Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Олександрія, пр-т Соборний, 87
Адреса:
Кировоградська область, Олександрія, пр-т Соборний, 87
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30 - 17:30, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
31 серпня 2023, 20:10
Вітаємо. Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
Сума не мала — 16000 гивень.
Банкомат довго відщитував гроші і видав помилку.
Гроші списалися з монобанку.
Відразу зателефонували в підтримку приватбанку, сказали, що гроші повернуться через 10−20 хв. Гроші так і не повернули. Зателефонували знову в ПриватБанк (з'єднали з менеджером з 4 спроби)сказали, що вони не можуть вирішити цю проблему так як карта іншого банку, сказали звертатись в монобанк.
Зателефонувала у монобанк сказали що заявку створили, чекати 10 днів якщо не повернуть (пройшло 10 днів нічого не повернули) сказали, що подалт документи в платіжну систему для оскарження, цей процес займає біля 60 днів. Знову чекаю. Надії мало!