Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення Приватбанк: пр-т Шевченка, 7, Вараш (Кузнецовськ)

Адреса:
Рівненська область, Вараш (Кузнецовськ), пр-т Шевченка, 7
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.

Доступно для МГН (маломобільних груп населення).

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
3
27 квітня 2024, 9:49
Приватбанк поставив в торгових точках свої еквайринги, але для роботи на них постійно не видає касову стрічку. Керівник відділення агресивно відповідає, що їх у них не має, щоб ми за власні кошти купляли її самі. При цьому декларують мільярдні прибутки, а к асової стрічки для своїх терміналів купити не можуть. На скарги не реагують.
Коментарі (2)
Ответ банка
Приватбанк
27 квітня 2024, 11:05
Вітаємо. У разі користування додатковим сервісом ПРРО як власної, так і зовнішньої розробки, встановленим на POS-термінал, витратні матеріали банком в т.ч термапапір не надаються банком згідно з п. 3.6.1.2.1.1 Умов та Правил.
У іншому випадку (якщо термінал не приєднаний до ПРРО) можливо здійснити замовлення стрічки для терміналу, наведеними нижче каналами для подачі заявки:
— дзвінок до цілодобової служби підтримки на номер 3700 (потрібно повідомити оператору мерчант термінала);
— формування заявки шляхом вибору сервісного меню в POS-терміналі (потрібно ввести в терміналі контактний номер ТСП з кодом міста/моб. оператора);
— SMS на номер 10060 із текстом pos+s*******,
де s******* – мерчант термінала, що зазначено в чеку та на терміналі.
Вартість SMS – згідно з тарифами оператора;
— зателефонувати за прямим номером 0800500030 — лінія підтримки пос-терміналів.
5
18 вересня 2023, 17:03
Подобається обслуговування, завжди коли замовляєш готівку касири привітні та видають нові купюри. Можливо мені кожного разу щастить, все ж дуже приємно! Думаю співробітниці касс заслуговують на бонус, що скажеш ПриватБанк?
Коментарі (1)
Ответ банка
Приватбанк
18 вересня 2023, 17:56
Вітаємо.
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
4
2 березня 2023, 20:46
Декілька раз, на протязі двох днів, телефонувала по проблемі, що мій переказ не був нарахований на ФОП картку і лежить на розподiльчому рахунку. Просила прикріпити документ в електронному кабінеті ФОП в якому чітко вказується причина чому мені не віддаюь мої гроші.
Тому що версії, які мені озвучують постійно міняються. Хочу бачити чітко, що не так, бо зі своєї сторони я ніяких проблем не бачу. Адже реквізити не змінювались на протязі року, тобто це не перший платіж. Спочатку кошти були зараховані видно система автоматично перерозпреділила, а потім їх забрали без пояснень. Банк вкрав мої гроші — так складається думка.
І не розумію як просто можна забрати гроші з рахунку без прикріплених офіційно пояснень. Це взагалі як? а права клієнта тут якось враховуються. Є номер транзакції. І так не прості часи. Як ФОП може азагалі нормально працювати за таких умов та сплачувати податки? І взагалі спочатку вони заперечували, що ніби ці гроші у них, але в системі ФОП відслідковується. Це як?
Коментарі (1)
Ответ банка
Приватбанк
3 березня 2023, 10:16
Добрий день!
Бачимо, що ви підтвердили вирішення питання. Будь ласка, звертайтесь, якщо виникнуть нові питання — ми будемо раді допомогти.
1
14 березня 2022, 14:03
Доброго дня! В столь трудное время для страны почему в тихих точках Украины (Ровенская область, г. Вараш) банк устанавливает себе рабочий день с 9 до 16? При этом нигде не прописывается что есть часы обеда. Говорят у них в военное время скользящий график. У нас на предприятии рабочий день с 8 до 17. Пошла во время своего обеда с 12 до 13. Остояла очередь и тут перед моим носом закрывают окошко с фразой «у меня обед и буду через час «, про который нигде в объявлениях не прописано. Обратилась к управляющей, почему не прописано точное время работы банка? Она сидя на мягком стульчикеи в теплом помещении, ответила что они работают в условиях трудного времени и у нас военный стан. Да ну? На улице при этом стояло человек с 20 только в кассу. Интересно как-то, банкоматы не работают, наличку не завозят, терминалы тоже в мёртвом состочнии.
Коментарі (3)
Ответ банка
Приватбанк
14 березня 2022, 15:30
Добрий день!
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, у відділеннях час роботи може бути змінено залежно від ситуації у регіоні. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на карті відділень за посиланням https://privatbank.ua/map, де ви можете, також, побачити завантаженість відділення та зарання розрахувати свій час.
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб своєчасно наповнювати банкомати грошима там, де немає загроз для здоров’я й життя співробітників та клієнтів. Повідомити, в якому банкоматі наразі є кошти, на жаль, немає можливості. Хочемо підказати, що зняти готівку до 6000 грн на 1 чек ви можете і в торгових точках через POS-термінал, зробивши покупку на будь-яку суму.
Сервіс зняття готівки працює по всій мережі магазинів в різних містах: Сільпо, Fozzy Group, Клевер Сторс, Аптеки 911.
Працює не по всій мережі, але географія постійно розширюється: Варус, Подорожник, Мед Сервис, АНЦ, Новус, Апельмон, Розетка
Кількість магазинів регулярно збільшується.
З повагою, ПриватБанк.
5
4 листопада 2020, 17:29
У мене підходила до завершення картка. Я зробив замовлення картки через кур'єрську службу(безкоштовно), картку доставили до самої квартири, сфотографували з карткою і все-сервіс без черги та нервотріпання. І не потрібно стояти в чергах у відділенні банку. Але у мене була неординарна ситуація: мені привезли не той тип картки. Зв'язався з КолЦентром за номером 3700, зафіксував звернення і його розглянули, признали помилку, вибачилися та замовили мені ту картку яку потрібно та надали ряд переваг від банку та подарунків(це не обман, я правду пишу). Сервіс сподобався. Рекомендую однозначно найкращий банк України.
Коментарі (9)
Ответ банка
Приватбанк
4 листопада 2020, 18:48
Дякуємо Вам за відгук!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
1
12 червня 2018, 12:38
Доброго дня! Приват банк це просто ЖАХ!!! Раніше було все оперативно та зручно, а зараз просто…

Розраховувались картою приват банку в аптеці. Термінал відхилив платіж, а з картки за 4хв. було знято 4 рази кошти. Додзвонитись до оператора було не можливо, а після того як додзвонились пообіцяли поверути на протязі 5-7 днів, через декілька днів подзвонив оператор і сказав, що протягом дня буде вирішено питання, чекайте. В результаті повернення немає. Подзвонили знову, сказали, що від 45до120днів. Вибачте, але за 4хв. зняли, а повертати ніхто не хоче. Після цього випадку будемо переходити в інший банк і нікому не буду рекомендувати! P.S Ми є чоенами Gold клубу.
Коментарі (3)
Ответ банка
Приватбанк
12 червня 2018, 17:16
Нам дуже прикро через незручності, з якими Вам довелося зіткнутися. Направте, будь ласка, на help@pb.ua Ваші контактні дані, вказавши посилання на відгук, щоб ми могли перевірити інформацію і надати коментарі по Вашому питанню.
1
19 січня 2016, 21:18
Замена карты GOLD по окончанию срока — без проблем! 10 дней и 100 грн, хотя первую давали на халяву. Далее кардабалет… 1. вход в Приват24 — просят ПИН код карты. Для чего ??? Я ж пароль при входе в систему ввел и пароль подтвержение из СМС!!! ПИН код это моя конфиденцальная информация, для чего я ее должен вводить на сайте ПриватБанка??? Маразм на последней стадии!!! 2. пополнение карты… как идиот хожу по терминалам пополняю, а она наличку через терминал не принимает. Два звонка в кол-центр — результат нулевой… вставьте в банкомат, запросите баланс, снимите деньги… Выяснилось в конце, после выдачи карты, я как ее законный владелец, не имею возможности 2 недели ее наличкой через терминал пополнить!!! Когда такое было ??? БАНК МЕДЛЕННО ПАДАЕТ В ПРОПАСТЬ…
Коментарі (13)
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відділення та банкомати Приватбанку в Вараші 🏦 / Відділення Приватбанк: пр-т Шевченка, 7, Вараш (Кузнецовськ)