Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Зарічне, вул. Центральна, 9
Адреса:
Рівненська область, Зарічне, вул. Центральна, 9
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (каса: 08:30-17:30, перерва: 12:30-13:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Олег Кам\'янський
21 липня 2023, 23:56
Доброго дня, знімав кошти у терміналі Приватбанку, кошти залишились у терміналі у зв’язку з технічними неможливостями терміналу.Подав у свій банк, заявуна повернення коштів.Минуло 45 днів, термін який є регламентований .І з цього виникає таке питання, чи можу я подати в суд чи у інші правоохоронні органи на незаконно присвоїнні кошти.
Коментарі (1)
Ответ банка
22 липня 2023, 10:01
Вітаємо. Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою терміналу самообслуговування. Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, аби перевірити стан розгляду вашого питання.
Хотів зняти кошти із іншої карти у банкоматі приватбанку (це жах, крім того, що все зависає і ТД.) при нарахуванні коштів він вимкнувсья.Гроші списало, але залишились у банкоматі.І почалось…. Пішов у приватбанк у грубій формі відшили, сказали ви не є нашим клієнтом допобачення.В кінці добавили, цитую« ви що думали, що я гроші віддам із свого карману». Висновок такий ні грошей, ні роз’ясненнь, що робити, ідіть шукайте ті гроші))
Коментарі (3)
Ответ банка
11 червня 2023, 12:36
Вітаємо. Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
В описаній вами ситуації радимо звернутись до банку, який видав вам картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди робимо все, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та повернути кошти у разі підтвердження збою.
В описаній вами ситуації радимо звернутись до банку, який видав вам картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди робимо все, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та повернути кошти у разі підтвердження збою.