Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Приватбанку: Лубни, пр-т Володимирський, 27/49

Адреса:
Полтавська область, Лубни, пр-т Володимирський, 27/49
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
31 жовтня 2024, 19:36
Я, Катрич Інна Юріївна являюсь клієнтом вашого банку. Де без моєї згоди та мого відома були списані кошти на компанію UPS. Кошти були зняті із заблокованої кредитної картки в мінус. По недбалості банку шахрайські дії відбувалися й далі після мого повідомлення на гарячу лінію. Тобто банк не відреагував на моє звернення про шахрайство і дав можливість списати кошти з мого рахунку шахраям. То на підставі чого ви робите звернення, що зараз діє «кампанія проти банку «і вся інформація, щодо цих списань фейк. Чекаю пояснення.
Коментарі (1)
Ответ банка
Приватбанк
PrivatBankQM
31 жовтня 2024, 20:36
Вітаємо.
Банк на постійній основі удосконалює системи захисту від шахрайства, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій.

Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо).

По операціям, які можливо оскаржити, сформовані заявки на повернення коштів. Звертаємо увагу, що їх розгляд займає до 45-120 днів, але ми зробимо все, щоб захистити Ваші інтереси при опротестування цієї операції.

Також рекомендуємо Вам звернутися із заявою в поліцію, для подання звернення вам не потрібно йти до відділення поліції, скористайтесь, будь ласка, посиланням на подання заяви в електронній формі: https://cyberpolice.gov.ua/declare/.

Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

Дякуємо за розуміння!
1 не зарахована
26 грудня 2023, 22:51
Вже майже тиждень не можу зв’язатися з оператором на номер 3700 там автовідповідач говоре що я можу зв’язатися через самообслуговування, оператор он-лайн … не з'єднує в Приват24 дзвінки через Приват24 теж автовідповідач. Зараз приват скаже що я не коректно задаю питання тому і не з'єднує, ну звісно не коректно я ж напевно ідіоtea чи не вмію коректно задавати питання. На номер 3700 телефоную через 3 хвилини дзвінок з банка в меню натискаю 0, але постійно говоре автовідповідач що для швидкого з'єднання я маю зв’язатися в самообслуговуванні… раніше з'єднували з представником, а зараз??? Що це трапилось??? Власний банкір не відповідає навіть писала що ТЕРМІНОВО ПОТРІБНО ЗАЯЗАТИСЯ З ОПЕРАТОРОМ.
Я незнаю навіть… жах.
Я вже писала відгук про те що в мене з карти знялася сума 3930,60 коп. Сьогодні зателефонував оператор і сказав що оплата була здійснена через комп’ютер, на моє питання чому мені не подзвонили чи не надіслали нічого зовсім, мені відповів якщо оплата через компютер то підтверджень ніяких непотрібно. Та в мене навіть немає компьютера і я не заходила жодного разу за 18 років в Приват24 через комп’ютер. Сказали що будуть вирішувать це питання… Авжеж, гроші крадуть вмить, а я маю сидіти на хлібі і воді з сином зараз бо питання вирішується від 45−120 днів. Дякую ПРИВАТБАНКУ ЗА ЗАХИСТ ВЛАСНИХ КОШТІВ ЯКІ ВКРАЛИ І ЗА НОВИЙ РІК. Ви звичайно ні в чому не винні і ніхто не застрахований від шахраїв, але якби у Вашому банкі було все більш захищено і краще б приходило більше підтверджувальних смс то все було б інакше, а так без власника картки можливо зняти все… ЧОМУ ??? Оператор не відповідає, гроші вкрали, а назад немає… 45−120 днів, через 5 днів Новий Рік, я навіть немаю… чекаю на результат 22 січня 45 днів буде по заяві на повернення, а 8 квітня 120 днів по заяві.
Шкода що я так обпеклася у Вашому банкі.
Колись навіть на 100грн. запитувало пін код, а зараз…
А ще сказали що через компьютер змінили мій пароль і таким чином витратили мої кошти, хоча банк не дзвонив мені коли змінювали пароль… ЯК ТАК ЛЮДИ ДРБРІ???
Коментарі (6)
Ответ банка
Приватбанк
27 грудня 2023, 10:30
Вітаємо.
Описані вами операції доступні лише при наявності доступу фінансового номеру, необхідно знати також пароль від акаунту або ж ПІН код картки(для відновлення доступу в особистий кабінет), що відомі лише клієнту власнику картки.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ваша заявка на оскарження прийнята в роботу. Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для вас.
1
25 грудня 2023, 16:46
18 років була клієнтом цього банку, все було добре, до 8.12.23 року. У мене з карти о 16:00:01 списалися кошти 3930,60 коп. Мені ні смс ні повідомлення ні дзвінка, зовсім нічого в цей час небуло. 9.12.23 року зранку з сином зібралися на ярмарку, я зайшла в Приват24 і… чуть серце не стало, я і плакала і… В ПриватБанкі 18 років поспіль отримую соціальну допомогу на себе та після народження сина отримую допомогу на дитину, ніхто і ніколи нічого не крав, а тут… Подзвонивши до оператора одразу ж заблокувала карту, розповіла ситуацію, а мені (не один оператор і не одноразово) сказали що я роздала свої дані. Люди добрі Ви … я що ??? Написала заяву до поліції. Кожен день дзвоню запитую, а мені ніхто нічого не говоре… Я так розумію це все… Поголовно всі говорять вирішення від 45−120 днів.
Я в шоці. Перед Новим Роком я з дитиною залишилась без грошей, і нікого і нічого в ПриватБанкі не хвилює, всю мою інформацію по карті бачать і знають.Я навіть незнаю… нехочиться… так обідно і боляче, одною сумою 3930,60 коп. зняли кошти. (сказали в банкі що це було інтернет замовлення.) спочатку у мене в історії платежів писало EVA продукти, через декілька днів написало Сільпо продукти, я запитую як це розуміти мені говорять що не знають, а хто знає??? У мене всі скріншоти є від 9.12.23 до сьогодні. Кожен день чекаю назад кошти і вже сьогодні починаю розуміти що… Банк навіть код ніякий не присилав на таку оплату в інтернеті зовсім нічого навіть дзвінка небуло. Як це вийшло??? А пишуть що трьома способами кошти знімалися. Як трьома коли одна сума 3930,60 коп??? Може хто знає поясніть.
ПриватБанк не відповідальний до своїх клієнтів, без картки, без номера телефону, без пін коду без підтверджувальних смс знімає кошти з картки… це жах, а не банк. Нікому не рекомендую цей Банк.особливо мамам з дітками. Бережіть себе
Коментарі (7)
Ответ банка
Приватбанк
25 грудня 2023, 17:40
Вітаємо. Нам дуже шкода, що з вами трапилась така ситуація.
Подібні списання без додаткового підтвердження можливі лише в разі, якщо на сайті раніше були введені дані картки та надана згода на проведення подібних оплат. Для прив'язки картки необхідно ввести термін дії, номер картки та CVV-код, що відомі лише її власнику.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними й слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness.
Проведенням розслідування за фактом шахрайства займаються правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію по транзакції.
За вашим зверненням був сформований запит на оскарження операції до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти у вирішенні питання.
1
7 лютого 2023, 17:59
Звернувся в банк, щоб отримати дебетову карту, для нарахування заробітної плати. Мені начали розповідати що Карту для Виплат без оформлення Картки УНІВЕРСАЛЬНА не можливе!
На всі мої відмови від кредитки менеджер не реагувала!
Для економії свого часу, вирішив погодитися на Кредитну Картку. Но мені оформили ще й страхування, питання навіщо?! Менеджер мені про нього не сказав жодного слова, побачив випадково в Приват24.
Через півгодини закрив нав’язану мені кредитну карту.
Коментарі (1)
Ответ банка
Приватбанк
7 лютого 2023, 18:30
Добрий вечір!
Описана вами ситуація вимагає проведення перевірки. На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за даними з відгуку, тому ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
3
8 лютого 2022, 11:37
невозможно связаться с оператором горячей линии. Пять дней подряд по четыре, пять раз набираю 3700 и ожидаю соединение с операторами по 20минут и всё без результатно. Ужас. Я так понял мне деньги не вернут.
Коментарі (1)
Ответ банка
Приватбанк
8 лютого 2022, 12:20
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності. Ми передали інформацію колегам, щоб перевірити, чому виникла така ситуація.
Що ж до питання з яким ви звертались в підтримку. Повернення коштів за операцією в терміналі самообслуговування здійснюється на картку ПриватБанку або на номер телефону яким було здійснено авторизацію (якщо внесена сума до 500грн), щоб впевнитись в тому, що кошти буде повернено саме тому, хто вносив їх в термінал. У вашому випадку, достатньо оформити безкоштовну картку в будь-якому зручному відділенні ПриватБанку та після цього звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua для подачі заявки на повернення коштів.
1
13 січня 2022, 14:08
Приват отказывает в выдаче этой карты.
Денег моего ребенка.
Что я не их клиент
Обошлась бы и без привата, но ведь это деньги моего малыша и вы забираете их
Коментарі (2)
Ответ банка
Приватбанк
13 січня 2022, 15:05
Добрий день!
ПриватБанк здійснює виплати за державною програмою «Пакунок малюка» на картку зі спеціальним режимом використання.
Тобто банк надає можливість отримати платіжний інструмент, кошти ж нараховує держава.
Що стосується можливості відновлення обслуговування, то ми змушені обмежити співпрацю з вами. Нами було виявлено факт надходження на вашу картку коштів, які пов´язані з шахрайськими операціями. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду правоохоронними органами. Рекомендуємо вам звернутися до них та в соціальний фонд для консультації стосовно альтернативного варіанту отримання допомоги.
5
24 червня 2021, 13:04
Якістю обслуговування задоволена, все на вишому рівні.Хотіла б запитати: чому у приват 24, зникли дані особистого банкіра, а саме номер телефону для зв«язку, виникли питання, а зв»язатися ніяк, потрібно їхати в банк, не дуже зараз зручно
Написати коментар
Ответ банка
Приватбанк
24 червня 2021, 15:19
Щоб більш детально розглянути ситуацію, написали вам в приватному повідомленні для уточнення деталей.
Також варто не забувати, що ви завжди можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом. Ми доступні цілодобово в чаті на офіційному сайті банку або в мобільному додатку, а також за номером 3700 і завжди раді допомогти вам.
1
12 травня 2021, 12:33
Заявки: 30258323, 24506. Операторский центр 067 535 0090 сказал, что водителю не удобно заезжать по указанному адресу. Не понятно зачем писать на сайте, что адресная доставка возможна, если это не так. Самореклама.
Коментарі (2)
Ответ банка
Приватбанк
12 травня 2021, 13:44
Добрий день!
Банк здійснює доставку картки додому.
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детально розібратися в ситуації.
5 не зарахована
22 березня 2021, 16:45
Большое вам спасибо, За профессионализм и чуткость
Написати коментар
Ответ банка
Приватбанк
22 березня 2021, 18:02
Добрий день!
Завжди раді допомогти :)
Дякуємо, за ваш вибір.
1 не зарахована
19 листопада 2020, 21:55
Прошу, щоб зарахували мої кошти в рахунок кредиту. Відповідь, рахунки заблоковано. Але кошти, які надходять на мій рахунок, банк без совісті привласнює. Запам'ятайте! Якщо у вас є борг за газ, тепло, світло, порушення ПДР,
то Приватбанк блокує всі ваші картки, включаючи зарплатну, пенсійну, кредитну за поданням виконавчої служби, суду, поліції.нотаріусів і т.д. Шукати правду потім, ох як важко. Служби, які перераховані вище, захищають лише себе. Шукайте банк, в якому ваші кошти будуть надійному місці.
Коментарі (5)
Ответ банка
Приватбанк
20 листопада 2020, 10:27
ПриватБанк діє виключно в рамках закону та в ситуації, коли надходить лист від виконавчої служби про накладення арешту, банк не може його ігнорувати. В такому випадку, згідно з постановою, банк має обмежити рахунки клієнта. Так як картка для виплат може використовуватися для будь-яких операцій, то вона не є карткою зі спеціальним статусом. Саме тому банк не може відмовити виконавцю в накладенні арешту на неї.
Щоб дізнатись контактні дані виконавця і номер провадження на сайті Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors клієнту, на рахунки якого накладено арешт, достатньо ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Щодо погашення кредитного ліміту, то це можна зробити в терміналі самообслуговування готівкою, адже на зарахування коштів обмеження не встановлюється.
Сторінки: 12
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відділення та банкомати Приватбанку в Лубни 🏦 / Відділення Приватбанк: пр-т Володимирський, 27/49 , Лубни
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Приватбанку за адресою Лубни, пр-т Володимирський, 27/49 . Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Приватбанк - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Приватбанку розташованому за адресою  Лубни, пр-т Володимирський, 27/49 - конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.