Работаю с ПриватБанком довольно давно. Но очередной раз убеждаюсь, что администрация ПБ считает людей за лохов.
Летом заказывала валюту, так мне подсунули такие купюры, что не принимали ни в одном другом банке. Только с комиссией, как бракованные.
На днях заказывала 900 евро, так вместо 900 привезли 1000 по 500. Забрала я только 500 евро одной купюрой. Позже выяснилось, что Евросоюз выводит купюру в 500 евро из обихода. Звоню 3700, прошу разменять хотя бы по 100. Девушка оператор вежливым тоном объясняет, что да, конечно разменяем, если будут в кассе евро.
Понятное дело, что в кассе их не будет, т.к. валюту у них нужно заказывать заранее.
Вообщем вариантов осталось не много, либо менять на гривны, которые мне не сдались. Либо устраивать тур по банкам города. Ни один, ни второй вариант меня не устраивает.
Если такое продолжится и дальше, придется мне сменить банк.
Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Полтава, вул. Чураївни, 5-А
Адреса:
Полтава, вул. Чураївни, 5-А
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, перерва каси: 12:30-13:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
1 вересня 2022, 11:27
Добрий день!
Ваша заявка на замовлення готівки була скасована по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот із-за кордону. Ми приносимо вибачення за надані незручності та пропонуємо сформувати нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — Ви отримаєте про це повідомлення.
При замовленні і доставці певної суми готівки на відділення вона резервується за клієнтом. Касир має змогу видати саме ту суму, яку замовив клієнт. Якщо в касі є інша наявна готівка, яка замовлена іншими клієнтами, вона за ними зарезервована і недоступна для розпорядження касиру, окрім, як для видачі тим клієнтам, які її замовили.
Ваша заявка на замовлення готівки була скасована по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот із-за кордону. Ми приносимо вибачення за надані незручності та пропонуємо сформувати нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — Ви отримаєте про це повідомлення.
При замовленні і доставці певної суми готівки на відділення вона резервується за клієнтом. Касир має змогу видати саме ту суму, яку замовив клієнт. Якщо в касі є інша наявна готівка, яка замовлена іншими клієнтами, вона за ними зарезервована і недоступна для розпорядження касиру, окрім, як для видачі тим клієнтам, які її замовили.
Ответ банка
19 січня 2019, 9:17
Добрый день!
Нам очень жаль, что Вы столкнулись с такой ситуацией.
Направьте, пожалуйста, личным сообщением Ваши контактные данные, чтобы мы могли проверить информацию и принять необходимые меры во избежание подобных ситуаций в дальнейшем.
С уважением, ПриватБанк.
Нам очень жаль, что Вы столкнулись с такой ситуацией.
Направьте, пожалуйста, личным сообщением Ваши контактные данные, чтобы мы могли проверить информацию и принять необходимые меры во избежание подобных ситуаций в дальнейшем.
С уважением, ПриватБанк.
В касі кажуть, що готівкових доларів немає, але вони є. І в касі їх було не мало. Попереднього разу, коли замовляла валюту, просила касира зняти більшу суму, ніж замовляла, але мені відмовили, хоча я прийшла в кінці робочого дня, і наступного клієнта касир не встигла б прийняти. Це стосовно попереднього замовлення. Міняти по грабіжницькому курсу банка я не збираюсь. Більше не планую користуватись посугами даного банку. Та нікому не раджу. Йде війна, а цей банк наживається на людях, та приймає неправомірні дії по відношенню до клієнтів.