Скарга
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||
Вчора (10.12.2015 року)в центральному відділенні Ощадбанку (який знаходиться в ТРЦ Гулівер)я стикнулася з наступним: мені повернули іменний чек, який я залишала на інкассо півтори місяці назад. У зв«язку з цим мені повернули заставну вартість, але — при цьому, касир навіть не попросила ніяких документів — мене просто підвели до каси і сказали „это девочка по чеку“ і все! Тобто, будь хто міг підійти до каси і сказати „я та дівчина яка по чеку“ і їй би видали кошти — це ж не нормально! Як можна довіряти такому банку, який не контролює такі речі!?
Далі, в тій же ж касі мені дали лист-обгрунтування чому мій чек повернули. Відповідно до цього листа Ощадбанк не співпрацює з банками які знаходяться не на території Німеччини. Він працює з чеками які видані американськими та німецькими банками. Мій чек виданий німецьким банком який знаходиться на території іншої держави і тому вони не можуть мені допомогти. Вся ця ситуація в принципі зрозуміла. Але відповідно до вказаних в листі дат — ця інформація відома з 21.01.2015 року, тоді чому, працівник банку, знаючи (або мав би знати) це прийняв у мене чек? Дівчина яка мене обслуговувала ще передзвонювала уточнити чи співпрацює Ощадбанк з банком вказаним в чеку, їй сказали так — і от тепер випливає така історія. Це продуманий грабунок людей! Скільки таких як я? — думаю, що багато. Через це я втратила кошти (комісію), так можливо це й не велика сума, але тим не менше я її заробила, чому я маю просто так її позбутися?!
Нагадую, я звернулася в Головне відділення банку — в якому всі працівники мають відповідати найвищому рівню кваліфікації, які мають повністю володіти інформацією, або контактувати з людьми які повністю володіють інфорацією, тому що це ГОЛОВНЕ відділення банку — куда далі звертатися? Вони найвища ланка в своїй лінії!
І ще, на листі вказано що його написано 30.10.2015, а мені подзвонили тільки вчора! 10 днів пройшло!
Надіюся я все виклала чітко і зрозуміло.