Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Вараш (Кузнецовськ), мкр-н Вараш, 5-А
Адреса:
Рівненська область, Вараш (Кузнецовськ), мкр-н Вараш, 5-А
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
OlehSnizko
27 квітня 2024, 9:49
Приватбанк поставив в торгових точках свої еквайринги, але для роботи на них постійно не видає касову стрічку. Керівник відділення агресивно відповідає, що їх у них не має, щоб ми за власні кошти купляли її самі. При цьому декларують мільярдні прибутки, а к асової стрічки для своїх терміналів купити не можуть. На скарги не реагують.
Коментарі (2)
Ответ банка
27 квітня 2024, 11:05
Вітаємо. У разі користування додатковим сервісом ПРРО як власної, так і зовнішньої розробки, встановленим на POS-термінал, витратні матеріали банком в т.ч термапапір не надаються банком згідно з п. 3.6.1.2.1.1 Умов та Правил.
У іншому випадку (якщо термінал не приєднаний до ПРРО) можливо здійснити замовлення стрічки для терміналу, наведеними нижче каналами для подачі заявки:
— дзвінок до цілодобової служби підтримки на номер 3700 (потрібно повідомити оператору мерчант термінала);
— формування заявки шляхом вибору сервісного меню в POS-терміналі (потрібно ввести в терміналі контактний номер ТСП з кодом міста/моб. оператора);
— SMS на номер 10060 із текстом pos+s*******,
де s******* – мерчант термінала, що зазначено в чеку та на терміналі.
Вартість SMS – згідно з тарифами оператора;
— зателефонувати за прямим номером 0800500030 — лінія підтримки пос-терміналів.
У іншому випадку (якщо термінал не приєднаний до ПРРО) можливо здійснити замовлення стрічки для терміналу, наведеними нижче каналами для подачі заявки:
— дзвінок до цілодобової служби підтримки на номер 3700 (потрібно повідомити оператору мерчант термінала);
— формування заявки шляхом вибору сервісного меню в POS-терміналі (потрібно ввести в терміналі контактний номер ТСП з кодом міста/моб. оператора);
— SMS на номер 10060 із текстом pos+s*******,
де s******* – мерчант термінала, що зазначено в чеку та на терміналі.
Вартість SMS – згідно з тарифами оператора;
— зателефонувати за прямим номером 0800500030 — лінія підтримки пос-терміналів.
Подобається обслуговування, завжди коли замовляєш готівку касири привітні та видають нові купюри. Можливо мені кожного разу щастить, все ж дуже приємно! Думаю співробітниці касс заслуговують на бонус, що скажеш ПриватБанк?
Коментарі (1)
Ответ банка
18 вересня 2023, 17:56
Вітаємо.
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
Декілька раз, на протязі двох днів, телефонувала по проблемі, що мій переказ не був нарахований на ФОП картку і лежить на розподiльчому рахунку. Просила прикріпити документ в електронному кабінеті ФОП в якому чітко вказується причина чому мені не віддаюь мої гроші.
Тому що версії, які мені озвучують постійно міняються. Хочу бачити чітко, що не так, бо зі своєї сторони я ніяких проблем не бачу. Адже реквізити не змінювались на протязі року, тобто це не перший платіж. Спочатку кошти були зараховані видно система автоматично перерозпреділила, а потім їх забрали без пояснень. Банк вкрав мої гроші — так складається думка.
І не розумію як просто можна забрати гроші з рахунку без прикріплених офіційно пояснень. Це взагалі як? а права клієнта тут якось враховуються. Є номер транзакції. І так не прості часи. Як ФОП може азагалі нормально працювати за таких умов та сплачувати податки? І взагалі спочатку вони заперечували, що ніби ці гроші у них, але в системі ФОП відслідковується. Це як?
Коментарі (1)
Тому що версії, які мені озвучують постійно міняються. Хочу бачити чітко, що не так, бо зі своєї сторони я ніяких проблем не бачу. Адже реквізити не змінювались на протязі року, тобто це не перший платіж. Спочатку кошти були зараховані видно система автоматично перерозпреділила, а потім їх забрали без пояснень. Банк вкрав мої гроші — так складається думка.
І не розумію як просто можна забрати гроші з рахунку без прикріплених офіційно пояснень. Це взагалі як? а права клієнта тут якось враховуються. Є номер транзакції. І так не прості часи. Як ФОП може азагалі нормально працювати за таких умов та сплачувати податки? І взагалі спочатку вони заперечували, що ніби ці гроші у них, але в системі ФОП відслідковується. Це як?
Ответ банка
3 березня 2023, 10:16
Добрий день!
Бачимо, що ви підтвердили вирішення питання. Будь ласка, звертайтесь, якщо виникнуть нові питання — ми будемо раді допомогти.
Бачимо, що ви підтвердили вирішення питання. Будь ласка, звертайтесь, якщо виникнуть нові питання — ми будемо раді допомогти.
Доброго дня! В столь трудное время для страны почему в тихих точках Украины (Ровенская область, г. Вараш) банк устанавливает себе рабочий день с 9 до 16? При этом нигде не прописывается что есть часы обеда. Говорят у них в военное время скользящий график. У нас на предприятии рабочий день с 8 до 17. Пошла во время своего обеда с 12 до 13. Остояла очередь и тут перед моим носом закрывают окошко с фразой «у меня обед и буду через час «, про который нигде в объявлениях не прописано. Обратилась к управляющей, почему не прописано точное время работы банка? Она сидя на мягком стульчикеи в теплом помещении, ответила что они работают в условиях трудного времени и у нас военный стан. Да ну? На улице при этом стояло человек с 20 только в кассу. Интересно как-то, банкоматы не работают, наличку не завозят, терминалы тоже в мёртвом состочнии.
Коментарі (3)
Ответ банка
14 березня 2022, 15:30
Добрий день!
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, у відділеннях час роботи може бути змінено залежно від ситуації у регіоні. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на карті відділень за посиланням https://privatbank.ua/map, де ви можете, також, побачити завантаженість відділення та зарання розрахувати свій час.
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб своєчасно наповнювати банкомати грошима там, де немає загроз для здоров’я й життя співробітників та клієнтів. Повідомити, в якому банкоматі наразі є кошти, на жаль, немає можливості. Хочемо підказати, що зняти готівку до 6000 грн на 1 чек ви можете і в торгових точках через POS-термінал, зробивши покупку на будь-яку суму.
Сервіс зняття готівки працює по всій мережі магазинів в різних містах: Сільпо, Fozzy Group, Клевер Сторс, Аптеки 911.
Працює не по всій мережі, але географія постійно розширюється: Варус, Подорожник, Мед Сервис, АНЦ, Новус, Апельмон, Розетка
Кількість магазинів регулярно збільшується.
З повагою, ПриватБанк.
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, у відділеннях час роботи може бути змінено залежно від ситуації у регіоні. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на карті відділень за посиланням https://privatbank.ua/map, де ви можете, також, побачити завантаженість відділення та зарання розрахувати свій час.
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб своєчасно наповнювати банкомати грошима там, де немає загроз для здоров’я й життя співробітників та клієнтів. Повідомити, в якому банкоматі наразі є кошти, на жаль, немає можливості. Хочемо підказати, що зняти готівку до 6000 грн на 1 чек ви можете і в торгових точках через POS-термінал, зробивши покупку на будь-яку суму.
Сервіс зняття готівки працює по всій мережі магазинів в різних містах: Сільпо, Fozzy Group, Клевер Сторс, Аптеки 911.
Працює не по всій мережі, але географія постійно розширюється: Варус, Подорожник, Мед Сервис, АНЦ, Новус, Апельмон, Розетка
Кількість магазинів регулярно збільшується.
З повагою, ПриватБанк.
У мене підходила до завершення картка. Я зробив замовлення картки через кур'єрську службу(безкоштовно), картку доставили до самої квартири, сфотографували з карткою і все-сервіс без черги та нервотріпання. І не потрібно стояти в чергах у відділенні банку. Але у мене була неординарна ситуація: мені привезли не той тип картки. Зв'язався з КолЦентром за номером 3700, зафіксував звернення і його розглянули, признали помилку, вибачилися та замовили мені ту картку яку потрібно та надали ряд переваг від банку та подарунків(це не обман, я правду пишу). Сервіс сподобався. Рекомендую однозначно найкращий банк України.
Коментарі (9)
Ответ банка
4 листопада 2020, 18:48
Дякуємо Вам за відгук!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Доброго дня! Приват банк це просто ЖАХ!!! Раніше було все оперативно та зручно, а зараз просто…
Розраховувались картою приват банку в аптеці. Термінал відхилив платіж, а з картки за 4хв. було знято 4 рази кошти. Додзвонитись до оператора було не можливо, а після того як додзвонились пообіцяли поверути на протязі 5-7 днів, через декілька днів подзвонив оператор і сказав, що протягом дня буде вирішено питання, чекайте. В результаті повернення немає. Подзвонили знову, сказали, що від 45до120днів. Вибачте, але за 4хв. зняли, а повертати ніхто не хоче. Після цього випадку будемо переходити в інший банк і нікому не буду рекомендувати! P.S Ми є чоенами Gold клубу.
Коментарі (3)
Розраховувались картою приват банку в аптеці. Термінал відхилив платіж, а з картки за 4хв. було знято 4 рази кошти. Додзвонитись до оператора було не можливо, а після того як додзвонились пообіцяли поверути на протязі 5-7 днів, через декілька днів подзвонив оператор і сказав, що протягом дня буде вирішено питання, чекайте. В результаті повернення немає. Подзвонили знову, сказали, що від 45до120днів. Вибачте, але за 4хв. зняли, а повертати ніхто не хоче. Після цього випадку будемо переходити в інший банк і нікому не буду рекомендувати! P.S Ми є чоенами Gold клубу.
Ответ банка
12 червня 2018, 17:16
Нам дуже прикро через незручності, з якими Вам довелося зіткнутися. Направте, будь ласка, на help@pb.ua Ваші контактні дані, вказавши посилання на відгук, щоб ми могли перевірити інформацію і надати коментарі по Вашому питанню.
Замена карты GOLD по окончанию срока — без проблем! 10 дней и 100 грн, хотя первую давали на халяву. Далее кардабалет… 1. вход в Приват24 — просят ПИН код карты. Для чего ??? Я ж пароль при входе в систему ввел и пароль подтвержение из СМС!!! ПИН код это моя конфиденцальная информация, для чего я ее должен вводить на сайте ПриватБанка??? Маразм на последней стадии!!! 2. пополнение карты… как идиот хожу по терминалам пополняю, а она наличку через терминал не принимает. Два звонка в кол-центр — результат нулевой… вставьте в банкомат, запросите баланс, снимите деньги… Выяснилось в конце, после выдачи карты, я как ее законный владелец, не имею возможности 2 недели ее наличкой через терминал пополнить!!! Когда такое было ??? БАНК МЕДЛЕННО ПАДАЕТ В ПРОПАСТЬ…
Коментарі (13)