Ситуация крайне неприятная… Вступая в наследство узнала о кредитной задолженности. Два месяца по всем отделениям выпрашивал номер счёта, на который погашать эту задолженность… В конце января наконец нашелся компетентный сотрудник, который смог мне его сообщить. В начале февраля 2022 года наконец погасила ее и взяла справку про отсутствие этой унаследованной задолженности, которую кстати пришлось ждать почти 3 недели!
И, тут новость — оказывается банк подал в суд.
С этого момента начался квест, как отозвать дело из суда при военном положении…
Заявление про отзыв дела, с отделения ПРИВАТБАНКА отправили в главный офис. После этого не единожды звонила на горячую линию ПРИВАТБАНКА, и в юридический отдел, и отдел документооборота, составили как минимум два обращения/заявления про отзыв дела из суда… Но, никаких изменений. Дело до сих пор открыто в суде.
Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Дніпро, пр-т Богдана Хмельницького, 123
Адреса:
Дніпро, пр-т Богдана Хмельницького, 123
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (каса: 08:30-17:30, перерва: 12:30-13:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
27 вересня 2023, 15:49
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Звернулись до вас у особистому повідомленні для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти розібратись у ситуації.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Звернулись до вас у особистому повідомленні для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти розібратись у ситуації.
Ответ банка
26 червня 2022, 10:55
Добрий день!
Ваше питання було раніше розглянуто нашими профільними співробітниками та по результату перевірки вам телефонував наш фахівець з наданням інформації та рекомендацій.
З нашого боку, було сформовано та відправлено запит до суду для відхилення позову, однак, на жаль, відповіді ми не отримали. Радимо вам, також, звернутися до суду для уточнення інформації.
З повагою, ПриватБанк.
Ваше питання було раніше розглянуто нашими профільними співробітниками та по результату перевірки вам телефонував наш фахівець з наданням інформації та рекомендацій.
З нашого боку, було сформовано та відправлено запит до суду для відхилення позову, однак, на жаль, відповіді ми не отримали. Радимо вам, також, звернутися до суду для уточнення інформації.
З повагою, ПриватБанк.
В ДIЯ в пятницу был статус по эпiдтримка виконано грошi зараховано, сегодня утром после регламентных работ статус меняется на заяву надiслано!!! То есть вернули к самому началу. При обращении в поддержку ДIЯ сказали что статус меняется согласно данным полученным из банка, вот возникает вопрос либо Ощадбанк отозвал деньги либо Приват что-то перемудрил. Где искать правду? В минэкономики не посылайте там ответ тот же про информацию из банков.
Коментарі (6)
Ответ банка
18 квітня 2022, 15:56
Добрий день!
Дія – технічний адміністратор послуги. Зміна статусу в додатку Дія проводиться не банком.
ПриватБанк зараховує кошти на картку, як тільки вони надходять на рахунки банку.
Дія – технічний адміністратор послуги. Зміна статусу в додатку Дія проводиться не банком.
ПриватБанк зараховує кошти на картку, як тільки вони надходять на рахунки банку.
Пришел оформить социальную карту, внутрь не пускают, очередь мутная на крыльце, в итоге у отделения нет пластика, мол «приходите завтра». Я с трудом отпросился, 3 дня планировал эту вылазку, но какая-то курица не уследила за кол-вом пластика. Логично чтоб она по итогу не досчиталась зарплаты. Сама же очередь катастрофическая, большая часть клиентов, это одинокие и не способные нужной стороной карту вставить, боящиеся подойти к банкомату, без персонального специалиста не способные комунальный платеж провести, поболтать и прочее елементарное, на что собственно все специалисты и теряются. Вклин сотрудников со своими клиентами без очереди тоже не есть норма. Я стою час в очереди в кассу, то одна мадама со своим клиентом всунется и мир вокруг должен остановиться, то вторая, то третяя. Сделайте свою часть работы, и пусть клиент так само занимает очередь в кассу, либо делает это заранее. Почему моя очередь должна кратно умножаться, благодаря таким потокам отдельных сотрудников
Коментарі (12)
Ответ банка
29 травня 2020, 10:20
Добрий день!
Ми обов'язково пропрацюємо цю ситуацію, щоб надалі а ні Ви, а ні інші наші клієнти не стикались з такою ситуацією.
При цьому, дозвольте зазначити, що Ви можете перевипустити картку на Digital.
Для перевипуску картки на digital досить зайти в Приват24 https://next.privat24.ua, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку.
Після чого виберіть, будь ласка, платіжну систему картки і підтвердіть заявку.
Немає суттєвої різниці при обслуговуванні карток платіжних систем Visa і Mastercard в ПриватБанку.
З досвіду наших клієнтів, переваги найчастіше віддаються на основі пропозицій і акцій кожної з систем.
Також, замовити доставку картки, звернувшись до підтримки банку за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
Для отримання соціальної допомоги або пенсії заява до фонду з реквізитами фонду необов´язкова. Ви можете надати фонду з боку банку довідку, в якій вказані тільки реквізити по картці для виплат. Отримати довідку можна в web Приват24 https://privat24.ua, в меню: «Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Заява в пенсійний/соціальний фонд». При переказі коштів картка буде автоматично прив´язана до виплат з фонду-відправника коштів.
Однак, якщо у Вас вимагають саме заяву на переказ коштів із зазначенням фонду і/або Ви знаєте повне найменування фонду — рекомендуємо повідомити назву фонду і підключити оператора для прив´язки картки до виплат. Достатньо написати цю інформацію і слово «оператор».
Ми обов'язково пропрацюємо цю ситуацію, щоб надалі а ні Ви, а ні інші наші клієнти не стикались з такою ситуацією.
При цьому, дозвольте зазначити, що Ви можете перевипустити картку на Digital.
Для перевипуску картки на digital досить зайти в Приват24 https://next.privat24.ua, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку.
Після чого виберіть, будь ласка, платіжну систему картки і підтвердіть заявку.
Немає суттєвої різниці при обслуговуванні карток платіжних систем Visa і Mastercard в ПриватБанку.
З досвіду наших клієнтів, переваги найчастіше віддаються на основі пропозицій і акцій кожної з систем.
Також, замовити доставку картки, звернувшись до підтримки банку за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
Для отримання соціальної допомоги або пенсії заява до фонду з реквізитами фонду необов´язкова. Ви можете надати фонду з боку банку довідку, в якій вказані тільки реквізити по картці для виплат. Отримати довідку можна в web Приват24 https://privat24.ua, в меню: «Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Заява в пенсійний/соціальний фонд». При переказі коштів картка буде автоматично прив´язана до виплат з фонду-відправника коштів.
Однак, якщо у Вас вимагають саме заяву на переказ коштів із зазначенням фонду і/або Ви знаєте повне найменування фонду — рекомендуємо повідомити назву фонду і підключити оператора для прив´язки картки до виплат. Достатньо написати цю інформацію і слово «оператор».
Убрали оплату частями полностью!
При покупке выбрал другие банки, заявка автоматом подавалась на несколько банков (OTP, PUMB, Aval, УкрСиббанк, Monobank) — и что вы думаете, мне говорят что: «все банки дали положительный ответ, у Вас хорошая кредитная история, выбирайте удобный банк! „
Ещё раз — все дали положительный ответ, ВСЕ! У привата наверное какая-то другая база кредитных историй!
Крайне не доволен, буду менять голдкарту на обычную, какой смысл платить членский взнос каждый месяц, если пользы от ПБ нету.
Коментарі (2)
При покупке выбрал другие банки, заявка автоматом подавалась на несколько банков (OTP, PUMB, Aval, УкрСиббанк, Monobank) — и что вы думаете, мне говорят что: «все банки дали положительный ответ, у Вас хорошая кредитная история, выбирайте удобный банк! „
Ещё раз — все дали положительный ответ, ВСЕ! У привата наверное какая-то другая база кредитных историй!
Крайне не доволен, буду менять голдкарту на обычную, какой смысл платить членский взнос каждый месяц, если пользы от ПБ нету.
Ответ банка
19 вересня 2019, 14:48
Ми розуміємо, що зміна ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Щоб наступного разу Ваш ліміт був збільшений, продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні карти як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Щоб наступного разу Ваш ліміт був збільшений, продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні карти як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Читаю отзывы и в шоке от них.Прям другая реальность. За 8 лет работы с Приват банком не было ни одного недопонимания. Была кредитка, были депозиты, получаю в банке зарплату. Всегда все на высшем уровне. Все вопросы решаются в кратчайшие сроки. Операторы 3700 вежливые и компетентные. Спасибо Вам за работу.
Коментарі (4)
Ответ банка
16 квітня 2019, 14:53
Добрый день!
Мы очень рады, что Вы остаетесь довольной взаимным сотрудничеством с нами. Благодаря Вашему отзыву мы понимаем, что движемся в правильном направлении. Спасибо за высокою оценку нашей работы. Мы стараемся для Вас!
С уважением, ПриватБанк.
Мы очень рады, что Вы остаетесь довольной взаимным сотрудничеством с нами. Благодаря Вашему отзыву мы понимаем, что движемся в правильном направлении. Спасибо за высокою оценку нашей работы. Мы стараемся для Вас!
С уважением, ПриватБанк.
необходимо было срочно отменить транзакцию по карте, двойное списани
по 3700, четвертые сутки нет обратной связи, голосовой помощник, менрзким голосом, не может помочь в элементарных вопросах (тупые алгоритмы, такого же разработчика).
Персональный менеджер, трубку не снимает, в отделении — медленного не качественного обслуживания, как результат — очереди