Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Svetlana112020 18 березня 2020, 23:08
Объясните почему вы кроме того что не выдаёте валюту, комиссию по обналичивание по договору которую вы уже сняли при зачислении на счёт! У вас ещё и разница в курсе в отделении банка и на вашем официально сайте?!!!!
mlgnomson 18 березня 2020, 16:02
Невозможно снять з/п в $…
Если счет открыт в валюте, значит и выдавать Над о так же, а не в гривне, которая на глазах обесценивается.
Південний
Відповідь банку
23 березня 2020, 18:05
Доброго дня! Дякуємо за звернення!
У зв’язку з непередбаченими обставинами, пов’язаними із карантином, всі українські банки зіткнулися із перебоями з постачанням готівкової валюти в Україну.
Для забезпечення безперебійної роботи банківської системи України в умовах карантину Національний банк України почав співпрацю з іноземними фінансовими установами щодо поставок іноземної готівкової валюти.
Станом на 23 березня 2020 року банк Південний поновив видачу готівкових Євро з рахунків.
Наголошуємо Вашу увагу на те, що дані незручності є тимчасовими та вже дуже скоро будуть вирішені
fantomas1980 17 березня 2020, 23:39
Відділення за адресою: Одеса, вул. Сонячна, 5
Без объяснения причин и официального уведомления не выдают валюту с карты!
Igsleg 17 березня 2020, 22:30
Відділення за адресою: Одеса, вул. Академіка Філатова, 13
Нарушения договора. Не выдача зарплаты. Обман лож. С таким подходом вы лишитесь всех клиентов. 300 долларов в месяц. При зарплате в десять раз больше. Самый лживый.
Південний
Відповідь банку
23 березня 2020, 17:59
Доброго дня, дякуємо за звернення.
Після припинення авіасполучення та закриття кордонів валюта в Україну доставляється з затримкою. Банк Південний разом з іншими банками шукає шляхи подолання цієї ситуації.
Станом на 23 березня Банк відновив зняття та купівлю готівкових Євро.
Про початок видачі готівкових коштів у долларах США ми обов'язково повідомимо на нашому офіційному сайті
Додатково зазначимо, що Банком Південний прийнято рішення здійснювати виплати з валютних рахунків в гривнях без додаткових комісій.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anjela2020 17 березня 2020, 20:06
Мало того, что задерживают начисление зарплаты мужа на три, четыре дня, когда от остальных банков приходит быстро зарплата с иностранных банков, так ещё и в валюте нельзя забрать свои заработанные деньги((( Жесть, это самоуправство, я буду обращаться везде где можно и нельзя! Тупо берут комиссию за услуги и не выдают тебе твои доллары!
Chtozanafig 17 березня 2020, 19:44
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Шевченка, 23
Это была последняя капля для меня от этого банка. 300 $/€ в МЕСЯЦ с текущего счёта! Вы в своем уме? Это не ваши деньги, это деньги держателей счетов!!! Которых у вас убудет в разы после ТАКОЙ лажи. Мало того, они не отвечают на официальные запросы. Просто отмалчиваются, а менеджеры и на горячей линии несут ахинею о закрытии пассажирских перевозок! Валюту возите в трусах пассажиров? Давайте нам этот бред в официальном заявлении или в ответе на запрос граждан! Слабо ???
Південний
Відповідь банку
18 березня 2020, 13:35
Доброго дня, дякуємо за звернення. У зв’язку з непередбаченими обставинами, пов’язаними із карантином, всі українські банки зіткнулися із перебоями з постачанням готівкової валюти в Україну. Після припинення авіасполучення та закриття кордонів валюта в Україну доставляється з затримкою. Банк Південний разом з іншими банками шукає шляхи подолання цієї ситуації.
Додатково повідомляємо, що Банком Південний прийнято рішення здійснювати виплати з валютних рахунків в гривнях без додаткових комісій.
Разом із Національним банком України радимо Вам надавати перевагу безготівковим розрахункам під час карантину.
Відповіді на офіційні звернення клієнтів надаються банком у встановлений законодавством термін.
Стосовно повідомлення клієнтів зазначимо, що вся актуальна інформація своєчасно розміщується на офіційному сайті банку bank.com.ua
Anna09549 17 березня 2020, 17:32
Відділення за адресою: Харків, вул. Багалія, 7
Добрый день!
Объясните на каких основаниях банк поставил лимит на выдачу валюты?
Вы берете комиссию за зачисление средств, вы берете процент за снятие, но тем не менее всю валюту выдать не можете! Как это понимать?
Остальные банки могут а вы нет!
Вы понимаете, что теряете клиентов!
Примите меры! Это не серьезно!
Я жду ваш ответ
Південний
Відповідь банку
18 березня 2020, 13:29
Дякуємо за звернення! Тимчасові обмеження з отриманням готівкової іноземної валюти пов’язані з непередбачуваними обставинами, із якими зіткнулися усі українськи банки. Зазвичай доставка іноземної готівкової валюти в Україну здійснюється за допомогою авіасполучення з європейських країн. У зв’язку їз карантином та закриттям кордонів, авіасполучення призупинено. Незручності та обмеження в отриманні готівкової іноземної валюти мають тимчасовий характер. Банк Південний разом із Національним банком та іншими українськими банками шукають шляхи вирішення ситуації.

Додатково повідомляємо, що всі виплати з валютних рахунків здійснюються в гривнях без додаткових комісій. Разом із Національним банком України радимо вам надавати перевагу безготівковим розрахункам під час карантину.

За актуальною інформацією слідкуйте на нашому сайті bank.com.ua
Не выдают валюту со счета, хотя заказывали заблаговременно. 300 в месяц и в гривне эквивалент. Это беспредел!!!
Південний
Відповідь банку
18 березня 2020, 13:14
Дякуємо за звернення! Банк Південний приносить вибачення за незручності в обслуговуванні. Насамперед зазначимо, що обмеження мають тимчасовий характер та пов’язані із непередбачуваними обставинами. Усі українські банки здійснюють доставку іноземної валюти шляхом авіаперевезень з європейських країн. У зв’язку із закриттям кордонів виникли перебої з постачанням іноземної готівкової валюти в Україну.
Ви маєте можливість отримати виплати з валютних рахунків в гривнях без додаткових комісій.

Банк Південний разом із Національним банком шукає шляхи вирішення ситуації та одразу повідомить клієнтів про поновлення виплат в іноземній валюті. Також, разом із Національним банком України радимо вам надавати перевагу безготівковим розрахункам під час карантину
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mvd 16 березня 2020, 23:47
Отвратительный банк.Послк ввода ограничения снятмя средств 100% прощаемся с этим банком, хотя клиенты уже 13 лет. Из за того что мы не можем снять деньги вы нам срываете сделку и нас из за вас садят на %. Будем обращаться в суд
alena11111 16 березня 2020, 23:34
Что происходит с валютными счетами? Почему выдают только по 300 $ в месяц?
Объяснение причин — не летают самолеты!!! Что за бред?
Південний
Відповідь банку
18 березня 2020, 13:12
Дякуємо за звернення! Через карантинні заходи, які вжито в України щодо попередження розповсюдження захворювань, спричинених новим коронавірусом, усі українськи банки зіткнулися із тимчасовими перебоями з постачанням готівкової іноземної валюти в Україну.
Національний банк разом з іншими банками шукає шляхи вирішення питання постачання іноземної готівкової валюти в Україну. Банк Південний одразу повідомить клієнтів щодо вирішення ситуації на офіційному сайті bank.com.ua.
Разом із Національним банком України радимо вам надавати перевагу безготівковим розрахункам під час карантину
bunnyfunny 16 березня 2020, 22:17
Сегодня мне в банке сообщили что я не могу снять деньги со своего счёта, только 300 долларов в месяц и то...! по 100$ в неделю. На основании чего я не могу снять свои деньги мне начали рассказывать про самолёты. Не дорогие мои и не уважаемые, я в жизни не поверю что у вас финансовые потоки за самолёт держаться, это раз и почему не было рассылок про ограничение снятия сумм с вкладов, это два?
Південний
Відповідь банку
18 березня 2020, 13:10
Доброго дня, дякуємо за звернення. У зв’язку з непередбаченими обставинами, пов’язаними із карантином, всі українські банки зіткнулися із перебоями з постачанням готівкової валюти в Україну. Після припинення авіасполучення та закриття кордонів валюта в Україну доставляється з затримкою. Національний банк разом з іншими банками шукає шляхи подолання цієї ситуації.
Банком Південний здійснює виплати з валютних рахунків в гривнях без додаткових комісій.
Стосовно повідомлення клієнтів зазначимо, що вся актуальна інформація своєчасно розміщується на офіційному сайті банку bank.com.ua Ситуація швидко змінюється через карантинні заходи, запроваджені країнами світу та Україною.
Банк Південний одразу поновить видачу готівкової іноземної валюти по факту врегулювання ситуації та обов’язково повідомить клієнтів на офіційному сайті bank.com.ua.
Yuliya0803 16 березня 2020, 21:21
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Академіка Глушка, 1/3
Банк наживается на ситуации, не выдаёт валюту. Звоним все АМК в связи с злоупотреблением банком положением.
Південний
Відповідь банку
18 березня 2020, 13:07
Доброго дня! Дякуємо за звернення! Через карантинні заходи, які вжито в України щодо попередження розповсюдження захворювань, спричинених новим коронавірусом, усі українськи банки зіткнулися із тимчасовими перебоями з постачанням готівкової іноземної валюти в Україну.
Національний банк разом з іншими банками шукає шляхи вирішення питання постачання іноземної готівкової валюти в Україну. Банк Південний одразу повідомить клієнтів щодо вирішення ситуації на офіційному сайті bank.com.ua.
dengrup 16 березня 2020, 15:59
Банк не выдает валюту. Как можно быть клиентом банка который не отдает твои деньги?!!!
Південний
Відповідь банку
18 березня 2020, 13:05
Доброго дня, дякуємо за звернення. У зв’язку з непередбаченими обставинами, пов’язаними із карантином, вся українські банки зіткнулися із перебоями з постачанням готівкової валюти в Україну. Після припинення авіасполучення та закриття кордонів валюта в Україну доставляється з затримкою. Національний банк разом з іншими банками шукає шляхи подолання цієї ситуації.
Додатково повідомляємо, що Банком Південний прийнято рішення здійснювати виплати з валютних рахунків в гривнях без додаткових комісій.
Банк Південний одразу поновить видачу готівкової іноземної валюти по факту врегулювання ситуації та обов’язково повідомить клієнтів на офіційному сайті bank.com.ua
Снимала деньги банкомат деньги не выдал пришла смс что выдал.Обратилась в банк написала заявление реакции ноль.Сегодня опять тоже самое.Когда вернут мне мои деньги.Или надо по другому решать вопрос?
Південний
Відповідь банку
банк "Пивденный" 10 березня 2020, 17:50
Дякуємо Вам за звернення!

Терміни розгляду Заяви про спірну транзакцію передбачені п. 6.28.3. Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб Акціонерного банку «Південний» та становлять 30 днів з моменту фактичного списання коштів з рахунку, в разі якщо операція відбулася в банкоматі Акціонерного банку «Південний».
Такі терміни встановлені у зв'язку з технічними особливостями, які включають в себе необхідність розвантаження банкомату, яка може становити до 30 днів. До моменту розвантаження банкомату відсутня можливість однозначного визначення успішності / неуспішності операції.
Після розвантаження АТМ проводиться службове розслідування, за результатами якого можливі такі ситуації: 1) Операція пройшла з помилкою. В такому випадку Вам зараховують грошові коштів назад на поточний рахунок. 2) Операція пройшла успішно. У такому випадку, за адресою, вказаною в Договорі, укладеному між Вами та Банком, за направлено лист, що повідомляє про успішну видачі грошових коштів.
Додатково зазначимо, що Акціонерний банк «Південний» здійснює заходи для прискорення термінів вирішення запитів клієнтів.
Гарного дня!
Проблема вирішена
galyavorobyova 6 березня 2020, 12:56
04.03.2020 в городе Днепр по адресу пр. Мира 61а, в банкомате это банка и с карты этого банка пыталась снять деньги, с карточки деньги списали, а банкомат их не выдал, на горячей линии сказали писать заявление о сборной транзакции, на следующий день я так и сделала, в банке сказали ждать в течении 40 дней, почему я должна ждать свои деньги из за проблем банкомата, мне ребенка не за что кормить из за того что банкомат заглючил, только я сдесь причем? Есть камера можно за минуту все посмотреть и вернуть деньги. Думаю подавать в суд, потому что это уже слишком. Людей людьми не считают!!!
Південний
Відповідь банку
банк "Пивденный" 10 березня 2020, 17:45
Дякуємо Вам за звернення!

Терміни розгляду Заяви про спірну транзакцію передбачені п. 6.28.3. Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб Акціонерного банку «Південний» та становлять 30 днів з моменту фактичного списання коштів з рахунку, в разі якщо операція відбулася в банкоматі Акціонерного банку «Південний».
Такі терміни встановлені у зв'язку з технічними особливостями, які включають в себе необхідність розвантаження банкомату, яка може становити до 30 днів. До моменту розвантаження банкомату відсутня можливість однозначного визначення успішності / неуспішності операції.
Додатково зазначимо, що Акціонерний банк «Південний» здійснює заходи для прискорення термінів вирішення запитів клієнтів. Гарного дня!
alexey66 24 лютого 2020, 19:09
Відділення за адресою: Одеса, вул. Академіка Вільямса, 75
Расскажу кратко. В Одессе в банкомате банка Пивденный перед Новым годом по улице Вильямса 75 была совершена транзакция выдачи денег в сумме 3800 гр. Банкомат выдал сумму в размере 2600 гр. (деньги со счёта списались -3800) При обращении в отделение банка порекомендовали написать заявление, что и было сделано. Более чем через месяц пришло письмо из банка Пивденный за подписью директора юридического департамента господина А.А Гомза. Цитирую дословно: «Перевiши деталі транзакціі встановлено що операція пройшла успішно без полмилок. Грошові кошти видані в повному обязі.» Очень странно что при инкассации банкомата несхождение не было выявлено. Звонки на горячую линию ничего не дали. И как это называется?
Південний
Відповідь банку
27 лютого 2020, 16:44
Дякуємо Вам за звернення!
У такому випадку банк проводить детальний аналіз проведених операцій, зокрема перевіряє, чи є надлишки в банкоматі. У разі підтвердження інформації банк повертає кошти.
Ми зробили запит стосовно вашого випадку і результатів проведеного раніше розслідування. Ми проаналізуємо усю інформацію та зателефонуємо Вам для вирішення питання.
Гарного дня!
paladi 14 лютого 2020, 16:31
за последние 6м. 2 раза блокировали зарплатную карту.
1. при повторном расчете в магазине в течение часа.
2. после подключения Google Pay.

Сообщение о блокировке не было, только по факту в магазине узнал при попытке оплатить, получил отказ.
В т.п. рассказывают про автоматическую умную систему. Разблокировать тот еще квест с допросом.
xo4y xo4y 9 лютого 2020, 4:50
Получаю зарплату в банке. Проблем никогда небыло. Регулярно пользуюсь депозитами, которые в основном оформляю через интернет банкинг. Доверяю суммы 200+.В общем за 10 лет сотрудничества только положительный отзыв.
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 лютого 2020, 9:12
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 11.02.2020).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
marinabilan 3 лютого 2020, 11:32
Не могу добиться чтобы мне вернули мои деньги, которые не выдал банкомат. Сказали ждать 60 дней! Почему я должна ждать свои деньги 60 дней???!!! Я ещё за этот банк в Ютуб напишу. Никому не советую пользоваться банкоматами банка Південный!
Південний
Відповідь банку
5 лютого 2020, 11:12
Уважаемая Марина, благодарим Вас за обращение! Для детального анализа ситуации по Вашему вопросу, просим оставить Ваши контактные данные в личном сообщении нашему Банку.

С уважением, банк «Пивденный»
Valpuzir 23 січня 2020, 13:50
Добрый день. Хочу поделится плачевным опытом и предостеречь от подобных ситуаций других клиентов банка Пивденний. При обналичивание валютных денежных средств с моего текущего счёта в отделении No 15-40 Банка Пивденний в г.Измаил, были выданы опечатанные упаковки по 10000 дол.сша( упаковки не распечатывали и не пересчитывали на месте, так как имелась печать банка и из-за неудобства расположения касс, которые находятся в общем зале) Через короткий промежуток времени при распечатывании упаковок при свидетелях, оказалось, что в одной из упаковок была недостача в 1000 дол.сша. В связи с этим пришлось вернуться в банк для выяснения обстоятельств случившегося, где сотрудники банка сразу же начали обвинять в мошенничестве. После этого было подано официальное заявление С имеющимися доказательствами в главное отделение банка Пивденний, которое находится в г. Одесса на ул. Краснова 6/1. В официальном ответе сказано: «Соответственно к п. 156 инструкции: Банк не принимает претензий от клиента относительно возмещения недостачи, если наличка не была пересчитана клиентом в помещении банка под контролем сотрудника банка». В виду вышеизложенного хочу предостеречь вас от аналогичных ситуаций и доверчивости. Из моего личного опыта, могу с уверенностью заявить что в Банке Пивденний работают не чистые на руку и грубые сотрудники, которы покрываются начальством. Категорически не советую пользоваться услугами данного банка

Курс валют в Банк Південний

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 46
USD 41.15 41.55
Всі курси банку

Курс валют в Банк Південний

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 46
USD 41.15 41.55
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Південний 💰 / Відгуки про Банк Південний 📝