Правекс Банк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Правекс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.8 | 44.15 |
USD | 41.3 | 41.63 |
Всі курси банку |
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Спасибо.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Пройшов майже місяць, а відповіді від Держфінмоніторингу не має. Просимо ТЕРМІНОВО надати ТОВ «АВТОЛОМ-ПЛЮС» відповідь.
Написати коментар
в условиях перевода системы маниграм сказано, что подойдет любое удостоверение личности с фотографией. Так же постанова НБУ
«Банки можуть здійснювати ідентифікацію та верифікацію фізичної особи – резидента на території України на підставі паспорту громадянина України для виїзду за кордон"
1. На каком основании, внутреннее распоряжение банка, нарушает постановы НБУ?
2. Почему ни у одного сотрудника нет бейджика?
Коментарі (2)
В разі внесення змін, поточні ліміти за Вашою картою можливо дізнатися в Контакт центрі Банку, контактний телефон 0800500450.
Написати коментар
У меня вопрос сегодня 25.11.19 в 7 часов утра моя сотрудница снимала в банкомате Агриколь банк по ул. Незалежности деньги 2 раза подряд по 500грн,
с карты вашего банка 4390 4903 5309 5360 (Ольга Зелена)
в 7-00 операция прошла успешно, а во второй раз в 7-01 банкомат карту отдал, а денег не выдал на мониторе высветил «технічна перерва», СМС на телефон пришла «операція успішна», и отчет по сумме -500 грн от предидущей суммы, хотя денег автомат не выдал.
Что делать? Мы клиенты вашего банка, у нас в городе нет вашего филиала, работаем только с этим банкоматом.
тел Ольги 0989995394
с уважением Галина.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Можно ли в Вашем банке снять с карты венгерский форинт?
Написати коментар
Написати коментар