Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення Приватбанк: вул. Центральна, 226-І , Глобине

Адреса:
Полтавська область, Глобине, вул. Центральна, 226-І
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.

 

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
2
18 листопада 2021, 18:56
Добрий день. Відбулась така ситуація: із моєю карткою ПриватБанку було здійснено шахрайство.
Вдень 29.10.21 на телефон з додатку Приват24 почали приходити сповіщення про зняття коштів. По 249,99 дол. за одну транзакцію. За 2 хвилини таких транзакцій відбулось 6. Перша з них була на 1 дол. (наче, перевірка дійсності картки чи вдалості дій). Далі, по 249,99. В результаті з картки пішло більше 32 тис. грн.
Добре, що телефон був в цей час в руках і побачила, що таке відбувається. Одразу заблокувала картку, але гроші ж вже пішли. У виписці показано, що було оплачено цифрові товари: APPLE.COM/BILL, ITUNES.COM. Виглядає, як автоматична підписка, за якої не потребують підтвердження оплати. Справа в тому, що такої підписки не маю та й не уявляю, які цифрові товари стільки коштують.
Одразу звернулась на гарячу лінію ПриватБанку, де повідомила про відповідну оказію. Спеціаліст банку створив заявки на повернення коштів і порадив звернутись до кіберполіції.
Так і зробила, а далі поїхала у відділення ПриватБанку за більш детальною інформацію. Там відповіли, що невідомо, чи зможуть допомогти і запевнили, що такі ситуації раніше не траплялись. Додали також, що протягом 120 днів дадуть відповідь стосовно можливості повернення грошей.
Питання в тому, як платіжна система банку допустила списання чималої суми коштів без автентифікації і з перевищенням лімітів? А також, чи в безпеці наші кошти у вказаному банку?

Не стала чекати 4 місяці і через тиждень (не знаю, чому не зробила так раніше) вирішила звернутись безпосередньо туди, куди пішли кошти. Не минуло і чотирьох днів, як компанія Apple повернула вкрадені гроші, за що їм вельми вдячна. Заслуг банку тут немає, навіть повідомлення про зарахування не надіслали, тому бути їх клієнтом більше немає бажання.
Коментарі (3)
Ответ банка
Приватбанк
18 листопада 2021, 19:32
Добрий вечір!
Якщо ви не проводили прив'язку картки на сайті, то це зробив хтось інший, що в свою чергу може значити лише одне — дані картки відомі третім особам з необережності, або більш витонченими методами. Отримати такі дані може лише власник картки.
Після підв’язки картки на сайті, дається згода на подальші списання з неї без додаткового підтвердження. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем.
В подібних випадках, за зверненням клієнта в підтримку, ми можемо подати заявки на оспорювання платежів в міжнародну платіжну систему, що ми і зробили у вашому випадку. Просимо звернути увагу, що терміни розгляду заявок встановлені не банком, а міжнародною платіжною системою. Ми виступаємо в ролі заявника і завжди докладаємо максимум зусиль для того, щоб вони були розглянуті на користь Клієнта.
Ми завжди гарантуємо збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
4
20 серпня 2021, 23:25
У відділенні Приватбанку беруть 100грн за довідку з реквізитами карти. Не розумію чому так дорого?
Коментарі (6)
Ответ банка
Приватбанк
21 серпня 2021, 9:46
Доброго ранку!
Безкоштовно отримати потрібну вам довідку можна не виходячи з дому. Для цього достатньо зайти в Приват24 та перейти в меню «Всі послуги» — «Послуги» — «Створити довідку» і обрати тип довідки.