Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Корсунь-Шевченківський, вул. Ярослава Мудрого, 27
Адреса:
Черкаська область, Корсунь-Шевченківський, вул. Ярослава Мудрого, 27
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00 - 17:00, перерва каси: 12:00-13:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
webwolf
24 травня 2024, 11:38
Не повезло с контрагентом на бинансе, попался мошенник, провернул покупку моей крипты и от 3-го лица прислал перевод на Приват, а на следующий день мне карту заблокировали по жалобе, что человек типа на олх что-то там купил у мошенников и мне деньги перевёл. Все мои доказательства о том, что с моей стороны сделка чистая была — приват не берёт в рассмотрение, даю скиншоты, переписку с техподдежркой, где они доказывают наличие такого перевода от 3-го лица, и прочее. посылают в полицию… короче я ещё и виновата осталась, помогать мне совершенно никто не собирался даже.
Коментарі (26)
Ответ банка
24 травня 2024, 12:17
Вітаємо. За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання.
Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Пройшло 1.5 години скинув на карту: 4149439014429066, скинув 200грн гроші досі не прийшли.
Написати коментар
Ответ банка
23 червня 2022, 17:38
Вітаємо.
Отримувач з квитанцією може звернутись до підтримки банку для перевірки надходжень.
Отримувач з квитанцією може звернутись до підтримки банку для перевірки надходжень.
Сьогодні, 17 січня 2020 року, прийшла до банкомата ПриватБанку, нажаль не змогла здійснити жодної операції, так як банкомат не приймав мою карточку. Щоб вияснити, в чому причина, бо напередодні, а саме вчора, розраховувалась в магазині картою, і все пройшло нормально,
вистояла в черзі до оператора, більше як півтори години, а потім наштовхнулась на ХАМСЬКЕ відношення цього оператора!!! В цьому БАНКУ завжди якісь проблеми, то система висне, то обід скоро, то ще якась х… ня. Таке відношення до своїх клієнтів не припустиме!!! Вони не те що не можуть допомогти, вони пропонують своїм клієнтам перейти в інший банк, якщо щось не подобається! І я обов'язково скористаюсь цим!!! Гнати поганою мітлою таких працівників з сфери послуг!!! Лозунг банка має бути: «клієнт завжди правий», а не сидіти, довбатися в носі і нічого не робити, тільки хамити!!!
Нікому не раджу зв'язуватись з цим банком і сама закрию там рахунок!
Коментарі (2)
вистояла в черзі до оператора, більше як півтори години, а потім наштовхнулась на ХАМСЬКЕ відношення цього оператора!!! В цьому БАНКУ завжди якісь проблеми, то система висне, то обід скоро, то ще якась х… ня. Таке відношення до своїх клієнтів не припустиме!!! Вони не те що не можуть допомогти, вони пропонують своїм клієнтам перейти в інший банк, якщо щось не подобається! І я обов'язково скористаюсь цим!!! Гнати поганою мітлою таких працівників з сфери послуг!!! Лозунг банка має бути: «клієнт завжди правий», а не сидіти, довбатися в носі і нічого не робити, тільки хамити!!!
Нікому не раджу зв'язуватись з цим банком і сама закрию там рахунок!
Ответ банка
17 січня 2020, 17:13
Нам дуже прикро, що Ви отримали такий досвід спілкування з нашим співробітником. Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути описаний випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
… в 2012 году «впарили» мне дебит карту в евро. Заценили это «впареное» в 30 евро и 15 евро за обслуживания в год. Карта почти нигде не срабатывала за границей, приехав в Украину снял остатки с карты. В отделении этого НЕ хорошего банка объяснили, что вся европейская банковская систему отстой а картой нужно не пользоваться, чтобы не платить 15 евро в год за обслуживание, однако абонплата снялась. На неоднократные обращения в банк лично и по телефону их гомарячей линии не давали результата. «Долг» висел, а 2015 когда пейсы у Нехорошего банка начали пованивать, как с цепи сорвались (кто слушал это хамство по телефону — понимают). Начал я звонить переключали меня по «ихним» вражеским каналам несколько СОТ!!! раз: то на такого специалиста, то на этакого, то тут заявку, то тут жалобу, то такая консультация, то эдакая, ну и все это разбавлено гавкающей мразью которая то и дело пыталась рассказать как через «суд» (знаем эти суды) отнимают все мое нажитое мозолями… Но все таки до переключались до той «ложки чистого меда» (и такие там есть), сотрудник энтого НЕ хорошего банка очень внимательно выслушал несколько раз перезванивал уточнял все подробности и т.д. и по его словам составил заявку о закрытии долга. Время шло «шариковы» и «швондеры» доставали невыносимо. И тогда решил погашу не мой долг в 15 евро потому, как тошнит меня от этого названия энтого дебанка. Думаю ну мало ли витрин зелененьких, и прочих зелененьких безделушек и чего другого на котором можно отлить обиду. А через пару недель опять звонит «моська» с энтого лыхваручреждения и скулит, что заявка рассмотрена и даже одобрена и мне вернули мои 15 евро, и даже быстренько рассказала как перевести кровные на гривневую карточку. Душа болит осадком мочевых камней, обиду буду лить на все «зеленое», жестоко буду лить — пока не ЗДОХНЕТ ПУТИН и приватбанк. К тому же эта помойка еще насрала в мой кредитный рейтинг.
Написати коментар