×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Полтава-Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.9 | 45.44 |
PLN | 10.6 | 10.74 |
USD | 41.4 | 41.79 |
Всі курси банку |
Скарга
Написати коментар
Обслуживание ужасное
Прошу пояснити дії, правомірність та підстави вимог кассирів відділення №16(в переході біля поштампу) вашого банку Левченко Л.С та Боброшко Н.П. щодо надання мною персональних данних а саме дату та рік народження платника к о м у н а л ь н и х п о с л у г. Цю конфідеціальну інформацію кассири вимагають як у клієнтів банку так і у не клієнтів банку. Надання пенсійної картки Полтавабанку для кассира не досить? Треба ще випитати у клієнта ще більше інформації, причому прилюдно?? На моє запитання з якою метою ними порушуеться Закон України «О защите персональных данных» і з якою метою це робиться, касири відмовляються відповідати, хамлять та посилаються то на вимогу НБУ то на Закон України:
«Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»,
та п о г р о ж у ю т ь — відмовою у приймання комунальних платежів та викликом охорони!
Якщо Ви вважаете, що оплата комунальних платежів підпадає під дію пункту в) Закону про «фінансові операції, стосовно яких є підстави підозрювати, що вони пов'язані, стосуються або призначені для фінансування тероризму чи фінансування розповсюдження зброї масового знищення», то
я вкрай збентежений такою поведінкою, наглістю та хамством ваших співробітників і припиняю обслуговування в Вашій установі. Припиняю також обслуговування 3-х пенсійних рахунків моїх літніх родичів, опікуном яких я є.
Написати коментар
Обмен валют
Написати коментар
Касир хам
Написати коментар
Работники украли 1100$
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Ужас!!!
Коментарі (1)
Странные комиссии
Коментарі (1)
Жахливе обслуговування
Написати коментар
Сервис
Написати коментар
УЖАСНОЕ обслуживание
Я никогда не жаловалась и не создавала людям проблем, но в этом случае молчать больше нельзя. В Полтава банке я оплачивают коммунальные услуги и каждый месяц одна и та же картинка в окошке кассы: сидит вечно не довольная женщина, которая не считает нужным не то что отвечать на вопросы, а даже голову не поднимит когда у неё что то спрашивают.
Складывается впечетление, что она директор банка и в её обязанности не входит обслуживание клиентов. Три человека в очереди, а она выдавливает из себя звуки, похожие на мычание. Больше ходить к вам не хочется.
Коментарі (1)
украли деньги с карты
Написати коментар
«Полтава - банк» де совість?
Я пенсіонерка і мій єдиний дохід — це пенсія в сумі 2025 грн., які намагалася отримати. З 29 жовтня 2018 року почався мій шлях у пошуках правди.
29 жовтня 2018 року я звернулася у відділення банку із заявою про неотримання готівки з банкомату. Через два тижні провели інкасацію банкомата, мене повідомили «лишніх коштів не має і що це стандартна ситуація.» Я просила щоб мені показали відеозапис з банкомата. Співробітники відповідали, що у всьому розберуться самі. Можливо для них це і стандартна ситуація, а для мене це здирання останньої сорочки. Те, що залишили мене без пенсії нікого не хвилює.
Скільки разів я їм телефонувала і ходила у відділення і центральний офіс не перерахувати. Письмову відповідь надали, що кошти видані клієнту. В мене питання :« Якому?»
05 грудня 2018 року я звернулась по телефону на гарячу лінію Національного банку України зі своїм зверненням. Національний банк України повідомив, що моє звернення направили до АТ « Полтава-банк» для розгляду і вжиття заходів щодо врегулювання цього питання, про що АТ « Полтава -банк» повідомить мене додатково. На сьогодні 21 грудня 2018 року відповіді не має.
Хочу запитати у АТ « Полтава — банк» де совість?
Написати коментар
Вінницьке відділення Полтава-банку
Написати коментар
Левченко Леся Сергеевна. Полтава. Отделение около Главпочтампта.
2.Насыпала мне 8 гривен сдачи мелочью. На мою просьбу дать бумажными деньгами сказала, что у нее нет бумажных денег. После моего отказа брать мелочь — она высыпала ее на прилавок.
3.На мои вопросы отвечала «прочитаете в квитанции».
4.Сидела без бейджа с фамилией. На вопрос как ее фамилия — криво повесила бейдж на шею, чтобы я не могла
прочесть ее фамилию.
5.В квитанции написала фамилию плательщика С ОШИБКОЙ. Хотя я повторила ей ее раз пять.
6. На вопрос где книга жалоб, ответила что на стенде. Ее там не было. Работники отделения сказали, что раз нет — так нет. Они не обязаны ее охранять и не знают где она. И если я буду мешать, то меня под руки выведет охрана.
Прошу принять меры по очищению банка от подобных работников, которые отпугивают клиентов от вашего банка. Прошу обязать отделение найти и выставить на видном месте книгу жалоб.
Написати коментар
Не повертають кошти на картковий рахунок
Коментарі (1)
Кулик Юлия отдел по работе с пластиковыми картами г.Кременчуг ул.Сердюка (октябрьская) 11.
У мамы (прописана в области, а живет у меня в Кременчуге по состоянию здоровья 75 лет..), закончился срок действия пенсионной карты и я взяв паспорт, пенсионную книгу, код и свои документы пришел в это отделение для консультации как быть? Сидит женщина пенсионного возраста кг этак 140… и говорит мне… везить маму по месту жительства, так как сичас нови правила треба идентификацию там на неи подивляться шо вона жива и дадуть карту… Я говорю что человеку 75 лет и куда ее везти?
Ответ.-а иначе нияк, або йдить до нотариуса и оформляйте доверенность… и вообще я не буду з Вами балакать так як Ви не клиент банка…
Звоню в Гребенку в отделение банка и прошу отправить карту в Кременчуг и проблем никаких там отвечают, завтра же отправим… Через две недели прихожу опять к этому сотруднику и спрашиваю карта пришла… Да, есть.Через неделю привожу маму на такси и сам жду в коридоре… Слышу этот горе-сотрудник говорит, а карты нема, не пришла, а Вам 75 год, а моий мами 72 и вона на двух палках скаче, а Ви ще ого-го..., а до мене й в 96 год ходять, так шо в 75 ерунда… Хотелось зайте и дать ей по башке.Зачем таких брать на работу? Такие как Кулик это позорище и не место нигде, тем более в банке…
Написати коментар
как всегда - отвратительное обслуживание и хамство
Написати коментар
Ужасное отношение и обслуживание
Коментарі (9)
спасите отделение в городе Ровно
Написати коментар
Как заблокировать карту?Как получить деньги?
Как заблокировать карту? Как получить деньги?
Обратились с этим вопросом в отделение Полтава Банк по ул. Мазепы 1.
В помощи отказали, сказали ждать экономиста до понедельника.
Это ждать два дня!
Контактные телефоны горячей линии не отвечают.
Коментарі (2)