Мінфін - Курси валют України

Встановити

відгук Ощадбанк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
22 січня 2016 року, звернувшись у відділення Ощадбанку м.Камянець-Подільський, вул Ценського,3, касир Мельник Інна Василівна, обслуговувала на протязі 20 хв, дуже довго, постійно позіхаючи та потягуючи руки догори.Черги не було! Зробивши оплату на суму 800 грн., це було близько 14 год 20 хв30 с, уважно передивившись квитанціі по платежам, я виявила, що дві квитанціі на оплату електроенергіі та природного газу ( сума 109 грн) не відповідають дійсності.! Касиром було внесено недостовірні відомості- П.І.П, адреса, особовий рахунок, хоча усі абонентські книжки були заздалегідь підготовлені мною ( заповнені чітко, без помарок) і передані на оплату касиру.Предявивши претензію касиру, вона долго не могла зрозуміти, що я хочу від неі.Виникає питання, куди були проведені ці кошти, і чи були вони взагалі проведені?І навіщо такі працівники у Ощадбанку?

Коментарі - 5

+
0
manson
manson
25 січня 2016, 22:29
#
Ну во-первых такие работники нужны, пока есть вы, иначе некому будет вас обслуживать. Во-вторых разясните детальней, что она заполняла, квитанции или что? Что было дальше когда она поняла, что вы от нее хотите?
+
+3
nightmare666
nightmare666
27 січня 2016, 19:00
#
Поэтому и есть объявления, что бы всё проверяли у кассы. Пока день не закрыт, можно просто отменить платеж, деньги просто так за пару минут никуда не уходят, проблемы могут возникнуть, если это заменить на второй и позже день.
+
0
a7141958
a7141958
27 січня 2016, 23:36
#
Нет лучше обслуживаться в Привате, чем в Ощадбанке, если еще мне нужно будет проверять операции после кассира, какая еще меня спрашивала, что ей делать.
Пусть кассир Ощадбанка и проверяет, что набирает в программе своей, а не три квитанции правильно, а две нет.Она же на них ставит свою подпись и печать ощадбанка, подписи клиента на квитанциях Ошадбанка нет!
Це вже невперше у даному відділенні.
+
0
manson
manson
28 січня 2016, 17:34
#
Понятное дело, что в привате сервис лучше, но там и свои расценки. А еще лучше платить через интернет и жизнь станет легче.
+
0
Daesael
Daesael
2 травня 2016, 8:21
#
Контроль проведенных операций осуществляется клиентом. Когда вы ставите подписи на квитанциях, вы подтверждаете свое согласие с тем, что указано на квитанции.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися