ОТП Банк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Написати коментар
Написати коментар
На далі. прошу пояснити, чи аргументованою є поведінка Вашого співробітника, стосовно мене. Чи допустимий такий стиль розмови з клієнтами Вашого банку, навіть не дивлячись на те, що у них наявна заборгованість, на суму 350 грн.? На підставі чого працівник здійснював 32 дзвінки на мій особистий номер телефону, тим самим порушуючи мій сосбистий спокій?
P.S. Щойно мені зателефонува вищезгаданий працівник з номера 0445900500 і мовчав в трубку. коли я сказала: я вас слухаю, мені відповіли: «А я вас — нет». По вже відомому голосу, я стверджую, що телефонува той самий працівник, який мені попердньо хамив.
На даний момент кількість прийнятих дзвінків з вищезгаданих номерів сягнула 80!!!
З нетерпінням чекаю негайних адекватних дій, стосовно працівника вашого банку, та вимагаю припинення телефоних дзвінків з усіх вищеописаних номерів!
З поваго, Яковина А.А. Для уточнення будь-якої інформації, прохання телефонувати за номером: 0937756701. Буду мати надію на швидке вирішення проблеми!
В додатку-фото усіх телефонних дзвінків, отриманих мною.
image6.PNG
image5.PNG
image4.PNG
image3.PNG
Написати коментар
-Ало.
-Ало, — відповідаю я. — Це банк?
-ОТП, слухаю, — чую я у відповідь.
Після чого я намагаюсь пояснити, чому я телефону. У відповідь чую хамське відношення працівника, який говорить зі мною зверхньо та насміхаючись, не даючи мені відповіді на запитання, та не представляючись, з ким на даний момент я веду бесіду, тобто, не називаючи свого імені, аргументуючи тим, що він не повинен цього робити, бо він працює в відділі заборгованості. Назвавши мені суму заборгованості, мені сказали: «Все, щасливо, йдіть платіть заборгованість!», після чого кинули слухавку. Я зателефонувала знову на цей самий номер і намагалась залишити скаргу, відповів мені на дзвінок цей самий працівник. І сказав, що ніякої скарги я залишити не можу, і що ніхто мені не хамив, бо, цитую слова Вашого працівника: «Я що, вам погрожував, чи обзивав? Якщо хочете лишати скаргу, то йдіть купляйте квиток зі Львова, їдьте в Київ, я тут сижу, тут і зустрінемось....» Коли я запиталась, звідки працівник знає, де я знахожусь, мені відповіли, що про мене знають усе… Після цих слів наша розмова закінчилась.
Згодом, я залишила скаргу на працівника, зателефонувавши за номером: 0445900500.
За декілька хвилин, після розмови з працівником відділу заборгованості, на мій моб.номер: 0937756701, почали поступати дзвінки з номерів:0635301713, 0635301702, 0635301701, 0635301709, 0635301807, 0635301817, 0635301870, 0635301741, 0635301712, 0635301709, 0635301732, 0635301774, 0635301724, 0635301866. Загальна кількість дзвінків, які отримала-32 дзвіноки, це протягом відрізку часу з 13:34по 14:00.
Коментарі (3)
10 дней назад была совершена выплата на валютную карту ОТП банка с системы skrill. Деньги раньше обычно доходили за 3 банковских дня. После обновления софта деньги потерялись где-то в банке. Skrill предоставил ARN номер транзакции, в банке по телефону сказали, что возврат видят, но когда он попадет на карту не знают, т.к. еще идут технические работы.
Так же платежи(возвраты) на карту с других платежных систем с 27.10.15 отклоняются банком и возвращаются назад в платежные системы.
Как долго еще будут идти эти тех. работы? И менялись ли какие-то реквизиты в банке после смены софта?
Проблема не только у меня, несколько друзей испытывают аналогичные затруднения с ОТП банком.
Коментарі (1)
Написати коментар
выслал менеджеру доп соглашение и договор, и тут оказывается, что если у меня в договоре был указан другой банк, то я должен предоставить в отп выписки из прошлого банка по всем операциям.
подскажите, пожалуйста, в каком пункте закона о валютном контроле это описано, какое отношение имеют мои предыдущие операции в другом банке к новому текущему счету в отп?
почему менеджер, Бодиул Анна Юрьевна, позволяет себе не говорить эту информацию до открытия счета и зачисления валюты?
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Теперь мне звонят с этого номера (+380443540347) уже несколько месяцев подряд регулярно, присылают различные смс уведомления:
1) CREDITEXPR
ПРЕДУПРЕЖДАЕМ! Платеж должен поступить ОБЯЗАТЕЛЬНО завтра до 12:00!
2)СКРОРО_СРОК
Заплановано подачу до Новомиколаївський районний суд Запорізької області. Сплатіть 2465 грн ЗАВТРА.
3)ТЕРМІНОВО
Інспектор вже виїхав за адресою Запорізька область, Оріхівський район, м. оОріхів, вул. Первомайська, д24 корп.А. У Вас 15 хв для підтвердження платежу за тел 0800301027 (безкоштовно).
Або оплата 2604 грн до 23.09. або подача позову до Новомиколаївський районний суд Запорізької області. РІШЕННЯ ПОВІДОМТЕ
С 20.10.2015 мне звонит еще и автоответчик, где говорят что я должна уплатить долг.
Во всех звонках ко мне с номера 0443540347, только один раз мне представились (имя и отчество), название своей фирмы не называли. Каждый раз путаются: один раз называют что я сотрудница, другой — подруга, и самое главное не называют моего имени.Мне сказали что звонки ко мне прекратятся, если я уплачу этот чужой долг, или заставлю эту женщину, чей долг, прийти то ли в банк, то л
Коментарі (8)
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Кредит был взят в отделении вашего банка, а возврат кредита почему то требуют эти две непонятные организации. К тому же представители ТОВ «Кредитекспресс Юкрейн Ел. Ел. Сі» ведут себя крайне агрессивно. Угрожают не только сыну, взявшему кредит, но и лично мне. Я понимаю, что у сына есть финансовые обязательства перед кредитором (т. е. ОТП Банком) и он обязан их выполнять. Но есть ведь цивилизованные способы решения вопроса по возврату кредита и сын не отказывается от своих обязательств перед банком. Зачем же натравливать на нашу семью эту свору бандитов?
Написати коментар
Коментарі (1)
Коментарі (1)
На местах порождает нервозность, обвинение сотрудников отделений, недоверие к банку, потеря времени, испорченное настроение у всех. Проблема незначительная, неужели надо так много ума, чтобы ее устранить ???
А вот за ошибки чужие, в данном случае руководства головного банка ОТП, приходится расплачиваться невиновным людям и терпеть незаслуженные обвинения, а иногда даже оскорбления.
Написати коментар
Не желаю никому оставлять у них деньги, если они чужие не отдают, то свои депозиты тем-более. Почему до сих пор такое хамское отношение в банке??????
Написати коментар