×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
кредитную карту поставили на закрытие и загоняют в минус овердрафтами по карте
Дякуємо за звернення!
Згідно з умовами встановлення ліміту кредитної лінії Банк має право переглядати ліміт.
Про факт перегляду ліміту кредитної лінії та встановлення нового зменшеного ліміту кредитної лінії Банк повідомляє
клієнтів, надіславши SMS-повідомлення від Банку.
Для отримання детальної інформації стосовно Вашого ліміту просимо звернутись до зручного Вам відділення Банку, або зателефонувати до
Центру клієнтської підтримки за телефоном 0 800 30 70 30 безкоштовно по Україні,
Коментарі (2)
Банкомат банка Південний ворует деньги. Недобросовестное отношение.
Я связался с тех. поддержкой банка и описал ситуацию. Оператор сообщил мне, что мою заявку рассмотрят в течение 30 дней. Номер заявки мне не присвоили, по словам оператора, в этом нет необходимости, и я могу узнавать о статусе повторно тем же способом.
Намедни я снова обратился к оператору банка, прошёл месяц. В этот раз мне сообщили, что рассмотрение таких кейсов требует 55 дней, однако после дальнейших выяснений, всё же взялись посмотреть, и перезвонили мне на следующий день, чтобы сообщить, что проблем никаких нет – банкомат якобы сработал корректно. Выдана вся сумма.
Банк украл у меня 1100 грн. Халатное ли это отношение сотрудников банка, которые не захотели разбираться в вопросе? Или недобросовестные сотрудники, обслуживающие банкомат, которые просто присвоили себе эту сумму?
Для меня это крайне негативный опыт, я не могу передать всю степень разочарования.
При первой же возможности сменю банк для получения зарплаты, а пока вынужден снимать деньги исключительно в кассе.
Коментарі (1)
Кредитная карта банка «Пивденный» во время карантина
Далее по кредитке. В договоре 3,5 %( Кредитна карта «Мрійка»), в call-центре говорят 7%, что не может такого быть. Что бы понять как Вам насчитывают проценты по кредиту, нужно получить высшее финансовое. Ибо есть разные линии начисления процентов( Как сказали на той же горячей линии).
Интернет-банкинг. Нужен только что счет посмотреть, на другое он не способен. Даже номер своей карты в нем можете увидеть только в формать 4029 **** **** **** 0000. Что бы перевести деньги между своими нужно СМС подтверждение. Номер на банкинг менять только в отделении, 3D-Secure номер можно менять через call-центр, меняются они отдельно. Движение по карте можно посмотреть с задержкой в пару дней. Не знаю через кого сейчас, но раньше все исходящие платежи были через UAPay. И когда у меня потерялись при пересылке деньги меня вежливо послали разбираться к ним, мол ты тут не при чем.
Оформление карт до двух недель через Одессу.
Работники банка и call-центра вежливые и внимательные.
Итог.
Дебитная зарплатная карта мне понравилась. Кредитная карта это почти пробитое дно кредитирования: невнятное информирование, непонятные начисление процентов, двойные списание с других счетов, уменьшение кредитных лимитов под прикрытием «Ну такое положение в стране, мы вам потом все вернем как было».
Крайне не советую кредитную карту «Мрийка» банка Пивденний
Стосовно правил погашення простроченої заборгованості по кредитній картці повідомляємо наступне. Погашення простроченої заборгованості здійснюється автоматично при наявності залишку на зарплатному рахунку. В наведеному Вами випадку при здійсненні перерахування коштів з карти на карту у погашення заборгованості зарахування погашення відображається у системах Банку протягом 2-х робочих днів. Тому, для виключення аналогічних ситуацій в майбутньому рекомендуємо здійснювати оплату мінімального платежу по кредитній карті за допомогою додатку My bank на вкладці «Кредити» обрати опцію «Погасити кредит».
Також повідомляємо, що умовами обслуговування кредитних карток у банку «Південний» розмір мінімального обов’язкового платежу завжди дорівнював 7%. У разі наявності розбіжностей в Вашому договорі просимо звернутись до Центру клієнтської підтримки з метою проведення додаткових уточнюючих заходів.
Ми вдячні Вам за високу оцінку роботи операторів Центру клієнтської підтримки та сподіваємося на подальшу співпрацю.
Написати коментар
Банк не на стороне клиента
Делайте выводы пожалуйста.
Так же хочу заметить что сотрудники настойчиво навязывают открытие депозитного счёта.
З повагою, банк Південний
Написати коментар
Клиенты мошенники
Владелица берет предоплату за щенков, объявление размещено на ОЛХ, и пропадает. В банк обращались, реакции ноль
На следующий день появляется новое объявление, номер карты прежний. Полиция тоже мер не предпринимает. Разводы продолжаются
Неужели нельзя блокировать таких аферистов? И я так понимаю единственный банк, который не хочет пресекать такие действия. Будьте внимательны!
Коментарі (1)
Інтернет банкінг
Так, дійсно наразі не має технічної можливості надіслати квитанцію на електронну пошту та сформувати ії з мобільного додатку. Ми обов’язково приймемо до уваги Вашу пропозицію при майбутньому вдосконаленні системи.
На даний момент Ви маєте можливість сформувати та зберегти/роздрукувати квитанцію про оплату через Веб-версію додатку з використанням ПК.
Коментарі (1)
блокировка карты
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Первый раз сталкиваюсь с такой ситуацией!
Написати коментар
Огромные очереди
Но не тут то было. Перед отделением толпа. Человек 20 стоит на ветру. Пропускная способность отделения 1 человек за 15 минут. Мы прикинули, что если станем двадцать первыми, то стоя у отделения 2 часа до 16.00 все равно внутрь не успеем. Решили уехать и попытаться в другой день.
Банк работает 2 часа до обеда, обед 1 час и 2 часа после обеда.
Как я понимаю люди держат очередь на холоде, чтобы попасть внутрь, в течении 2-х — 3-х часов.
Пока колесили по городу по делам, НИ ПЕРЕД ОДНИМ БАНКОМ таких очередей не увидели. Это проблема явно только банка Пивденого, а может именно этого отделения.
Кстати, чтобы получить ответ от коллцентра, пришлось слушать музыку минут 7. К слову оператор колл центра ответила на звонок быстрее, чем рекламируемая техподдержка в Viber. Там ответа я так и не дождалась.
У зв’язку із посиленням на державному рівні протиепідемічних заходів та на виконання рішення Кабінету міністрів України в роботі відділень банку «Південний» відбулись тимчасові зміни:
Починаючи з 30 березня відвідування клієнтами відділень банку «Південний» відбуватиметься з розрахунку один відвідувач на 10 квадратних метрів площі операційного залу (враховуючи персонал).
Банк «Південний» вживає усіх необхідних профілактичних заходів для попередження поширення вірусної інфекції
Коментарі (3)
Не выдают З/П в $
Но, почему нельзя выдать эквивалент в грн. по нормальному курсу, а не низкому банковскому?
Почему человек который не может получить свою честно заработную зарплату в долларах США, должен ещё терять на Вашем низком курсе гривны? По сравнению с обменками в центре города.
Сделайте возможность для людей у которых текущие зарплатные счета / карты выдачу в гривне по Вашему курсу продажи на сегодняшний день (28.40 грн.за 1 $)… Вот это я понимаю, что Банк пойдёт на встречу.
Почему так нельзя сделать? Вы не хотите терять и ждёте доллар. А люди должны в это время терять на курсе обмена.
Я понимаю, что доллар рано или поздно будет. Но, пока его уже 2 недели нет.
Стосовно Вашого звернення повідомляємо, що банк Південний при встановленні курсу готівкового обміну валют діє в межах діючого законодавства та орієнтується на ситуацію на міжбанківському валютному ринку та курс який встановлюється Національним банком України.
Додатково, для задоволення потреби клієнтів в іноземній валюті, починаючи з 23 березня банк надає можливість безготівкової конвертації долларів США в Евро та отримання готівкових Евро в касах банку.
Також, повідомляємо, що з 30 березня 2020 року, Акціонерний банк «Південний» поновив видачу готівкових доларів США з рахунків у повному обсязі.
Коментарі (1)
Самый ужасный интернет банкинг из всех существующих!
Банком Південний постійно працює над покращенням продуктів та послуг для своїх клієнтів, в тому числі над поліпшеннями у роботі додатку для фізичних осіб My Bank.
Ваша думка дуже важлива для нас. Дякуємо за звернення
Написати коментар
Не могу снять наличные со счета в иностранной валюте
Написати коментар
Шарашкіна контора
У зв’язку з оголошенням Всесвітньою організацією охорони здоров’я пандемії коронавірусу COVID-19 та введенням урядом України державного карантину на території України та заборони транспортних сполучень між країнами, виникли тимчасові перебої з постачанням іноземної готівкової валюти в Україну.
Додатково зазначимо, що Акціонерний банк «Південний» повністю виконує свої зобов’язання та вживає всі необхідні дії та заходи для врегулювання ситуації, що склалась
З 23 березня 2020 року Поновлена видача готівкових коштів в Євро.
Наголошуємо Вашу увагу на те, що дані незручності є тимчасовими та вже дуже скоро будуть вирішені
Коментарі (1)
Называется обвести вокруг пальца!
Вот у меня возникает вопрос, почему я и моя семья должны терпеть неудобства, связанные с тем, что якобы валюты нет?!
Я открывала этот счёт не для того, чтобы мне в банке говорили, что я не могу снять свои средства в $.
Говорите прямо, что вам нужно перестраховать себя и дабы не было потерь вы вводите эту «акцию» с закрытием границы и невозможности получить валюту.
Так ладно если бы курс был выгодный, а так при снятии я потеряла 800 грн, которые я могла потратить на более нужные вещи, чем просто «подарить» вам!
Ужасный банк, ужасные условия, все просто ужасно!!!
Никакого уважения к клиентам.
Придётся с вами попрощаться, что и к лучшему!
Не советую этот банк никому.
Зазвичай українські банки отримують долари та євро з європейських країн за допомогою авіасполучення. Після припинення авіасполучення та закриття кордонів на державному рівні валюта доставляється в Україну з затримкою.
Для забезпечення безперебійної роботи банківської системи України в умовах карантину Національний банк України почав співпрацю з іноземними фінансовими установами щодо поставок іноземної готівкової валюти
З 23 березня 2020 року банк «Південний» відновив зняття та купівлю готівкових євро.
Наголошуємо Вашу увагу на те, що дані незручності є тимчасовими та вже дуже скоро будуть вирішені.
Написати коментар
Разница в курсе
Написати коментар
Банк не выдает валюту!
Если счет открыт в валюте, значит и выдавать Над о так же, а не в гривне, которая на глазах обесценивается.
У зв’язку з непередбаченими обставинами, пов’язаними із карантином, всі українські банки зіткнулися із перебоями з постачанням готівкової валюти в Україну.
Для забезпечення безперебійної роботи банківської системи України в умовах карантину Національний банк України почав співпрацю з іноземними фінансовими установами щодо поставок іноземної готівкової валюти.
Станом на 23 березня 2020 року банк Південний поновив видачу готівкових Євро з рахунків.
Наголошуємо Вашу увагу на те, що дані незручності є тимчасовими та вже дуже скоро будуть вирішені
Написати коментар
Не выдают валюту
Написати коментар
Самый не честный банк
Після припинення авіасполучення та закриття кордонів валюта в Україну доставляється з затримкою. Банк Південний разом з іншими банками шукає шляхи подолання цієї ситуації.
Станом на 23 березня Банк відновив зняття та купівлю готівкових Євро.
Про початок видачі готівкових коштів у долларах США ми обов'язково повідомимо на нашому офіційному сайті
Додатково зазначимо, що Банком Південний прийнято рішення здійснювати виплати з валютних рахунків в гривнях без додаткових комісій.
Написати коментар
Полное нарушение условий договора
Написати коментар
Пивдэнный не выдает валюту.
Додатково повідомляємо, що Банком Південний прийнято рішення здійснювати виплати з валютних рахунків в гривнях без додаткових комісій.
Разом із Національним банком України радимо Вам надавати перевагу безготівковим розрахункам під час карантину.
Відповіді на офіційні звернення клієнтів надаються банком у встановлений законодавством термін.
Стосовно повідомлення клієнтів зазначимо, що вся актуальна інформація своєчасно розміщується на офіційному сайті банку bank.com.ua
Коментарі (2)