Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Київ, вул. Тулузи, 3-Б
Адреса:
Київ, вул. Тулузи, 3-Б
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30 - 17:30, перерва каси: 12:30-13:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
17 липня 2023, 17:20
Добрий день! Щиро вдячні вам за теплі слова! Стараємось для вас!
15 липня 2022року сплачувала комунальні послуги у терміналі приват банку по номеру телефона. Термінал знаходиться у відділенні цього банку за адресою Київ, вул.Тулузи 3б. Співробітник банку хоч і неохоче але допомогла з терміналом бо програма трохи змінилася. Чеки, які я отримала, не можна прочитати. Звернулась до керівниці відділення і вона відповіла, що про проблему знає і викликала технічну службу. На питання чому не попереджують клієнтів лише знизала плечима. За декілька днів мої платежі так і не з«явилися в архіві платежів. Знову звернулась до керівниці відділення і вона пообіцяла що 2 серпня усе буде. Сьогодні 9 серпня. Зверталась у кол-центр, допомоги ніякої. Дуже потрібні чеки
Написати коментар
Ответ банка
9 серпня 2022, 15:43
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Приїхала в Київ як переселенець, моє село окуповане, почала працювати прийшла заробітна плата, десь через 2 неділі приходить смс що зроблений переказ на 5000 тис., та картка заблокована и приват 24. Пішла в банк до консультанта вона не знає куди переказані гроші чому не телефонували та смс не приходив, ідіть в поліцію банк невинен, гроші так и не повернули и не якою інформації.
Коментарі (3)
Ответ банка
3 червня 2022, 16:23
Добрий день!
Нам шкода, що з вами трапилася така ситуація. Фінансова безпека клієнтів — є нашим пріоритетом. Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами, однак, в деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок недобросовісних осіб. Подібна оплата могла пройти тільки при володінні інформацією про номер картки, СVV коду і терміну її дії.
На жаль, з боку платіжної системи оскаржити цю операцію немає можливості, так як при її проведенні були введенні не тільки реквізити картки, що мають бути відомі лише її власнику, а також було підтвердження за допомогою 3D Secure (введення коду з смс, яке відправляється на фінансовий номер клієнта, або в Приват24).
В даному випадку, радимо вам звернутися до правоохоронних органів, а ми, в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню після офіційного запиту поліції.
З повагою, ПриватБанк.
Нам шкода, що з вами трапилася така ситуація. Фінансова безпека клієнтів — є нашим пріоритетом. Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами, однак, в деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок недобросовісних осіб. Подібна оплата могла пройти тільки при володінні інформацією про номер картки, СVV коду і терміну її дії.
На жаль, з боку платіжної системи оскаржити цю операцію немає можливості, так як при її проведенні були введенні не тільки реквізити картки, що мають бути відомі лише її власнику, а також було підтвердження за допомогою 3D Secure (введення коду з смс, яке відправляється на фінансовий номер клієнта, або в Приват24).
В даному випадку, радимо вам звернутися до правоохоронних органів, а ми, в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню після офіційного запиту поліції.
З повагою, ПриватБанк.
Несколько дней назад я оставила плохой отзыв, так как из-за сбоя в системе, думаю много кто помнит, так как в те дни были проблемы у всех клиентов ПриватБанка, по всей Украины, нельзя было зайти в приват24, снять деньги с карты и т. д. 13 и 19 сентября 2019 год, в один день (13сентября)у меня списали деньги которых на карте не было, было все по 00, я увидела ето спустя несколько дней, так как зайти в приват24 невозможно было, писала и звонила в поддержку, на что мне отвечали что ето сбой какой то и етот минус когда все наладится, его не будет, подождите несколько дней мол мы над этим работаем, (скрины все, всех переписок, и разговоры записи есть) я ждала пока 19 не случилась та же проблема, на горячей линии сказали подождать снова, спустя время я обращалась к многом операторам в чат поддержку, ни кто не мог объяснить что произошло, пошла в отделение, девушка прямым текстом сказала: Сама виновата, не надо было онлайн кредиты брать, как выяснилось позже, да ето из онлайн кредитов списали деньги, сказали мол ето был Овердрафт на 6200грн, позвонив туда кто списал деньги они сказали что ничего не поступало и с карты этой к ним ничего не дошло, и выслали мне подтверждение о том что на их счёт деньги не поступили, в банке сказали что деньги где-то в воздухе нужно подождать около 60дней что-то такого, после столько времени ожидания, оказывается банк мог в течение 72 часов вернуть ети деньги в свой же банк, но с 13 и 19 был сбой, и ето время вышло, любые предложения банка, только в пользу банк, да вам нужно что бы у вас были должники, и сбить бабла побольше, но спустя уже 2 года, после отзыва связались сотрудники банка, адекватный, нормальный мужчина, не смотря на тот что я сначала разговора разнервничалась объясняя сколько времени и лет, что это по вине банка, из-за их сбоя, мы пришли к решению етой ситуации, что я к концу июня месяца заплачу сумму которая была списана, 6200−860−860−4480грн (860декретные которые я еще получала на ребенка) я оплачиваю ето и мы прощаемся, но банку етого мало, и мозгоклюйки работающие там не все в курсе всего происходящего, звонят в неудобное мне время, и все по накатанной, Вы должник, мы к вам группу для оценки имущества, наш разговор записывается и тд, я ей говорю: я еще несколько дней назад с вашим сотрудником решили етот вопрос. Она не представившись кстати, только сказав что это из приват банка вас беспокоят, давит дальше, у вас есть 2 дня, или вы отказывается платить?, я ей говорю что я сейчас не могу говорить, но ей по барабану она стоит на своём и продолжает давить об отказе в уплате, я сбросила, тут же приходит смс :«Мы фиксируем отказ «перезвониваю, девушка представилась: и не дав слова все тоже самое: мы фиксируем отказ, разговор записывается, ждите выездную группу для оценки и тд, не Дая даже слово вставить, я ей одно, она мне про все то же, в конце концов она меня вывела, я ее посла на три буквы, такое разочарование, злость и ненависть к банку и сотрудникам, я еще в жизни не имела.
Тем что сотрудники давят на человека и угрожают, вы годами теряете клиентов. И до встречи в суде
Коментарі (5)
Тем что сотрудники давят на человека и угрожают, вы годами теряете клиентов. И до встречи в суде
Ответ банка
27 травня 2021, 20:23
Раді, що вам вдалось дійти згоди з нашим співробітником. В той же час, у разі наявності прострочення, автоматизована багатофункціональна програма дозволяє регулярно відслідковувати платежі за договором кредитування, що надійшли, а заданий алгоритм дій дає можливість здійснювати своєчасний контакт із боржником. За даним відгуком перевіримо консультації співробітників, що були з вами проведені, та зв'яжемось з вами додатково.
Тероризують мене і всіх рідних, щоб здали декларацію про доходи, як публічні особи! Хоча з 2013 року я не являюся публічною особою і підтверджуючі документи відправив у центральний офіс. Так як не розуміємо, що від нас хочуть, то відповідно не надали ніяких документів про підтвердження доходів. Що зробив Приват, просто заблокував наші кошти і ми не можемо їх використати! Подав скаргу. Прийшла відповідь, що власні кошти розблоковано! Але зняти або оплатити чи перевести кошти неможливо! Приват діє як справжній бандит!
Коментарі (4)
Ответ банка
24 липня 2019, 16:13
Доброго дня!
Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про нас. Хочемо відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
У разі, якщо Клієнт раніше займав публічну посаду, але на поточний момент звільнений — потрібно надати паспорт, ІПН і документи протягом 30 днів, інакше банк змушений призупинити обслуговування рахунків (с.10 Закону України).
Перелік можливих документів:
— податкова / електронна декларація;
— Довідка про зарплату;
— документи з продажу майна;
— документи про отримання спадщини або страхової суми за договором страхування;
— дані про виграш в лотерею;
— інформація від відповідного державного органу про доходи, отриманих у відповідному році, і сплачених з цих доходів податки;
— документи про інших виплатах відповідно до умов цивільно-правової угоди (договору).
Дозвольте нам розглянути Ваш випадок та розібратися в ситуації. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях
Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про нас. Хочемо відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
У разі, якщо Клієнт раніше займав публічну посаду, але на поточний момент звільнений — потрібно надати паспорт, ІПН і документи протягом 30 днів, інакше банк змушений призупинити обслуговування рахунків (с.10 Закону України).
Перелік можливих документів:
— податкова / електронна декларація;
— Довідка про зарплату;
— документи з продажу майна;
— документи про отримання спадщини або страхової суми за договором страхування;
— дані про виграш в лотерею;
— інформація від відповідного державного органу про доходи, отриманих у відповідному році, і сплачених з цих доходів податки;
— документи про інших виплатах відповідно до умов цивільно-правової угоди (договору).
Дозвольте нам розглянути Ваш випадок та розібратися в ситуації. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях
Працівники відділення проявляють високу компетентність у своїй роботі. Вони ефективно та оперативно виконують свої обов’язки, надають актуальну інформацію та рекомендації, які допомагають прийняти обґрунтовані рішення щодо моїх фінансових потреб.
Професіоналізм працівників відділення, уважність та позитивне ставлення до клієнтів відчутно підвищують якість обслуговування та роблять відвідування цього відділення комфортним досвідом для мене.