Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Rapfen 15 травня 2021, 12:54
Получил на телефон сообщение о долге за обслуживание карты 74. 04 грн. через час подошел в отделение банка, а долг уже составлял 99. 10 грн. Это первое. И второе. Почему у вас введен тариф за обслуживание карты в январе месяце, а узнаю я об этом только в мае. Значит сообщить о долге у вас нашлись деньги и время, а сообщить по смс информацию об изменении тарифов у вас желания не оказалось. При таком отношении к клиенту, мною было принято решение о закрытии банковского счета, так как считаю действия вашего банка мошенническими и постараюсь в будущем обходить ваш банк Пивденный, десятой дорогой.
Південний
Відповідь банку
17 травня 2021, 10:33
Доброго дня! Дякуємо за звернення!

Нажаль, смс-інформування, як канал комунікації, не є достатньо надійним для інформування Клієнтів через можливі проблеми у зв'язку, недоставлення повідомлень, відключення номеру, тощо. Інформація щодо змін в Тарифах, публікується не тільки у розділі тарифів https://bank.com.ua/tarifi та новин https://bank.com.ua/news/ на сайті Банку, але й для збільшення загального рівня інформованості клієнтів додатково публікується в інтернет-банкінгу «Південний MYBANK» до моменту вступу Тарифів в силу. Повідомлення щодо зміни Тарифів також надсилається у пуш-повідомленні (при наявності відповідної підписки), а також на електронну адресу, зазначену в інтернет-банкінгу Клієнта «Південний MYBANK».
Інформування клієнтів стосовно змін Тарифів Банку здійснюється згідно Договору комплексного банківського обслуговування за допомогою розміщення інформації на офіційному сайті Банку, що було зроблено 01.12.2020 року та 31.12.2020 року.
Додатково зазначимо, що комісія не нараховується (не списується), якщо в минулому місяці Ви здійснили покупки в торгівельно-сервісній мережі та мережі інтернет зі сплатою карткою на суму від 1500 грн
alimenty 8 травня 2021, 16:17
Пришлось оформить карту для получения алиментов, так как ввели постанову, что на почте получать низзя! Черт меня дернул обратиться в Пивденный. Вначале сказали активировать 2 раза !, чтобы посмотреть на свой баланс 0,00 грв. Посмотрела и получила минус три гривны. Ладно, думаю деньги небольшие, пусть банк богатеет, но не тут то было, 7 мая 2021 получила долгожданные алименты двумя платежами за апрель и за май в общей сумме 3309 грв, но радость была недолгой. Уже 8 мая на моем социальном счете было уже 3276 грв!!! Позвонила на горячую линию и узнала, что банк снял себе вознаграждение за стороннее пополнение. Но позвольте, во-первых это алименты на социальную карту, во- вторых комиссию за стороннее пополнение платит пополняющий, а не получающий, повторюсь- это социальная карта и ее пополнила исполнительная служба, согласно исполнительному листу и на каком основании этот банк Пивденный имеет право списывать деньги с социальной карты клиента, в общем такое себе удовольствие, минус 36 гривен, не советую.
Південний
Відповідь банку
17 травня 2021, 10:31
Доброго дня! Дякуємо за звернення!

Інформація щодо тарифів, за якими здійснюється обслуговування Вашого рахунку у Банку надається у відділенні в день відкриття рахунку.
Додатково з тарифами Банку Ви маєте можливість ознайомитись на сайті Банку Банку (www.bank.com.ua) та на інформаційних стендах в Банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vlademon 1 травня 2021, 15:37
Карта 4029 6100 3922 0947
Представляются как Лузіна Алла Степанівна.
Номер телефона +380679073508
Суть — кидалово с арендой квартиры на OLX
Отправили залог, позже просили еще скинуть денег.
Хоть квартира была за нами, человек с радостью просил предоплату с других.
Південний
Відповідь банку
5 травня 2021, 11:32
Доброго дня, дякуємо за звернення!

У разі підозри щодо шахрайських дій, вчинених з використанням карток Банку, Вам необхідно звернутися із заявою про вчинений злочин до правоохоронних органів.
Звертаємо Вашу увагу на те, що кримінальне провадження, відкрите за Вашою заявою, — це єдиний передбачений чинним законодавством механізм можливого повернення грошових коштів, які були викрадені з Вашого рахунку, або отримані третіми особами шахрайським, або іншим злочинним шляхом
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
nata197702 29 квітня 2021, 11:02
Добрый день, хочу сообщить Вам о Вашем клиенте Белов Андрей карта № 402961******0322 мошенник, получил деньги по переводу и заблокировал и сайт и телефон. Прошу Вас посодействовать в данной проблеме
Південний
Відповідь банку
29 квітня 2021, 11:22
Доброго дня, дякуємо за звернення!

У разі підозри щодо шахрайських дій, вчинених з використанням карток Банку, Вам необхідно звернутися із заявою про вчинений злочин до правоохоронних органів.
Звертаємо Вашу увагу на те, що кримінальне провадження, відкрите за Вашою заявою, — це єдиний передбачений чинним законодавством механізм можливого повернення грошових коштів, які були викрадені з Вашого рахунку, або отримані третіми особами шахрайським, або іншим злочинним шляхом
Сергей Хоружий 13 квітня 2021, 20:04
На данный момент это пока самый лучший банк что у меня был, как для моряка. Нравилось все, но к сожалению поменял компанию и с ней и банк.
Clever5 13 квітня 2021, 12:57
Відділення за адресою: Одеса, вул. Катерининська, 17
Не квалифицированный персонал. Отношение к клиенту похабное. Тех поддержка вообще не понимает что от нее хотят. Банкоматы глючат. Желаю им скорейшего закрытия.
Південний
Відповідь банку
14 квітня 2021, 8:41
Доброго дня! Дякуємо за зворотній зв'язок. Ваша думка дуже важлива для нас.
Будемо дуже вдячні, якщо Ви залишите більш детальну інформацію стосовно ситуації або Ваші контакті дані на idea@pivdenny.ua і наш фахівець обов'язково зв'яжеться з Вами
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
V Shanteil Shanteil 3 квітня 2021, 14:43
Сотрудники банка ответили 75ти летней женщине в локдаун, что она сама должна идти в отделение банка и помогать по телефону отказались. Этот цирк уже не первый раз. Я уже везла свою мать в отделение банка, она уже теряла там сознание с поломанной рукой, только потому, что сотрудники банка отказались поставить Печать на лист с её счетом. Вы там вообще адекватные? Пусть старик сдохнет, но вы хотите, чтобы он сам полз к вам в банк? Ваше приложение- хуже некуда. Как вы хотите, чтобы старики там что-то разобрали? Или вы списали их со счетов?!
Південний
Відповідь банку
7 квітня 2021, 9:58
Доброго дня, дякуємо за звернення!
Приносимо вибачення за будь-які незручності обслуговування в Банку.
Втім, деякі банківські операції, згідно діючого законодавства, здійснюються виключно у відділеннях Банку за особистої присутності клієнта.
Для отримання разгоруної консультації стосовно обслуговування у відділенні просимо направити інформацію на адресу idea@pivdenny.ua
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Bulahovskij724 25 березня 2021, 16:27
Всегда во время выплаченная зарплата, возможность мед страховки, организация поездок от банка, карьерный рост. Выходные в государственные праздники, премии (но ждать их приходится долго, и какой размер никто не знает). Хороший коллектив. В целом сам банк хорошо относится у сотрудникам.
Vvz2019 11 березня 2021, 11:40
Банк Пивденый — банкрот?!
Платёжная карта банка Пивденого была навязана мне по месту прежней работы в результате зарплатного проекта предприятия и данного банка. Указанная карта ничем не интересна для меня, кроме как получить зарплату и снять её в банкомате. Сначала, этот банк, лишал возможности своих клиентов снимать заработанные деньги тем, что тарифами установил ограничение до 5 бесплатных снятий через банкомат. Теперь, с 01.01.21, данный, не очень умный банк, установил новые поборы с клиентов, которые по принуждение получили их карту: 25 грн ежемесячного штрафа за то, что клиент не смог рассчитаться картой на сумму 2000 грн. Я уже не работаю 3 месяца на предприятии и банковскую карту закрыть не могу так как в нашем городе нет отделения Пивденого банка, а дистанционно данный банк карты не закрывает и предлагает мне ехать, чтобы закрыть карту, за сотни километров. Уже третий месяц банк загоняет меня, пенсионера, и таких как я, в минуса, создавая искусственно долг по карточному счету. Многие люди, которые работают на предприятии, не имеют возможность тратить по 2000 грн с карты злополучного банка Пивденого, так как живут в селе, где в магазине нет банковского терминала. Некоторые из работников работают на четверть ставки и получают по 1500 грн. Откуда у них будет возможность тратить указанную в тарифах данного банка сумму, чтобы не «влетать «на ежемесячный штраф? Исходя из вышеизложенного информации, с учётом того, что банк ввёл такие драконовские тарифы со штрафами для своих клиентов, которые вынужденно привязаны к зарплатному проекту, напрашивается вывод: банк ПИВДЕНЫЙ НАХОДИТСЯ НА ГРАНИ БАНКРОТСТВА и решил поправить свое финансовое положение за счёт нас, простых работяг.
Південний
Відповідь банку
банк "Пивденный" 12 березня 2021, 13:13
Доброго дня! Дякуємо за звернення!
Для вирішення питань, у разі відсутності можливості завітати у відділення, пропонуємо використовувати дистанційні канали Банку:
— листування в інтернет-банкінгу «Південний MyBank»,
— на офіційному сайті Банку https://bank.com.ua/,
— спілкування в чат-боті у каналах Viber, Telegram, Messenger Facebook, на Сайті Банку
— звертатись до Центру клієнтської підтримки за номером телефону 0 800 30 70 30 (безкоштовно по Україні),
— надіслати електронний лист на пошту 307030@pivdenny.ua.
Для вирішення питань Клієнтів щодо дистанційного закриття рахунків в інтернет-банкінгу Банком ведуться відповідні технологічні роботи, що потребує певного часу для реалізації.
До введення доробки в дію пропонуємо Вам звернутись до організації-роботодавця, якою в рамках Договору про обслуговування зарплатного проекту було ініційовано надання зарплатної картки, для подальшого ініціювання нею листа щодо зміни Вам Тарифу «Для отримання доходів» з «Зарплатної картки» на «Картку для виплат» – ТП Стартовий, оскільки Ви вже не отримуєте заробітну платню на означену карту.
Мінфін
Відповідь адміністратора
12 березня 2021, 9:40
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 12.03.2021).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tedwin2006 11 березня 2021, 11:31
Добрый день!
Мои родители решили взять машину, не хватало некоторой суммы, решили взять потребительский кредит. Выбирали хороший тариф, нашли привлекательный с низкой ставкой в этом банке. Подали заявку, одобрили, подписали договор. Обслуживание в отделении понравилось, персонал вежливый, консультант рассказал условия в подробностях, не оставил вопросов без ответов. В целом только положительные впечатления от обращения в этот банк.
seryoga 6 березня 2021, 12:03
Відділення за адресою: Одеса, вул. Академіка Філатова, 13
При оплате были не правильно введены реквизиты. Деньги не вернули и даже толком не подсказали как вернуть обвинив меня что я подписал квитанцию.
Реквизиты были даны правильно, но квитанция заполнена не полностью.
Південний
Відповідь банку
банк "Пивденный" 12 березня 2021, 13:52
Доброго дня! Дякуємо за звернення!
Нагадуємо, що при здійсненні оплати за реквізитами в касах банків, клієнти підписанням касового документа підтверджують правильність реквізитів.
Для вирішення питання стосовно платежа рекомендуємо написати заяву на повернення грошових коштів отримувачу на транзитний рахунок банку з подальшою можливістю або забрати кошти, або оформити новий платіж
maks8788 22 лютого 2021, 19:28
Получал я зарплату в банке пивденном, потом нас перевели на ОТП банк. Пришел я сдать карты и закрыть счета в пивденном банке, чтоб не наростали долги за обслуживания счетов. Мне там сказали не каких долгов и платы за обслуживание счетов не будет. Закончится срок карточки, выбрасите ее и все. Прошел год и у меня -50 грн за месяц за обслуживание счетов.
Південний
Відповідь банку
26 лютого 2021, 13:37
Доброго дня! Дякуємо за звернення!

Для вирішення Вашого питання просимо уточнити в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН або звернутися до Центру Клієнтської підтримки Банку Південний
Добрий день. На Укртатнафта, де я працюю, кілька разів змінювався банк для отримання заробітної плати. До квітня 2020 року у нас був банк Південний. Потім нас перевили на інший банк. В багатьох, в тому числі й у мене залишилися зарплатні карти банку Південний. Коли ми намагалися їх здати в відділення банку, яке розташоване на теритирії підприємства, нам сказали, що здавати непотрібно, що можуть знову повернути виплату заробітної плати на цей банк і що не буде ніяких прихованих комісій за обслуговування карток. До цього місяця ніяких комісій дійсно не було. А в цьому місяці, лютий 2021року, без будь яких попереджень з карток зняли по 25 грн. за обслуговування карток. Так як у всіх на картах грошей не було, то загнали в мінуса. При цьому ніхто нас ні про що не інформував. Ні по телефону ні по почті. Хоча мені на почту регулярно надходить реклама з цього банку то про страховку, то про депозити, то про кредити. Про зняття коштів не прийшло і смс повідомлення. Дізнався випадково від колег. А якби не дізнався, то заганяли б в мінуса доки б накопичилася досить пристойна сума і подали б на мене до суду чи нацькували б колекторів??? Крім того є люди, які вже давно звільнилися з Укртатнафти і у них можуть бути активні картки, і вони навіть не підозрюють, що з них знімають кошти??? На гарячій лінії посилаються на те, що на сайті інформація про зміну тарифів за обслуговування карток розміщена, але ми майже рік не користувалися послугами цього банку, то чому б ми заходили на їх сайт…
Південний
Відповідь банку
26 лютого 2021, 13:35
Доброго дня! Дякуємо за звернення!

Інформування клієнтів стосовно змін Тарифів Банку здійснюється згідно Договору комплексного банківського обслуговування за допомогою розміщення інформації на офіційному сайті Банку, що було зроблено 01.12.2020 року та 31.12.2020 року. Для збільшення загального рівня інформованості клієнтів новина про зміни в Тарифах додатково публікується в інтернет-банкінгу «Південний MYBANK» до моменту вступу Тарифів в силу.
Додатково зазначимо, що комісія не нараховується (не списується), якщо в минулому місяці Ви здійснили покупки в торгівельно-сервісній мережі та мережі інтернет зі сплатою карткою на суму від 1500 грн
Tedwin2006 17 лютого 2021, 11:10
Добрый день! Хочу поделиться впечатлениями от сотрудничества с этим банков. Решили взять машину, не хватало некоторой суммы, решили взять потребительский кредит. Выбирали хороший тариф, нашли привлекательный с низкой ставкой в этом банке. Подали заявку, одобрили, подписали договор. Обслуживание в отделении понравилось, персонал вежливый, консультант рассказал условия в подробностях, не оставил вопросов без ответов. В целом только положительные впечатления от обращения в этот банк.
Юрий Папакин 15 лютого 2021, 23:03
Відділення за адресою: Херсон, пр-т Ушакова, 32
Я клієнт банку.
Застерігаю громадян (клієнтів, або майбутніх клієнтів), не планувати користуватися послугами банку за кордоном.
Шукати банки з більш надійною підтримкою клієнтів.
Банк Південний заблокував відсилання СМС повідомлень на мій номер телефону.
Мені потрібно відновити пароль до особистого кабінету. У звичайній ситуації відновити пароль можливо за допомогою оператора на гарячій лінії підтримки. Але за-того що банк заборонив надсилання мені СМС повідомлень, оператору заборонено обслуговувати мене та я знаходячись у Індійському океані повинен з паспортом піти у відділення банку у місті Херсон!
На даний час я знаходжусь у рейсі і не маю, та не матиму змоги відвідати відділення банку ще з пів роки. Таке блокування для мене, як клієнта свідчить:
1.) Ненадійність банка у підтримці клієнтів.
2.) Відсутність бажання зі стороні банка допомагати клієнту.
3.) Відсутність інструментів для вирішення питань дистанційними методами. (Які є у банках конкурентів, Укрсиб-банк, приват банк. Де я обслуговувався раніше та завжди знав що такі питанням маю змогу вирішити по телефону).
4.) Банк не піклується про клієнтів під час COVID-19 пандемії, для мінімізації візитів клієнтів у відділення банку під час пандемії. Та мінімізації розповсюдженню Короно вірусної інфекції.
5.) Не надійність банку у випадку відрядження, бо у будь який час банк вимагатиме візит у відділення.
6.) Не надійність Банка для клієнтів які планують довгий час перебувати за межами України.
Південний
Відповідь банку
26 лютого 2021, 13:26
Доброго дня! Дякуємо за звернення!
Проаналізувавши історію надісланих Вам смс-повідомлень, запевняємо, що Банком «Південний» були надіслані на Ваш номер смс-повідомленя по кожній операції. У випадку, якщо на Ваш мобільний телефон повідомлення не надходять рекомендуємо:
— переконатися, що Ви знаходитесь не у роумінгу;
— перевірити наявність вільної пам’яті в телефоні;
— перевірити обмеження на прийом смс-повідомлень в настройках телефону.
Додаткова зазначимо, що співробітники Центру клієнтської підтримки здійснюють цілодобове консультативне, інформаційне та сервісне обслуговування клієнтів та не клієнтів банку без обмежень та заборон в межах своїх повноважень та намагаючись захистити клієнтів Банку від шахрайських дій
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Volodumur654321 28 січня 2021, 14:19
власник картки 4029 6100 3289 8905, назвався Оніщенком В’ячеславом вчиняє шахрайські операції. Подає об’яви на сайти продажу товарів, отримує предоплату, а товар не поставляє.
здійснено переказ коштів 1100 грн. за замовлений товар на зазначену картку, зараховано 25.01.2021р. в 16:24. Увага ШАХРАЙ.
Проблема вирішена
Kasya1959 15 січня 2021, 11:16
6 января перед праздником банкомат, который находится в офисе не выдал значительную сумму (зарплату). Деньги со счета списались. Сразу перезвонила в банк, сказали подождать до завтра. Подождала, деньги на ссет не вернулись. Перезвонила на следующий день, сказали ждать до инкассации банкомата 7−8 дней. Попросила решить проблему поскорее, перезвонила через 4 дня. Ответ опять тот же ждите 7−8 дней инкассации. Оставила жалобу, сказали рассмотрят и через 1−2 дня перезвонят. Никто не перезвонил. Перезвонила сама, довольно грубо мне не отвели ждите месяц, будут решать вопрос. Это вообще нормально!!! Если проблема в вашем банкомате. Банкомат находиться в центре Киева, в офисе, где люди снимают зарплату. Считаю недопустимое отношение. Банк, который заботиться о своем престиже не должен так поступать. Теперь вообще сомневаюсь, что увижу свои деньги. Но это я так не оставлю.
Південний
Відповідь банку
19 січня 2021, 9:24
Доброго дня!
Дякуємо за звернення!
Для вирішення Вашого питання просимо уточнити в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
49535305263 11 січня 2021, 23:24
29.12.2020 перерахувала 1950 грн на карту 4029 *** 6560 (банк Південний). Карта зареєстрована на Пічуріна Ольга Степанівна. Як виявилось дана карта використовується для шахрайських дій. Будь ласка не покривайте шахраїв.
Південний
Відповідь банку
19 січня 2021, 9:20
Доброго дня!
Дякуємо за звернення.
Для вирішення питання рекомендуємо звернутися до правоохоронних огранів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Karhina 8 січня 2021, 20:10
Неможливо заблокувати рахунок шахрая, банк ховається за статею цивільного кодексу, нібито він (банк) не має права блокувати. 25.12.2020 на карту Пичурина Ольга Степановна 4029 хххх хххх 6560 перерахувала суму 2100 грн. І все. Ні грошей, ні товару Заяву я написала в поліцію. Питання: що це за фінансова установа, де повно шахрайських рахунків
Південний
Відповідь банку
19 січня 2021, 9:19
Доброго дня!
Дякуємо за звернення.
Для вирішення питання рекомендуємо звернутися до правоохоронних огранів.
У питанні дій пстосовно рахунків клієнтів Банк Південний керується законодавчими нормами.
TanyaV 7 грудня 2020, 19:19
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 23
Открывал счет для юридического лица в банке Пивденный Харьков (проспект Науки). Очень порадовал уровень обслуживания, менеджер Инна очень компетентный, грамотный и квалифицированный сотрудник, разъяснила все детали и нюансы работы, все очень доходчиво и понятно. Спасибо Вам за работу!!!
Головна / Банки України 🏦 / Південний 💰 / Відгуки про Банк Південний 📝