Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Богодухів, пл. Незалежності, 16
Адреса:
Харківська область, Богодухів, пл. Незалежності, 16
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00-17:00, перерва: 12:00-13:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Юлія Бездверна
20 травня 2024, 7:05
Чому у вас немає поваги до літніх людей, чому маломобільна та сліпа людина повинна як завгодно добиратися в ваше відділення щоб отримати переказ бо бачте ви не можете приїхати або видати по довіреності. Людині 96 років але вам до цього байдуже і ще ви вважаєте себе європейським банком сором та ганьба таким банкам та їх керівникам якщо після поїздки до вашого банку з нею щось трапиться буде подано позов до суду
Коментарі (3)
Ответ банка
20 травня 2024, 9:59
Добрий день. Ми хочемо зробити обслуговування клієнтів у нас, більш швидким, зручним і комфортним. Якщо в отримувача переказу є картка, не потрібно відвідувати відділення і стояти в черзі до каси, щоб отримати переказ. Можливо отримати його на картку не виходячи з дому через Приват24, в чаті Допомога — онлайн або зателефонувавши на номер 3700.
У разі, якщо у вас виникнуть додаткові питання — ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням на цьому порталі.
Також для вас працюють 24/7 наші фахівці служби підтримки.
У разі, якщо у вас виникнуть додаткові питання — ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням на цьому порталі.
Також для вас працюють 24/7 наші фахівці служби підтримки.
З моєї кредитної картки 29 жовтня 2022 року, без мого відома було знято за шахрайською схемою кредитні кошти.
При спробі зайти до особистого кабінету потребувалася повторна авторизація, що свідчить про вхід до мого особистого кабінету з іншого пристрою, чого я не робила. При перегляді залишків по картам виявила списання коштів з кредитної картки (якою жодного разу не користувалася з моменту отримання). Я одразу звернулася по телефону до представників банку (на гарячу лінію). Там мені повідомили, що було несанкціоноване списання коштів шахраями, після чого оператор заблокував мої картки, оскільки шахраї якимось чином заволоділи моїми даними для входу в особистий кабінет банку та оформила звернення щодо шахрайства, яке розглядатимуть до 120 днів.
Наступного дня я звернулась до відділення банку, для отримання виписки з рухом коштів по моєму рахунку. У наданій довідці, яка коштує 100 грн., не було вказано жодної інформації щодо отримувача та призначення платежу. Також мені повідомили, що нарахування відсотків буде виконуватися не дивлячись на звернення до банку про шахрайство, та написання заяви до поліції, і щомісячно до 25 числа я маю сплачувати цю заборгованість, інакше мені будуть нараховуватися штрафи.
Звертаю увагу, що свої персональні дані, логін і пароль свого особистого кабінету, данні карти нікуди не вказувала і третім особам не надавала.
Жодного підтвердження транзакції, попередження про зняття коштів, чи повідомлення про вже зняті кошти мені не приходило. Сума викрадена у мене є великою і я не розумію чому система безпеки банку дозволила без мого погодження здійснити переказ кредитних коштів на невідомий, і напевне, сумнівний рахунок. Виникає відчуття, що банк зацікавлений в подібних шахрайських схемах за для свого збагачення.
Чи вправі Банк мені нараховувати проценти, на кошти які були списані несанкціонованим шляхом?
Хотілося б, щоб Банк більш уважно ставився до захисту персональних данних клієнтів, та забезпечив не можливість списання коштів з рахунків Клієнтів без підтвердження здійснення переказу, а також розібратись в ситуації що склалася.
Коментарі (1)
При спробі зайти до особистого кабінету потребувалася повторна авторизація, що свідчить про вхід до мого особистого кабінету з іншого пристрою, чого я не робила. При перегляді залишків по картам виявила списання коштів з кредитної картки (якою жодного разу не користувалася з моменту отримання). Я одразу звернулася по телефону до представників банку (на гарячу лінію). Там мені повідомили, що було несанкціоноване списання коштів шахраями, після чого оператор заблокував мої картки, оскільки шахраї якимось чином заволоділи моїми даними для входу в особистий кабінет банку та оформила звернення щодо шахрайства, яке розглядатимуть до 120 днів.
Наступного дня я звернулась до відділення банку, для отримання виписки з рухом коштів по моєму рахунку. У наданій довідці, яка коштує 100 грн., не було вказано жодної інформації щодо отримувача та призначення платежу. Також мені повідомили, що нарахування відсотків буде виконуватися не дивлячись на звернення до банку про шахрайство, та написання заяви до поліції, і щомісячно до 25 числа я маю сплачувати цю заборгованість, інакше мені будуть нараховуватися штрафи.
Звертаю увагу, що свої персональні дані, логін і пароль свого особистого кабінету, данні карти нікуди не вказувала і третім особам не надавала.
Жодного підтвердження транзакції, попередження про зняття коштів, чи повідомлення про вже зняті кошти мені не приходило. Сума викрадена у мене є великою і я не розумію чому система безпеки банку дозволила без мого погодження здійснити переказ кредитних коштів на невідомий, і напевне, сумнівний рахунок. Виникає відчуття, що банк зацікавлений в подібних шахрайських схемах за для свого збагачення.
Чи вправі Банк мені нараховувати проценти, на кошти які були списані несанкціонованим шляхом?
Хотілося б, щоб Банк більш уважно ставився до захисту персональних данних клієнтів, та забезпечив не можливість списання коштів з рахунків Клієнтів без підтвердження здійснення переказу, а також розібратись в ситуації що склалася.
Ответ банка
2 листопада 2022, 9:31
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Був у відділені приватбанку в місті Богодухів. Відкрив у вас картку, виконав декілька валютних операцій, переказ. З цим всим мені допомагала співробітниця банку Валерія табличний номер 19020. Професіоналізм, сервіс і увага до мене як клієнта була на такому високому рівні, що я не залишився байдужим! Цим відгуком хочу подякувати саме цій співробітниці банку за такий неймовірний сервіс. Тільки з цієї причини вже можно вирішувати користуватись послугами приватбанку коли вони підтримують і наймають таких чудових робітників! Неймовірно швидко, з усією повагою була надана допомога з моїми питаннями. Кращого обслуговування за все своє життя не бачив. Ніколи не думав, що сходити у відділення банку краще ніж відпустка. Чесно кажучи, очікував черги і складнощі але не те що мені довелось хоч щось робити, ні, зробили все за мене. На кожному етапі допомогли, без черг і якихось складнощів. Сподіваюсь, цей відгук якось дійде до співробітниці і банк по піклується про відзнаку Валерії. Дуже радий з вами співпрацювати!
Коментарі (1)
Ответ банка
20 грудня 2021, 16:00
Добрий день!
Вдячні вам за такі теплі слова. Валерія, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
Вдячні вам за такі теплі слова. Валерія, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
17.10.2021 у мене були зняті кошти майже 13 тисяч гривень. Знімалися по 24.99 і 124.99 транзакцій було приблизно 500 (я не рахувала) вя ця величезна сума знімалася з 16:00 до 22:00 при цьому телефон був зі мною, ніяких повідомлень, підтверджень не було.19.10, я зайшла о 7 :00 і була шокована на моїй картці для виплат -(мінус) 41 гривня. заблокувавши картку я звернулася до відділення ПБ, де мені запропонували звернутися до поліції, бо нічим не можуть допомогти, а так як списання були GOOGLE Tik Tok, бытовая техника, то сказали, що дитина наклацала. Телефон я дитині не даю, мій гаджет знаходиться на блоці набір цифр і англійських літер, за ці години, було купа транзакцій, в хвилину по 4−5 транзакцій, прикро, що ПриватБанк не вбачає в цьому шахрайських дій. Також стояв ліміт картки 2 долл. в день, на інтернет оплати,і тут обійшли цю функцію, вона нібито відключена була, як і повідомлення і к-сть транзакцій. Зайшовши в приват 24 я побачила на своїй заблокованій картці 8 грн, переглянувши історії ніде не зазначається звідки вони прилетіли. Зроблено запит на Google чи був рух грошей по оплатам, по моїй картці, відповідь шокувала- ні не було в Тік Ток, також не зазначається якогось руху грошів. Так як і в інших, ПриватБанк відмовляється від відповідальності по збереженню коштів, мені дана відповідь, що потрібно« якось слідкувати за своїми фінансами». Зверталися разів 200, кожного разу якісь нові пояснення, а то і взагалі, «я не можу надати вам відповідь».але на питання1) Чому не спрацював ліміт на 2 долл в день інтернет купівлю?
2) Чому ПриватБанк не збентежила к-сть транзакцій за ці 4 години, та за кількість в хвилину
3) Чому не прийшло жодне повідомлення, чи підтвердження про списання коштів?
4) чому була -41 грн, а потім стало 8 грн. Мені не надали конкретної відповіді, точніше, відповідь була:« ліміт в 2 доллари діє не на всі сайти. Є сайти з якими ПриватБанк співпрацює, тому на ті сайти не розповсюджується цей ліміт» Якось дивно, коли встановлюєш цей ліміт, ніде не прописано про таке, що якась співпраця.дуже цікаво,і дуже прикро. А про кошти на рахунку, які з’явилися з повітря сказали, що це резервний рахунок, логічно шось не т. е. В такій ситуації не одна я, тому дуже прикро, що ПриватБанк, не несе відповідальності про збереження коштів. І майже на все є відповіді, в яких ПриватБанк найкращий, а ви десь засвітили картку. І як порада від профі «не купуйте в інтернеті нічого» не платіть комунальні і т д, так для чого ж тоді нам такий банк
Написати коментар
2) Чому ПриватБанк не збентежила к-сть транзакцій за ці 4 години, та за кількість в хвилину
3) Чому не прийшло жодне повідомлення, чи підтвердження про списання коштів?
4) чому була -41 грн, а потім стало 8 грн. Мені не надали конкретної відповіді, точніше, відповідь була:« ліміт в 2 доллари діє не на всі сайти. Є сайти з якими ПриватБанк співпрацює, тому на ті сайти не розповсюджується цей ліміт» Якось дивно, коли встановлюєш цей ліміт, ніде не прописано про таке, що якась співпраця.дуже цікаво,і дуже прикро. А про кошти на рахунку, які з’явилися з повітря сказали, що це резервний рахунок, логічно шось не т. е. В такій ситуації не одна я, тому дуже прикро, що ПриватБанк, не несе відповідальності про збереження коштів. І майже на все є відповіді, в яких ПриватБанк найкращий, а ви десь засвітили картку. І як порада від профі «не купуйте в інтернеті нічого» не платіть комунальні і т д, так для чого ж тоді нам такий банк
Ответ банка
2 листопада 2021, 20:33
Добрий вечір!
Нам дуже шкода, шо ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. Платежі здійснюються при коректному введенні платіжних даних картки на сайті, що мають бути відомі лише її власнику. При цьому, дається згода на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем.
Інтернет-ліміт спрацьовує при проведенні ризикових операцій в інтернеті. Система аналізує сайт, використовуючи при цьому тисячі чинників.
Дійсно, в такому випадку, оплата может бути проведена у зв’язку з тим, що сайт вважається довіреним. В цьому випадку, не потрібен ліміт — платіж розцінюється не як ризиковий.
Дані картки треті особи могли отримати з необережності, або більш витонченими методами. Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
Оспорювання таких списань може бути здійснене, згідно правилам міжнародних систем.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Нам дуже шкода, шо ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. Платежі здійснюються при коректному введенні платіжних даних картки на сайті, що мають бути відомі лише її власнику. При цьому, дається згода на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем.
Інтернет-ліміт спрацьовує при проведенні ризикових операцій в інтернеті. Система аналізує сайт, використовуючи при цьому тисячі чинників.
Дійсно, в такому випадку, оплата может бути проведена у зв’язку з тим, що сайт вважається довіреним. В цьому випадку, не потрібен ліміт — платіж розцінюється не як ризиковий.
Дані картки треті особи могли отримати з необережності, або більш витонченими методами. Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
Оспорювання таких списань може бути здійснене, згідно правилам міжнародних систем.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Мне банк выдал карту, на которую был начислен лимит для «оплаты частями», никто не мог расчитать сумму ежемесячной оплаты кредита и срок погашения. Ответ в отделении банка мне не дали. После того, как я не смог погашать кредит, банк начал начислять новые кредитные лимиты которые перекрывать основной, за счёт чего увеличивался процент на остаток. Ещё у меня была к карта для выплат помощи по инвалидности, с которой переводились средства в счёт кредита- каждый раз разные суммы без всякой отчетности. Сейчас заявление по моей задолженности принято на рассмотрение в суде, а банк не предоставляет мне выписок для защиты.
Коментарі (4)
Ответ банка
22 жовтня 2018, 19:05
Оплата частями — сервис, который позволяет оплатить в момент покупки не всю стоимость товара, а только сумму первого платежа.
Вся остальная сумма разбивается равными частями, максимум до 24 платежей.
По договорам, оформленным с 19.04.18 — комиссия составляет 0,01%.
При списании регулярного платежа за счет собственных средств дополнительная комиссия отсутствует.
При списании регулярного платежа за счет кредитных средств Вы также платите комиссию за регулярный платеж — 4%.
В случае возникновения просроченной задолженности, во избежание применения штрафных санкций, а также передачи информации в УБКИ (Украинское бюро кредитных историй), Банк может проводить договорное списание со всех Ваших счетов, которые открыты в Банке (согласно условий и правил предоставления банковских услуг https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=uk).
Списание денежных средств производится в соответствии с установленным законодательством порядком.
Информация о данных операциях отображается в выписках.
Получить выписки по счетам Вы можете в личном кабинете Приват24, меню «Все услуги — Услуги — Сервис справок — Создать справку — Выписка».
Вся остальная сумма разбивается равными частями, максимум до 24 платежей.
По договорам, оформленным с 19.04.18 — комиссия составляет 0,01%.
При списании регулярного платежа за счет собственных средств дополнительная комиссия отсутствует.
При списании регулярного платежа за счет кредитных средств Вы также платите комиссию за регулярный платеж — 4%.
В случае возникновения просроченной задолженности, во избежание применения штрафных санкций, а также передачи информации в УБКИ (Украинское бюро кредитных историй), Банк может проводить договорное списание со всех Ваших счетов, которые открыты в Банке (согласно условий и правил предоставления банковских услуг https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=uk).
Списание денежных средств производится в соответствии с установленным законодательством порядком.
Информация о данных операциях отображается в выписках.
Получить выписки по счетам Вы можете в личном кабинете Приват24, меню «Все услуги — Услуги — Сервис справок — Создать справку — Выписка».