коли ощадбанк светаки почне працювати для клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- Виктор Радченко
- 13 липня 2016, 13:20
- #
Дякую за оперативне реагування. Мій м.т. 0674****17
- +
- +3
- Виктор Радченко
- 20 липня 2016, 10:30
- #
« а воз и ныне там» и телефон взяли и ка-бы типа отреагировали а проблема как была так и осталась… Рано я Вас благодарил за оперативную реакцию на мой сигнал. Мне так и никто не позвонил (хоть номер попросили дать… очереди и хамство как было в отделении так и осталось ( в суботу заходил посмотреть, что изменилось. НИЧЧЕЕГОО… Видать и вправду… — «гниет с головы» Ну что ж попросим в КМУ что б посодействовали… только уже на отделение и Ваш портал (кому Вы нужны..., если елементарный вопрос решить не можете (токо глаза замыливаете). Не за себе просил — за тех униженых хамовитым поведением персонала отделения банка — стариков и имитация «змін та європейського підходу»
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |
Небуло бажання звязуватись з Ощадбанком та був вимушений і зараз далі пропонують працівникам переходити з інших банків в Ощадбанк, де постіні черги, некомпетентність і грубість персоналу, високомірне відношення до клієнтівконкретно Відділення ощадбанку 10026/0124 м. Киев, ул. Тулузы, 3.
Я працівник держустанови і не так багато є часу, от вибрав вільну хвилину в суботу 9.07 хотів оформити карту киянина. Як завжди під відділенням до банкомату (єдиного) о 9.25 нарахував 16 осіб, зайшов в приміщення біля вікна сказали що карточки оформлюють за столом в залі. підійшов до столика, за ним сиділа працівник банку ОГІРКО ТЕТЯНА Ігорівна, запитав чи можно оформити, на що отримав відповідь що неможна приходьте з понеділка по п'ятницю в робочий час а вона працює по запису і тільки… хоч сиділа сама демонстративно без роботи хвилин 15. На моє питання з ким старшим у відділенні можна проконсультуватись, вона заявила що старша вона (Огірко) і вона вже сказала «приходьте в понеділок вона приймає лише по запису» (при тому що клієнтів не було). Поки ще надіявся на милість зазначеної пані, наблюдав картину, коли прийшла жінка з чоловіком предьявила паспорт і карточку, хотіла зняти гроші, їй в грубій формі заявили, що банкомат при вході на вулиці...(де на жарі в черзі 16 осіб стоїть) Взагалі у цьому відділені обслуговуюсь 5 років і все теж само: хамство і зневага зі сторони персоналу. Коли ж будуть зміни на краще.
Від керівництва банку чекаю пояснень6
— чи правильно вчинила пані Огірко,
— коли закінчиться зневага до клієнтів,
— коли зрозуміє персонал банку що клієнт для них а не вони для його (як прийнято в світі). І що це за попередні записи на отримання карток киянина.