Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Vvz2019 11 березня 2021, 11:40
Банк Пивденый — банкрот?!
Платёжная карта банка Пивденого была навязана мне по месту прежней работы в результате зарплатного проекта предприятия и данного банка. Указанная карта ничем не интересна для меня, кроме как получить зарплату и снять её в банкомате. Сначала, этот банк, лишал возможности своих клиентов снимать заработанные деньги тем, что тарифами установил ограничение до 5 бесплатных снятий через банкомат. Теперь, с 01.01.21, данный, не очень умный банк, установил новые поборы с клиентов, которые по принуждение получили их карту: 25 грн ежемесячного штрафа за то, что клиент не смог рассчитаться картой на сумму 2000 грн. Я уже не работаю 3 месяца на предприятии и банковскую карту закрыть не могу так как в нашем городе нет отделения Пивденого банка, а дистанционно данный банк карты не закрывает и предлагает мне ехать, чтобы закрыть карту, за сотни километров. Уже третий месяц банк загоняет меня, пенсионера, и таких как я, в минуса, создавая искусственно долг по карточному счету. Многие люди, которые работают на предприятии, не имеют возможность тратить по 2000 грн с карты злополучного банка Пивденого, так как живут в селе, где в магазине нет банковского терминала. Некоторые из работников работают на четверть ставки и получают по 1500 грн. Откуда у них будет возможность тратить указанную в тарифах данного банка сумму, чтобы не «влетать «на ежемесячный штраф? Исходя из вышеизложенного информации, с учётом того, что банк ввёл такие драконовские тарифы со штрафами для своих клиентов, которые вынужденно привязаны к зарплатному проекту, напрашивается вывод: банк ПИВДЕНЫЙ НАХОДИТСЯ НА ГРАНИ БАНКРОТСТВА и решил поправить свое финансовое положение за счёт нас, простых работяг.
Південний
Відповідь банку
банк "Пивденный" 12 березня 2021, 13:13
Доброго дня! Дякуємо за звернення!
Для вирішення питань, у разі відсутності можливості завітати у відділення, пропонуємо використовувати дистанційні канали Банку:
— листування в інтернет-банкінгу «Південний MyBank»,
— на офіційному сайті Банку https://bank.com.ua/,
— спілкування в чат-боті у каналах Viber, Telegram, Messenger Facebook, на Сайті Банку
— звертатись до Центру клієнтської підтримки за номером телефону 0 800 30 70 30 (безкоштовно по Україні),
— надіслати електронний лист на пошту 307030@pivdenny.ua.
Для вирішення питань Клієнтів щодо дистанційного закриття рахунків в інтернет-банкінгу Банком ведуться відповідні технологічні роботи, що потребує певного часу для реалізації.
До введення доробки в дію пропонуємо Вам звернутись до організації-роботодавця, якою в рамках Договору про обслуговування зарплатного проекту було ініційовано надання зарплатної картки, для подальшого ініціювання нею листа щодо зміни Вам Тарифу «Для отримання доходів» з «Зарплатної картки» на «Картку для виплат» – ТП Стартовий, оскільки Ви вже не отримуєте заробітну платню на означену карту.
Мінфін
Відповідь адміністратора
12 березня 2021, 9:40
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 12.03.2021).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tedwin2006 11 березня 2021, 11:31
Добрый день!
Мои родители решили взять машину, не хватало некоторой суммы, решили взять потребительский кредит. Выбирали хороший тариф, нашли привлекательный с низкой ставкой в этом банке. Подали заявку, одобрили, подписали договор. Обслуживание в отделении понравилось, персонал вежливый, консультант рассказал условия в подробностях, не оставил вопросов без ответов. В целом только положительные впечатления от обращения в этот банк.
seryoga 6 березня 2021, 12:03
Відділення за адресою: Одеса, вул. Академіка Філатова, 13
При оплате были не правильно введены реквизиты. Деньги не вернули и даже толком не подсказали как вернуть обвинив меня что я подписал квитанцию.
Реквизиты были даны правильно, но квитанция заполнена не полностью.
Південний
Відповідь банку
банк "Пивденный" 12 березня 2021, 13:52
Доброго дня! Дякуємо за звернення!
Нагадуємо, що при здійсненні оплати за реквізитами в касах банків, клієнти підписанням касового документа підтверджують правильність реквізитів.
Для вирішення питання стосовно платежа рекомендуємо написати заяву на повернення грошових коштів отримувачу на транзитний рахунок банку з подальшою можливістю або забрати кошти, або оформити новий платіж
maks8788 22 лютого 2021, 19:28
Получал я зарплату в банке пивденном, потом нас перевели на ОТП банк. Пришел я сдать карты и закрыть счета в пивденном банке, чтоб не наростали долги за обслуживания счетов. Мне там сказали не каких долгов и платы за обслуживание счетов не будет. Закончится срок карточки, выбрасите ее и все. Прошел год и у меня -50 грн за месяц за обслуживание счетов.
Південний
Відповідь банку
26 лютого 2021, 13:37
Доброго дня! Дякуємо за звернення!

Для вирішення Вашого питання просимо уточнити в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН або звернутися до Центру Клієнтської підтримки Банку Південний
Добрий день. На Укртатнафта, де я працюю, кілька разів змінювався банк для отримання заробітної плати. До квітня 2020 року у нас був банк Південний. Потім нас перевили на інший банк. В багатьох, в тому числі й у мене залишилися зарплатні карти банку Південний. Коли ми намагалися їх здати в відділення банку, яке розташоване на теритирії підприємства, нам сказали, що здавати непотрібно, що можуть знову повернути виплату заробітної плати на цей банк і що не буде ніяких прихованих комісій за обслуговування карток. До цього місяця ніяких комісій дійсно не було. А в цьому місяці, лютий 2021року, без будь яких попереджень з карток зняли по 25 грн. за обслуговування карток. Так як у всіх на картах грошей не було, то загнали в мінуса. При цьому ніхто нас ні про що не інформував. Ні по телефону ні по почті. Хоча мені на почту регулярно надходить реклама з цього банку то про страховку, то про депозити, то про кредити. Про зняття коштів не прийшло і смс повідомлення. Дізнався випадково від колег. А якби не дізнався, то заганяли б в мінуса доки б накопичилася досить пристойна сума і подали б на мене до суду чи нацькували б колекторів??? Крім того є люди, які вже давно звільнилися з Укртатнафти і у них можуть бути активні картки, і вони навіть не підозрюють, що з них знімають кошти??? На гарячій лінії посилаються на те, що на сайті інформація про зміну тарифів за обслуговування карток розміщена, але ми майже рік не користувалися послугами цього банку, то чому б ми заходили на їх сайт…
Південний
Відповідь банку
26 лютого 2021, 13:35
Доброго дня! Дякуємо за звернення!

Інформування клієнтів стосовно змін Тарифів Банку здійснюється згідно Договору комплексного банківського обслуговування за допомогою розміщення інформації на офіційному сайті Банку, що було зроблено 01.12.2020 року та 31.12.2020 року. Для збільшення загального рівня інформованості клієнтів новина про зміни в Тарифах додатково публікується в інтернет-банкінгу «Південний MYBANK» до моменту вступу Тарифів в силу.
Додатково зазначимо, що комісія не нараховується (не списується), якщо в минулому місяці Ви здійснили покупки в торгівельно-сервісній мережі та мережі інтернет зі сплатою карткою на суму від 1500 грн
Tedwin2006 17 лютого 2021, 11:10
Добрый день! Хочу поделиться впечатлениями от сотрудничества с этим банков. Решили взять машину, не хватало некоторой суммы, решили взять потребительский кредит. Выбирали хороший тариф, нашли привлекательный с низкой ставкой в этом банке. Подали заявку, одобрили, подписали договор. Обслуживание в отделении понравилось, персонал вежливый, консультант рассказал условия в подробностях, не оставил вопросов без ответов. В целом только положительные впечатления от обращения в этот банк.
Юрий Папакин 15 лютого 2021, 23:03
Відділення за адресою: Херсон, пр-т Ушакова, 32
Я клієнт банку.
Застерігаю громадян (клієнтів, або майбутніх клієнтів), не планувати користуватися послугами банку за кордоном.
Шукати банки з більш надійною підтримкою клієнтів.
Банк Південний заблокував відсилання СМС повідомлень на мій номер телефону.
Мені потрібно відновити пароль до особистого кабінету. У звичайній ситуації відновити пароль можливо за допомогою оператора на гарячій лінії підтримки. Але за-того що банк заборонив надсилання мені СМС повідомлень, оператору заборонено обслуговувати мене та я знаходячись у Індійському океані повинен з паспортом піти у відділення банку у місті Херсон!
На даний час я знаходжусь у рейсі і не маю, та не матиму змоги відвідати відділення банку ще з пів роки. Таке блокування для мене, як клієнта свідчить:
1.) Ненадійність банка у підтримці клієнтів.
2.) Відсутність бажання зі стороні банка допомагати клієнту.
3.) Відсутність інструментів для вирішення питань дистанційними методами. (Які є у банках конкурентів, Укрсиб-банк, приват банк. Де я обслуговувався раніше та завжди знав що такі питанням маю змогу вирішити по телефону).
4.) Банк не піклується про клієнтів під час COVID-19 пандемії, для мінімізації візитів клієнтів у відділення банку під час пандемії. Та мінімізації розповсюдженню Короно вірусної інфекції.
5.) Не надійність банку у випадку відрядження, бо у будь який час банк вимагатиме візит у відділення.
6.) Не надійність Банка для клієнтів які планують довгий час перебувати за межами України.
Південний
Відповідь банку
26 лютого 2021, 13:26
Доброго дня! Дякуємо за звернення!
Проаналізувавши історію надісланих Вам смс-повідомлень, запевняємо, що Банком «Південний» були надіслані на Ваш номер смс-повідомленя по кожній операції. У випадку, якщо на Ваш мобільний телефон повідомлення не надходять рекомендуємо:
— переконатися, що Ви знаходитесь не у роумінгу;
— перевірити наявність вільної пам’яті в телефоні;
— перевірити обмеження на прийом смс-повідомлень в настройках телефону.
Додаткова зазначимо, що співробітники Центру клієнтської підтримки здійснюють цілодобове консультативне, інформаційне та сервісне обслуговування клієнтів та не клієнтів банку без обмежень та заборон в межах своїх повноважень та намагаючись захистити клієнтів Банку від шахрайських дій
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Volodumur654321 28 січня 2021, 14:19
власник картки 4029 6100 3289 8905, назвався Оніщенком В’ячеславом вчиняє шахрайські операції. Подає об’яви на сайти продажу товарів, отримує предоплату, а товар не поставляє.
здійснено переказ коштів 1100 грн. за замовлений товар на зазначену картку, зараховано 25.01.2021р. в 16:24. Увага ШАХРАЙ.
Проблема вирішена
Kasya1959 15 січня 2021, 11:16
6 января перед праздником банкомат, который находится в офисе не выдал значительную сумму (зарплату). Деньги со счета списались. Сразу перезвонила в банк, сказали подождать до завтра. Подождала, деньги на ссет не вернулись. Перезвонила на следующий день, сказали ждать до инкассации банкомата 7−8 дней. Попросила решить проблему поскорее, перезвонила через 4 дня. Ответ опять тот же ждите 7−8 дней инкассации. Оставила жалобу, сказали рассмотрят и через 1−2 дня перезвонят. Никто не перезвонил. Перезвонила сама, довольно грубо мне не отвели ждите месяц, будут решать вопрос. Это вообще нормально!!! Если проблема в вашем банкомате. Банкомат находиться в центре Киева, в офисе, где люди снимают зарплату. Считаю недопустимое отношение. Банк, который заботиться о своем престиже не должен так поступать. Теперь вообще сомневаюсь, что увижу свои деньги. Но это я так не оставлю.
Південний
Відповідь банку
19 січня 2021, 9:24
Доброго дня!
Дякуємо за звернення!
Для вирішення Вашого питання просимо уточнити в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
49535305263 11 січня 2021, 23:24
29.12.2020 перерахувала 1950 грн на карту 4029 *** 6560 (банк Південний). Карта зареєстрована на Пічуріна Ольга Степанівна. Як виявилось дана карта використовується для шахрайських дій. Будь ласка не покривайте шахраїв.
Південний
Відповідь банку
19 січня 2021, 9:20
Доброго дня!
Дякуємо за звернення.
Для вирішення питання рекомендуємо звернутися до правоохоронних огранів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Karhina 8 січня 2021, 20:10
Неможливо заблокувати рахунок шахрая, банк ховається за статею цивільного кодексу, нібито він (банк) не має права блокувати. 25.12.2020 на карту Пичурина Ольга Степановна 4029 хххх хххх 6560 перерахувала суму 2100 грн. І все. Ні грошей, ні товару Заяву я написала в поліцію. Питання: що це за фінансова установа, де повно шахрайських рахунків
Південний
Відповідь банку
19 січня 2021, 9:19
Доброго дня!
Дякуємо за звернення.
Для вирішення питання рекомендуємо звернутися до правоохоронних огранів.
У питанні дій пстосовно рахунків клієнтів Банк Південний керується законодавчими нормами.
TanyaV 7 грудня 2020, 19:19
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 23
Открывал счет для юридического лица в банке Пивденный Харьков (проспект Науки). Очень порадовал уровень обслуживания, менеджер Инна очень компетентный, грамотный и квалифицированный сотрудник, разъяснила все детали и нюансы работы, все очень доходчиво и понятно. Спасибо Вам за работу!!!
Zagarin 2 грудня 2020, 13:21
Подошёл к концу срок действия карты.
Обещанного, предупреждающего смс не получил. В приложении my bank счёт стал неактивен, любые операции невозможны.
В отделении банка 3-4 дня перевыпуск карты.
В этот период я немогу пользоваться счётом.
При наличии денег на счету банк не перевыпускает карту заранее, только после заявления клиента. За месяц до истечения срока действия, обращался в отделение, сказали у вас ещё целый месяц остался.
Південний
Відповідь банку
4 грудня 2020, 8:09
Доброго дня!
Дякуємо за звернення!

Приносимо вибачення за будь-які незручності в користуванні продуктами або послугами Банку.

Стосовно відправки СМС щодо закінчення строку дії платіжних карток повідомляємо, що Банком на щомісячній основі здійснюється інформаційна розсилка повідомлень.
Для визначення причин неотримання Вами повідомлення та врегулювання питання, ми будемо вдячні якщо Ви залишите Ваш контактний номер телефону на idea@pivdenny.ua
Iwi 11 листопада 2020, 21:09
Жахлива система та жахливий банк, Здійснювала операцію зняття готівки в банкоматі партнера банку в розмірі 50 грн. Три рази підряд. Система розпізнала мої дії як шахрайські після чого заблокувала картковий рахунок, при чому повідомили мене про це 4 дні після здійснення операцій самі представники банку. Після раду питань підтвердження особи тричі один і тих же, вони ж заблокували мій банкінг, мобільний додаток. Під час розмови надсилали смс на телефон які надходять з після години закінчення розмови. З проханням контакти для подання скарги відмовились аргументуючи тим що система зберігає мої кошти від шахраїв. Хоча насправді система зберігає мої кошти від мене. Крім того дзвонячи впродовж дня на контактний номер телефону до 18.00 трубки ніхто не піднімав, зате зранку на наступний день в 7.00 на робочих місцях є кому телефонувати клієнтові. Не рекомендую, жахливий сервіс та банк!!!
Південний
Відповідь банку
18 листопада 2020, 12:16
Доброго дня!
Дякуємо за звернення та оцінку якості обслуговування!

Приносимо вибачення за будь-які незручності в користуванні продуктами або послугами Банку.

Ми будемо вдячні, якщо для врегулювання питання та надання інформації щодо Вашої ситуації, Ви залишите Ваш контактний номер телефону на idea@pivdenny.ua

Наш фахівець обов'язково зателефонує Вам
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mravm 6 листопада 2020, 10:16
Зачем такой банк сдался! Оформить кредит нельзя если ты не клиент банка или у тебя зарплата ниже 10000 грн.! Как в нынешней ситуации, с минимальными зарплатами в 5500 выйти в 10000 грн., если нужно 30000. У банка клиентов миллион, что они ввели такие ограничения?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oklahoma 24 жовтня 2020, 14:44
Хочу повідомити, що 21.10.2020 року клієнтом Вашого банку (номер рахунку 4029 6100 3894 4919), яка представилася як Сайко Поліна Сергіївна (Sayko Polina Sergiyivna), було вчинено шахрайство.
Деталі: 20.10.2020 на платформі OLX я знайшла оголошення про продаж тканини. В оголошенні був вказаний номер телефону +380634364561 та підписаний як Поліна.
Деталі щодо уточнення покупки ми з даною особою проводили через Вайбер, по номеру вказаному вище. Після уточнення деталей, ми з нею домовилися, що гроші за тканину в сумі 1232 грн. я переведу їй на карту, а вона в свою чергу відправить замовлення мені Новою Поштою. Товар я так і не отримала. На зв'язок дана особа на сьогоднішній день зі мною не виходить.
Розумію, що з моєї сторони було не вірним пересилання коштів до отримання товару, але ж це не означає, що шахрай не повинен відповідати за скоєне. Прошу допомогти Вам у вирішенні даної ситуації.
23.10.2020. мною була написана заява до правоохоронних органів про вчинення шахрайства відносно мене.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
prymenkosa 20 жовтня 2020, 23:05
Доброй ночи! Прошу руководство банка отреагировать на данную ситуацию. 17.10.2020 в интернет-магазине (детских товаров)мною была совершена покупка на сумму 1850 грн, к сожалению продавец оказался не добросовестным и не отправил товар. Взывая к справедливости хотелось бы вернуть средства которые были переведены на карту 4029 61** **** 9632.данная карта находится в стоп-листе по информации MyBank. Если решение вопроса представляется возможным, прошу связаться со мной по номеру 096-708-45-24
vsebudedobre 4 жовтня 2020, 17:21
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 74
01.10.2020 года совершал обмен валюты в отделении банка. Соответствие курса валют и на сайте и в отделении. Обмен прошел без проблем, Кассиры профессионалы быстро и качественно обслужили. Спасибо Вам за вашу качественную работу.
Проблема вирішена
Максим Антоневич 21 вересня 2020, 13:39
Відділення за адресою: Львів, вул. Генерала Чупринки, 11
Рік тому я відкрив депозит в цьому банку, і тепер не можу отримати свої гроші.
Користуюся послугами цього банку вже більше 5 років.
Депозит відкривав через їх онлайн-систему. Тоді це було в них «новинка». І депозит оформлявся відразу з «автопролонгацією».
Трохи мене це насторожило, але я тоді прочитав договір до депозиту, і їх тодішній «договір комплексного обслуговування», і там написано, що автопролонгація вступає в дію тільки тоді, коли клієнт НЕ звернеться до банку раніше або в день закінчення депозиту.
За чотири дні до закінчення депозиту, 11.09 (п'ятниця) мені подзвонили з банку, нагадали про закінчення депозиту. Я подякував, і сказав, що буду забирати гроші. Мені сказали що для того щоб відмінити автопролонгацію, потрібно написати в системі онлайн-банкінгу повідомлення оператору про те, що «я хочу відмінити». Знову-таки, згідно їх договору, електронні повідомлення прирівнюються до паперової заяви і мають юридичну силу.
Відразу, 11.09 я це написав оператору про відміну автопролонгації депозиту.
Мені відписали, що отримали. Проте посилаючись на те що вже п'ятниця, написали що опрацювання відбудеться пізніше. Також якось дивно «рекомендували перевірити заявку 14.09». Ніби це не банк, а зграя будівельників, яких потрібно постійно перевіряти.
14.09 (понеділок, день закінчення депозиту) я їх, якщо чесно, не перевірив, понадіявся на банк.
17.09, дзвоню, щоб замовити кошти, а виявляється що мій депозит «автопролонгували» ще на один рік. Під 0.001% річних євро. І забрати гроші вже не можна, треба чекати ще рік.
Виявляється, в «договорі комплексного обслуговування клієнтів», яким керується банк, є пунктик, в якому банк «може ЗМІНЮВАТИ в односторонньому порядку БУДЬ-ЯКІ УМОВИ цього Договору комплексного банківського обслуговування, змінювати (вводити) нові Тарифи, а також інші умови надання послуг за цим Договором;», повідомляти клієнта всього лише «на сайті банку».
Коли я підписував договір – був пункт що я мав повідомити банк ДО останнього дня депозиту включно. А по НОВИМ правилам і в новому договорі (про який я звичайно не знав) я «маю вже попереджати про відміну автопролонгації не менше за 2 операційні дні».
Гарно подумайте, чи мати справу з банком, з таким ставленням до клієнтів. З банком, який може міняти свої правила «на ходу». Вам тоді прийдеться щодня заходити на їхню сторінку, щоб подивитися, чи нічого там не поміняли. І що їм тепер завадить прописати якесь «нове правило», що потрібно за депозитом приходити за 20 днів до закінчення, кланятися чотири рази перед входом, і ночувати в банку кожного дня, бо інакше нічого не отримаєте?
korem 9 вересня 2020, 23:17
В кінці серпня отримав від банку повідомлення про можливість отримання кешбеку при активації картки у Apple Pay. Підключив карту, провів 15 операцій — сьогодні отримав 500,0 грн. кешбек. Що обіцяють — те й роблять. Дякую.

Курс валют в Банк Південний

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 46
USD 41.15 41.55
Всі курси банку

Курс валют в Банк Південний

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 46
USD 41.15 41.55
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Південний 💰 / Відгуки про Банк Південний 📝