8 травня 2022 року з моєї картки ПриватБанку без моєї волі шахраями було списано 62697,31 гривні. При цьому більша частина цих коштів (48 411,52 грн.) — це кредитні кошти.
Кошти було списано за якісь рекламні послуги Google*ADS в доларах США. Намагались списати кошти різними сумами, була купа предавторизацій, підбирали суми для списання (1000, 500, 300, 200 доларів США), потім відмови — коли коштів було недостатньо, але Приват24 жодного разу не надіслав запиту щодо надання згоди на списання коштів.
І все це за досить короткий термін. Коли це відбувалося, я була за кордоном, і в мене не досить добре працював інтернет. Списання платежів почалось до 6−00 ранку за місцевим часом.
Будь-яких послуг, за які списані гроші, я не замовляла.
Банківська картка у мене і її дані нікому не надавала.
Як тільки я побачила, що з моєї картки вкрали гроші, я звернулась до ПриватБанку з заявою про несанкціоноване списання коштів, також подала заяву до кіберполіції.
На даний момент картка заблокована банком.
Також я звернулась до ПриватБанку з заявою про зупинення нарахування відсотків за кредитом.
В результаті звернення я отримала наступну відповідь:
(1) Проведення оплати в інтернеті можливе лише в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив’язки картки на сторонньому сайті.
Тобто, фактично саме мене звинуватили в списанні коштів з картки. Але дані картки відомі не лише мені, а і співробітникам банку (!!!).
Також повідомили, що в банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей (смішно, правда?).
(2) Кошти було списано шляхом прив’язки картки вказаного вище сайту (введено номер картки, термін дії та CVV код), і що при підключенні регулярного платежу на сторонньому ресурсі списання відбувається автоматично без додаткового підтвердження.
Проте СМС-повідомлення від банку на мій номер телефону про підключення мене до послуги «Регулярні платежі» я також не отримувала, тому не мала можливості повідомити банк про неправомірне підключення до послуги «Регулярні платежі».
Якщо був підключений регулярний платіж, чому банк не повідомив мене про це?
(3) Банком перевірено викладені у листі факти та встановлено, що з моєї картки йдуть оплати на користь GOOGLE. Це означає, що Вами підключено свою карту до аккаунту GOOGLE (введено номер картки, термін дії та CVV код). В такому випадку платежі на користь даного одержувача можуть відбуватися за запитом GOOGLE безпідтвердження смс-паролем.
Але я не замовляла жодних платежів на оплату послуг Google*ADS!!!
(4) Суми списуються у межах платіжного ліміта рахунка.
Але я вже кілька днів намагаюсь отримати відповідь від ПриватБанку, який саме ліміт на оплату в інтернеті було встановлено за карткою (зараз я сама не можу цього побачити, тому що картку заблоковано), але банк відмовляється надати мені таку інформацію. Пишуть, що по заблокованій картці неможливо дізнатися інтернет-ліміт.
(5) якщо Клієнт дає згоду на проведення операцій з Картками або нанесеними на них даними поза полем його зору, він несе повну відповідальність за їх можливе шахрайське використання надалі.
Але я не надавала жодної згоди на проведення операцій з карткою поза полем мого зору!
(6) Банк не буде зупиняти нарахування відсотків за користування кредитними коштами.
Тобто, я ще і повинна сплачувати відсотки за крдитом!
Я категорично не згодна з позицією ПриватБанку, тому що:
— я нікому не надавала інформації стосовно даних, нанесених ка картці поза полем мого зору;
— я не підключала свою картку до аккаунту Google для замовлення послуг, за які було списано кошти;
— саме банк повинен забезпечити збереження коштів на моєму рахунку і дані моєї картки були відомі не тільки мені, а і співробітникам ПриватБанку.
Враховуючи наведене, я не повинна нести відповідальність за шахрайське використання моїх коштів і ще й сплачувати відсотки за користування кредитними коштами, якими я не користувалася.
Прочитала попередні відгуки і бачу, що моя ситуація — не рідкість у ПриватБанку. Інші клієнти також стикалися з такими шахрайськими діями.
І відповідь ПриватБанку завжди одна й та ж сама: Проведення оплати в інтернеті можливе лише в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив’язки картки на сторонньому сайті.
Тобто, саме клієнтів звинувачують у шахрайському списанні коштів з їх рахунків.
У мене виникають цілком розумні питання:
Чи здатний ПриватБанк забезпечити збереження коштів на рахунках клієнтів?
Чи не приймають участь у таких шахрайських діях саме співробітники банку, яким також відома інформація по картках?
Також хотіла б сказати, що якщо мої вимоги не будуть задоволені, я буду змушена звернутися зі скаргою до Національного банку України.
Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Київ, вул. Вишгородська, 45
Адреса:
Київ, вул. Вишгородська, 45
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, без перерви, Сб: 10:00 - 16:00, перерва каси: 13:00-13:30, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
27 вересня 2022, 9:52
Добрий ранок!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити номер телефону вашої мами та детальніше розібратися в ситуації.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити номер телефону вашої мами та детальніше розібратися в ситуації.
Ответ банка
20 травня 2022, 12:34
Добрий день!
Для проведення оплати в інтернеті необхідно ввести дані картки (її номер, строк дії та CVV код), які відомі власнику картки та яких не має співробітник банку. Окрім того, оплату необхідно підтвердити за допомогою одноразового коду 3-D Secure який відправляється банком на фінансовий номер клієнта чи в мобільний додаток Приват24. Оплата без додаткового підтвердження можлива в разі, якщо перелічені вище кроки були здійснені раніше для прив'язки картки на сайті. Інтернет ліміт може бути задіяний у разі оплати на ризикових сайтах, якщо сайт є безпечним і довіреним даний ліміт можна не підіймати для такої оплати.
В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. Так як захищеність коштів на картці залежить не лише від банку, а й від самого клієнта, ми зібрали список правил та порад, що допоможуть не стати жертвою шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Якщо ви вже звернулись до правоохоронців із заявою про шахрайство необхідно очікувати завершення розслідування, адже саме суд виносить остаточне рішення. На підставі рішення суду банк матиме підстави та можливість здійснити перерахунок заборгованості.
Ми звернулись в приватному повідомленні для перевірки інформації.
Для проведення оплати в інтернеті необхідно ввести дані картки (її номер, строк дії та CVV код), які відомі власнику картки та яких не має співробітник банку. Окрім того, оплату необхідно підтвердити за допомогою одноразового коду 3-D Secure який відправляється банком на фінансовий номер клієнта чи в мобільний додаток Приват24. Оплата без додаткового підтвердження можлива в разі, якщо перелічені вище кроки були здійснені раніше для прив'язки картки на сайті. Інтернет ліміт може бути задіяний у разі оплати на ризикових сайтах, якщо сайт є безпечним і довіреним даний ліміт можна не підіймати для такої оплати.
В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. Так як захищеність коштів на картці залежить не лише від банку, а й від самого клієнта, ми зібрали список правил та порад, що допоможуть не стати жертвою шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Якщо ви вже звернулись до правоохоронців із заявою про шахрайство необхідно очікувати завершення розслідування, адже саме суд виносить остаточне рішення. На підставі рішення суду банк матиме підстави та можливість здійснити перерахунок заборгованості.
Ми звернулись в приватному повідомленні для перевірки інформації.
17.08.20 Через термінал САК 59500 по вул.Вишгородська,45, по прийому та видачі коштів пачкою було внесено торгову виручку, термінал завис, чек не видав, кошти не зараховані.Було створено заявку, після того як зателефонувала на 3700. Згідно заявки, якщо після інкасації буде встановлено надлишок коштів в терміналі, то тоді мені повернуть.Вже три дні немає інкасації, кошти невідомо де, своєчасно розрахуватись з постачальником немає можливості.Читаю відгуки це вже не вперше така ситуація. У мене питання: Невже не можна провести позапланову інкасацію, якщо є звернення про таке шахрайство? І навіщо використовувати термінали, які весь час дають сбої? Це проблема банку, а потерпає клієнт.
Коментарі (4)
Ответ банка
19 серпня 2020, 16:21
Добрий день!
Приносимо вибачення за спричинені незручності. Нам потрібно провести перевірку пристрою. Інкасувати його. Ми зробимо все можливе, щоб вирішити ваше питання в найкоротші терміни.
З повагою, ПриватБанк.
Приносимо вибачення за спричинені незручності. Нам потрібно провести перевірку пристрою. Інкасувати його. Ми зробимо все можливе, щоб вирішити ваше питання в найкоротші терміни.
З повагою, ПриватБанк.
Да, это правда! С момента подачи моей заявки прошло два часа и деньги поступили на карту! Страхую себя и ребенка в привате больше года. И вот так случилось, что мой 13 летний ребенок упал в бассейне 22 февраля 2016 года и получил травму (всего лишь трещина) левой руки. В этот же день в травмпункте Охмадета, совершенно бесплатно был наложен гипс. По требованиям страховой (на сайте) в больнице такую справку не давали, у них мол свой стандарт. Все меня уверяли, что Приват обманет и не даст страховку. Я изрядно нервничала, т.к. оказалось, весьма трудно подписать и поставить печати в Охмадете. Раз даже пришлось в пять утра вставать, чтобы поймать главу больницы! И вот через 2 недели, 9.03.16 со справкой иду в Приват, мало на что рассчитывая! И какое было мое удивление, когда через 2 часа на карту упало 1250 грн!!! Без проволочек и ожиданий! Благодарю! Это было приятно!
Коментарі (11)
Отделение по адресу г.Киев, ул.Вышгорордская 26/2 еще ни разу не оказало обслуживание должным образом. В кассу всегда огромная очередь, при этом наличку от физ. лиц принимают без очереди в любое время, не обращая внимания на очередь… т.е все остальные клинты банка — не люди и на них наплевать. Консультанты с лицами будто им весь мир должен. К сожалению, ближе отделения нет. Идя туда — заранее знаю, что потеряю кучу времени, но обслуживания не получу. Закройте его, такое ощущение что это проклятое место!!!
Коментарі (2)
Жодних підтверджень в момент списання коштів моя мама не робила і в Приват24 не могла навіть зайти. Через декілька годин після того, як вона отримала змогу зайти в Приват 24, виявилось що кошти зняті.
Одразу була направлене телефоном звернення до підтримки про блокування карток. Наступного дня мій чоловік з мамою звернулись в фізичне відділення за адресою м. Київ, Вишгородська 45 з вимогою прийняти заяву про скасування транзакцій та початок внутрішнього розслідування службою безпеки. У намаганні написати таку заяву, співробітники банку відмовили, посилаючись на те що ніякі заяви вони не приймають та відправили звертатись в поліцію.
Наступного ж дня, була написана заява у відділку поліції та відкрите провадження. З витягом з реєстру ми знову звернулись в те саме відділення банку. Також до банку змогла прийти я, донька, та апелюючи до договору офрети Приват банку та через галас який ми навели у відділені, до нас таки вийшов голова відділення, та сказав що потрібно скласти заяву на відкриття розслідування то відкликання транзакції. Виявляється все ж таки такі заяви подаються, але їх треба вигризати скандалами, бо співробітники тупо морозяться.
Далі було ще цікавіше. Ми відновили доступ до Привату24, щоб я могла подивитись, чи приходили сповіщення про транзакції. Так вони дійсно приходили, але, для того щось підтвердити їх потрібно було зробити наступне: зателефонувати особисто в приват банк та підтвердити транзакцію або завантажити фото в додаток. Жодна з цих операцій не була зроблена. Я одразу ж звернулась до мобільного оператору, щоб перевірити чи не були здійснені дзвінки в той день з нашого телефону, оператор підтвердив що ні.
Через буквально 15 хвилин як ми вийшли з відділення, до нас зателефонували з підтримки ПриватБанку та повідомили що в нашій заяві нам відмовлено, адже в них в системі показує що авторизацію платежів ми начеб-то підтвердили. На вимогу надати технічну розширену документацію того, яким точно чином була зроблена авторизація банк нам відмовив. НАДАВАТИ ПИСЬМОВЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ чому та на якій підставі нам відмовлено в скасуванні платежів нам теж відмовлено. Оператор просто постійно повторює що ніяких письмових підтверджень вони не дають, тобто я маю вірити їм на словах.
Зважаючи на абсолютно недбале відношення до подібних ситуацій банком та їх співробітниками, вважаю за потрібне судове розслідування не тільки самої шахрайської махінації, але й розслідування недбалості банку щодо проведення фінансових транзакцій. Відповідно до відкритого провадження ми звернулись до адвокатів, та плануємо вести судові справи.