Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Глобине, вул. Центральна, 226-І
Адреса:
Полтавська область, Глобине, вул. Центральна, 226-І
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
18 листопада 2021, 19:32
Добрий вечір!
Якщо ви не проводили прив'язку картки на сайті, то це зробив хтось інший, що в свою чергу може значити лише одне — дані картки відомі третім особам з необережності, або більш витонченими методами. Отримати такі дані може лише власник картки.
Після підв’язки картки на сайті, дається згода на подальші списання з неї без додаткового підтвердження. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем.
В подібних випадках, за зверненням клієнта в підтримку, ми можемо подати заявки на оспорювання платежів в міжнародну платіжну систему, що ми і зробили у вашому випадку. Просимо звернути увагу, що терміни розгляду заявок встановлені не банком, а міжнародною платіжною системою. Ми виступаємо в ролі заявника і завжди докладаємо максимум зусиль для того, щоб вони були розглянуті на користь Клієнта.
Ми завжди гарантуємо збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
Якщо ви не проводили прив'язку картки на сайті, то це зробив хтось інший, що в свою чергу може значити лише одне — дані картки відомі третім особам з необережності, або більш витонченими методами. Отримати такі дані може лише власник картки.
Після підв’язки картки на сайті, дається згода на подальші списання з неї без додаткового підтвердження. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем.
В подібних випадках, за зверненням клієнта в підтримку, ми можемо подати заявки на оспорювання платежів в міжнародну платіжну систему, що ми і зробили у вашому випадку. Просимо звернути увагу, що терміни розгляду заявок встановлені не банком, а міжнародною платіжною системою. Ми виступаємо в ролі заявника і завжди докладаємо максимум зусиль для того, щоб вони були розглянуті на користь Клієнта.
Ми завжди гарантуємо збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
У відділенні Приватбанку беруть 100грн за довідку з реквізитами карти. Не розумію чому так дорого?
Коментарі (6)
Ответ банка
21 серпня 2021, 9:46
Доброго ранку!
Безкоштовно отримати потрібну вам довідку можна не виходячи з дому. Для цього достатньо зайти в Приват24 та перейти в меню «Всі послуги» — «Послуги» — «Створити довідку» і обрати тип довідки.
Безкоштовно отримати потрібну вам довідку можна не виходячи з дому. Для цього достатньо зайти в Приват24 та перейти в меню «Всі послуги» — «Послуги» — «Створити довідку» і обрати тип довідки.
Вдень 29.10.21 на телефон з додатку Приват24 почали приходити сповіщення про зняття коштів. По 249,99 дол. за одну транзакцію. За 2 хвилини таких транзакцій відбулось 6. Перша з них була на 1 дол. (наче, перевірка дійсності картки чи вдалості дій). Далі, по 249,99. В результаті з картки пішло більше 32 тис. грн.
Добре, що телефон був в цей час в руках і побачила, що таке відбувається. Одразу заблокувала картку, але гроші ж вже пішли. У виписці показано, що було оплачено цифрові товари: APPLE.COM/BILL, ITUNES.COM. Виглядає, як автоматична підписка, за якої не потребують підтвердження оплати. Справа в тому, що такої підписки не маю та й не уявляю, які цифрові товари стільки коштують.
Одразу звернулась на гарячу лінію ПриватБанку, де повідомила про відповідну оказію. Спеціаліст банку створив заявки на повернення коштів і порадив звернутись до кіберполіції.
Так і зробила, а далі поїхала у відділення ПриватБанку за більш детальною інформацію. Там відповіли, що невідомо, чи зможуть допомогти і запевнили, що такі ситуації раніше не траплялись. Додали також, що протягом 120 днів дадуть відповідь стосовно можливості повернення грошей.
Питання в тому, як платіжна система банку допустила списання чималої суми коштів без автентифікації і з перевищенням лімітів? А також, чи в безпеці наші кошти у вказаному банку?
Не стала чекати 4 місяці і через тиждень (не знаю, чому не зробила так раніше) вирішила звернутись безпосередньо туди, куди пішли кошти. Не минуло і чотирьох днів, як компанія Apple повернула вкрадені гроші, за що їм вельми вдячна. Заслуг банку тут немає, навіть повідомлення про зарахування не надіслали, тому бути їх клієнтом більше немає бажання.