Відділення Приватбанку: Крижопіль, вул. Героїв України, 46
Адреса:
Вінницька область, Крижопіль, вул. Героїв України, 46
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00-17:00, перерва: 12:00-13:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
27 травня 2022, 10:44
Добрий день!
Для нас важливо, щоб у цей непростий час співробітники, як і клієнти, знаходились в безпеці, тому оператори прямують в укриття, якщо в їх місті було оголошено повітряну тривогу. В такому разі в чат можна звернутись пізніше або дочекатись приєднання іншого оператора до діалогу.
Безпека коштів клієнтів для нас не пустий звук і ми робимо все, щоб вберегти ваші кошти. Банк застосував міри безпеки, щоб зберегти ваші кошти, так як мав підстави вважати, що картка використовується третіми особами, а не її власником, що ви не заперечуєте. З вашої сторони мала місце передача картки до рук третіх осіб, що не дає нам змоги бути певними в захищеності коштів, а також є порушенням умов договору (п. 2.1.4.5.1. Клієнт зобов'язаний не передавати Картки, ПІНи, постійний пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію третім особам).
На жаль, при зверненні в підтримку вами не була пройдена ідентифікація, тому підтвердження номеру фінансовим можливе у відділенні або через віддалені канали (банкомат і термінал самообслуговування).
Для нас важливо, щоб у цей непростий час співробітники, як і клієнти, знаходились в безпеці, тому оператори прямують в укриття, якщо в їх місті було оголошено повітряну тривогу. В такому разі в чат можна звернутись пізніше або дочекатись приєднання іншого оператора до діалогу.
Безпека коштів клієнтів для нас не пустий звук і ми робимо все, щоб вберегти ваші кошти. Банк застосував міри безпеки, щоб зберегти ваші кошти, так як мав підстави вважати, що картка використовується третіми особами, а не її власником, що ви не заперечуєте. З вашої сторони мала місце передача картки до рук третіх осіб, що не дає нам змоги бути певними в захищеності коштів, а також є порушенням умов договору (п. 2.1.4.5.1. Клієнт зобов'язаний не передавати Картки, ПІНи, постійний пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію третім особам).
На жаль, при зверненні в підтримку вами не була пройдена ідентифікація, тому підтвердження номеру фінансовим можливе у відділенні або через віддалені канали (банкомат і термінал самообслуговування).
Делаю вывод, банку глубоко начхать на своих клиентов, ему глубоко пох на тех кто выехал (если бы я не был в Украине доступ к привату я бы не восстановил и остался бы без денег).Поддержка вечно рассказует что-то невнятное, ответов на вопросы так толком и не дают.По сравнению с западными банками приват далеко позади.