Відділення Приватбанку: Ніжин, вул. Шевченка, 11
Адреса:
Чернігівська область, Ніжин, вул. Шевченка, 11
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Nastasy
8 травня 2020, 16:54
Пол года назад пришло уведомление в приложение что договор со мной расторгнут и карта заблокирована. Звонок оператору не разъяснил причину блокировки. Поход в отделение также ничего не прояснил. В письменном ответе на мой почтовый адрес указано, что банк может заблокировать карту в одностороннем порядке без объяснения причины, какие мои действия им показались подозрительными. Везде ссылаются на закон о Мошенничестве и поддержке терроризма. Но, нигде не объясняют, что послужило причиной данного предъявления. Я ложила через приватбанковский терминал деньги на свою карту и переводила на свою же карту Монобанка (только потому, что мне ей удобнее пользоваться) а с Привата мне удобнее было пользоваться копилкой. До этого много лет пользовалась Приватом и была довольна сервисом. Очень жаль что так по скотски относятся к своим клиентам (теперь уже бывшим клиентам). Могли бы хоть договор по человечески расторгнуть объяснив причину. Чтобы знать на дальнейшее, какие действия могут спровоцировать подобную ситуацию.
Коментарі (5)
Ответ банка
8 травня 2020, 18:33
У відповідності до вимог, встановлених Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (далі — Закон) та Положенням про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженим постановою Правління Національного банку України від 26.06.2015 № 417, зобов’язаний забезпечити всебічний аналіз та перевірку документів (інформації) про фінансові операції клієнтів Банку та відомостей про їх учасників. і відповідно до вимог статті 10 Закону, має право відмовитись від підтримання ділових відносин (у тому числі шляхом розірвання ділових відносин) або проведення фінансової операції у разі ненадання клієнтом необхідних для вивчення клієнтів документів чи відомостей або встановлення клієнту неприйнятно високого ризику за результатами оцінки чи переоцінки ризику.
31-го января должны были начислить кешбек за пополнение мобильного, согласно заявке 26102876. Обратившись в чат, сказали что нужно еще подождать пару дней???
Коментарі (2)
Ответ банка
5 лютого 2020, 11:15
Добрий день!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією.
Ваше питання детально було розглянуто нашими профільними фахівцями та було успішно вирішене. Протягом дня кошти будуть зараховані на Вашу картку.
Приносимо вибачення за спричинені незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією.
Ваше питання детально було розглянуто нашими профільними фахівцями та було успішно вирішене. Протягом дня кошти будуть зараховані на Вашу картку.
Приносимо вибачення за спричинені незручності.
З повагою, ПриватБанк.