Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Дубно, вул. Д. Галицького, 11
Адреса:
Рівненська область, Дубно, вул. Д. Галицького, 11
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ірина Царук
31 грудня 2022, 11:05
Вчора,30.12.2022 у м.Дубно по вул.Грушевського 1 знімала кошти у банкоматі Приватбанку з картки Ощадбанку.Під час відрахунку купюр вимкнулося світло.Картку банкомат видав, кошти з рахунку списані але не видані.Заяву відразу написали у Ощадбанку на повернення коштів.Там нас попередили, що це дуже довга процедура і свої кошти ми отримаємо не скоро.Цікавить, чому така довга процедура повернення і чи повернуться вони взагалі? Адже моєї вини в цій ситуації немає, кошти немалі, свято зіпсовано.Невже не можна входити у теперішнє становище і пришвидшувати всі ці процеси, а не затягувати їх?
Коментарі (4)
Ответ банка
31 грудня 2022, 12:41
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
В такій ситуації відповідно до правил міжнародної платіжної системи заявка на повернення коштів подається за зверненням в банк, що видав картку, адже саме той банк може ідентифікувати вас, як власника картки та перевірити чи списані кошти. Зі своєї сторони ми завжди намагаємось максимально оперативно опрацьовувати запити, які до нас надходять. Якщо ви вже звернулись в свій банк і вони передали заявку нам, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні деталі, щоб ми перевірили статус заявки та прискорили її, якщо вона надійшла до нас і ще не опрацьована.
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
В такій ситуації відповідно до правил міжнародної платіжної системи заявка на повернення коштів подається за зверненням в банк, що видав картку, адже саме той банк може ідентифікувати вас, як власника картки та перевірити чи списані кошти. Зі своєї сторони ми завжди намагаємось максимально оперативно опрацьовувати запити, які до нас надходять. Якщо ви вже звернулись в свій банк і вони передали заявку нам, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні деталі, щоб ми перевірили статус заявки та прискорили її, якщо вона надійшла до нас і ще не опрацьована.
Багато років тому взяла кредит в Приваті. Була за кородоном, не погасила. В результаті чого з 4тис наросло 19 з хвостиком. Місяць тому влаштувалася офіційно на роботу з зарплатним проектом у приваті. Все ніби нічого, але я звернулася в банк як провести реструктуризацію, щоб і жити було на що і щоб кредит погашати. Мені пообіцяли до кінця місяця це питання владнати. Результат на сьогоднішній ранок: в кабінеті вичистили всю історію за цей місяць — що списувалося з карти для виплат в рахунок погашення кредиту — не зафіксовано, а списують майже щодня не від суми доходу, а від залишку — є 3 гривні, спишуть і 3. Тобто варіантів у мене немає, за що жити. Друге питання — в понеділок я оплатила рекомендовану суму в касу банку — і чудо, вони зайшли лише сьогодні в 10.55. А третє чудо з чудес прямо — був борг 19 ще позавчора, а сьогодні вони виписку подають по заборгованості і по погашенню лише з двома операціями, при тому, що залишок боргу був на вчорашній день 34 тисячі! Крута реструктуризація. В кабінеті чистять інформацію — нічого офіційно не показано. З карти для виплат списували в рахунок боргу, а по карті заборгованості — ніяких зарахувань не проведено. 2 операції ніби оплаченого боргу, при тому, що зі списанням автоматичним їх мало б бути близько 8−10. Знайте наших «героїв»! Диверсія у воюючій країні!
Коментарі (31)
Ответ банка
28 жовтня 2022, 15:50
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Вже 13 років з Приватом. Спочатку було складно, але… останні роки коли звертаюся до операторів, завжди! вирішують мою проблему. Чи то гроші з Аліекспреса довго йшли — вирішили, виписка по рахунку англійською мовою — без проблем. Якщо задавати правильні і адекватні питання то все вирішується онлайн. Оператор теж не всесильний, але банк розвивається. Дорогі правда деякі послуги, але, як казав мій товариш, люди працюють — значить потрібно платити.
п.с. Радійте життю. Не ображайте операторів:)
Коментарі (1)
п.с. Радійте життю. Не ображайте операторів:)
Ответ банка
11 квітня 2021, 10:27
Добрий день!
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)