Маю проблему з Приватбанком. Знімала 20000 грн. Банк спитсав з картки 20 тис.грн., а банкомат видав усі купюри по 500 і одну 200 (замість 500). Відповідно 300 не додав. Зверталася в Приватбанк, прийняли заявку, «розібралися», і повідомили що «збою не було», в поверненні 300 грн.відмовлено.
Перед тим розраховувалася карткою в кав’ярні, перша спроба «відмовлено в транзакції», друга спроба — списано кошти. Через кілька днів банк списав кошти ще і за першою транзакцією. Звернулася в Приватбанк, отримала відповідь, що потрібно звертатися в кав’ярню, щоб повернули кошти))) Немає слів, мабуть варто змінювати банк і звертатися в поліцію.
Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.6 | 42.2 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Хмельницький, вул. Проскурівська, 19
Адреса:
Хмельницький, вул. Проскурівська, 19
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
21 травня 2024, 11:56
Добрий день!
Ліміт по картці Універсальна, а також за послугою кредитування Оплата Частинами встановлюється індивідуально для кожного клієнта. На це впливає доволі велика кількість факторів. Як тільки ліміт буде відновлено — ми одразу вас додатково повідомимо. Дякуємо за розуміння!
Ліміт по картці Універсальна, а також за послугою кредитування Оплата Частинами встановлюється індивідуально для кожного клієнта. На це впливає доволі велика кількість факторів. Як тільки ліміт буде відновлено — ми одразу вас додатково повідомимо. Дякуємо за розуміння!
Ответ банка
26 січня 2023, 12:57
Вітаємо.
Нам прикро, якщо ви відчули незручності під час користування банкоматом. Ми перевіримо інформацію щодо заявки на повернення по вказаній операції та за необхідності додатково зв'яжемось з вами.
Також варто відмітити, що при здійсненні оплати запит на списання формує саме торгова точка, в котрій було використано картку для оплати. За вашим зверненням в підтримку ми можемо подати заявку на оскарження повторного списання, яка буде розглянута за правилами міжнародної платіжної системи. В той же час, ви можете звернутись в торгову точку, яка запитала суму до списання, щоб вони провели повернення дублюючого списання на своїй стороні. Це буде швидше, ніж у разі, якщо ми будемо оскаржувати платіж через платіжну систему.
Нам прикро, якщо ви відчули незручності під час користування банкоматом. Ми перевіримо інформацію щодо заявки на повернення по вказаній операції та за необхідності додатково зв'яжемось з вами.
Також варто відмітити, що при здійсненні оплати запит на списання формує саме торгова точка, в котрій було використано картку для оплати. За вашим зверненням в підтримку ми можемо подати заявку на оскарження повторного списання, яка буде розглянута за правилами міжнародної платіжної системи. В той же час, ви можете звернутись в торгову точку, яка запитала суму до списання, щоб вони провели повернення дублюючого списання на своїй стороні. Це буде швидше, ніж у разі, якщо ми будемо оскаржувати платіж через платіжну систему.
02.12.2020 я звернулась на центральне відділення у м. Хмельнцький, за адресою Проскурівська 19, до касира Мельничук К. В., з обміном монет номіналом 0.25 коп. 100 шт. і 1 грн. — 7 шт. (старого зразка, жовта) сумарно на 32 грн. коли касир відволіклась від лежання на стільці і свого телефону, порахувала лише на 20 грн і сказала, що вони закриваються на обід і пафосно закрила жалюзі, хоча виділити ще 20 секунд і дорахувати решту, всього лише 12 грн, в неї бажання не виявилось.
Коментарі (3)
Ответ банка
3 грудня 2020, 10:32
Добрий ранок!
Перевіряємо інформацію за вашим сигналом.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Перевіряємо інформацію за вашим сигналом.
Ми зателефонуємо вам додатково.
30 травня з моєї карти було без мого відома знято 823.16грн якимось незрозумілим закордоним сайтом,1 травня цим же сайтом о 6й ранку ще зняли 691 грн. Ці суми знімалися в доларах. Повідомлення про зняття 1ї суми мені надійшло аж 3 травня. Коли я звернулася до операторів з приводу шахрайства, вони просто не чули!!! Все що вони мені могли порекомендувати-це блокування картки та заявка на повернення коштів, а коли я в сотий раз сотому оператору як в онлайн чаті так і на 3700 казала що гроші зняли шахраї вони вели себе так ніби не розуміють мене відповідаючи завчиними фразами.СВОЇ ДАНІ Я НІКОМУ НЕ РОЗГОЛОШУВАЛА НІКОЛИ!!! НЕ ЧУЛИ ЦЬОГО! НЕ Я РОБИЛА ЦІ ОПЛАТИ!!! НЕ ЧУЛИ!!! ЗАЯВКИ СТВОРИЛА З 10 РАЗУ!І В РЕЗУЛЬТАТІ ТОРГОВІ ТОЧКИ ВІДМОВИЛИ В ВІДШКОДУВАННІ ВКРАДЕНИХ БАНКОМ ГРОШЕЙ! НЕ ЗДИВОВАНА ДАНИМ РІШЕННЯМ БАНКУ.А ТЕПЕР ЧЕРЕЗ ТРИ МІСЯЦІ ВТРАЦЕНОГО МНОЮ ЧАСУ ЗАПРОПОНУВАЛИ ЗВЕРНУТИСЯ В КІБЕРПОЛІЦІЮ.а 2Й МІЙ ВІДГУК ПРО ПРАЦІВНИКА ПРИВАТБАНКУ, МАРИНУ ЯКОВЧУК, ДЯКУЮЧИ ЯКІЙ Я ВТРАТИЛА ЩЕ ОДНУ НЕ МАЛУ ДЛЯ СЕБЕ СУМУ. Детальніше: 2 травня, після того як в мене вкрали кошти з картки я вирішила звернутися в центральне віділення приватбанку за консультацією, що потрібно для того щоб повернути ці кошти.На що працівник мені відповіла, що просто створити заявки, я уточнила чи не потрібно звертатися до поліції — вона мене заспокоїла, сказала, що гроші повернуть без звертання в поліцію! Але її як я зрозуміла вже аж через місяць цікавило інше, як на мені побільше заробити, а саме вона побачивши заборгованість кредитних коштів запропонувала розстрочку, не назвавши це розстрочкою, на її думку це мені було б вигідніше, ніж звичайний кредит.з моєї картки було ЗНЯТО ТРИ КОМІСІЇ НЕЗРОЗУМІЛО ЗА ЩО!!!+1340ГРН.ДЯКУЮЧИ ПРИВАТБАНКУ Я ЗА МІСЯЦЬ ВТРАТИЛА БІЛЯ 5000ГРН.ХОЧА РАНІШЕ ПРОБЛЕМ НЕ БУЛО.ПРИВАТБАНК ЗМІНИЛА НА МОГОБАНК.
Коментарі (1)
Ответ банка
7 серпня 2018, 18:50
Направте, будь ласка, на help@pb.ua Ваші контактні дані, вказавши посилання на відгук, щоб ми могли перевірити інформацію і надати коментарі по Вашому питанню.
В той час як всі стараються допомогти ЗСУ і військовим, то багато банків і в тому числі прівєт банк відмовляють військовим в отримані кредитних лімітів і відміняють діючі! От так матеріально і морально вони підтримують військовослужбовців!
Я являюсь більше двадцяти років клієнтом прівєта, маю чотири голд карти і на одній з них є кредитний ліміт 55 тис грн, а також був кредитний ліміт на оплату частинами. Також я отримую зарплату в даному банку і відповідно зберігаю на картрахунку.
Маю рахунки в інших банках і кредитні ліміти більші суми чим в прівєті, періодично користувався кредитами, однак ніколи і ніде не мав прострочок і старався достроковр погасити заборгованість і часто в пільговий період.
Перебуваючи в відпусті я хотів здійснити покупку з оплатою частинами, яке було здивування в відмові цієї операції в магазині і в той же час моральногл униження і ганьби я відчув в той час… Я неодноразово звертавсяв пріветі 24 до операторів підтримки дізнатись причину чому маючи кредитний ліміт на карті чому в мене скасований кредитний ліміт на послугу оплата частинами, не отримав конкретної відповіді, тому що банк регулярно переглядає кредитні ліміти і не зобов’язаний надаваьи пояснення…
Потім поспілкувавшись з сослуживцями я дізнався, що багатьом військовим банки відмовляють в кредитах і відміняють кредитні ліміти. І це в той час як лунають тексти в підтримку, а тут фінансово і морально такі банки тебе топчуть!!!
А ізюминкою цього всього є повідомлення від цього державного банку, який дякує за те що захищаю Україну і з текстом який він хороший банк і надійний, щоб я розмістив депозит на рік в прівєті!!!
Колись я вважав цей банк самим прогресивним і вигідним, але зміна власника погано вплинула га роботу цієї установи, як цьому прикладу, иак і по тому що буваючи в різних відділеннях як реагують і відносяться менеджери до клієнта, а часто бувало що менеджнри не знали продукти і приходилось підказувати ньюанси.
Радує одне, що розвивається і є достойний конкурент який цінить клієнтів — Monobank!