ситуація:
13/05/2022
у відділенні Приват Банку
за адресою м. Фастів, вул. Соборна, буд. 20
вносив кошти через термінал Ts212114
при внесенні, 100 доларів застрягли у терміналі.(та не були зараховані мені на картку)
я одразу звернувся до співробітників банку.
один із співробітників намагався її вийняти та порвав її.
(банк підтверждуе наявність відео на якому видно як співробітник віділення намагаеться вийняти НОЖИЦЯМИ купюру)
на що далі мені було рекомендовано звернутися за номер 3700 та залишити заявку
(нехай самі спробують залишити заявку на 3700)
я звернувся через чат у додатку приват24
1) було зареєстрована заява 24674333
на яку прийшла відмова, нібито інкасація не показала порушень
2)я зареєстрував ще одну заяву 24682653
на яку теж прийшла відмова, нібито інкасація не показала порушень
3)я звернувся ще раз
і знову прийшла відмова.
4)з четвертого звернення вони таки знайшли 100 дол.
5)далі банк мені розповідає що чекають експертизу НБУ на протязі 70 днів.
при цьому співробітник називає мені номер заяви: 32936119
яку я взагалі не бачу у реєстрі заяв.
6)я звернувся до НБУ с проханням допомогти
після чого я отримав декілька дзвінків від банка.
7)31/05/2022 — я отримав дзвінка від співробітника банка.
який сказав що банк знайшов якісь сліди плісняви на купюрі.
та я можу їхати у Білу Цервку (вносив кошти у Фастові, так між словом) та забирати свою ПОРВАНУ БАНКОМ купюру.
банк цілеспрямованно шукає привід кинути кліента на 100 дол.
три рази взагалі заперечували наявність проблеми.
далі починають шукати якісь варіанти відмовити.
(при тому що є ВІДЕО яке вони підтверджують)
прошу допомогти знайти управу на цю структуру.
куди звертатися, що робити?
Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Фастів, вул. Соборна, 10
Адреса:
Київська область, Фастів, вул. Соборна, 10
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
25 листопада 2022, 11:30
Вітаємо.
Ваше питання було детально розглянуто банком та надано зворотній зв`язок.
Додатково вам була направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Ваше питання було детально розглянуто банком та надано зворотній зв`язок.
Додатково вам була направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Ответ банка
31 травня 2022, 13:31
Добрий день!
На даний момент питання ще в роботі. Профільні фахівці розглядають ситуацію та додатково зв'яжуться з вами.
На даний момент питання ще в роботі. Профільні фахівці розглядають ситуацію та додатково зв'яжуться з вами.
10.01.21 снимала деньги с карточки мужа в отделении г. Фастова на Соборной 20. Банкомат потужился 2 раза, но денег так и не выдал. После чего на экране появилось сообщение о технической ошибке. Я обратилась к сотруднице банка, она подошла к банкомату, посмотрела-почитала, но предложила взять мою карту и проверить, произошло ли снятие. Оно таки произошло, к моему удивлению, а сумма не маленькая, 3000 грн. Сказала, что держатель карты должен обращаться с заявкой на возврат денег. Муж позвонил на горячую линию вскоре. Пообщавшись с роботом (на оператора выйти не удалось), описал проблему и оставил заявку. Через несколько дней пришло смс сообщение, что заявка отклонена, проблем не нашли! Муж начал вызванивать снова, уже вышел на менеджера и вновь оставил заявку. Через несколько дней ответ: заявка отклонена, проблем не выявили!!! Вчера уже лично приезжал в отделение и писал заявление. Ждём-с милости банка и возврата наших денег… Многодетная семья, я в декрете с 4 м ребенком. Спасибо за то, что у вас никаких проблем, Приват! А наши вас мало волнуют.
Коментарі (4)
Ответ банка
28 січня 2022, 10:55
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності.
При обробці заявки на повернення коштів за операцією в банкоматі профільні фахівці перевіряють дані з банкомату та за необхідності результати інкасації і на їх основі приймається рішення, щодо повернення коштів, якщо операція була неуспішна. Із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати інформацію без звернення клієнта. Власник картки може звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua або через Приват24 для отримання інформації.
Перепрошуємо за незручності.
При обробці заявки на повернення коштів за операцією в банкоматі профільні фахівці перевіряють дані з банкомату та за необхідності результати інкасації і на їх основі приймається рішення, щодо повернення коштів, якщо операція була неуспішна. Із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати інформацію без звернення клієнта. Власник картки може звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua або через Приват24 для отримання інформації.
Хто дав розпрядження про виплату на ПриватБанк (тільки на карту виплати ) всім хто являється членами і наглядачами в комісіях на виборах Президента 2019, а в Приватбанку не зробили для такого напливу людей, коли черга з 7:00годин, консультанта працює у суботу(перед виборами 20 квітня 2019 дві
людини) чому знаючи такий наплив людей в Приватбанку не добавив, менеджерів для кращого обслуговування фізичних осіб, чому тільки для карт для виплат, тоді навіщо маючи більшість українців карту універсальну, повинні пару днів стояти в черзі щоб отримати карту для разового користування?????!!! ЖАХЛИВА, ОРГАНІЗАЦІЯ!!! Рівень Приватбанку який був на висоту рівні, впав і не відповідає те що обіцяє і заявляє на офіційному сайті Приватбанку!!!
Коментарі (6)
людини) чому знаючи такий наплив людей в Приватбанку не добавив, менеджерів для кращого обслуговування фізичних осіб, чому тільки для карт для виплат, тоді навіщо маючи більшість українців карту універсальну, повинні пару днів стояти в черзі щоб отримати карту для разового користування?????!!! ЖАХЛИВА, ОРГАНІЗАЦІЯ!!! Рівень Приватбанку який був на висоту рівні, впав і не відповідає те що обіцяє і заявляє на офіційному сайті Приватбанку!!!
Ответ банка
20 квітня 2019, 12:52
Доброго дня!
Нам шкода, що Ви відчули дискомфорт. У нас у відділенні сьогодні особливо багато Клієнтів. Дозвольте пояснити, що Банк щодня працює над тим щоб обслуговування Клієнтів відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу. Ми дуже вдячні за Ваше звернення, воно прийнято до уваги.
Вибачте за незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Нам шкода, що Ви відчули дискомфорт. У нас у відділенні сьогодні особливо багато Клієнтів. Дозвольте пояснити, що Банк щодня працює над тим щоб обслуговування Клієнтів відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу. Ми дуже вдячні за Ваше звернення, воно прийнято до уваги.
Вибачте за незручності.
З повагою, ПриватБанк.
13/05/2022
у відділенні Приват Банку
за адресою м. Фастів, вул. Соборна, буд. 20
вносив кошти через термінал Ts212114
при внесенні, 100 доларів застрягли у терміналі.(та не були зараховані мені на картку)
я одразу звернувся до співробітників банку.
один із співробітників намагався її вийняти та порвав її.
(банк підтверждуе наявність відео на якому видно як співробітник віділення намагаеться вийняти НОЖИЦЯМИ купюру)
на що далі мені було рекомендовано звернутися за номер 3700 та залишити заявку
(нехай самі спробують залишити заявку на 3700)
я звернувся через чат у додатку приват24
1) було зареєстрована заява 24674333
на яку прийшла відмова, нібито інкасація не показала порушень
2)я зареєстрував ще одну заяву 24682653
на яку теж прийшла відмова, нібито інкасація не показала порушень
3)я звернувся ще раз
і знову прийшла відмова.
4)з четвертого звернення вони таки знайшли 100 дол.
5)далі банк мені розповідає що чекають експертизу НБУ на протязі 70 днів.
при цьому співробітник називає мені номер заяви: 32936119
яку я взагалі не бачу у реєстрі заяв.
6)я звернувся до НБУ с проханням допомогти
після чого я отримав декілька дзвінків від банка.
7)31/05/2022 — я отримав дзвінка від співробітника банка.
який сказав що банк знайшов якісь сліди плісняви на купюрі.
та я можу їхати у Білу Цервку (вносив кошти у Фастові, так між словом) та забирати свою ПОРВАНУ БАНКОМ купюру.
8) 2022−11−25
отримав відповіть від банка про те що пони отримали відповідь від НБУ про те що
«Згідно акту НБУ купюра визнана значно пошкодженою (має забруднення, плями, колір яких контрастує з кольором навколишнього зображення або навколишньої незадрукованої ділянки банкноти, внаслідок забруднення має свічення під дією ультрафіолетових променів по всій площині банкноти).»
за посилання фото курюри
та акт нбу
https://drive.google.com/file/d/1CBTQfjCPr2D8b_ZhwSAK0sXlx0Nop8ao/view?usp=share_link
https://drive.google.com/file/d/1gpitOYsHNeztvG1ZXlMxcadRA45K4qJB/view?usp=share_link
банк цілеспрямованно шукає привід кинути кліента на 100 дол.
три рази взагалі заперечували наявність проблеми.
далі починають шукати якісь варіанти відмовити.
(при тому що є ВІДЕО яке вони підтверджують)
вони так наполегливо хочу мене кинути що я цілком допускаю що і бруд був нанесенний їми самими навмисно.
прошу допомогти знайти управу на цю структуру.
куди звертатися, що робити?