11.01 в 16.00 пришла в отделение на Малышка, большая очередь.
Пришли знакомы ребята менеджера и хотели пройти без очереди, менеджер говорит, что смотрите много людей, не могу принять. Но ребята подмигивали менеджеру и Линге выдержал и взял их без очереди.
Везде коррупция.
Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Київ, вул. Андрія Малишка, 5
Адреса:
Київ, вул. Андрія Малишка, 5
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, без перерви, Сб: 10:00-16:00, перерва каси: 13:00-13:30, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
28 липня 2023, 18:55
Вітаємо.
Для отримання переказу не обов'язково відкривати картку.
Процедура отримання у відділенні:
Крок 1. Зверніться до співробітника банку. Пред’явіть для ідентифікації картку ПриватБанку або паспорт та ІПН для проходження ідентифікації.
Крок 2. Повідомте деталі переказу: систему переказу – MoneyGram, контрольний номер, суму, валюту отримання, П. І. Б. відправника й країну надсилання.
Крок 3. Отримайте гроші на картку або в касі.
Для отримання переказу не обов'язково відкривати картку.
Процедура отримання у відділенні:
Крок 1. Зверніться до співробітника банку. Пред’явіть для ідентифікації картку ПриватБанку або паспорт та ІПН для проходження ідентифікації.
Крок 2. Повідомте деталі переказу: систему переказу – MoneyGram, контрольний номер, суму, валюту отримання, П. І. Б. відправника й країну надсилання.
Крок 3. Отримайте гроші на картку або в касі.
Ответ банка
11 січня 2023, 17:09
Вітаємо!
Описана вами ситуація вимагає проведення перевірки. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення додаткової інформації.
Описана вами ситуація вимагає проведення перевірки. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення додаткової інформації.
Відділення по вул Малишко 5, скотськи ставиться до своїх клієнтів. Змушує чекати у зливу на вулиці, у відділення не впускають.
Сьогодні 17.12.2022 в проміжок 13−15 намагалась звернутись у відділення.
Керівник на мою вимогу з’явитися — відмовилась і не вийшла до людей. Охоронець людей не впускає причин не пояснює. Люди мерзнуть мокнуть. Мабуть саме за це зараз воюють їх рідні сини, доньки, брати, куми щоб ці тварюки просто сиділи і навіть прихистку від дощу людям не надали.
Написати коментар
Сьогодні 17.12.2022 в проміжок 13−15 намагалась звернутись у відділення.
Керівник на мою вимогу з’явитися — відмовилась і не вийшла до людей. Охоронець людей не впускає причин не пояснює. Люди мерзнуть мокнуть. Мабуть саме за це зараз воюють їх рідні сини, доньки, брати, куми щоб ці тварюки просто сиділи і навіть прихистку від дощу людям не надали.
Ответ банка
17 грудня 2022, 15:42
Вітаємо. Звернулись до вас у приватні повідомлення для уточнення деталей ситуації.
Прошу руководство Приватбанка поощерить сотрудницу отделения по ул. Андрея Малышка,5 Аллу Стельмах за своевременное решение проблем клиента.
Мне нужно было получить новую карту для получения зарплаты до конца рабочего дня моего бухгалтера, а также разблокировать валютную карту.
В случае отсутствия зарплатной карты, всему коллективу нашего отдела завтра не выдали бы зарплату и винили бы в этом меня (я только трудоустроился).
Алла оперативно и профессионально решила все мои вопросы.
Алла, спасибо!
Написати коментар
Мне нужно было получить новую карту для получения зарплаты до конца рабочего дня моего бухгалтера, а также разблокировать валютную карту.
В случае отсутствия зарплатной карты, всему коллективу нашего отдела завтра не выдали бы зарплату и винили бы в этом меня (я только трудоустроился).
Алла оперативно и профессионально решила все мои вопросы.
Алла, спасибо!
Ответ банка
12 жовтня 2020, 19:27
Добрий вечір!
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Я взял у них карту Универсал дали лимит на 5000 грн постоянно ей пользовался плюс взял телефон у них в оплату частями, все платил карта использовалась каждый день. Но вот они мне закрыли любой лимит без обяснений, операторы ужасные. Я просто хочу им все вернуть и закрыть карту им не нужны люди которые платят. Операторы игнорят вопросы, отвечают по шаблону своих слов нет. Я больше не буду рекомендовать этот банк хотел зарплатную сделать у них но наверно буду работать с Моно банком с ними проще раньше приват был лучше. Я очень розачирован ((((
Коментарі (2)
Ответ банка
17 грудня 2019, 10:07
Добрий день!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Доброго времени суток. 12.11.19 в связи с тем что перешёл на другой банк, то возникла нужда закрывать все счета и карты в привате. К тому же у меня была голд карта и нет никакого смысла платить по 20 грн и не пользоваться услугами. Заранее начитаясь про, то как можна закрыть это все, я нашел вариант, что можно это сделать самостоятельно в приложении приват 24. Я закрыл все карты, мне пришло подтверждение про это. Но остались бонус плюс и копилка, которые я не нашел как закрыть. В тот же день, через часов 5 после этих операций пришло уведомление, что ежемесячный взнос 20 грн был снят с той карты, которую я уже закрыл и мой баланс по этой карте стал не 0, а -20 грн. Я пошел в отделение банка с просьбой погасить, это все и закрыть все. На что мне ответили, мол нужно открывать новую карту, что бы деньги смогли поступить на счёт ибо та карта закрыта и недоступна. Я неохотно, согласился и открыл новую, пополнил на 20 грн, но деньги поступили на новую карту. И теперь у меня закрытая карта с балансом -20 и новая карта с +20. Помочь в отделении мне не смогли. Так же я хотел попросить справку о том что не имею задолженность перед ними. На что мне сказали, что это стоит 100 грн. Я охр*еневаю от этого банка. Что делать? Как удалиться с привата полностью?
Коментарі (20)
Ответ банка
12 листопада 2019, 19:40
Добрий вечір!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Питання по МИТТЄВИМ переказам Money Gram.
Звернулась у відділення з метою отримання переказу Money Gram в розмірі 50 доларів США. Касир повідомила, що згідно даних її програми я маю підійти до співробітника, щоб заповнити опитувальник та актуалізувати дані. Я спитала, якщо я не маю активних продуктів банку, нащо мені проходити ідентифікацію? Касир відповіла, що такий порядок і програма далі не пропустить. Я звернулась до співробітника, яка повідомила, що для отримання переказу мені потрібно відкрити рахунок в доларах. Я сказала, що мене влаштує виплата в гривні по курсу, якщо немає 50 доларів в касі. Тоді вона сказала, що я маю відкрити рахунок в гривні і ніяк інакше, а те що сказала касир вона не має коментувати. А якщо я не погоджуюсь на відкриття карткового рахунку, маю звернутись до будь-якого іншого агенту системи переказів, наприклад Ощад, де мені можуть здійснити виплату «за альтернативною схемою без відкриття рахунку, а в Приваті такі правила». Намагаюсь знайти такі вимоги в офіціальних документах і не знаходжу.
Я звернулась в інший банк і протягом 2х хвилин отримала 50 доларів готівкою. Але питання з Приватбанком хочу закрити для себе.
Прошу повідомити чи дійсно для отримання переказу в А Т Приватбанк в розмірі 50 доларів США (або еквівалент в гривні)за системою Money Gram, я маю відкрити картковий рахунок в А Т Приватбанк?