Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Хмільник, вул. Монастирська, 1
Адреса:
Вінницька область, Хмільник, вул. Монастирська, 1
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00-17:00, (перерва: 12:00-13:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Wolf9092
6 вересня 2024, 17:30
Very quick to solve problems and thus avoid long lines at the office.
Написати коментар
Ответ банка
6 вересня 2024, 18:11
Вітаємо,
Дякуємо, що ви з нами. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
Дякуємо, що ви з нами. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
Сервисы ПриватБанка в целом на хорошем уровне, особенно Приват 24. Но!!! Отделение ПриватБанка в г.Хмельник, Винницкой области это УЖАС!!! В 2020 году отделение утонуло в бессмысленных очередях, и это никак ни связано с карантинными ограничениями, это результат безграмотной, а возможно и преступной деятельности управляющей отделением. Люди ежедневно подвергаются массовому риску заражения COVID. Управлению банка нужно призадуматься и принять правильное решение для недопуска дискредитации банка, ведь Хмельник — город курорт.
Написати коментар
Ответ банка
17 грудня 2020, 10:14
Добрий день!
Банк щодня працює над тим, щоб ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу.
Звертаємо вашу увагу, що більшість питань з банківського обслуговування ви можете вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн, де наші оператори готові допомогти цілодобово.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію стосовно роботи даного відділення та розібратися в ситуації детальніше.
Банк щодня працює над тим, щоб ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу.
Звертаємо вашу увагу, що більшість питань з банківського обслуговування ви можете вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн, де наші оператори готові допомогти цілодобово.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію стосовно роботи даного відділення та розібратися в ситуації детальніше.
Сьогодні потрібно було зробити оплату через касу у м. Хмільнику, але так як на даний час вели карантин то у відділення запускають по 10 чол. Простоявши в черзі у відділення заходили люди без черги: по запрошенню як оголошували вони. Коли підійшла моя черга щоб оплатити економіст пропустила людину на оплату позачергово а коли прийшла черга до мене то у них уже обід. Начальничк відділення людина яка б мала показувати приклад дозволяє відкривати рота до клієнтів. До суті: якщо карантин і ви зробили чергу будьте добрі зробіть її для усіх, а не по так званому запрошенні чи без черги. Чому я простоявши і пропускавши маю потім знову очікувати і чути крики від робітників. І навчіть вічливості ваших робітників.
Написати коментар
Ответ банка
16 березня 2020, 13:56
Добрий день!
Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки.
На жаль, за вказаним Вами номером телефону у профілі немає можливості Вас ідентифікувати. Ми звернулися до Вас в особисті повідомлення, щоб уточнити Ваші контактні дані та розібратися в ситуації, що скалалася.
Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки.
На жаль, за вказаним Вами номером телефону у профілі немає можливості Вас ідентифікувати. Ми звернулися до Вас в особисті повідомлення, щоб уточнити Ваші контактні дані та розібратися в ситуації, що скалалася.