Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Natyra 25 лютого 2020, 20:48
18.02.20р. мною була спроба зняти кошти у банкоматі біля відділення, під час цієї операції вимкнулося світло і банкомат не видав мені ні кошти, не повернув картку але повідомлення прийшло про списання коштів з рахунку.Одразу здійснила дзвінок у банк, вийшла менеджер, я пояснила всю ситуацію, вона запропонувала мені повернути мою карту « шляхом вилучення нею із банкомата», я погодилася.Увімкнулося світло до нас прияднався управляючий, загрузився банкомат але кошти мені так і не видав,і на рахунку теж немає. Мені пояснили прийти 19.02.написати заяву на повернення коштів, що я і зробила.Мене запевнили, що в таких випадках немає бути проблем.Сьогодні 25.02.знову звернулася у відділення де мені сказали, що у Полтаві ще мою заяву не розглянули.І, що під час інкасації лишніх коштів небуло.ЦЕ ЯК, ХТО МОЖЕ ПОЯСНИТИ??ІСПАРИЛИСЯ, ЯКЩО Я НЕ ОТРИМАЛА ЇХ( є свідок, подруга, що зімною була) і камери що біля банку,і менеджер який ту ж карту віддавав при тому що саме у Полтава Банк кошти видаються після повернення карти банкоматом. ЩО Ж ЦЕ ЗА СЕРВІС ТАКИЙ, Я СВОЇ КОШТИ ЗАРОБЛЕНІ НЕМОЖУ ЗАБРАТИ ЧЕРЕЗ БАНКІВСЬКІ МАХІНАЦІЇ!!??? ЩО ЗА СВАВІЛЛЯ.
49359520 12 лютого 2020, 16:20
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 31-А
Шановне керівництво!
Прошу пояснити дії, правомірність та підстави вимог кассирів відділення №16(в переході біля поштампу) вашого банку Левченко Л.С та Боброшко Н.П. щодо надання мною персональних данних а саме дату та рік народження платника к о м у н а л ь н и х п о с л у г. Цю конфідеціальну інформацію кассири вимагають як у клієнтів банку так і у не клієнтів банку. Надання пенсійної картки Полтавабанку для кассира не досить? Треба ще випитати у клієнта ще більше інформації, причому прилюдно?? На моє запитання з якою метою ними порушуеться Закон України «О защите персональных данных» і з якою метою це робиться, касири відмовляються відповідати, хамлять та посилаються то на вимогу НБУ то на Закон України:
«Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»,
та п о г р о ж у ю т ь — відмовою у приймання комунальних платежів та викликом охорони!
Якщо Ви вважаете, що оплата комунальних платежів підпадає під дію пункту в) Закону про «фінансові операції, стосовно яких є підстави підозрювати, що вони пов'язані, стосуються або призначені для фінансування тероризму чи фінансування розповсюдження зброї масового знищення», то
я вкрай збентежений такою поведінкою, наглістю та хамством ваших співробітників і припиняю обслуговування в Вашій установі. Припиняю також обслуговування 3-х пенсійних рахунків моїх літніх родичів, опікуном яких я є.
tantanya 6 лютого 2020, 9:31
Відділення за адресою: Полтава, вул. В. Чорновола, 2-Б
Касса должна работать как заявлено с 8.30, в 9.30 кассир заявляет система обмена заблокирована и я не знаю когда будет разблокировано.Тогда пишите обмен валют с 10.00
sasho2012 17 січня 2020, 0:11
Доброго дня! хотів би звернути Вашу увагу на касира відділення у місті Пирятин.Повного імені точного не знаю, сидить без бейджика, на вигляд жінка років 40, світловолоса худорлявої статури. Неодноразово звертався у ваше відділення і постійно виникає відраза користуватися банком із за цієї працівниці. По-перше, відповідає хамовито, коли продаю валюту, чек не видає, говорить що не працює система.В той же час співпрацює з місцевими валютчиками-нелегалами: продає їм валюту поза черги, а щоб купити валюту постійно відповідає що в наявності немає.По-друге, постійно зайнята своїми справами і замість того щоб прийняти проплату по платежам, відправляє у інші банки.Ситуація повторювалась неодноразово.Не рекомендую!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Aekssvd 1 грудня 2019, 12:34
Відділення за адресою: Полтава, вул. Бірюзова, 47-Б
Расскажу как у меня украли, 7 лет назад работники, на тот момент 1100$. ПолтаваБанк, отд. на ул. М.Бирюзова. Менял свою карту по сроку давности. Дали новую и конверт с кодом. Через 2,5 месяца я открыл, у банка конверт с кодом. Смотрю, денег на счету почти не осталось. При разборках и по выписках в отделении. Выясняеться что я последний месяц снимал с банкомата что при входе, регулярно деньги. Повторюсь, код с карты были запечатаны и скрыты в тот момент. Ко мне тогда подошла уборщица и рассказывала, что в отделении постоянно у людей пропадают деньги. Вот так я остался без денег и с кучей емоций. В милицию решил не обращаться.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 грудня 2019, 18:44
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 03.12.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
44020110 12 листопада 2019, 10:20
У меня украли карточку для выплат пособия на детей, с неё через интернет перевели все деньги(5000тыс.)… А в банке мне не могут даже предоставить распечатку куда ушли средства…
Nellsu 26 вересня 2019, 14:23
Відділення за адресою: Полтава, вул. Європейська, 155
Сегодня платила за домофон и Полтава энерго, всего 90 гривен, в отделении на Европейской, в здании налоговой.С меня взяли комиссию по 15 гривен за платеж, то есть 30 гривен.Мне пояснили, что 8 гривен -это комиссия+7-распечатка квитанции.На сайте Полтавабанка таких тарифов нет, у кассы нет информации, сколько в итоге обойдется платеж.Очень неприятно видеть такое надувательство.
Kimchimishka 16 серпня 2019, 15:08
Добрий день всім, це м.Лубни Полтавської області.Хочу залишити відгук про жахливе обслуговування клієнтів Полтава Банк.Весь час черги, із 4 касс працюють тільки 2.Як нам пояснив директор Полтава Банк м. Лубни їм не вистачає персоналу і вони виконують свою роботу.Обслуговуючий персонал жахливий та грубий, одна людина на 2 каси.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Богдан Брижатий 22 квітня 2019, 19:41
Полтава банк- самый блин нищеброский банк в мире, мало того что нет веб сервисов и прочего так ещё и карточки глючат!!! Качество обслуживания на уровне помойки т.к. даже перевыпуск карты происходит месяцами не считая уже глюков карты. Сегодня пошел вв банкомат посмотреть баланс так нет же!!! Ошибочка блин!!! И в опросе не больше трех позиций хотя могу написать около 10-ти!
Оксана Паскалова 1 квітня 2019, 18:35
Добрый вечер!
Я никогда не жаловалась и не создавала людям проблем, но в этом случае молчать больше нельзя. В Полтава банке я оплачивают коммунальные услуги и каждый месяц одна и та же картинка в окошке кассы: сидит вечно не довольная женщина, которая не считает нужным не то что отвечать на вопросы, а даже голову не поднимит когда у неё что то спрашивают.
Складывается впечетление, что она директор банка и в её обязанности не входит обслуживание клиентов. Три человека в очереди, а она выдавливает из себя звуки, похожие на мычание. Больше ходить к вам не хочется.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Данил Иванов 1 лютого 2019, 23:11
Відділення за адресою: Харків, вул. Киргизька, 19
ужас а не банк информации ноль не предоставляют
Зубань Катерина 21 грудня 2018, 20:54
Відділення за адресою: Полтава, вул. Калініна, 1-А
При спробі отримати готівку у банкоматі «Полтава-банк» 27 жовтня 2018 року з карткового рахунку кошти були списані, та не видані через банкомат. Трохи почекавши і не почувши, як рахуються кошти, я відразу звернулася у відділення банку. На рахунку коштів вже не було. Касир порадила звернутися у понеділок, тобто 29 жовтня 2018 року у відділення із заявою «про не отримання готівки з банкомату».
Я пенсіонерка і мій єдиний дохід — це пенсія в сумі 2025 грн., які намагалася отримати. З 29 жовтня 2018 року почався мій шлях у пошуках правди.
29 жовтня 2018 року я звернулася у відділення банку із заявою про неотримання готівки з банкомату. Через два тижні провели інкасацію банкомата, мене повідомили «лишніх коштів не має і що це стандартна ситуація.» Я просила щоб мені показали відеозапис з банкомата. Співробітники відповідали, що у всьому розберуться самі. Можливо для них це і стандартна ситуація, а для мене це здирання останньої сорочки. Те, що залишили мене без пенсії нікого не хвилює.
Скільки разів я їм телефонувала і ходила у відділення і центральний офіс не перерахувати. Письмову відповідь надали, що кошти видані клієнту. В мене питання :« Якому?»
05 грудня 2018 року я звернулась по телефону на гарячу лінію Національного банку України зі своїм зверненням. Національний банк України повідомив, що моє звернення направили до АТ « Полтава-банк» для розгляду і вжиття заходів щодо врегулювання цього питання, про що АТ « Полтава -банк» повідомить мене додатково. На сьогодні 21 грудня 2018 року відповіді не має.
Хочу запитати у АТ « Полтава — банк» де совість?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ірина Кузьменко 16 листопада 2018, 16:52
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Замостянська, 27/45
У Вінницькому відділенні Полтава-банку, що знаходиться по Зодчих 4/Свободи 6, курс валюти (зокрема долара) не відповідає оголошеному на сайті. Переконалась в цьому 15 та 16 листопада. На питання, чому така невідповідність, відповідають, що у них своя політика, а у Полтави – своя. Підозрюю, що так не повинно бути, тим паче, що на сайті Полтави-банку єдиний курс.
Olena Sobolevska 20 липня 2018, 13:28
Відділення за адресою: Полтава, вул. Жовтнева, 31-А
Сегодня меня обслуживали в полтавском отделении около Главпочтампта. Кассир Левченко Леся Сергеевна. 1.Вела себя высокомерно, перебивала, выставляла меня дурой, разговаривала резким тоном. На мое замечание отреагировала криком.
2.Насыпала мне 8 гривен сдачи мелочью. На мою просьбу дать бумажными деньгами сказала, что у нее нет бумажных денег. После моего отказа брать мелочь — она высыпала ее на прилавок.
3.На мои вопросы отвечала «прочитаете в квитанции».
4.Сидела без бейджа с фамилией. На вопрос как ее фамилия — криво повесила бейдж на шею, чтобы я не могла
прочесть ее фамилию.
5.В квитанции написала фамилию плательщика С ОШИБКОЙ. Хотя я повторила ей ее раз пять.
6. На вопрос где книга жалоб, ответила что на стенде. Ее там не было. Работники отделения сказали, что раз нет — так нет. Они не обязаны ее охранять и не знают где она. И если я буду мешать, то меня под руки выведет охрана.
Прошу принять меры по очищению банка от подобных работников, которые отпугивают клиентов от вашего банка. Прошу обязать отделение найти и выставить на видном месте книгу жалоб.
16.05.2018р. магазин повернув кошти на картковий рахунок відкритий в Полтава банку м. Лубни Полтавської обл. До цього часу кошти не зараховані!!! Це беззаконня якесь!!! Вже пройшло ПІВМІСЯЦЯ!!! Жахлива робота банку!!! Ніколи не буду більше клієнтом!!! Зараховуються кошти із затримками!!! Жах!!!
sss1973uuu 16 квітня 2018, 16:16
Хочу поделиться опытом общения с данным сотрудником…
У мамы (прописана в области, а живет у меня в Кременчуге по состоянию здоровья 75 лет..), закончился срок действия пенсионной карты и я взяв паспорт, пенсионную книгу, код и свои документы пришел в это отделение для консультации как быть? Сидит женщина пенсионного возраста кг этак 140… и говорит мне… везить маму по месту жительства, так как сичас нови правила треба идентификацию там на неи подивляться шо вона жива и дадуть карту… Я говорю что человеку 75 лет и куда ее везти?
Ответ.-а иначе нияк, або йдить до нотариуса и оформляйте доверенность… и вообще я не буду з Вами балакать так як Ви не клиент банка…
Звоню в Гребенку в отделение банка и прошу отправить карту в Кременчуг и проблем никаких там отвечают, завтра же отправим… Через две недели прихожу опять к этому сотруднику и спрашиваю карта пришла… Да, есть.Через неделю привожу маму на такси и сам жду в коридоре… Слышу этот горе-сотрудник говорит, а карты нема, не пришла, а Вам 75 год, а моий мами 72 и вона на двух палках скаче, а Ви ще ого-го..., а до мене й в 96 год ходять, так шо в 75 ерунда… Хотелось зайте и дать ей по башке.Зачем таких брать на работу? Такие как Кулик это позорище и не место нигде, тем более в банке…
Elena81Elena 18 березня 2018, 15:02
Если хоть кто-то читает отзывы, послушайте меня, бегите от отделения в Полтаве в центре в переходе возле главпочтамта. Постоянно кассиры, обслуживая клиентов, что то обсуждают между собой и естественно делают ошибки. Если сделать замечание — только и того, что нах… не посылают, столько выслушаешь. В последний раз, обсуждая предыдущего клиента во всех красках, пропустила одну из платежек, распечатала квитанцию и сообщила сумму к оплате. Говорю, сумма не та. Она — ах, да, я тут пропустила. Ну платите то, что я пропустила ПЛЮС за обслуживание.Попробовала сделать замечание, что я не виновата, что вы пи… дите и пропускаете платежи. Так такой шквал гавна выслушала!!! Побыстрее заплатила и убежала подальше. БОЛЬШЕ ТУДА НИ НОГОЙ!!!
15081994 6 березня 2018, 21:56
Посещает часто один вопрос: если вы не можете создать достойный и удобный сервис и обслуживание клиентов, зачем вообще было создавать этот Полтава -банк? Получили карточку при устройстве на работу, в прайс -листе ужасаемся от того, что за любой шаг платить, даже банально посмотреть баланс платно! Про онлайн -сервис вообще молчу. Приходит заработная плата — не можем снять с чужих банкоматов, так как в нашем городе нет банкомата Полтава-банка, в магазине тоже не получается расчитаться. Ни один телефон горячей линии так называемой не отвечает, в центральном офисе охранник берет трубку и укачивает что мы ничего не сделаем нужно приезжать. Да сколько можно ездить по 100 км чтобы добиться нормального функционирования карты??? Одно отвращение к этому банку…
без оцінки
asdfzxcv 13 лютого 2018, 18:32
Відділення за адресою: Рівне, вул. Кавказька, 5
Большая просьба к руководству Полтава банк, поменять руководителя, это не банк а парфюмерный магазин, было очень комфортно и по семейному, но сейчас накаленная атмосфера, верните прежнего руководителя, поменяйте кассира, и мы будем с Вами.Это не только моя просьба, мы обслуживаемся с 2013 года нас все устраивало, но сейчас катастрофа, на отделении атмосфера не очень благоприятная
Елена Бас .Рукоделие. 27 жовтня 2017, 19:57
Зажевало карту в банкомате.
Как заблокировать карту? Как получить деньги?
Обратились с этим вопросом в отделение Полтава Банк по ул. Мазепы 1.
В помощи отказали, сказали ждать экономиста до понедельника.
Это ждать два дня!
Контактные телефоны горячей линии не отвечают.

Курс валют в Полтава-Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.44
PLN 10.6 10.74
USD 41.4 41.79
Всі курси банку

Курс валют в Полтава-Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.44
PLN 10.6 10.74
USD 41.4 41.79
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Полтава-Банк 💰 / Відгуки про Полтава-Банк 📝