентификации сотрудница банка не ввела ИНН. Который лежал на столе прямо перед ней. Она не знала, что нерезидент, желающий вести хозяйственную деятельность на Украине, должен получить ИНН и также платить налоги. В результате чего банк отказал в регистрации счета.
Как человек, по доверенности представляющий интересы гражданина Испании я обратилась в банк с просьбой разрешить проблему. И опять принесла все оригиналы документов. На что мне сообщили, что опять должен прийти сам владелец счета. Но он улетел в Испанию и прилетит только через 4 месяца.
Мой вопрос: если в банке уже удостоверились в том, что данный человек существует, сфотографировали его, и сами увидели, что совершили ошибку, оплачивать эту ошибку должен тот, кто ее не совершал?! Почему теперь, если есть желание сотрудничать с банком, надо покупать билет в Украину и допроходить идентификацию? И почему нельзя внести изменения в данные о клиенте на основании нотариально заверенной доверенности и наличия документов с «мокрыми» печатями госорганов Украины?
Коментарі (2)
Сейчас также являюсь доверенным лицом нерезидента Украины, гражданина Испании, желающего как физическое лицо-предприниматель вести бизнес и в Украине. Все необходимые шаги для этого были сделаны идентификационные номера получены.
Но…
Мы пришли в отделение Приватбанка, чтобы открыть счет, прошли идентификацию и даже получили карту «Ключ к счету». И должно было прийти смс с уведомлением о том, что счет открыт. Смс не шло два дня. Выяснилось, что при прохождении идентификации сотрудница банка не ввела ИНН. Который лежал на столе прямо перед ней. Она не знала, что нерезидент, желающий вести хозяйственную деятельность на Украине, должен получить ИНН и также платить налоги. В результате чего банк отказал в регистрации счета.
Как человек, по доверенности представляющий интересы гражданина Испании я обратилась в банк с просьбой разрешить проблему. И опять принесла все оригиналы документов. На что мне сообщили, что опять должен прийти сам владелец счета. Но он улетел в Испанию и прилетит только через 4 месяца.
Мой вопрос: если в банке уже удостоверились в том, что данный человек существует, сфотографировали его, и сами увидели, что совершили ошибку, оплачивать эту ошибку должен тот, кто ее не совершал?! Почему теперь, если есть желание сотрудничать с банком, надо покупать билет в Украину и допроходить идентификацию? И почему нельзя внести изменения в данные о клиенте на основании нотариально заверенной доверенности и наличия документов с «мокрыми» печатями госорганов Украины?
Ответ банка
9 листопада 2018, 9:46
Уважаемый Автор!
Приносим свои извинения за доставленные неудобства.
Нам очень жаль, что вы столкнулись с такой ситуацией.
Решением Вашего вопроса занимаются наши специалисты. По результатам с Вами свяжется сотрудник банка.
Не забудьте оценить решение проблемы кнопкой «Вопрос решен».
С уважением, ПриватБанк.
Приносим свои извинения за доставленные неудобства.
Нам очень жаль, что вы столкнулись с такой ситуацией.
Решением Вашего вопроса занимаются наши специалисты. По результатам с Вами свяжется сотрудник банка.
Не забудьте оценить решение проблемы кнопкой «Вопрос решен».
С уважением, ПриватБанк.