Абсолютно наплевательское отношение к клиенту. Тупо выставили за дверь, мотивируя тем что у них санитарный перерыв. Пришла я в банк ДО начала за пару минут их «перерыва» и дверь была открыта. Почему дверь открыта, а обслуживать отказывают ?((Зашла и меня просто заставляли покинуть помещение. Это жутко не приятно. Закрывайте двери заранее в конце-концов!
Все понимаю, но где же лояльное отношение, слова «извините», «сожалею», «приносим свои извинения». Была клиентом достаточно долго, но больше не хочу из-за такой мелочи. хотя в целом услугами всегда была довольна
Это максимально не приятно!
Курс валютв Банк Південний |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.8 | 44.3 |
PLN | 9.5 | 10.5 |
USD | 41.55 | 41.85 |
Всі курси банку |
Відділення Банку Південний: Одеса, вул. Університетська, 18
Адреса:
Одеса, вул. Університетська, 18
Телефон:
0 800 307-030
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса 09:00-17:30), перерва: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихiдний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
15 вересня 2021, 11:16
Доброго дня!
Доброго дня! Дякуємо за зверненя! Приносимо вибачення за тимчасові незручності!
У відділеннях Банку «Південний» впроваджені санітарні години на обробку відділення, а саме:
Санітарний час:
11:00-11:15
13:00-14:00
15:45-16:00
Клієнти, які вже знаходяться у відділенні продовжують обслуговуватися. Клієнти, які очікують в черзі, співробітники попереджають про час перерви. Додатково час санітарних перерв розміщено на двері відділення та на офіційному сайті https://bank.com.ua/map/odesa.
Зі співробітниками відділення ще раз доведена інформація по Стандартам якості обслуговування з клієнтами.
Доброго дня! Дякуємо за зверненя! Приносимо вибачення за тимчасові незручності!
У відділеннях Банку «Південний» впроваджені санітарні години на обробку відділення, а саме:
Санітарний час:
11:00-11:15
13:00-14:00
15:45-16:00
Клієнти, які вже знаходяться у відділенні продовжують обслуговуватися. Клієнти, які очікують в черзі, співробітники попереджають про час перерви. Додатково час санітарних перерв розміщено на двері відділення та на офіційному сайті https://bank.com.ua/map/odesa.
Зі співробітниками відділення ще раз доведена інформація по Стандартам якості обслуговування з клієнтами.
Нареканий по работе банка не было до определённого момента. Однако крайне низкая продуктивность труда новых менеджеров по работе с физ. лицами в указанном отделении и их откровенное хамство сводит на нет достоинства банка.
Написати коментар
Ответ банка
9 січня 2019, 10:12
Здравствуйте!
Спасибо за отзыв, мы приняли Вашу информацию к сведению.
В дальнейшем будем работать над улучшением нашего сервиса.
с уважением, банк «Пивденный»
Спасибо за отзыв, мы приняли Вашу информацию к сведению.
В дальнейшем будем работать над улучшением нашего сервиса.
с уважением, банк «Пивденный»
Якщо була би паркувальна скоба, а я без замка приперся — я б іще зрозумів, але, на мою думку, така поведінка охоронця — це занадто.
Уперше стикаюся з таким.