Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Люботин, вул. Джерелянська, 2
Адреса:
Харківська область, Люботин, вул. Джерелянська, 2
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00-17:00, перерва каси: 12:00-13:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Виктория Никуля
8 січня 2021, 21:28
Сьогодні 08.01.2021р. спілкувалась з оператором Катерина (онлайн) і раніше спілкувалась з іншими операторами не маю зауваженнь. Завжди все зрозуміло і відчувала впевненість в моєму виборі банку. Ще 09 грудня 2020р. (і раніше, не один раз вона мені допомагає) з оператором Оленою в відділенні (оформляла картку Юніора)залишилась під позитивним враженням, прошу відзначити (мотивувати і далі так працювати) цього оператора матеріально. Лише у цього банку є своя служба безпеки, яка працює як надійний механізм, завжди допомагала і не треба було кудись їхати і писати заяви. Це дуже зручно!!! Рекомендую ПриватБанк!!!
Написати коментар
Ответ банка
9 січня 2021, 8:29
Доброго ранку!
Ми завжди поряд і раді допомогти! Можете на нас розраховувати :)
Ми завжди поряд і раді допомогти! Можете на нас розраховувати :)
Вчера сделала перевод денег на карту, но после того, как деньги были уже в банкомате выбило ошибку (чека не было, просто экран с ошибкой, а через пару минут само всё вернулось на главный экран) и просьба обратится за номером 3700, дозвониться нереально, звонила два часа. После повторного звонка, механический голос сказал, что есть множество проблем с переводом, но через сутки деньги вернутся на счёт. Сутки прошли, а денег как не было, так и нет. Перевод был сделан в Люботинском терминале в 14:03 +/- пару минут.
Коментарі (2)
Ответ банка
5 вересня 2020, 14:49
Ми шкодуємо, що вам довелося витратити стільки часу, вочевидь, звернення довелося на пікові навантаження. Ми активно займаємося питанням скорочення часу очікування наших клієнтів. На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації і більш детальної перевірки ви можете звернутися до нашого чату на офіційному сайті банку або в мобільному додатку.