×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Осторожно мошенники.
Нажаль, смс-інформування, як канал комунікації, не є достатньо надійним для інформування Клієнтів через можливі проблеми у зв'язку, недоставлення повідомлень, відключення номеру, тощо. Інформація щодо змін в Тарифах, публікується не тільки у розділі тарифів https://bank.com.ua/tarifi та новин https://bank.com.ua/news/ на сайті Банку, але й для збільшення загального рівня інформованості клієнтів додатково публікується в інтернет-банкінгу «Південний MYBANK» до моменту вступу Тарифів в силу. Повідомлення щодо зміни Тарифів також надсилається у пуш-повідомленні (при наявності відповідної підписки), а також на електронну адресу, зазначену в інтернет-банкінгу Клієнта «Південний MYBANK».
Інформування клієнтів стосовно змін Тарифів Банку здійснюється згідно Договору комплексного банківського обслуговування за допомогою розміщення інформації на офіційному сайті Банку, що було зроблено 01.12.2020 року та 31.12.2020 року.
Додатково зазначимо, що комісія не нараховується (не списується), якщо в минулому місяці Ви здійснили покупки в торгівельно-сервісній мережі та мережі інтернет зі сплатою карткою на суму від 1500 грн
Коментарі (2)
банк Пивденный самостоятельно снимает деньги с социальной карты
Інформація щодо тарифів, за якими здійснюється обслуговування Вашого рахунку у Банку надається у відділенні в день відкриття рахунку.
Додатково з тарифами Банку Ви маєте можливість ознайомитись на сайті Банку Банку (www.bank.com.ua) та на інформаційних стендах в Банку.
Написати коментар
Кидалово
Представляются как Лузіна Алла Степанівна.
Номер телефона +380679073508
Суть — кидалово с арендой квартиры на OLX
Отправили залог, позже просили еще скинуть денег.
Хоть квартира была за нами, человек с радостью просил предоплату с других.
У разі підозри щодо шахрайських дій, вчинених з використанням карток Банку, Вам необхідно звернутися із заявою про вчинений злочин до правоохоронних органів.
Звертаємо Вашу увагу на те, що кримінальне провадження, відкрите за Вашою заявою, — це єдиний передбачений чинним законодавством механізм можливого повернення грошових коштів, які були викрадені з Вашого рахунку, або отримані третіми особами шахрайським, або іншим злочинним шляхом
Коментарі (3)
Мошенничество
У разі підозри щодо шахрайських дій, вчинених з використанням карток Банку, Вам необхідно звернутися із заявою про вчинений злочин до правоохоронних органів.
Звертаємо Вашу увагу на те, що кримінальне провадження, відкрите за Вашою заявою, — це єдиний передбачений чинним законодавством механізм можливого повернення грошових коштів, які були викрадені з Вашого рахунку, або отримані третіми особами шахрайським, або іншим злочинним шляхом
Коментарі (3)
Самый лучший банк
Написати коментар
Проходите мимо этого банка
Будемо дуже вдячні, якщо Ви залишите більш детальну інформацію стосовно ситуації або Ваші контакті дані на idea@pivdenny.ua і наш фахівець обов'язково зв'яжеться з Вами
Коментарі (1)
Никогда не пользуйтесь услугами
Приносимо вибачення за будь-які незручності обслуговування в Банку.
Втім, деякі банківські операції, згідно діючого законодавства, здійснюються виключно у відділеннях Банку за особистої присутності клієнта.
Для отримання разгоруної консультації стосовно обслуговування у відділенні просимо направити інформацію на адресу idea@pivdenny.ua
Коментарі (1)
В целом довольна как сотрудник
Написати коментар
Банк Пивденый — банкрот?!
Платёжная карта банка Пивденого была навязана мне по месту прежней работы в результате зарплатного проекта предприятия и данного банка. Указанная карта ничем не интересна для меня, кроме как получить зарплату и снять её в банкомате. Сначала, этот банк, лишал возможности своих клиентов снимать заработанные деньги тем, что тарифами установил ограничение до 5 бесплатных снятий через банкомат. Теперь, с 01.01.21, данный, не очень умный банк, установил новые поборы с клиентов, которые по принуждение получили их карту: 25 грн ежемесячного штрафа за то, что клиент не смог рассчитаться картой на сумму 2000 грн. Я уже не работаю 3 месяца на предприятии и банковскую карту закрыть не могу так как в нашем городе нет отделения Пивденого банка, а дистанционно данный банк карты не закрывает и предлагает мне ехать, чтобы закрыть карту, за сотни километров. Уже третий месяц банк загоняет меня, пенсионера, и таких как я, в минуса, создавая искусственно долг по карточному счету. Многие люди, которые работают на предприятии, не имеют возможность тратить по 2000 грн с карты злополучного банка Пивденого, так как живут в селе, где в магазине нет банковского терминала. Некоторые из работников работают на четверть ставки и получают по 1500 грн. Откуда у них будет возможность тратить указанную в тарифах данного банка сумму, чтобы не «влетать «на ежемесячный штраф? Исходя из вышеизложенного информации, с учётом того, что банк ввёл такие драконовские тарифы со штрафами для своих клиентов, которые вынужденно привязаны к зарплатному проекту, напрашивается вывод: банк ПИВДЕНЫЙ НАХОДИТСЯ НА ГРАНИ БАНКРОТСТВА и решил поправить свое финансовое положение за счёт нас, простых работяг.
Для вирішення питань, у разі відсутності можливості завітати у відділення, пропонуємо використовувати дистанційні канали Банку:
— листування в інтернет-банкінгу «Південний MyBank»,
— на офіційному сайті Банку https://bank.com.ua/,
— спілкування в чат-боті у каналах Viber, Telegram, Messenger Facebook, на Сайті Банку
— звертатись до Центру клієнтської підтримки за номером телефону 0 800 30 70 30 (безкоштовно по Україні),
— надіслати електронний лист на пошту 307030@pivdenny.ua.
Для вирішення питань Клієнтів щодо дистанційного закриття рахунків в інтернет-банкінгу Банком ведуться відповідні технологічні роботи, що потребує певного часу для реалізації.
До введення доробки в дію пропонуємо Вам звернутись до організації-роботодавця, якою в рамках Договору про обслуговування зарплатного проекту було ініційовано надання зарплатної картки, для подальшого ініціювання нею листа щодо зміни Вам Тарифу «Для отримання доходів» з «Зарплатної картки» на «Картку для виплат» – ТП Стартовий, оскільки Ви вже не отримуєте заробітну платню на означену карту.
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (1)
Все хорошо
Мои родители решили взять машину, не хватало некоторой суммы, решили взять потребительский кредит. Выбирали хороший тариф, нашли привлекательный с низкой ставкой в этом банке. Подали заявку, одобрили, подписали договор. Обслуживание в отделении понравилось, персонал вежливый, консультант рассказал условия в подробностях, не оставил вопросов без ответов. В целом только положительные впечатления от обращения в этот банк.
Написати коментар
Непрофисионализм
Реквизиты были даны правильно, но квитанция заполнена не полностью.
Нагадуємо, що при здійсненні оплати за реквізитами в касах банків, клієнти підписанням касового документа підтверджують правильність реквізитів.
Для вирішення питання стосовно платежа рекомендуємо написати заяву на повернення грошових коштів отримувачу на транзитний рахунок банку з подальшою можливістю або забрати кошти, або оформити новий платіж
Коментарі (1)
Банк пивденный обманывает клиентов
Для вирішення Вашого питання просимо уточнити в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН або звернутися до Центру Клієнтської підтримки Банку Південний
Написати коментар
Приховані комісії за обслуговування карткового рахунку.
Інформування клієнтів стосовно змін Тарифів Банку здійснюється згідно Договору комплексного банківського обслуговування за допомогою розміщення інформації на офіційному сайті Банку, що було зроблено 01.12.2020 року та 31.12.2020 року. Для збільшення загального рівня інформованості клієнтів новина про зміни в Тарифах додатково публікується в інтернет-банкінгу «Південний MYBANK» до моменту вступу Тарифів в силу.
Додатково зазначимо, що комісія не нараховується (не списується), якщо в минулому місяці Ви здійснили покупки в торгівельно-сервісній мережі та мережі інтернет зі сплатою карткою на суму від 1500 грн
Коментарі (3)
Пока нормально)
Написати коментар
Заборона операторам дистанційно допомогти клієнту банка.
Застерігаю громадян (клієнтів, або майбутніх клієнтів), не планувати користуватися послугами банку за кордоном.
Шукати банки з більш надійною підтримкою клієнтів.
Банк Південний заблокував відсилання СМС повідомлень на мій номер телефону.
Мені потрібно відновити пароль до особистого кабінету. У звичайній ситуації відновити пароль можливо за допомогою оператора на гарячій лінії підтримки. Але за-того що банк заборонив надсилання мені СМС повідомлень, оператору заборонено обслуговувати мене та я знаходячись у Індійському океані повинен з паспортом піти у відділення банку у місті Херсон!
На даний час я знаходжусь у рейсі і не маю, та не матиму змоги відвідати відділення банку ще з пів роки. Таке блокування для мене, як клієнта свідчить:
1.) Ненадійність банка у підтримці клієнтів.
2.) Відсутність бажання зі стороні банка допомагати клієнту.
3.) Відсутність інструментів для вирішення питань дистанційними методами. (Які є у банках конкурентів, Укрсиб-банк, приват банк. Де я обслуговувався раніше та завжди знав що такі питанням маю змогу вирішити по телефону).
4.) Банк не піклується про клієнтів під час COVID-19 пандемії, для мінімізації візитів клієнтів у відділення банку під час пандемії. Та мінімізації розповсюдженню Короно вірусної інфекції.
5.) Не надійність банку у випадку відрядження, бо у будь який час банк вимагатиме візит у відділення.
6.) Не надійність Банка для клієнтів які планують довгий час перебувати за межами України.
Проаналізувавши історію надісланих Вам смс-повідомлень, запевняємо, що Банком «Південний» були надіслані на Ваш номер смс-повідомленя по кожній операції. У випадку, якщо на Ваш мобільний телефон повідомлення не надходять рекомендуємо:
— переконатися, що Ви знаходитесь не у роумінгу;
— перевірити наявність вільної пам’яті в телефоні;
— перевірити обмеження на прийом смс-повідомлень в настройках телефону.
Додаткова зазначимо, що співробітники Центру клієнтської підтримки здійснюють цілодобове консультативне, інформаційне та сервісне обслуговування клієнтів та не клієнтів банку без обмежень та заборон в межах своїх повноважень та намагаючись захистити клієнтів Банку від шахрайських дій
Написати коментар
шахрайство
здійснено переказ коштів 1100 грн. за замовлений товар на зазначену картку, зараховано 25.01.2021р. в 16:24. Увага ШАХРАЙ.
Коментарі (1)
Проблемы с банкоматом
Дякуємо за звернення!
Для вирішення Вашого питання просимо уточнити в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН.
Коментарі (1)
4029 6100 3636 6560
Дякуємо за звернення.
Для вирішення питання рекомендуємо звернутися до правоохоронних огранів.
Написати коментар
Багато шахрайських рахунків у банку «Південний»
Дякуємо за звернення.
Для вирішення питання рекомендуємо звернутися до правоохоронних огранів.
У питанні дій пстосовно рахунків клієнтів Банк Південний керується законодавчими нормами.
Коментарі (1)
Очень качественное обслуживание
Написати коментар