Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Дніпро, бул. Слави, 46
Адреса:
Дніпро, бул. Слави, 46
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (каса: 08:30-17:30, перерва: 12:30-13:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Rancho
23 листопада 2024, 9:26
Хороший pos термінал з хорошим софтом ПРРО і все зіпсовано відсутністю можливості замовлення стрічки для друку чеків. Більше року всі термінали з ПРРО зобов’язані видавати чеків і більше року ПриватБанк ''тимчасово'' не дає копійчану стрічку. Всі без винятку банки поставляють своїм клієнтам стрічку безкоштовно, у Приваті немає навіть за гроші. За жадібність і відсталість одна зірка.
Написати коментар
Ответ банка
23 листопада 2024, 9:43
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Обратилась в отделение открыть дебетный счёт, приват24, электронную подпись. Мне рассказывали, что я могу пользоваться услугами другого банка, в котором у меня есть счета, потом сказали, что мне электронная подпись не нужна, а когда я сказала:" Вы мне отказываете, не охотно они мне сказали тогда Вам надо положить 300 грн на карту. На вопрос почему 300 грн мне не ответили. Я не против была изначально открыть счёт и положить деньги, но убеждать в том что мне это не надо и я могу пользоваться услугами других банков это не правильно, сотрудники должны знать что электронная подпись есть только в Приват.
Коментарі (1)
Ответ банка
21 квітня 2022, 19:05
Добрий вечір!
Перепрошуємо за незручності. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей, щоб наші колеги могли провести перевірку відносно описаної вами ситуації.
Перепрошуємо за незручності. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей, щоб наші колеги могли провести перевірку відносно описаної вами ситуації.
Сотрудник ПриватБанка не смог объяснить мне куда идут дополнительные платежи с моих коммунальных услуг. Я отследил платежи вручную. Все стало ясно как день. ПриватБанк спонсирует террористов на Востоке Украины.
Коментарі (1)
Ответ банка
30 квітня 2020, 9:57
Дозвольте зауважити, що банк виконує дистанційне доручення за реквізитами, що вказуються клієнтом при оплаті.
З метою виконання вимог законодавства, яке регулює відносини у сфері запобігання легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі онлайн.
В разі, якщо Ви помітили оплату, яка має ознаку ризикової, повідомте, будь ласка, нам дані в особистих повідомленнях, щоб ми могли розібратися в ситуації.
З метою виконання вимог законодавства, яке регулює відносини у сфері запобігання легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі онлайн.
В разі, якщо Ви помітили оплату, яка має ознаку ризикової, повідомте, будь ласка, нам дані в особистих повідомленнях, щоб ми могли розібратися в ситуації.
Ответ банка
16 квітня 2020, 11:09
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Перепрошуємо, якщо вирішення питання зайняло більше часу ніж очікувалося.
З повагою, ПриватБанк.
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Перепрошуємо, якщо вирішення питання зайняло більше часу ніж очікувалося.
З повагою, ПриватБанк.
За 10 лет проблем с банком не было. Надеюсь и верю что и не будет!!!
Написати коментар
Ответ банка
14 грудня 2019, 11:45
Добрий день!
Дякуємо за Ваш відгук! Для нас дуже важливий зворотний зв'язок, завдяки йому, ми розуміємо, що знаходимося на вірному шляху. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
З повагою, ПриватБанк.
Дякуємо за Ваш відгук! Для нас дуже важливий зворотний зв'язок, завдяки йому, ми розуміємо, що знаходимося на вірному шляху. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
З повагою, ПриватБанк.
самый юзерфрендли банк, обслуживаться удобно, быстро, практически все операции можно выполнить самостоятельно
Коментарі (1)
Ответ банка
7 травня 2019, 14:41
Добрый день!
Большое спасибо за Ваш отзыв!
Для нас очень важна обратная связь, благодаря ей, мы понимаем, что находимся на верном пути и далее будем прикладывать все усилия, чтобы наши клиенты получали качественное обслуживание и чувствовали себя комфортно.
С уважением, ПриватБанк.
Большое спасибо за Ваш отзыв!
Для нас очень важна обратная связь, благодаря ей, мы понимаем, что находимся на верном пути и далее будем прикладывать все усилия, чтобы наши клиенты получали качественное обслуживание и чувствовали себя комфортно.
С уважением, ПриватБанк.
Відповідь адміністратора
10 травня 2019, 10:19
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 10.05.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Банк который не играет на хайпе, а делает свое дело максимально тихо и постоянно. Как и везде есть недоработки и замечания которые со временем исчезают.
1. Оплаты проходят на счета, которые я указываю
2. Деньги переводятся в пару кликов
3. Сервисы совершенствуются! (Бетта тестер П24 моб и вижу, как он развивается и исправляет ошибки)
4. Пытаются запускать роботов в мессенджерах
5. Дают возможность заработать (любой клиент может продавать продукты банка)
Коментарі (1)
1. Оплаты проходят на счета, которые я указываю
2. Деньги переводятся в пару кликов
3. Сервисы совершенствуются! (Бетта тестер П24 моб и вижу, как он развивается и исправляет ошибки)
4. Пытаются запускать роботов в мессенджерах
5. Дают возможность заработать (любой клиент может продавать продукты банка)
Ответ банка
3 травня 2019, 16:07
Добрый день!
Большое спасибо за Ваш отзыв, благодаря нему мы понимаем, что движемся в правильном направлении и приложим максимум усилий, чтобы становиться еще лучше.
С уважением, ПриватБанк.
Большое спасибо за Ваш отзыв, благодаря нему мы понимаем, что движемся в правильном направлении и приложим максимум усилий, чтобы становиться еще лучше.
С уважением, ПриватБанк.