Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Конотоп, вул. Євгена Коновальця, 3
Адреса:
Сумська область, Конотоп, вул. Євгена Коновальця, 3
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (перерва: 12:30-13:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Heti555
5 січня 2023, 17:27
Как мне получить свои деньги назад? Я скинул 500грн взамен на то, что мне обещали билетик который для меня будет выиграшный и я получу намного больше, но меня заблокировали. Номер карты мошенника 5168752082513949
Коментарі (1)
Ответ банка
5 січня 2023, 18:15
Вітаємо.
В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Сподіваємося, що таких ситуацій у вас більше не буде.
Дякуємо за розуміння.
В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Сподіваємося, що таких ситуацій у вас більше не буде.
Дякуємо за розуміння.
Банк 2 місяці не видає моє замовлення на валюту, автоматично переноситься дата, і все. Як мені отримати гроші?
Коментарі (1)
Ответ банка
13 травня 2022, 10:55
Вітаємо!
Нам шкода, що ви зіткнулися з незручностями. Вже зафіксована ваша заявка на отримання готівки.
У випадку, якщо у вас виникнуть труднощі чи додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Нам шкода, що ви зіткнулися з незручностями. Вже зафіксована ваша заявка на отримання готівки.
У випадку, якщо у вас виникнуть труднощі чи додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Ответ банка
17 грудня 2020, 18:28
Добрий вечір!
24/7 до ваших послуг :)
Беремо і робимо!
24/7 до ваших послуг :)
Беремо і робимо!
Здравствуйте,
Сегодня, 16.07.2015 г., кассир отделения Приватбанка по адресу Сумская область, Конотоп, ул Ватутина 3 не принял у пенсионера оплату коммунальных услуг, отказавшись осуществлять платёж в кассе и отправив в терминал самообслуживания.
В результате, безуспешно промучившись с терминалом, пенсионер вернулся домой с неоплаченными квитанциями и высоким давлением.
Пенсионер (да и любой гражданин) являясь клиентом Приватбанка, имея в нём счёт, вправе самостоятельно решать, стоять ли в очереди в кассу, либо пользоваться терминалом самообслуживания. Кассир только в рекомендательном порядке может предложить воспользоваться терминалом.
Прошу вас не объяснять сейчас о наличии в отделении консультантов, обучающих и помогающих совершить оплату. Это нам известно. Но пенсионер в 63 года не имеет желания, возможности, и не обязан учиться совершенно непонятным для него вещам. Пенсионеру нужно просто передать квитанции с деньгами/карточкой кассиру и получить чек о проведённой операции. В случае, если даже для клиента Приватбанка операция будет осуществляться с комиссией, кассир должен предупредить об этом клиента и предоставить право самостоятельного выбора, совершать ли оплату в кассе, не так ли?
Прошу разъяснить, на основании какого документа (закона/постановления) кассир отказался принять оплату коммунальных платежей в кассе.
Также прошу обратить внимание руководства Приватбанка на поведение данного кассира и не допускать повторения подобных ситуаций в будущем.
Заранее благодарю.
С уважением, Владимир
Коментарі (12)
Сегодня, 16.07.2015 г., кассир отделения Приватбанка по адресу Сумская область, Конотоп, ул Ватутина 3 не принял у пенсионера оплату коммунальных услуг, отказавшись осуществлять платёж в кассе и отправив в терминал самообслуживания.
В результате, безуспешно промучившись с терминалом, пенсионер вернулся домой с неоплаченными квитанциями и высоким давлением.
Пенсионер (да и любой гражданин) являясь клиентом Приватбанка, имея в нём счёт, вправе самостоятельно решать, стоять ли в очереди в кассу, либо пользоваться терминалом самообслуживания. Кассир только в рекомендательном порядке может предложить воспользоваться терминалом.
Прошу вас не объяснять сейчас о наличии в отделении консультантов, обучающих и помогающих совершить оплату. Это нам известно. Но пенсионер в 63 года не имеет желания, возможности, и не обязан учиться совершенно непонятным для него вещам. Пенсионеру нужно просто передать квитанции с деньгами/карточкой кассиру и получить чек о проведённой операции. В случае, если даже для клиента Приватбанка операция будет осуществляться с комиссией, кассир должен предупредить об этом клиента и предоставить право самостоятельного выбора, совершать ли оплату в кассе, не так ли?
Прошу разъяснить, на основании какого документа (закона/постановления) кассир отказался принять оплату коммунальных платежей в кассе.
Также прошу обратить внимание руководства Приватбанка на поведение данного кассира и не допускать повторения подобных ситуаций в будущем.
Заранее благодарю.
С уважением, Владимир