Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Червоноград, вул. Корольова, 14-А
Адреса:
Львівська область, Червоноград, вул. Корольова, 14-А
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-18:00, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
mlyzan
23 січня 2024, 23:05
12.12.2023 банк в односторонньому порядку розірвав ділові відносини та заблокував мої рахунки, я був клієнтом банку 10 років та 3.5 років як ФОП. Після блокування рахунку я 5 разів писав заяву на переказ коштів в інший банк, спочатку казали що можна перерахувати гроші лише на ФОП рахунок в іншому банку потім казали що можна перевести на фізичну особу, а в результаті в заявці відмовляли хоча я звертався на гарячу лінію і вони казали що гроші переведуть. Безмежна кількість дзвінків на гарячу лінію там посилають на відділення, а у відділенні кажуть дзовонити на 3700. І так мене годують обіцянками по сьогодні. Так як вже пройшло більше місяця мої гроші знаходяться на аналітичному балансовому рахунку банку але в працівників банку слово аналітичний рахунок викликає сміх, некомпетентні особи які не можуть ні пояснити ні оформити заяви і такі ж самі на підтримці. За свої чесно зароблені гроші з яких сплачені податки в держбюджет я повинен витрачати свій час та нерви щоб домогтись правди, хоча ті гроші банк мене просто вкрав. Залишається лише подавати в суд. Не рекомендую звʼязуватись з даним банком.
Написати коментар
Ответ банка
24 січня 2024, 10:41
Вітаємо.
Ваше питання розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомимо. Спасибі за розуміння.
Ваше питання розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомимо. Спасибі за розуміння.
Спочатку співробітники банку говорили що потрібно пройти актуалізацію даних і все буде добре, пройшовши актуалізацію нічого не змінилося, а їхня відповідь така- за рішенням банку вам відмовлено в випуску карт. Кредитів не маю, клієнтом являюсь біля 10 років
Коментарі (1)
Ответ банка
14 вересня 2021, 9:57
Доброго ранку!
Інформація передана в роботу профільним фахівцям для детального розгляду ситуації. За результатом з вами зв'яжеться співробітник банку.
Інформація передана в роботу профільним фахівцям для детального розгляду ситуації. За результатом з вами зв'яжеться співробітник банку.
Банк необслуговує позачергово учасників АТО! Попри закону України про придявлення електронних документів банк — просить ксерокопії паспорта, додатка, та індифікаційного додатка! В місті Червоноград всього 2 приватбанка і загруженість 100%!
Коментарі (1)
Ответ банка
17 серпня 2021, 13:40
Добрий день!
Наші колеги перевірять інформацію по описаній вами ситуації та зв'яжуться за результатом.
Наші колеги перевірять інформацію по описаній вами ситуації та зв'яжуться за результатом.
Если по непонятным причинам закрыта карта Голд, полностью с погашенным кредитным лимитом.Картой пользовались, без проблем оплачивали кредитный долг.Но карту, тем не менее, закрыли.Почему при закрытой карте списываются денежные средства за ее пользование? Карту закрыл банк, ею теперь не пользуются.За что происходит списание средств в минус? И почему закрывают карты с хорошей кредитной историей?
Коментарі (3)
Ответ банка
24 вересня 2020, 13:29
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше перевірити інформацію.
6.07.2020 року вранці об 7:45 я зайшовши в прива24 і перевіряючи свої рахунки побачив що з моєї кредитної карти зникли кредитні кошти а саме близько 45000грн, гроші почали викрадати з 4:00 тобто коли я спав і при цьому всьому ніяких смс і підтверджень з кодами про рух коштів ненадходило! Після чого я звернувся на 3700 і повідомив що я ніяких операцій не проводив по переводу кредитних коштів і сказав щоб кредитну карту заблокували та прийняли заяву про шахрайські дії щодо кредитних коштів, а також на їх повернення, хоча до цього моменту всі кошти вже були переведені невідомою особою в невідомому мені напрямку. Забігаючи на перід зазначаю що ніякої конфіденційної інформації нікому ніколи не розголошував, телефона і кредитної карти не губив!!! Після звернення на 3700 для заблокування і повернення кредитних коштів я звернувся до найближчого відділення приват банку в службу безпеки на що там відповіли що викрадені кошти це не їхня проблема а моя, після чого я подав заявку на 3700 в службу безпеки приват банку що розібрались в моїй справі! В подальшому в цей же день звичайно звернувся у поліцію з заявою про шахрайство і викрадення коштів, тобто зреагував оперативно і зробив все що від мене залежно!!! Справу завели йде слідство але банк відмовляється повертати кошти які викрали, ба більше він їх навіть не заморожує так як і тих процентів що будуть нараховуватись навіть при тому що у телефонному режимі спілкуючись з службою безпеки вони сказали що мене визнали потерпілим, але тоді чому всі відповідальність вони хочуть покласти на мене коли я ні в чому не винен! Спілкуючись і оббиваючи пороги я тільки чую одне це їхні дурні повторювальні завчені фрази і більше нічого! Питання навіщо такий банк у якого ніякої безпеки і ніякої гарантій збереження власних чи кредитних коштів!
Коментарі (11)
Ответ банка
20 липня 2020, 11:46
Добрий день!
Кошти було проведено до іншого банку, тому з нашого боку немає змоги їх повернути.
Це може зробити банк, який випустив картки отримувача.
Рекомендуємо звернутися до підтримки банку отримувача та проінформувати, що зтикнулися з шахрайством.
Ми певні, що банк емітент картки, як і ми, дотримується політики нульової терпимості до шахрайства і всіляко допоможе за вашим зверненням владнати ситуацію з отримувачем.
Вкотре нагадуємо, для того, щоб убезпечити себе від шахрайства, в жодному разі не передавайте персональні дані третім особам.
Також, варто уточнити у мобільного оператора шляхи за допомогою яких ви можете заборонити перевипуск SIM-картки віддалено, якщо така операція мала місце.
Зі свого боку ми завжди готові допомогти слідству та надати всю інформацію, що нам відома, при отриманні запиту, що належно оформлений, згідно законодавства України.
Кошти було проведено до іншого банку, тому з нашого боку немає змоги їх повернути.
Це може зробити банк, який випустив картки отримувача.
Рекомендуємо звернутися до підтримки банку отримувача та проінформувати, що зтикнулися з шахрайством.
Ми певні, що банк емітент картки, як і ми, дотримується політики нульової терпимості до шахрайства і всіляко допоможе за вашим зверненням владнати ситуацію з отримувачем.
Вкотре нагадуємо, для того, щоб убезпечити себе від шахрайства, в жодному разі не передавайте персональні дані третім особам.
Також, варто уточнити у мобільного оператора шляхи за допомогою яких ви можете заборонити перевипуск SIM-картки віддалено, якщо така операція мала місце.
Зі свого боку ми завжди готові допомогти слідству та надати всю інформацію, що нам відома, при отриманні запиту, що належно оформлений, згідно законодавства України.
Добрый день! Просто уже крик души- уже третий месяц обращаюсь в банк с вопросом о снятии запрета с моей квартиры и не могу добиться! Впервые обратилась к работнику банка 10.03.2020 р. Обращение просто проигнорировали! Обращаюсь вновь и вновь! Время идет-ответа нет! Ипотечный кредит давно погашен, все обязательства перед банком выполенны! Как мне добиться права распоряжаться моим имуществом, которое нарушает Приват Банк? При обращении на 3700 и чат получаю информацию не полную! На протяжении 20 лет являюсь ВИП клиентом этого банка, и тут полное разочарование!!!
Коментарі (1)
Ответ банка
9 червня 2020, 16:44
Добрий день. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Доброго Дня. Не знаю що відбувається в приват банку але це абсолютний підрив власної репутації.
Подали документ на зняття обтяження три місяці тому, при чому обтяження чомусь не зняте з 2003 року!!! Майже 20 років пройшло а ПриватБанк не знайшов часу зняти обтяження, і ми взагалі випадково дізнались що воно взагалі існує, і вже третій місяць ми не можемо здійснити своє законне право навіть на відповідь від банку!!!
Контактів крім гарячої лінії не існує а там зовсім не кваліфіковані співробітники або просто це така політика банку, клієнтоорієнтованість?? Ви про таке чули??
Написати коментар
Подали документ на зняття обтяження три місяці тому, при чому обтяження чомусь не зняте з 2003 року!!! Майже 20 років пройшло а ПриватБанк не знайшов часу зняти обтяження, і ми взагалі випадково дізнались що воно взагалі існує, і вже третій місяць ми не можемо здійснити своє законне право навіть на відповідь від банку!!!
Контактів крім гарячої лінії не існує а там зовсім не кваліфіковані співробітники або просто це така політика банку, клієнтоорієнтованість?? Ви про таке чули??
Ответ банка
31 січня 2020, 17:12
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Мало того, що без відома відкривають якісь техрахунки, так на них нараховують %, з швидкістю звуку, 1 числа зняли 1500грн, а 4 числа ще 3300грн, таким чином прибутку в банку не буде, а хіба проблеми!!!
З бази даних банку взяли дані мого неповнолітнього сина, внього була карта юніора, і наярюють за борги батька, я зверталася в відділ по заборгованості, начальник пообіцяла це питання вирішити, але… ніякого результату, колекторам я також дзвонила, вони сказали, що дзвонили і будуть дзвонити, що вони знають, що він неповнолітній… напевно вони думають, що закони для них не писані!!! стаття 182ККУ!!! і таки я напевно візьмусь вирішувати це питання через суд!!!
Коментарі (2)
З бази даних банку взяли дані мого неповнолітнього сина, внього була карта юніора, і наярюють за борги батька, я зверталася в відділ по заборгованості, начальник пообіцяла це питання вирішити, але… ніякого результату, колекторам я також дзвонила, вони сказали, що дзвонили і будуть дзвонити, що вони знають, що він неповнолітній… напевно вони думають, що закони для них не писані!!! стаття 182ККУ!!! і таки я напевно візьмусь вирішувати це питання через суд!!!
Ответ банка
8 листопада 2019, 15:05
Добрий день!
Хочемо звернути Вашу увагу, що відповідно до чинного договору між Вами і банком з боку банку були надані кредитні кошти для Вашого користування. У разі несвоєчасного погашення банк повідомляє Вас про необхідність внесення коштів для запобігання збільшення боргу і прострочення. Для врегулювання ситуації рекомендуємо своєчасно вносити платежі, що допоможе Вам поліпшити кредитну історію та скористатися послугою кредитування в подальшому.
Дозвольте Зазначити, что у випадку порушення умов договору, відносно погашення використаних кредитних коштів, банк нараховує відсотки за користування кредитним лімітом, списання яких і проводиться першого числа місяця. Нарахування відбувається на поточну суму заборгованості яка виникла в результаті використання Вами кредитного ліміту. Ви можете ознайомитись із сумою заборгованості та мінімального платежу в Приват24 меню «Мої рахунки». У випадку, якщо по карті немає заборгованості, то й відсотки банк нараховувати НЕ буде.
https://privatbank.ua/platezhnie-karty/obschaja-procedura-raboty-s-dolzhnikom
З повагою, ПриватБанк.
Хочемо звернути Вашу увагу, що відповідно до чинного договору між Вами і банком з боку банку були надані кредитні кошти для Вашого користування. У разі несвоєчасного погашення банк повідомляє Вас про необхідність внесення коштів для запобігання збільшення боргу і прострочення. Для врегулювання ситуації рекомендуємо своєчасно вносити платежі, що допоможе Вам поліпшити кредитну історію та скористатися послугою кредитування в подальшому.
Дозвольте Зазначити, что у випадку порушення умов договору, відносно погашення використаних кредитних коштів, банк нараховує відсотки за користування кредитним лімітом, списання яких і проводиться першого числа місяця. Нарахування відбувається на поточну суму заборгованості яка виникла в результаті використання Вами кредитного ліміту. Ви можете ознайомитись із сумою заборгованості та мінімального платежу в Приват24 меню «Мої рахунки». У випадку, якщо по карті немає заборгованості, то й відсотки банк нараховувати НЕ буде.
https://privatbank.ua/platezhnie-karty/obschaja-procedura-raboty-s-dolzhnikom
З повагою, ПриватБанк.