Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Татарбунари, вул. Центральна, 25
Адреса:
Одеська область, Татарбунари, вул. Центральна, 25
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Anastasia199607
10 червня 2022, 6:44
Доброго ранку, подавали заявку на виплату 6500, заявку подана успішно зарахування коштів досі немає, як вирішувати це питання куба звернутися???
Написати коментар
Ответ банка
10 червня 2022, 9:14
Вітаємо!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
Доброго дня, хочу поділитися своїм гірким досвідом, роботи Приватбанку…
28.07.21 я закрила своій кредит, (було просрочення кредитки). Але я все оплатила, штрафи і кредит, в загальній сумі 5138 грн.
30.07.21 відкрила новий рахунок, все ніби добре, але 04.08.21 наклали арешт рахунків, банк подав заяву про стягнення з мене 2858 грн. Вони не замітили що кредит закритий вже. Я поїхала в Міністерство юстиції, 05.08 там сказали звернутися до Приватбанку, щоб надіслав їм відмову про стягнення. В нашому відділенні банку, таку відмову не надають сказали, в юстиції дали номер Приватбанку в Дніпрі. Я зателефонувала, там відповіли що заявку подадуть. Але 12.08.21 в мене арештували на Ощадбанку цю суму, поїхала в Міністерство юстиції, там сказали що провадження ще відкрите, відмови не було, гроші арештовані, а якщо не прийде відмова, то вони їх повністю знімають собі. Зателефонувала до Приватбанку, виявилось що заявку не подали, оформили нову ніби, дали номер заявки, потім 18.08 я зателефонувала щоб перевірити чи дійшла заявка, а вони її знов доповнювали, тому що вона не відправлена, так як там недостатньо інформації. До сьогодні не можу повернути свої кошти, заявку на відмову так і не надіслали. Я вже втомилася від усього цього, я не знаю що робити до кого звертатися.
Будьте обачні, не кредитуйтесь у Приватбанку, все життя будете розраховуватись і потім ще й гроші з других карток будуть списувати. А у відповідь :«Звертайтеся до Міністерства юстиції", а в юстиції кажуть до Приватбанку. Ось так розводять разом людей, тянуть час, щоб потом зняти ті кошти потім собі(((😭
Коментарі (12)
28.07.21 я закрила своій кредит, (було просрочення кредитки). Але я все оплатила, штрафи і кредит, в загальній сумі 5138 грн.
30.07.21 відкрила новий рахунок, все ніби добре, але 04.08.21 наклали арешт рахунків, банк подав заяву про стягнення з мене 2858 грн. Вони не замітили що кредит закритий вже. Я поїхала в Міністерство юстиції, 05.08 там сказали звернутися до Приватбанку, щоб надіслав їм відмову про стягнення. В нашому відділенні банку, таку відмову не надають сказали, в юстиції дали номер Приватбанку в Дніпрі. Я зателефонувала, там відповіли що заявку подадуть. Але 12.08.21 в мене арештували на Ощадбанку цю суму, поїхала в Міністерство юстиції, там сказали що провадження ще відкрите, відмови не було, гроші арештовані, а якщо не прийде відмова, то вони їх повністю знімають собі. Зателефонувала до Приватбанку, виявилось що заявку не подали, оформили нову ніби, дали номер заявки, потім 18.08 я зателефонувала щоб перевірити чи дійшла заявка, а вони її знов доповнювали, тому що вона не відправлена, так як там недостатньо інформації. До сьогодні не можу повернути свої кошти, заявку на відмову так і не надіслали. Я вже втомилася від усього цього, я не знаю що робити до кого звертатися.
Будьте обачні, не кредитуйтесь у Приватбанку, все життя будете розраховуватись і потім ще й гроші з других карток будуть списувати. А у відповідь :«Звертайтеся до Міністерства юстиції", а в юстиції кажуть до Приватбанку. Ось так розводять разом людей, тянуть час, щоб потом зняти ті кошти потім собі(((😭
Ответ банка
26 серпня 2021, 16:04
Добрий день!
Розглядаємо вашу ситуацію. Зробимо все можливе, з нашого боку, для якнайшвидшого врегулювання питання.
Розглядаємо вашу ситуацію. Зробимо все можливе, з нашого боку, для якнайшвидшого врегулювання питання.
Пользуюсь услугами банка более 10-ти лет. Необходимо было оформить новую карту для выплат. Простояв в очереди 40 минут подошел к оператору.
На полочке стоит множество грамот.
Прошу оператора открыть мне карту для выплат и получаю отказ. Говорит что только Универсальную мне откроет. Спрашиваю резонный вопрос — «Раньше ведь можно было» и получаю ответ, что времена меняются. Это как понимать?
Где-то есть ограничение для клиентов какую им открывать карту?
Если бы мне была нужна кредитка — я бы пришел и открыл ее. Мне же нужна была карта для выплат IT фриланса с Payoneer.
Очень разочарован. Пришлось пойти открыть карточку у конкурента Райфайзен.
Коментарі (7)
На полочке стоит множество грамот.
Прошу оператора открыть мне карту для выплат и получаю отказ. Говорит что только Универсальную мне откроет. Спрашиваю резонный вопрос — «Раньше ведь можно было» и получаю ответ, что времена меняются. Это как понимать?
Где-то есть ограничение для клиентов какую им открывать карту?
Если бы мне была нужна кредитка — я бы пришел и открыл ее. Мне же нужна была карта для выплат IT фриланса с Payoneer.
Очень разочарован. Пришлось пойти открыть карточку у конкурента Райфайзен.
Ответ банка
18 червня 2021, 10:35
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією.