Доброго дня!
Мене звати Христина.
Я, звичайна фізична особа. З ПриватБанком знайома уже 9 років, і я просто обожнюю цей банк. От, чесно, я ще не зустрічала на ринку, банків які б надавали послуги на такому високому рівні.
ПриватБанк навчив мене заробляти гроші на депозиті — я використовувала послугу «Стандарт Безподатковий», допоміг у важку хвилину, коли захворіла, то отримала грошу компенсацію, завдяки послузі « Страхування Здоров’я», здійснив мою заповітну мрію, я стала власницею квартири, завдяки кредитній програмі Іпотека, з ним я незнаю, що таке черга для оплати комунальних послуг чи бюджетних платежів, завдяки Apple Pay, я забула як це носити готівку з собою. Дякую всім, хто вдосконалює мій улюблений банк❤️
Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Дрогобич, пл. Замкова Гора, 1
Адреса:
Львівська область, Дрогобич, пл. Замкова Гора, 1
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
2 березня 2021, 14:10
Добрий день!
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ. Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділах I п.3, розділі V та інших пунктах даної постанови. Важливо розуміти, що ідентифікація та отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам.
У випадку, коли дані клієнта не були актуалізовані своєчасно самим клієнтом, банк вимушений прибігти до тимчасового блокування рахунків, щоб не порушувати чинне законодавство. Бажання клієнта користуватись рахунками не дає банку право ігнорувати вимоги регулятора, коли сам клієнт відмовляється проходити ідентифікацію.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ. Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділах I п.3, розділі V та інших пунктах даної постанови. Важливо розуміти, що ідентифікація та отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам.
У випадку, коли дані клієнта не були актуалізовані своєчасно самим клієнтом, банк вимушений прибігти до тимчасового блокування рахунків, щоб не порушувати чинне законодавство. Бажання клієнта користуватись рахунками не дає банку право ігнорувати вимоги регулятора, коли сам клієнт відмовляється проходити ідентифікацію.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Ответ банка
17 вересня 2020, 20:22
Добрий вечір.
Дякуємо вам за відгук! Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Дякуємо вам за відгук! Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Прийшов у відділення
Була потреба поставити валюту на карту (долари).
Маю карту як універсальну валютну так і для виплат валютну.
Даю касиру карту для виплат і питаю: «Чи є якісь комісії при поповненнії цієї карти, карта валютна для виплат?»
Відповідь касира: «Ні».
Тоді поповнюємо.
Передав кошти, кошти зарахували, підпишіться на планшеті, після підпису:
Бажаєте отримати чек: зараховано стільки, комісія стільки.
На запитання, що за комісія, мені відповіли: «Ми касири цього знати не зобов’язані — треба було звертатися до спеціалістів».
Переросло це у нас в перепалку.
Скаргу знімлю після компенсації комісії, що виникла через некомпетентні дії працівника.
Коментарі (1)
Була потреба поставити валюту на карту (долари).
Маю карту як універсальну валютну так і для виплат валютну.
Даю касиру карту для виплат і питаю: «Чи є якісь комісії при поповненнії цієї карти, карта валютна для виплат?»
Відповідь касира: «Ні».
Тоді поповнюємо.
Передав кошти, кошти зарахували, підпишіться на планшеті, після підпису:
Бажаєте отримати чек: зараховано стільки, комісія стільки.
На запитання, що за комісія, мені відповіли: «Ми касири цього знати не зобов’язані — треба було звертатися до спеціалістів».
Переросло це у нас в перепалку.
Скаргу знімлю після компенсації комісії, що виникла через некомпетентні дії працівника.
Ответ банка
13 листопада 2019, 17:40
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
Мене звати Качмарик Андрій Романович, представляю інтереси свого родича Качмарик Романа Романовича.
На щастя, я відмовився від цього «дибільного банку! і перейшов в МоноБанк, де оператори розуміють і знають послуги, а не відповідають 30 хв на одне питання, або переключають 4 рази з оператора на оператора… Аби вияснити причину нарахування „без підставних штрафів“.
Раніше у мене була проблеми з Банком, банкомат не видав гроші, а списав! Інкасатори не виявили зайвих грошей, коли я написав заяву в поліцію. Лише після звернення в засоби масової інформації і статті на Мінфіні допомогли знайти ці гроші, які ніби то інкасатори не виявили ) Від тоді мені дали „на завжди“ безкоштовний голд клуб.
Але ситуація з братом ще цікавіша… )
Брат у 2016 році відкрив голд карту по запрошенню мене, як агента…
І не користувався нею, йому нараховано було за „участь в голд клубі“, який повинен давати пільги в чергах — хоча їх немає фактично!!! Все по черзі йде, люди не пропускають а працівники нічого з цим не роблять». Ну от заплатив «3800 грн» — за участь. Піздець!!!
Ми були в Польщі.
Так, як по моєму прохані була відкрита карта — я взявся погасити цю повну заборгованість. І 20.06.209 о 17:42 я перевів на карту брата 3800 грн. Є підтвердження. В той ж момент звернувся в чат, де працівники підтвердили(є скрін!!!) відстутність заборгованісті.
Через більше тижня брат пішов у відділення і закрив карти, а також запевнили нас в Банку що він більше не учасник голд клубу. Знаючи ПриватБАнк, який найобує!!! Пробачте шанові читачі форуму, але Банк заслуговує на таке висловлення.
Сьогодні до брата телефонує співробітник із Департаменту простроченої заборгованості і нагло говорить розмовляє з ним повідомляючи про прострчоенну заборгнованість у розмірі «90 грн». Він зателефонував одразу мені. Я знайшов усі скріни і знову звернувся в чат ПриватБанку вияснити чому. 40 хв чекав на відповідь з різних операторів. І почув зовсім інше, що це за те поповнилась віртуальна карта, де УВАГА — 1)спочатку працівник в чаті каже що оплата в інтернеті, а потім 2)Що це «службова операція, а що за операція працівник повідомити не зміг… Пзд… 3)Хоча саме цікаве, що працівник який телефонував сказав що заборгованість була через голд клуб 90 грн. В чаті кажуть 80,1 грн… При цьому, що баланс був 1) позитивним 2)є депозит у Банку… Скільки розбіжностей і невідповідностей!!!.. Скріни усі зберігаю. Сьогодні брат уже відкрив карту МоноБанку. І на щастя йде від „придукрів“… А цю ситуацію буду тримати саме я на контролі, аби а) закрили заборгованість 80,1 грн чи 90 грн не знаю… Б)компенсували мені час і нерви на операторів, які не говорять щось інше. Я знаходжусь за кордоном. Мій номер телефону у Банку є! Чекатиму швидкого реагування, або окрім звернення до засобів масової інформацію ще звернемось в суд за масовий обман і не достовірну інформацію, яку надають працівники Банку! Ми достатньо заплатали Банку за всі роки, тепер пора нам платити…
Коментарі (1)
На щастя, я відмовився від цього «дибільного банку! і перейшов в МоноБанк, де оператори розуміють і знають послуги, а не відповідають 30 хв на одне питання, або переключають 4 рази з оператора на оператора… Аби вияснити причину нарахування „без підставних штрафів“.
Раніше у мене була проблеми з Банком, банкомат не видав гроші, а списав! Інкасатори не виявили зайвих грошей, коли я написав заяву в поліцію. Лише після звернення в засоби масової інформації і статті на Мінфіні допомогли знайти ці гроші, які ніби то інкасатори не виявили ) Від тоді мені дали „на завжди“ безкоштовний голд клуб.
Але ситуація з братом ще цікавіша… )
Брат у 2016 році відкрив голд карту по запрошенню мене, як агента…
І не користувався нею, йому нараховано було за „участь в голд клубі“, який повинен давати пільги в чергах — хоча їх немає фактично!!! Все по черзі йде, люди не пропускають а працівники нічого з цим не роблять». Ну от заплатив «3800 грн» — за участь. Піздець!!!
Ми були в Польщі.
Так, як по моєму прохані була відкрита карта — я взявся погасити цю повну заборгованість. І 20.06.209 о 17:42 я перевів на карту брата 3800 грн. Є підтвердження. В той ж момент звернувся в чат, де працівники підтвердили(є скрін!!!) відстутність заборгованісті.
Через більше тижня брат пішов у відділення і закрив карти, а також запевнили нас в Банку що він більше не учасник голд клубу. Знаючи ПриватБАнк, який найобує!!! Пробачте шанові читачі форуму, але Банк заслуговує на таке висловлення.
Сьогодні до брата телефонує співробітник із Департаменту простроченої заборгованості і нагло говорить розмовляє з ним повідомляючи про прострчоенну заборгнованість у розмірі «90 грн». Він зателефонував одразу мені. Я знайшов усі скріни і знову звернувся в чат ПриватБанку вияснити чому. 40 хв чекав на відповідь з різних операторів. І почув зовсім інше, що це за те поповнилась віртуальна карта, де УВАГА — 1)спочатку працівник в чаті каже що оплата в інтернеті, а потім 2)Що це «службова операція, а що за операція працівник повідомити не зміг… Пзд… 3)Хоча саме цікаве, що працівник який телефонував сказав що заборгованість була через голд клуб 90 грн. В чаті кажуть 80,1 грн… При цьому, що баланс був 1) позитивним 2)є депозит у Банку… Скільки розбіжностей і невідповідностей!!!.. Скріни усі зберігаю. Сьогодні брат уже відкрив карту МоноБанку. І на щастя йде від „придукрів“… А цю ситуацію буду тримати саме я на контролі, аби а) закрили заборгованість 80,1 грн чи 90 грн не знаю… Б)компенсували мені час і нерви на операторів, які не говорять щось інше. Я знаходжусь за кордоном. Мій номер телефону у Банку є! Чекатиму швидкого реагування, або окрім звернення до засобів масової інформацію ще звернемось в суд за масовий обман і не достовірну інформацію, яку надають працівники Банку! Ми достатньо заплатали Банку за всі роки, тепер пора нам платити…
Ответ банка
19 вересня 2019, 11:16
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вашого родича одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Хочу винести подяку працівницям приват банку: Білій Аліні, Абраменковій Світлані, що по вул.Замкова Гора,8 у м.Дрогобичі за добре, чуйне ставлення до клієнтів, дійсно поставились як до« своєі мами».Допомога Аліни в складній ситуаціі примусила повірити в людяність і щирість працівників приват банку.Успіхів у всіх починаннях, здоров«я Вам і Вашим родинам
Написати коментар
Ответ банка
12 червня 2019, 20:31
Доброго вечора!
Дякуємо за те, що виділили час залишити відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Завдяки Вашому відгуку ми розуміємо, що рухаємося в правильному напрямку і докладемо максимум зусиль, щоб ставати ще краще.
З повагою, ПриватБанк.
Дякуємо за те, що виділили час залишити відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Завдяки Вашому відгуку ми розуміємо, що рухаємося в правильному напрямку і докладемо максимум зусиль, щоб ставати ще краще.
З повагою, ПриватБанк.
Шановний клієнт!
Згідно з рішенням Банку, Ваше обслуговування тимчасово обмежено. Для комфортного обслуговування актуалізуйте, будь ласка, ваші особисті дані/документи.
Для актуалізації даних Вам не обов’язково відвідувати наше відділення.
Ви можете зробити це віддалено через Приват24. Актуалізувати зараз.
1) Актуалізація даних у відділенні банку — було намагання сфотографувати мене на камеру робочого планшета. На це я звісно згоди не дав з посиланням на норму ст. 307 Цивільного кодексу України.
2) Пройти актуалізацію віддалено, як радить сайт ПБ спробував. Дійшов до повідомлення «Ваші документи успішно пройшли перевірку і оновлені. Дякуємо за співпрацю! Ваш П р и в, а т Б, а н к».
Однак на цьому розблокування рахунку не відбулося, через переписку в Допомога online отримав відповідь: зайти у найближче відділення банку та пройти фотосесію, з чого все і починалося…
Для тих, хто не знає.
Через процедуру фотографування ПБанком свого обличчя пройшла переважна більшість його клієнтів. Добре, що тільки у фас, без у профіль, татуювання та відбитків пальців.
Обґрунтовується таке дійство уже звичною турботою про безпеку нас самих. А в юридичному плані:
— посиланням на дещо притягнуті за вуха норми Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; з травня 2020 року — на пункт Постанови правління НБУ, який дійсно вказує на таку можливість як один з варіантів для вибору банку.
1) Натомість за юридичною силою в нормативній ієрархії Цивільний кодекс є вищим за згаданий Закон, і оскільки його ст. 307 вказує, що фізична особа може бути знята на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку лише за її згодою, то так і повинно бути. Але ж це Приват, якому українські Закони не писані, а як і писані то так, як він сам їх розуміє.
2) Як з’ясувалося в оголошенні написано НЕПРАВДУ. Актуалізувати дані віддалено через Приват24 — неможливо, навіть незважаючи на повідомлення що «документи успішно пройшли перевірку і оновлені». Це якщо Банк таки хоче тебе сфотографувати.
3) Жодного рішення Банку, за яким моє обслуговування тимчасово обмежено, звісно мені ніхто не пред’являв: ні через Приват24 чи письмово через пошту. Очевидно, що це знову НЕПРАВДА, і його не існує в природі.
4) Приватбанк заблокував мій рахунок, на який мені виплачується заробітна плата. Причому з Державного бюджета України і через державну установу. Тому пояснення ПБ про якусь легалізацію доходів чи фінансування тероризму — як мінімум позбавлені здорового глузду.
5) Не враховуючи трьох письмових баталій, Приват таки обслуговує цей рахунок № 5168 **** **** 2698 БЕЗ МОГО ФОТО з 2010 року. За цей час і з легалізацією, і з тероризмом усе було гаразд.
6) Особу з паспортом громадянина України ідентифікують усі державні та недержавні підприємства, установи та організації: нотаріуси, державні реєстратори, митники, прикордонники, усі інші банківські установи. І тільки Приват, по суті, ставить таку ідентифікацію в залежність від наявності у своїй базі фото клієнта. Для чого збирається така колосальна клієнтська база даних, хто нею оперує, наскільки вона захищена і хто має до неї доступ повинні перевірити Національний банк України та правоохоронні органи.
7) Зараз турбота про мене як клієнта довела до того, що 3 місяці не можу отримати зароблені кошти, утримувати сім'ю, оплатити комунальні послуги, купити ліки та продукти харчування. РАХУНОК І НАДАЛІ ЗАБЛОКОВАНО!!!
8) А це вже порушення ст. 1074 Цивільного кодексу України та ст. 43 Конституції України.
Отже висновок. Позитивні відгуки про ПрівєтБанк залишається писати йому самому про себе. Тому, власне такі відгуки і не підтверджені Мінфіном, як адміністратором сайту.